Ja die is leuk, mijn bier is nog niet opquote:Op zondag 17 mei 2020 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet zeggen dat de BBC er wel een avondvullend programma van maakt, nu een speciale TOTP-uitzending met Eurovisie-liedjes
was me niet opgevallentwitter:Oleemorris twitterde op zaterdag 16-05-2020 om 22:52:03Christ on a cracker, Graham Norton's so bloody orange tonight it's practically a vote for The Netherlands! Bloody BBC bias...
#Eurovision https://t.co/RiX1tFWhOT reageer retweet
quote:Op zondag 17 mei 2020 01:08 schreef grazz het volgende:
was me niet opgevallentwitter:Oleemorris twitterde op zaterdag 16-05-2020 om 22:52:03Christ on a cracker, Graham Norton's so bloody orange tonight it's practically a vote for The Netherlands! Bloody BBC bias...
Arcade zullen ze wel voor volgend jaar willen bewaren, als openingsactquote:Op zondag 17 mei 2020 01:04 schreef ato het volgende:
Ik vond het een professionele show, ik mistte wel een Arcade van Duncan zelf.
En ik vond Nikki een vreselijke outfit hebben. Verder prima.
Maar Diodato
quote:Op zondag 17 mei 2020 01:08 schreef grazz het volgende:
Yep, denk het ook.quote:Op zondag 17 mei 2020 01:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Arcade zullen ze wel voor volgend jaar willen bewaren, als openingsact
Echt totaal niet mee eens, over dat zingen al helemaal nietquote:Op zondag 17 mei 2020 08:31 schreef totebel het volgende:
Ik vond het geheel eerlijk gezegd vrij deprimerend en... ik had nooit gedacht dit te zeggen, Jan als presentator was het minst slecht. Chantal, houterig en would be grappig, Edsilia, totaal geen gevoel voor toonzetting.
Zelfs qua zang won Jan het van de twee dames. Voor mij zijn met name de dames duidelijk een maatje te klein voor een evenement als dit
Hierdoor zie je trouwens wel wat er gebeurd was als iedereen een video in had moeten sturen als compleet optreden. De één vanuit zijn kelder, de ander vanuit een lege arena in Verona.quote:
Ja, het had nooit een eerlijke Contest geweest! Helemaal mee eens!quote:Op zondag 17 mei 2020 09:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hierdoor zie je trouwens wel wat er gebeurd was als iedereen een video in had moeten sturen als compleet optreden. De één vanuit zijn kelder, de ander vanuit een lege arena in Verona.
Net zoals normaal iedereen een andere act met een ander budget heeft toch?quote:Op zondag 17 mei 2020 09:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, het had nooit een eerlijke Contest geweest! Helemaal mee eens!
Mwah, dan blijft de basis in elk geval hetzelfde.quote:Op zondag 17 mei 2020 09:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Net zoals normaal iedereen een andere act met een ander budget heeft toch?
Ja echt geweldigquote:Op zondag 17 mei 2020 09:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, het had nooit een eerlijke Contest geweest! Helemaal mee eens!
Maar ben wel superblij met deze uitvoering zo. Voor de bewaar.
Eens met jou! Ik vond Chantal het echt fantastisch doen, precies zoals ik het had verwacht eigenlijk. De andere twee ook prima trouwens hoor, kunnen we echt wel trots op zijn en dat gaat volgend jaar zeker goed komen.quote:Op zondag 17 mei 2020 09:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt totaal niet mee eens, over dat zingen al helemaal nietvond Chantal er bovenuit springen, Edsilia kwam eigenlijk niet heel vaak aan het woord, maar sowieso dat zij sterker is in een greenroom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |