quote:Op zondag 17 mei 2020 17:00 schreef Karzai het volgende:
Niet op kaart gekeken, zwom weg in die mooie bruine ogen
hier gepingde pingdoos denk ikquote:Op zondag 17 mei 2020 16:58 schreef FranticDJ het volgende:
Wat schaft de gekasteide gerbil vanavond?
supermarkt asperges, helaas waren de verse onbereikbaarquote:Op zondag 17 mei 2020 16:58 schreef FranticDJ het volgende:
Wat schaft de gekasteide gerbil vanavond?
quote:Op zondag 17 mei 2020 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hier gepingde pingdoos denk ikGa zo even lopen
Later in de week weer BBQ
Weet niet wat ik deprimerender vind. Dit of dat ie nooit rised.quote:
Ook lekkerquote:Op zondag 17 mei 2020 17:06 schreef mschol het volgende:
[..]
supermarkt asperges, helaas waren de verse onbereikbaar
Snap ik ook nooit zo idd. Ik heb op heel wat plekken boven de poolcirkel geslapen, maar overal echt van die theedoekjes voor de ramenquote:Op zondag 17 mei 2020 17:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Weet niet wat ik deprimerender vind. Dit of dat ie nooit rised.
Afgelopen week al een vuilniszak voor mn poort geplakt.
ja, gaat niet minder lekker smaken.quote:
ik koop ze geschilt, en vooral dat is een uitdaging..quote:Op zondag 17 mei 2020 17:10 schreef Karzai het volgende:
Zoveel verschil zit er toch niet tussen supermarkt en boeren asperges?
lazy cookquote:Op zondag 17 mei 2020 17:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik koop ze geschilt, en vooral dat is een uitdaging..
zelf schillen begin ik niet aan
mag jij vinden uiteraard, die ene euro (of 2) extra voor geschilt en geen gezeik is het mij meer dan waardquote:Op zondag 17 mei 2020 17:11 schreef Karzai het volgende:
Wel zelf schillen zoveel moeite is dat niet,
in het geval van de teler: ze worden hier dezelfde dag gegeten over het algemeenquote:dan blijven ze ook beter
brrr.. bahquote:van de schillen en kontjes soep maken
kan je toch bij apple opvragen?quote:Op zondag 17 mei 2020 17:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb een nieuwe iPhone X, maar ben de toegangscode vergeten.![]()
Kun je er dan nog iets mee?
Mja ik heb echt wat uren donker nodig. Anders slaap ik wel maar rust ik niet uit..quote:Op zondag 17 mei 2020 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Snap ik ook nooit zo idd. Ik heb op heel wat plekken boven de poolcirkel geslapen, maar overal echt van die theedoekjes voor de ramenTerwijl je toch weet dat er vrachtwagenzeil nodig is
‘Gevonden’?quote:Op zondag 17 mei 2020 17:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb een nieuwe iPhone X, maar ben de toegangscode vergeten.![]()
Kun je er dan nog iets mee?
Het went. Ook op 63 graden is het ‘s nachts niet donker, maar de zon schijnt in ieder geval niet.quote:Op zondag 17 mei 2020 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Snap ik ook nooit zo idd. Ik heb op heel wat plekken boven de poolcirkel geslapen, maar overal echt van die theedoekjes voor de ramenTerwijl je toch weet dat er vrachtwagenzeil nodig is
Goede dunschiller halen.. niet een die er uit ziet als een ‘mes’quote:Op zondag 17 mei 2020 17:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, gaat niet minder lekker smaken.
alleen is het altijd maar afwachten hoe goed geschilde asperges geschilt zijn van de supermarkt.
mijn pa haalt ze normaal gespeoken bij een teler in brabant (ook geschilt en wel), maar nu ivm corona even niet
Verse Limburgse asperges zijn goddelijk. Vergeleken met die zijn supermarkt asperges om te kotsen.quote:Op zondag 17 mei 2020 17:10 schreef Karzai het volgende:
Zoveel verschil zit er toch niet tussen supermarkt en boeren asperges?
Nee moet steeds een uur wachtenquote:
Ik heb 6 weken in murmansk gezeten met 24/7 zon.quote:Op zondag 17 mei 2020 17:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het went. Ook op 63 graden is het ‘s nachts niet donker, maar de zon schijnt in ieder geval niet.
quote:Op zondag 17 mei 2020 17:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verse Limburgse asperges zijn goddelijk. Vergeleken met die zijn supermarkt asperges om te kotsen.
t accent niet iigquote:Op zondag 17 mei 2020 17:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verse Limburgse asperges zijn goddelijk. Vergeleken met die zijn supermarkt asperges om te kotsen.
Als de grenzen weer open zijn volgend jaar rond deze tijd moet je maar eens een weekendje in het zuiden komen vertoeven, kun je het zelf ervarenquote:
Van Zeews vlammingen versta ik juist geen reet met hun accentquote:Op zondag 17 mei 2020 17:37 schreef FranticDJ het volgende:
Zeeuws Vlaamse zijn ook goeddie hebben da
[..]
t accent niet iig
Ik ook niet.quote:Op zondag 17 mei 2020 17:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van Zeews vlammingen versta ik juist geen reet met hun accent
Bier kopen op een zondagquote:Op zondag 17 mei 2020 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu korte broek aan en eens kijken wat voor speciaalbiertjes ik vanochtend bij de Plus uit het schap getrokken heb
ik zou er het waterkanon op hebben gezetquote:Op zondag 17 mei 2020 18:12 schreef UitStraling het volgende:
Politiehelikopter boven de tuin en drie politieauto's voor de deur maar tering wat een leuk en warm feestje
Zit je weer alleen te zuipen jonge?quote:Op zondag 17 mei 2020 18:12 schreef UitStraling het volgende:
Politiehelikopter boven de tuin en drie politieauto's voor de deur maar tering wat een leuk en warm feestje
Nou ja politieagenten willen ook wel eens dansen hoorquote:Op zondag 17 mei 2020 18:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zou er het waterkanon op hebben gezet
Zonder : ertussenquote:Op zondag 17 mei 2020 18:16 schreef RockNijntje het volgende:
@:bitterbal. Ok ik weet niet hoe taggen werkt blijkbaar maar je ziet dit vast wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja even iedereen douchen en ontsmetten en dan maar hopen dat we dit overleven maar goed je kunt maar ergens kapot aan gaanquote:Op zondag 17 mei 2020 18:21 schreef Karzai het volgende:
je moet het met ons doen, wij willen niet dat je nog naar je familie gaat
quote:Op zondag 17 mei 2020 16:27 schreef Budapestenaar het volgende:
OMG @:bitterbal
https://www.facebook.com/(...)9678545802/?vh=e&d=n
wat vetquote:Op zondag 17 mei 2020 18:16 schreef RockNijntje het volgende:
@:bitterbal. Ok ik weet niet hoe taggen werkt blijkbaar maar je ziet dit vast wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klinkt als een nieuw programma voor sbs6 :pquote:Op zondag 17 mei 2020 18:20 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb echt de leukste familie van Nederland![]()
Maar ja
Uitzinnig met Uitstraling.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
klinkt als een nieuw programma voor sbs6 :p
Ben jij een inteelt Tros'er?quote:Op zondag 17 mei 2020 18:20 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb echt de leukste familie van Nederland![]()
Maar ja
Zooo schijtlief mens is dat joh serieusquote:
quote:Op zondag 17 mei 2020 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zooo schijtlief mens is dat joh serieus![]()
Maar er was ook een jong knap meisje dat zong en die had ook wel wat, ik ben betrapt dat ik haar kont aan het filmen was, momentje.
Doekje voor Bitterbalquote:Op zondag 17 mei 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
Wie is die gozer met die zonnebril?
Naast mij? mijn neefjequote:Op zondag 17 mei 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
Wie is die gozer met die zonnebril?
quote:Op zondag 17 mei 2020 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk
En die jongen met de gekruiste armen is je fitnessneefje?
aaarg kinderen.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naast mij? mijn neefje![]()
Knappe jongen hoor, wel vader pas, interesse?
Die heeft me toch een superlekker wijf maar goed ik doe hem de groetenquote:Op zondag 17 mei 2020 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aaarg kinderen.
helaas maar doe hem de groeten van bitterbal
Dan heb ik er toch niks meer aanquote:Op zondag 17 mei 2020 18:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heeft me toch een superlekker wijf maar goed ik doe hem de groeten
Foto van zijn wijf.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heeft me toch een superlekker wijf maar goed ik doe hem de groeten
Tot nu toe alleen filmpjes, even zoeken, anderen vast wel maar die heb ik nog niet allemaal doorgekregenquote:Op zondag 17 mei 2020 18:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan heb ik er toch niks meer aan![]()
heb je ook een foto van Willeke?
Of homoquote:Op zondag 17 mei 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
das een probleem he als je ouder wordt, zijn alle normale leuke mannen al bezet
Die gozer is 37 schatje.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
Ja sorry hoor dat ik niet normaal ben.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
Klopt, sorry hoor.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
Knap en betrouwbaar?quote:Op zondag 17 mei 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat hoef ik niet :p Moet wel betrouwbaar iemand zijn
Precies zoals Badr?quote:Op zondag 17 mei 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat hoef ik niet :p Moet wel betrouwbaar iemand zijn
quote:Op zondag 17 mei 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
enige kans heb je als de relatie kapot gaat dta je dan op het juiste moment je slag slaat
jij hebt toch buuf?quote:Op zondag 17 mei 2020 18:49 schreef UitStraling het volgende:
Niemand die op mij valt, wat is dit dan, kutneefje ook
quote:Op zondag 17 mei 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
Als ik naar mezelf kijk klopt dat echt nietquote:Op zondag 17 mei 2020 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat idee heb ik ook weleens maar dan over vrouwen
Heyquote:Op zondag 17 mei 2020 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat idee heb ik ook weleens maar dan over vrouwen
Ik ben ook hartstikke normaal.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik naar mezelf kijk klopt dat echt niet
Gewoon het eerste. ik denk dat ik vandaag het sterkere spul laat staanquote:Op zondag 17 mei 2020 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kopje koffie na je avondeten of is dit de inleiding naar... ?
quote:Op zondag 17 mei 2020 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/rotterd(...)rok-me-rot~ab821793/
Ja die is nog wel een stukje knapper dan het meisje van mijn neefjequote:
Nou ja als normaal een factor is valt die natuurlijk wel een beetje weg.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik naar mezelf kijk klopt dat echt niet
Bedoelde eigenlijk de inleiding naar je avondetenquote:Op zondag 17 mei 2020 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon het eerste. ik denk dat ik vandaag het sterkere spul laat staan
[..]![]()
Dan zit je toch goedquote:Op zondag 17 mei 2020 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die is nog wel een stukje knapper dan het meisje van mijn neefje![]()
Maar die van hem is leuker, nog ja was leuker, vind haar een zeikmoeder geworden
Ja dat ben ik niet echt neequote:Op zondag 17 mei 2020 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja als normaal een factor is valt die natuurlijk wel een beetje weg.
ja daar heb ik niks aan hequote:Op zondag 17 mei 2020 18:53 schreef UitStraling het volgende:
Maar sowieso knappe familie ik hoor, sommige van die meiden zijn echt superknap
Heb ik echt niks aan.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:53 schreef UitStraling het volgende:
Maar sowieso knappe familie ik hoor, sommige van die meiden zijn echt superknap
Nee, mijn avondeten is al op.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk de inleiding naar je avondeten
Ik ga zo ook een bakkie maken
Gelukkig niet zeg.quote:
das echt maar een heel klein detailquote:Op zondag 17 mei 2020 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee joh. Behalve je koppensnellersneigingen dan.
Ze kennen hier de flapflap zeker nog niet?quote:
is het niet al duidelijk genoeg? :pquote:Op zondag 17 mei 2020 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wil je meer kwijt over je abornormaliteit?
Dat ben ikquote:Op zondag 17 mei 2020 18:56 schreef Bos81 het volgende:
Wat is eigenlijk de definitie van een normaal mens??![]()
neequote:Op zondag 17 mei 2020 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze kennen hier de flapflap zeker nog niet?
Willeke Alberti laten zingen is wel een misdrijf.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:56 schreef UitStraling het volgende:
Maar dat met die helikopter en dat arrestatieteam was wel wat jongens
Gaat dit over schaamlippen?quote:Op zondag 17 mei 2020 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze kennen hier de flapflap zeker nog niet?
Dan is precisiebombardement meer op zijn plek dan een arrestatieteam jaquote:Op zondag 17 mei 2020 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Willeke Alberti laten zingen is wel een misdrijf.
quote:Op zondag 17 mei 2020 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is precisiebombardement meer op zijn plek dan een arrestatieteam ja
Echt?quote:Op zondag 17 mei 2020 18:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
BB al een week gestopt met roken, bevalt goed behalve na de koffie.
Heb me voorgenomen om.tijdens de zomervakantie een paar goede sigaren te halen voor savonds maar roken is verder passé.quote:
Qua Nederlanders heb ik altijd het idee dat dat degenen zijn met huisje, boompje, beestje, mannetje/vrouwtje op 'me' bankje, hij een biertje, zij een wijntje, bakje chips erbij, The Voice of voetbal kijken en daarna na saaie seks vroeg slapen, want de volgende dag weer werken. En dit dan bijna iedere dag (minus de seks) en af en toe gaat hij met zijn vrienden voetbal kijken en zij met haar vriendinnen shoppen.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:56 schreef Bos81 het volgende:
Wat is eigenlijk de definitie van een normaal mens??![]()
quote:Op zondag 17 mei 2020 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Qua Nederlanders heb ik altijd het idee dat dat degenen zijn met huisje, boompje, beestje, mannetje/vrouwtje op 'me' bankje, hij een biertje, zij een wijntje, bakje chips erbij, The Voice of voetbal kijken en daarna na saaie seks vroeg slapen, want de volgende dag weer werken. En dit dan bijna iedere dag (minus de seks) en af en toe gaat hij met zijn vrienden voetbal kijken en zij met haar vriendinnen shoppen.
dus jij over een jaar?quote:Op zondag 17 mei 2020 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Qua Nederlanders heb ik altijd het idee dat dat degenen zijn met huisje, boompje, beestje, mannetje/vrouwtje op 'me' bankje, hij een biertje, zij een wijntje, bakje chips erbij, The Voice of voetbal kijken en daarna na saaie seks vroeg slapen, want de volgende dag weer werken. En dit dan bijna iedere dag (minus de seks) en af en toe gaat hij met zijn vrienden voetbal kijken en zij met haar vriendinnen shoppen.
Ik had een beter verhaal verwachtquote:Op zondag 17 mei 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is toevoeging voor vliegtuigen om nog sneller te vliegen als ik mij goed herinner
Pfff booooringgquote:Op zondag 17 mei 2020 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind dit eerder wat voor jouquote:Op zondag 17 mei 2020 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
mijn ouders waren dus volgens deze lezing niet normaal.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mag geen feestje houden hč.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga je nog vertellen waar het arrestatieteam voor kwam?
Nou ja wilde met deze uitvinding YasAir beginnen en ltvdk zou dan de eerste testvlucht doen maar dat wil hij nietquote:Op zondag 17 mei 2020 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een beter verhaal verwacht
Is die blonde het dinnetje van neefje?quote:Op zondag 17 mei 2020 19:06 schreef UitStraling het volgende:
Nog eentje dan en dan heb ik weer genoeg van mezelf prijsgegeven![]()
https://imgur.com/QPxUyEr
Zegt degene die zijn hele bestaan bij elkaar liegt op het internetquote:
Yep.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is die blonde het dinnetje van neefje?
YasAirquote:Op zondag 17 mei 2020 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja wilde met deze uitvinding YasAir beginnen en ltvdk zou dan de eerste testvlucht doen maar dat wil hij niet
Zo zou ik jou iig nooit omschrijven. Maar je bent natuurlijk niet 100% anoniem voor mij...quote:Op zondag 17 mei 2020 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zegt degene die zijn hele bestaan bij elkaar liegt op het internet.
Naja, gelukkig ben ik zo anoniem dat mensen op FOK! dit over me denken hehe.
quote:Op zondag 17 mei 2020 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
YasAir![]()
Ik krijg nu ineens het idee voor een bitterbalvormige luchtballon. De bitterballon
Breng d'r nou niet op ideeën johquote:Op zondag 17 mei 2020 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
YasAir![]()
Ik krijg nu ineens het idee voor een bitterbalvormige luchtballon. De bitterballon
True, true.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo zou ik jou iig nooit omschrijven. Maar je bent natuurlijk niet 100% anoniem voor mij...
Een jaar geleden iemand waar ik om een paal zou kunnen dansen tot de zon op komt maar tegenwoordig wel een zenuwachtig moedertje hoorquote:
Nee ... vraag me af of ik wel bij een betrouwbare zaak heb besteldquote:
O, dat dansen lijkt me dan weer vermoeiendquote:Op zondag 17 mei 2020 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een jaar geleden iemand waar ik om een paal zou kunnen dansen tot de zon op komt maar tegenwoordig wel een zenuwachtig moedertje hoor
Lieve onderhoudende chique mooie vrouw hoor maar moederkloek en tja met dat soort mensen heb ik geen geduld, over een paar jaar is ze weer was losserquote:Op zondag 17 mei 2020 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat dansen lijkt me dan weer vermoeiend
Ik ben blij dat ik ze niet heb....quote:
Willen die mensen wel op de webs?quote:Op zondag 17 mei 2020 19:06 schreef UitStraling het volgende:
Nog eentje dan en dan heb ik weer genoeg van mezelf prijsgegeven![]()
https://imgur.com/QPxUyEr
gelukkig nietquote:Op zondag 17 mei 2020 19:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk ook niet dat dat minder gaat worden
Ik weet 100 procent zeker dat ik kinds dood ga.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk ook niet dat dat minder gaat worden
kwijlend omdat je dement bentquote:Op zondag 17 mei 2020 19:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet 100 procent zeker dat ik kinds dood ga.
quote:Op zondag 17 mei 2020 19:22 schreef bitterbal het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)A8Uq69OKtY5Wvi77-4yE
waarom denk je dat?quote:Op zondag 17 mei 2020 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog lange niet![]()
Een tegen die tijd heb ik jou als persoonlijke verpleegster
Nou niet gelijk naar AH rennen he?quote:Op zondag 17 mei 2020 19:22 schreef bitterbal het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)A8Uq69OKtY5Wvi77-4yE
gatver nee natuurlijk niet.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou niet gelijk naar AH rennen he?
zie nog steeds niet hoe ik dan eindig als jouw verpleegster :pquote:Op zondag 17 mei 2020 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan heb jij iets van drie kinderen van een getinte boef en dan ben ik wat rustiger, 1+1=2.
Spinnen behoren niet tot je favoriete dieren? Als er een cobra tussen de aardbeien had gezeten, was je toch gelijk een paar kilo gaan halen?quote:
ja dan wel maar bij spinnen brand ik liever de ah platquote:Op zondag 17 mei 2020 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spinnen behoren niet tot je favoriete dieren? Als er een cobra tussen de aardbeien had gezeten, was je toch gelijk een paar kilo gaan halen?
ja hallo, tegen de tijd dat ik daar ben heb jij alles al opquote:
Jou als verpleegster is wel handig als je suīcidaal bent.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie nog steeds niet hoe ik dan eindig als jouw verpleegster :p
Ja nou heb je een knappe oude man om voor te zorgenquote:Op zondag 17 mei 2020 19:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie nog steeds niet hoe ik dan eindig als jouw verpleegster :p
quote:Op zondag 17 mei 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan wel maar bij spinnen brand ik liever de ah plat
Ja lijkt mij ook geen prettig einde zoquote:Op zondag 17 mei 2020 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jou als verpleegster is wel handig als je suīcidaal bent.
Die kans is wel aanwezig ja.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja hallo, tegen de tijd dat ik daar ben heb jij alles al op
dan wacht ik wel tot hier het eten klaar isquote:
Wat ga jij eten dan?quote:Op zondag 17 mei 2020 19:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan wacht ik wel tot hier het eten klaar is
quote:Op zondag 17 mei 2020 19:32 schreef UitStraling het volgende:
Kutte is wel dat ik bijna geen sigaretten meer heb.......eeuhm![]()
Zal ik stoppen?
Kun je doen of je fikst nieuwe.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:32 schreef UitStraling het volgende:
Kutte is wel dat ik bijna geen sigaretten meer heb.......eeuhm![]()
Zal ik stoppen?
aardappelschijfjes met roerbakgroente en een hamburgerquote:
boerka staat je vast goedquote:Op zondag 17 mei 2020 19:32 schreef Koen66 het volgende:
WAAROM stuurde Upday mij reclame voor muslima.com. Een soort onderbewust verlangen wat ik zelf nog niet ken
Ja en met een zusje die bijna aan haar behandeling begint zou dat wel zo netjes en beschaafd zijn.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]De voorzienigheid wil dat je stopt.
Maak eens een foto hiervan?quote:Op zondag 17 mei 2020 19:34 schreef bitterbal het volgende:
ik heb trouwens ook wel een goed hoofddoek hoofd. zal wel genetisch zijn
Het is dat ik niet rook, maar ik was accuut gestopt na mijn vele bezoekjes aan de longkankerafdeling afgelopen jaarquote:Op zondag 17 mei 2020 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en met een zusje die bijna aan haar behandeling begint zou dat wel zo netjes en beschaafd zijn.
alsof ik nooit fotos heb gepostquote:Op zondag 17 mei 2020 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja godver, trek je toch die lap voor je gezicht?
En ik maar foto's posten
Zie je er ook goed uit op een kameel?quote:Op zondag 17 mei 2020 19:34 schreef bitterbal het volgende:
ik heb trouwens ook wel een goed hoofddoek hoofd. zal wel genetisch zijn
Foto's DMen dus?quote:Op zondag 17 mei 2020 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja godver, trek je toch die lap voor je gezicht?
En ik maar foto's posten
Ja slaat helemaal nergens op inderdaadquote:Op zondag 17 mei 2020 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is dat ik niet rook, maar ik was accuut gestopt na mijn vele bezoekjes aan de longkankerafdeling afgelopen jaar
Als 'Bitterbal' nog niets gezien, wel onder je vorige nickquote:
Nog niet gedaan :pquote:Op zondag 17 mei 2020 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie je er ook goed uit op een kameel?
Hmzzz ik ben vaak niet hier als er foto's gepost worden dusquote:
quote:Op zondag 17 mei 2020 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuke lieve omhoog staande borsten jij wel ja
Ooohjeequote:Op zondag 17 mei 2020 19:39 schreef bitterbal het volgende:
joodse vrouwen dragen pruiken toch. daar heb ik wel ee foto van. Ben van alle geloven thuis. 1 moment
Orthodoxe jodenquote:Op zondag 17 mei 2020 19:39 schreef bitterbal het volgende:
joodse vrouwen dragen pruiken toch. daar heb ik wel ee foto van. Ben van alle geloven thuis. 1 moment
checkquote:Op zondag 17 mei 2020 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Orthodoxe jodenEn die pruiken zien er opzettelijk nep uit, zodat iedereen weet dat het een pruik is
Dit schreeuwt om een opwaaiend zomerjurkje en dat die haren dan alle kanten op waaien en vooral je jurkje ookquote:
nee dacht dat jullie allemaal had weg gejaagdquote:Op zondag 17 mei 2020 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij verwacht binnen drie seconden klodders adoratie hč?
Denk dat ze prima zelf kan lachen en stralen eigenlijkquote:Op zondag 17 mei 2020 19:47 schreef UitStraling het volgende:
Dat is wel zo'n gezicht dat ik constant aan het lachen en stralen zou proberen te maken
Ja kloptquote:Op zondag 17 mei 2020 19:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Denk dat ze prima zelf kan lachen en stralen eigenlijk
Jij had mij al gevonden op het web toch? Dan staat het nu gelijk haha.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2020 19:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Jij had mij al gevonden op het web toch? Dan staat het nu gelijk haha.
@bitterbal zit ons op te zoeken?quote:Op zondag 17 mei 2020 19:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Jij had mij al gevonden op het web toch? Dan staat het nu gelijk haha.
Alsof dat raar is.quote:Op zondag 17 mei 2020 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze heeft al aan jouw deurklink gelikt.
hoop ikquote:Op zondag 17 mei 2020 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze heeft al aan jouw deurklink gelikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
van mij wist ik het zeker. Maar neem aan dat ze iedereen gezocht heeft.quote:
ah :pquote:Op zondag 17 mei 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je had toen je naam laten staan in zo’n digihoofdfoto
Nee he. Forever Young ofzoquote:
Ja, dat ben ik. en wil je even de foto uit je quote halen. bvd.quote:
nee hoorquote:Op zondag 17 mei 2020 19:59 schreef UitStraling het volgende:
Ben ik nou de enige die bitterbal niet gezien heeft behalve wat ze hier prijs geeft?
Sorry, ik had het al gedaanquote:Op zondag 17 mei 2020 20:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik. en wil je even de foto uit je quote halen. bvd.
Ik zal heus wel foto's als lurker hebben gezien in Userfoto's, maar die zijn me niet bijgebleven..quote:Op zondag 17 mei 2020 19:59 schreef UitStraling het volgende:
Ben ik nou de enige die bitterbal niet gezien heeft behalve wat ze hier prijs geeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |