abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 18 mei 2020 @ 11:12:44 #251
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_193190088
quote:
12s.gif Op maandag 18 mei 2020 11:09 schreef _I het volgende:

[..]

"March to the beat of your own drum" - Iets wat jij duidelijk doet. Velen hebben anderen en patronen nodig om voldoening uit het leven te halen.
Klopt ook maar die mensen zijn niet omgevallen tijdens de lockdown omdat hun sportschool dicht is. Het is vast niet zo dat de fitgirl nu ineens obesitas heeft of andersom omdat de sportschool een tijdje dicht heeft gezeten.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 18 mei 2020 @ 11:13:18 #252
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_193190093
quote:
2s.gif Op maandag 18 mei 2020 11:11 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Inderdaad er ontstaat een soort bewustwording van hoeveel onzin we al jaren lang in de lucht houden, ik denk dat menig huishouden ineens doorheeft hoeveel geld er wegspoelt aan volledig onbelangrijke bezigheden.
Ik heb er 4 corona kilo's bij.

Niet helemaal onbelangrijk :P

Maar ik ben met je eens, buiten hardlopen etc is gratis.

Je sociale contacten cq ongegeneerd kijken naar lekkere wijven in strakke legginkjes is wel weg jammer genoeg 8-)
Zuiger van het FOK!-OMT
  maandag 18 mei 2020 @ 11:13:22 #253
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193190094
quote:
2s.gif Op maandag 18 mei 2020 10:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind het wel grappig dat wat ik nog het lastigste vind aan deze situatie dat ik de hele tijd mensen moet teleurstellen. Mensen die vragen of ik toch niet even een kopje koffie kom drinken, vrienden die zeggen maar kan toch in de tuin, etc etc. Ikzelf ben heel slecht in opvolgen van maatregelen en kies dan liever voor een alles of niets manier.

Blijkbaar vind ik contact met vrienden door een skype verbinding net zo prima als een face to face iets. Ik merk in mijn omgeving dat ik daar echt heel anders in ben dan veel mensen om mij heen. Allemaal autistische eigenschappen in mij borrelen naar boven en die liggen me prima :D Maar de autist in mij heeft dus wel problemen met versoepelen. :D Ik ben ook iemand die gewoon niet drinkt als hij moet rijden en niet denkt 1tje aan het begin van de avond kan wel. Dat er tussenin gaan zitten dat krijg ik niet in mijn systeem.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193190104
quote:
2s.gif Op maandag 18 mei 2020 11:11 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Inderdaad er ontstaat een soort bewustwording van hoeveel onzin we al jaren lang in de lucht houden, ik denk dat menig huishouden ineens doorheeft hoeveel geld er wegspoelt aan volledig onbelangrijke bezigheden. En ik denk dat dat een horror scenario is voor ondernemers, dat de lelijke tasjesboer geen werk meer heeft omdat mensen doorhebben dat ze zeker geen lelijke tasjes nodig hebben.
Geld is gespaarde energie. Mensen geven hun geld uit aan zaken die, geschat, evenveel of meer energie teruggeven. Zou dat niet onbelangrijk noemen. Meer de cirkel van het leven.

Als je dit weghaalt, komt er iets anders voor terug met dezelfde vervangingswaarde, maar misschien een veel destructiever effect. Men eet en drinkt ineens veel meer. Uitgestelde energie in de vorm van geld, wordt dan opgespaarde energie in de vorm van vet. Niet een juiste transformatie, lijkt mij.
pi_193190107
quote:
6s.gif Op maandag 18 mei 2020 11:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Uhu. Dan hoor je weer boetes die zijn evallen aan zo'n 'groepje' en ineens denk ik van 'kut.. we hebben iets gepland dit weekend met vrienden buitenshuis.. misschien toch maar niet doen ' -O-
Terwijl als het toeval was geweest, zou het gewoon gekund hebben.
Maar het is ook maar net hoe streng ze op dat moment controleren enzo.
Zou opletten inderdaad we leven in een NSB verklik staat onder het kopje van volksgezondheid :')
  maandag 18 mei 2020 @ 11:15:29 #256
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193190113
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 11:08 schreef Simmertje het volgende:
Sportscholen toestaan die werken met een pasjes systeem zodat je kunt zien wie er wanneer op welk tijdstip binnen is geweest. Bezoekers een verklaring laten tekenen dat zij bij een besmetting in de sportschool akkoord gaan met het verstrekken van hun data naar het RIVM.
Wat :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193190114
quote:
2s.gif Op maandag 18 mei 2020 11:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat ik ook niet begrijp is dat gehamer op die sportscholen. Het klinkt vooral alsof de sportschool ondernemers bang zijn geworden dat iedereen er achter komt dat je je ook prima je thuis fit kunt houden.

Ikzelf heb nu veel meer tijd om me daar mee bezig te houden.
Wat een onzin zeg. Er zijn 3 miljoen mensen ingeschreven en dat is echt niet alleen maar omdat mensen niet weten dat je dumbbells zelf kunt kopen. :')

Los van dat een beetje fitness apparatuur niet te betalen is kun je in de sportschool veel specifieker trainen en belangrijker veel zwaarder. Net zoals een biertje in de tuin niet de zelfde beleving geeft als een biertje op een terras.
  Moderator maandag 18 mei 2020 @ 11:15:52 #258
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_193190115
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 11:09 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ik heb familie met een sportschool en kan je vertellen dat dat zeker niet speelt. Natuurlijk gaat het in eerste instantie om je broek op kunnen houden. Je bent ondernemer en wilt je bedrijf waar je jaren aan hebt gewerkt niet zo maar ten onder zien gaan. Verder heeft de sportschool (puur uit deze persoonlijke situatie bekeken) tegenwoordig ook een heel grote sociale factor in het (dagelijks) leven van veel mensen. Werkelijk waar: 4 t/m 95 jarigen sporten daar en combineren het sporten met sociaal contact, een praatje, vrienden maken, gezond blijven of worden. Er wordt hier en elders soms heel snel over die bindende factor van een sportschool of sportclub gestapt. Natuurlijk moet alles volgens de richtlijnen ingericht zijn of worden, maar die drang om te sporten (in teamverband) bij een sportschool ligt ook bij diegene die zich bewust inschrijft om die stok achter de deur te hebben om ook daadwerkelijk te gaan. Het is een motivator en niet alleen omdat er maandelijks geld van je rekening wordt geschreven.
Goed punt ik zal het wel teveel bij mezelf houden is zou van dat soort gepeerpressure juis recalcitrant worden en het minder gaan doen. Juist als je me in een situatie zet waarin ik minder moet ga ik mezelf wel dwingen om dingen te doen. Maarja mensen verschillen gelukkig en die sociale functie van een sportschool zal er zijn, al begrijp ik hem niet.

Hehe ik ben ooit naar een fysiogeweest die zich in een sportschool gevestigd had, meest ongemakkelijke plek waar ik ooit geweest ben.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_193190117
quote:
2s.gif Op maandag 18 mei 2020 11:12 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Klopt ook maar die mensen zijn niet omgevallen tijdens de lockdown omdat hun sportschool dicht is. Het is vast niet zo dat de fitgirl nu ineens obesitas heeft of andersom omdat de sportschool een tijdje dicht heeft gezeten.
Nog niet. Maar als je mensen lang genoeg uit hun patroon haalt, komen er andere voor in de plaats.

Er verschuift een groep van de ene positie naar de andere en vice versa. Sommige hard core sporters minderen, bankhangers gaan ineens aan de hardloop.
  maandag 18 mei 2020 @ 11:16:44 #260
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_193190121
Hoe gaat het met de belgen vandaag?

edit: 28 doden. Niet slecht voor een maandag.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 18 mei 2020 @ 11:17:03 #261
168739 Red_85
'echt wel'
pi_193190127
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 11:08 schreef Simmertje het volgende:
Sportscholen toestaan die werken met een pasjes systeem zodat je kunt zien wie er wanneer op welk tijdstip binnen is geweest. Bezoekers een verklaring laten tekenen dat zij bij een besmetting in de sportschool akkoord gaan met het verstrekken van hun data naar het RIVM.
Nope.
Uit principe niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_193190129
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 11:09 schreef Fokker1000 het volgende:

[..]

China is een mooi land ga verhuizen :W staatsgevaarlijk mensen met gedachten kronkels als die van jouw
Het is dat of helemaal niet de komende maanden. Daarnaast ga je er zelf mee akkoord als je zo nodig nu naar een sportclub wilt. Net als dat mensen akkoord gaan met al hun gegevens delen met de meest achterlijke apps. Waarom zou dit nu dan opeens een probleem zijn. Vind je het wel een probleem, dan ga je toch nog even niet.
  maandag 18 mei 2020 @ 11:17:24 #263
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_193190131
En trouwens, sportscholen dicht betekent meer kilos betekent overgewicht betekent eerder dood door corona. :7
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_193190137
quote:
2s.gif Op maandag 18 mei 2020 11:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hoe gaat het met de belgen vandaag?

edit: 28 doden. Niet slecht voor een maandag.
Belgium
Besmettingen +279
Doden+28
pi_193190138
quote:
2s.gif Op maandag 18 mei 2020 11:12 schreef Bosbeetle het volgende:

Klopt ook maar die mensen zijn niet omgevallen tijdens de lockdown omdat hun sportschool dicht is. Het is vast niet zo dat de fitgirl nu ineens obesitas heeft of andersom omdat de sportschool een tijdje dicht heeft gezeten.
Nou, mijn vriend is anders best gestresst dat hij niet naar de sportschool kan :D Die ging 5 dagen per week.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator maandag 18 mei 2020 @ 11:18:29 #266
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_193190139
quote:
10s.gif Op maandag 18 mei 2020 11:10 schreef Noek het volgende:

[..]

Je denkt dat alleen de ondernemers het lastig vinden? Ik heb nu al meer leden dan voor corona en train buiten met ze. Daar gaat je iedereen. :D
Mensen hebben echt het sociale deel gemist en nu is het lekker weer, lekkere beat en samen sporten. Mensen hebben het echt gemist. Dat jij het niet snapt, kan maar jouw mening is geen waarheid.
Klopt ik gaf ook vooral aan dat ik het niet begrijp. Zoals ik al zei blijkbaar borrelen bij allerlei autistische eigenschappen omhoog ik vind het heerlijk dat niet meer alles samen met anderen moet :D Zoveel zaken gaan nu efficienter. Hou allemaal tijd over :Y
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 18 mei 2020 @ 11:18:33 #267
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_193190141
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 11:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, mijn vriend is anders best gestresst dat hij niet naar de sportschool kan :D Die ging 5 dagen per week.
De stress is slechter voor je lichaam dan even niet naar de sportschool kunnen. :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 18 mei 2020 @ 11:19:03 #268
168739 Red_85
'echt wel'
pi_193190144
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 11:17 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Het is dat of helemaal niet de komende maanden. Daarnaast ga je er zelf mee akkoord als je zo nodig nu naar een sportclub wilt. Net als dat mensen akkoord gaan met al hun gegevens delen met de meest achterlijke apps. Waarom zou dit nu dan opeens een probleem zijn. Vind je het wel een probleem, dan ga je toch nog even niet.
En wie dat niet deed wordt nu verplicht wel zijn gegevens te delen met de staat?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator maandag 18 mei 2020 @ 11:19:21 #269
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_193190146
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 11:13 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Ik heb er 4 corona kilo's bij.

Niet helemaal onbelangrijk :P

Maar ik ben met je eens, buiten hardlopen etc is gratis.

Je sociale contacten cq ongegeneerd kijken naar lekkere wijven in strakke legginkjes is wel weg jammer genoeg 8-)
Ik ben er 6 kwijt :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_193190149
quote:
2s.gif Op maandag 18 mei 2020 11:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat ik ook niet begrijp is dat gehamer op die sportscholen. Het klinkt vooral alsof de sportschool ondernemers bang zijn geworden dat iedereen er achter komt dat je je ook prima je thuis fit kunt houden.

Ikzelf heb nu veel meer tijd om me daar mee bezig te houden.
Je kunt gerust fit blijven zonder sportschool. Maar gerichte krachttraining gaat een stuk lastiger.
  maandag 18 mei 2020 @ 11:19:55 #271
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_193190151
quote:
2s.gif Op maandag 18 mei 2020 11:19 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik ben er 6 kwijt :D
Repsect.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_193190164
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 11:17 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Het is dat of helemaal niet de komende maanden. Daarnaast ga je er zelf mee akkoord als je zo nodig nu naar een sportclub wilt. Net als dat mensen akkoord gaan met al hun gegevens delen met de meest achterlijke apps. Waarom zou dit nu dan opeens een probleem zijn. Vind je het wel een probleem, dan ga je toch nog even niet.
Sinds wanneer leven wij in een land als CHINA?

Daarbij dat sommige mensen te dom zijn op hun apps toegang te geven tot alles wil niet zeggen dat iedereen dat is want ik heb dat bijvoorbeeld niet en bluetooth en GPS alles staat alleen aan indien echt nodig en gebruik nog vaak VPN.

Ik bepaal zelf of ik naar de sportschool ga zonder dat een of ander semi overheids instantie dat controleert.

Dat het überhaupt in je hoofd opkomt staatsgevaarlijk hersenkronkels van je wat is het volgende verplichte melding als je in de supermarkt bent of vanaf 1 juni in een restaurant ?
  maandag 18 mei 2020 @ 11:21:11 #273
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193190167
quote:
10s.gif Op maandag 18 mei 2020 10:50 schreef _I het volgende:

[..]

Of jij onderschat. Ik heb vertrouwen in de mensheid.

En geloof er heilig in dat mensen liever hebben dat we over 3 weken echt wat substantieels weten, dan dat geeikel over een tweede golf, 6-8 nieuwe lockdowns, 24 maanden voor een vaccin etc.
vertrouwen in de mensheid, wat een dooddoener, dat gaat wel heel ver als je in ogenschouw neemt dat het gros kuddedieren zijn die kunnen praten.
pi_193190175
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 11:19 schreef Red_85 het volgende:

[..]

En wie dat niet deed wordt nu verplicht wel zijn gegevens te delen met de staat?
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 11:19 schreef Red_85 het volgende:

[..]

En wie dat niet deed wordt nu verplicht wel zijn gegevens te delen met de staat?
Nogmaals, als men zo nodig vanaf 1 juni al wilt sporten dan moet je met oplossingen komen. Het is de enige manier om eventuele besmettingen op dat soort risico locaties snel te kunnen "doven". Als je geen zicht hebt op wie er allemaal binnen is geweest dan wordt het lastig om meer besmettingen te voorkomen.
  Moderator maandag 18 mei 2020 @ 11:22:36 #275
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_193190181
quote:
14s.gif Op maandag 18 mei 2020 11:19 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Repsect.
Nouja niet echt dus dat laat alleen maar zien hoe belabberd ik me gedraag als er geen lockdown is :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')