Het begin van de show vond ik wat gehaast overkomen en toen ze de 30 sec fragmenten instartten had ik wel even m'n twijfels. Komt misschien ook omdat ik de liedjes al ken, maar naarmate het programma vorderde en de afwisseling duidelijker werd vond ik beter worden.
Ik ben achteraf blij dat ze een goede mix hebben weten te maken van de inzendingen 2020, oud-winnaars (uit alle regio's in Europa) en de link naar de crisis. Niet té nadrukkelijk en dus te zwaar voor de kijker, maar wel even een stukje bewustwording ook van wat nu belangrijk is.
Ik vond de presentatoren het goed doen. Chantal sprong er voor mij het meest uit, ze deed het subliem, Edsilia was ook goed en Jan mag volgende keer een mooier pak aantrekken

. Nikki deed het ook goed. Heel blij met deze 4 mensen!
De momenten die mij een brok in de keel gaven: de artiesten LSAL zien zingen en wetende dat een aantal van hen er volgend jaar niet bij zullen zijn, LSAL-orkest versie met al die verlichte landmarks, Bjorn zn speech, en de aankondiging van.... 2021. Ik zag toen weer even voor me hoe het nu had kunnen zijn. Met z'n allen op het plein in Rotterdam bijvoorbeeld.
Het aftellen is begonnen. Weet zeker dat het volgend jaar doorgaat, nu alleen nog maar hopen dat we er volgend jaar ook bij mogen zijn