DAn maar opsparen tot je alles naar de belasting kan sturen.quote:Op maandag 18 mei 2020 12:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar er is nu een 2e zending onderweg, dus loop mogelijk tegen hetzelfde probleem aan
Ja, moet alleen even kijken hoe lang ik dat op kan sparen, en of ze dan moeilijk gaan doenquote:Op maandag 18 mei 2020 12:53 schreef espri het volgende:
[..]
DAn maar opsparen tot je alles naar de belasting kan sturen.
Jeetjekreetje ook dat nog...quote:Op maandag 18 mei 2020 12:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, moet alleen even kijken hoe lang ik dat op kan sparen, en of ze dan moeilijk gaan doen
Ja, vandaar misschien 'officeel' dealerquote:
quote:Op maandag 18 mei 2020 12:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, vandaar misschien 'officeel' dealer
Als ik straks 20x geld terug kom vragen gaan zij misschien ook vragen stellen
Lijkt me welquote:
Succes ermeequote:Op maandag 18 mei 2020 13:07 schreef D. het volgende:
[..]
Lijkt me wel
Het inkoopgedeelte heb ik er al in staan, maar ga de verkoop nu dus ook maar goed registeren
Jij succes daarmeequote:Op maandag 18 mei 2020 13:12 schreef espri het volgende:
[..]
Succes ermee![]()
Heb even uitgerust en ga nu verder met plantjes poten.
Kun je weer naar een meetingquote:Op maandag 18 mei 2020 13:16 schreef chufi het volgende:
Mn mondkapjes zijn binnen![]()
![]()
ik mag met het OV ole ole
Ah, beetje botsen is toch wel gezellig?quote:Op maandag 18 mei 2020 16:42 schreef mazaru het volgende:
Wat een gekkenhuis in de winkel. Zelfs het winkelpersoneel botst gewoon tegen je op.
maar...maar.... maar.... ik wil niet botsenquote:
Ik was een tand kwijt in die ellendequote:
Volgens mij zat mijn pappie ernaastquote:
Reclame borden aan de zijkant.quote:Op maandag 18 mei 2020 18:36 schreef chufi het volgende:
elke keer was het wel een keer raak met kapotte tanden
Zullen we even bumpen?quote:Op maandag 18 mei 2020 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
maar...maar.... maar.... ik wil niet botsen
Jquote:Op maandag 18 mei 2020 18:44 schreef Soury het volgende:
Mijn vader had eens een horloge gewonnen op de kermis. En hij gaf het aan mij. Die gast zei "Héé dat is een best klokkie hoor dat geef je niet aan een klein meisje" "Oh jawel hoor " Mijn vader was juwelier
quote:Op maandag 18 mei 2020 18:44 schreef Soury het volgende:
Mijn vader had eens een horloge gewonnen op de kermis. En hij gaf het aan mij. Die gast zei "Héé dat is een best klokkie hoor dat geef je niet aan een klein meisje" "Oh jawel hoor " Mijn vader was juwelier
Dat is bekend hier ... Betere klokkies dan op de kermis vermoed ikquote:Op maandag 18 mei 2020 18:44 schreef Soury het volgende:
Was het ook een best klokkie?quote:Op maandag 18 mei 2020 18:44 schreef Soury het volgende:
Het was inderdaad een prima klokkie ik heb het jaren gedragenquote:Op maandag 18 mei 2020 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
J
[..]
[..]
Dat is bekend hier ... Betere klokkies dan op de kermis vermoed ik
Ja ik heb het wel zonder alle shortcuts maar even snelquote:
Stoerquote:Op maandag 18 mei 2020 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb het wel zonder alle shortcuts maar even snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |