Ja ik inmiddels ook wel, maar had die niet zo hoog verwacht!quote:
Omdat ze zich te goed voelden om Love Shine a Light mee te zingen en secundair omdat ze vooral hun eigen muziek wilden pluggen ipv Europa een hart onder de riem te stekenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:37 schreef superniger het volgende:
Waarom is iedereen boos op Hooverphonic?
Oh wtf, daar had ik overheen gekekenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Al is Frankrijk zevende natuurlijk nog lachwekkender!
Ja het is geen alltime favourite ofzo en op zich heeft het weinig om het lijf, maar het is zo vrolijk en lief en feelgoodquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:35 schreef Manusje_v_a het volgende:
Denemarken zesde![]()
Ik draai dat liedje sinds een week of twee elke dag wel een paar keer. Zo vrolijk en lief
Thanksquote:
Europa heeft toch maar mooi geluk met ons als stralend middelpuntquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:41 schreef Em31 het volgende:
En Nederland mag dit gewoon twee keer doen!!![]()
Er moet toch brood op de plank komen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat ze zich te goed voelden om Love Shine a Light mee te zingen en secundair omdat ze vooral hun eigen muziek wilden pluggen ipv Europa een hart onder de riem te steken
[ afbeelding ]
Die was mooi jaquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:43 schreef Em31 het volgende:
Het orkest toen dit in beeld kwam, knalde ineens hard
[ afbeelding ]
Even lekker gejankt
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:43 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Even lekker gejankt
Jaaaaaa die berg zag ik zo niet aankomen. Echt heel mooi was dat.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:43 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Even lekker gejankt
Op de band ook?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:44 schreef Em31 het volgende:
De Belgen zelf zijn op Twitter ook aardig boos
Dit vond ik zelf ook heel dubbel. Ik hoop dat de landen zich bedenken en de artiesten alsnog insturen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:40 schreef grazz het volgende:De momenten die mij een brok in de keel gaven: de artiesten LSAL zien zingen en wetende dat een aantal van hen er volgend jaar niet bij zullen zijn
Dat gaat waarschijnlijk niet eens doorquote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:44 schreef grazz het volgende:
Ohja, de logo-reveal voor het JESC.Lekker boeiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |