SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netflix en coke, dansende geile wijfen etc om te beginnenquote:Op maandag 18 mei 2020 02:07 schreef BasEnAad het volgende:
Ik weet niet waar ik aan moet denken bij witte lijnen op Ibiza
Dat zat ik toch in de goede richtingquote:Op maandag 18 mei 2020 02:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Netflix en coke, dansende geile wijfen etc om te beginnen
Wat is het verhaal dan, ik lees alleen maar dansende snuivende wijven op Ibizaquote:Op maandag 18 mei 2020 02:42 schreef chufi het volgende:
10 afleveringen 2020... wordt wel kut voor een vervolg ... ben nog niet aan het eind
Ik heb wel een paar Spaanse horrorfilms gekeken op Netflix, echt een verademing. Totaal niet voorspelbaar en heel bizar, daar hou ik van.quote:
Irritant dat netflix de audio automatisch op engels zet nu. Ziet er echt niet uit. Moet ik elke keer aanpassen naar Spaans.quote:Op maandag 18 mei 2020 03:05 schreef chufi het volgende:
Ik vind het Spaanse aanbod vaak beter gewoon
Instellingen op Origineel zetten volgens mijquote:Op maandag 18 mei 2020 03:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Irritant dat netflix de audio automatisch op engels zet nu. Ziet er echt niet uit. Moet ik elke keer aanpassen naar Spaans.
Maar t aanbod is echt boven verwachting, gewoon heel veel en heel goed. Spaanse films hoeven zich niet aan de moralistische regeltjes te houden die je van Hollywood gewend bent.
quote:Op maandag 18 mei 2020 07:13 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕
Vandaag weer werken. De coronadip lijkt voorbij en de agenda is weer gevuld
I hear you calling me at nightquote:Op maandag 18 mei 2020 09:14 schreef D. het volgende:
Bedankt he, @:prisha, het zit alweer 2 dagen in mijn hoofd nu
Elo eloya
Genieten is goedquote:Op maandag 18 mei 2020 12:18 schreef espri het volgende:
[..]
Ik plantjes voor in de tuin waar ik nu van zit te genieten
Zo is dat, domme vraag misschien maar hoe gebruik je je studio dan?quote:Op maandag 18 mei 2020 12:19 schreef D. het volgende:
[..]
Genieten is goed
Ik hoop ook van mijn aankopen te genieten
Ik wacht op pakjes nu
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 18 mei 2020 12:21 schreef D. het volgende:
Ow, tijd voor ontbijt/lunch, da's ook genieten
Ik 'moet' nog een paar onsjes
Bezig met IF?quote:Op maandag 18 mei 2020 12:24 schreef espri het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
Ik val niks af en ook al wekenlang bezig.
Nouja, zolang ik niet teveel aan kom, moet het maar.quote:Op maandag 18 mei 2020 12:27 schreef D. het volgende:
[..]
Bezig met IF?
Geen idee, ik doe er weinig voor
Ik had kennelijk veel overgewicht
Carričre switch?quote:Op maandag 18 mei 2020 12:33 schreef D. het volgende:
Ow, en ik ben misschien officeel autodealer geworden
Want?quote:Op maandag 18 mei 2020 12:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ben wel afgezet door DHL, maar ben er niet minder blij mee
De verzender had geen verzendkosten op de doos staan.quote:
WoW mag dat zomaar?quote:Op maandag 18 mei 2020 12:44 schreef D. het volgende:
[..]
De verzender had geen verzendkosten op de doos staan.
Dan moeten ze het inschatten om mij BTW te kunnen laten betalen.
Ze hebben de kosten 2x zo hoog ingeschat, dus was 30 euro meer kwijt
Ja dat mag, en nee, niet op de verzender, maar kan met factuur naar de belastingdienstquote:Op maandag 18 mei 2020 12:46 schreef espri het volgende:
[..]
WoW mag dat zomaar?
En kan je dat nog verhalen op de zender?
Oh gelukkig maar wel weer gedoe dus, nouja anders zou je je maar vervelen 🤪quote:Op maandag 18 mei 2020 12:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ja dat mag, en nee, niet op de verzender, maar kan met factuur naar de belastingdienst
Ja, maar er is nu een 2e zending onderweg, dus loop mogelijk tegen hetzelfde probleem aanquote:Op maandag 18 mei 2020 12:50 schreef espri het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar wel weer gedoe dus, nouja anders zou je je maar vervelen 🤪
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |