quote:Op zondag 17 mei 2020 17:00 schreef Karzai het volgende:
Niet op kaart gekeken, zwom weg in die mooie bruine ogen
hier gepingde pingdoos denk ikquote:Op zondag 17 mei 2020 16:58 schreef FranticDJ het volgende:
Wat schaft de gekasteide gerbil vanavond?
supermarkt asperges, helaas waren de verse onbereikbaarquote:Op zondag 17 mei 2020 16:58 schreef FranticDJ het volgende:
Wat schaft de gekasteide gerbil vanavond?
quote:Op zondag 17 mei 2020 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hier gepingde pingdoos denk ikGa zo even lopen
Later in de week weer BBQ
Weet niet wat ik deprimerender vind. Dit of dat ie nooit rised.quote:
Ook lekkerquote:Op zondag 17 mei 2020 17:06 schreef mschol het volgende:
[..]
supermarkt asperges, helaas waren de verse onbereikbaar
Snap ik ook nooit zo idd. Ik heb op heel wat plekken boven de poolcirkel geslapen, maar overal echt van die theedoekjes voor de ramenquote:Op zondag 17 mei 2020 17:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Weet niet wat ik deprimerender vind. Dit of dat ie nooit rised.
Afgelopen week al een vuilniszak voor mn poort geplakt.
ja, gaat niet minder lekker smaken.quote:
ik koop ze geschilt, en vooral dat is een uitdaging..quote:Op zondag 17 mei 2020 17:10 schreef Karzai het volgende:
Zoveel verschil zit er toch niet tussen supermarkt en boeren asperges?
lazy cookquote:Op zondag 17 mei 2020 17:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik koop ze geschilt, en vooral dat is een uitdaging..
zelf schillen begin ik niet aan
mag jij vinden uiteraard, die ene euro (of 2) extra voor geschilt en geen gezeik is het mij meer dan waardquote:Op zondag 17 mei 2020 17:11 schreef Karzai het volgende:
Wel zelf schillen zoveel moeite is dat niet,
in het geval van de teler: ze worden hier dezelfde dag gegeten over het algemeenquote:dan blijven ze ook beter
brrr.. bahquote:van de schillen en kontjes soep maken
kan je toch bij apple opvragen?quote:Op zondag 17 mei 2020 17:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb een nieuwe iPhone X, maar ben de toegangscode vergeten.![]()
Kun je er dan nog iets mee?
Mja ik heb echt wat uren donker nodig. Anders slaap ik wel maar rust ik niet uit..quote:Op zondag 17 mei 2020 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Snap ik ook nooit zo idd. Ik heb op heel wat plekken boven de poolcirkel geslapen, maar overal echt van die theedoekjes voor de ramenTerwijl je toch weet dat er vrachtwagenzeil nodig is
‘Gevonden’?quote:Op zondag 17 mei 2020 17:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb een nieuwe iPhone X, maar ben de toegangscode vergeten.![]()
Kun je er dan nog iets mee?
Het went. Ook op 63 graden is het ‘s nachts niet donker, maar de zon schijnt in ieder geval niet.quote:Op zondag 17 mei 2020 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Snap ik ook nooit zo idd. Ik heb op heel wat plekken boven de poolcirkel geslapen, maar overal echt van die theedoekjes voor de ramenTerwijl je toch weet dat er vrachtwagenzeil nodig is
Goede dunschiller halen.. niet een die er uit ziet als een ‘mes’quote:Op zondag 17 mei 2020 17:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, gaat niet minder lekker smaken.
alleen is het altijd maar afwachten hoe goed geschilde asperges geschilt zijn van de supermarkt.
mijn pa haalt ze normaal gespeoken bij een teler in brabant (ook geschilt en wel), maar nu ivm corona even niet
Verse Limburgse asperges zijn goddelijk. Vergeleken met die zijn supermarkt asperges om te kotsen.quote:Op zondag 17 mei 2020 17:10 schreef Karzai het volgende:
Zoveel verschil zit er toch niet tussen supermarkt en boeren asperges?
Nee moet steeds een uur wachtenquote:
Ik heb 6 weken in murmansk gezeten met 24/7 zon.quote:Op zondag 17 mei 2020 17:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het went. Ook op 63 graden is het ‘s nachts niet donker, maar de zon schijnt in ieder geval niet.
quote:Op zondag 17 mei 2020 17:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verse Limburgse asperges zijn goddelijk. Vergeleken met die zijn supermarkt asperges om te kotsen.
t accent niet iigquote:Op zondag 17 mei 2020 17:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verse Limburgse asperges zijn goddelijk. Vergeleken met die zijn supermarkt asperges om te kotsen.
Als de grenzen weer open zijn volgend jaar rond deze tijd moet je maar eens een weekendje in het zuiden komen vertoeven, kun je het zelf ervarenquote:
Van Zeews vlammingen versta ik juist geen reet met hun accentquote:Op zondag 17 mei 2020 17:37 schreef FranticDJ het volgende:
Zeeuws Vlaamse zijn ook goeddie hebben da
[..]
t accent niet iig
Ik ook niet.quote:Op zondag 17 mei 2020 17:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van Zeews vlammingen versta ik juist geen reet met hun accent
Bier kopen op een zondagquote:Op zondag 17 mei 2020 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu korte broek aan en eens kijken wat voor speciaalbiertjes ik vanochtend bij de Plus uit het schap getrokken heb
ik zou er het waterkanon op hebben gezetquote:Op zondag 17 mei 2020 18:12 schreef UitStraling het volgende:
Politiehelikopter boven de tuin en drie politieauto's voor de deur maar tering wat een leuk en warm feestje
Zit je weer alleen te zuipen jonge?quote:Op zondag 17 mei 2020 18:12 schreef UitStraling het volgende:
Politiehelikopter boven de tuin en drie politieauto's voor de deur maar tering wat een leuk en warm feestje
Nou ja politieagenten willen ook wel eens dansen hoorquote:Op zondag 17 mei 2020 18:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zou er het waterkanon op hebben gezet
Zonder : ertussenquote:Op zondag 17 mei 2020 18:16 schreef RockNijntje het volgende:
@:bitterbal. Ok ik weet niet hoe taggen werkt blijkbaar maar je ziet dit vast wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja even iedereen douchen en ontsmetten en dan maar hopen dat we dit overleven maar goed je kunt maar ergens kapot aan gaanquote:Op zondag 17 mei 2020 18:21 schreef Karzai het volgende:
je moet het met ons doen, wij willen niet dat je nog naar je familie gaat
quote:Op zondag 17 mei 2020 16:27 schreef Budapestenaar het volgende:
OMG @:bitterbal
https://www.facebook.com/(...)9678545802/?vh=e&d=n
wat vetquote:Op zondag 17 mei 2020 18:16 schreef RockNijntje het volgende:
@:bitterbal. Ok ik weet niet hoe taggen werkt blijkbaar maar je ziet dit vast wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klinkt als een nieuw programma voor sbs6 :pquote:Op zondag 17 mei 2020 18:20 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb echt de leukste familie van Nederland![]()
Maar ja
Uitzinnig met Uitstraling.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
klinkt als een nieuw programma voor sbs6 :p
Ben jij een inteelt Tros'er?quote:Op zondag 17 mei 2020 18:20 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb echt de leukste familie van Nederland![]()
Maar ja
Zooo schijtlief mens is dat joh serieusquote:
quote:Op zondag 17 mei 2020 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zooo schijtlief mens is dat joh serieus![]()
Maar er was ook een jong knap meisje dat zong en die had ook wel wat, ik ben betrapt dat ik haar kont aan het filmen was, momentje.
Doekje voor Bitterbalquote:Op zondag 17 mei 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
Wie is die gozer met die zonnebril?
Naast mij? mijn neefjequote:Op zondag 17 mei 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
Wie is die gozer met die zonnebril?
quote:Op zondag 17 mei 2020 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk
En die jongen met de gekruiste armen is je fitnessneefje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |