Milkshake salami?quote:
wat een bizarre combo...quote:
Zo danquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:15 schreef Mortaxx het volgende:
Bidden dat @:flippie komende dagen niet online komt
Wordt ze anders boos op je?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:15 schreef Mortaxx het volgende:
Die is al jaren niet online geweest maat.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:15 schreef Mortaxx het volgende:
Degene die die note heeft gezet heeft nu een GROOT PROBLEEM!quote:
Kano?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:19 schreef Mortaxx het volgende:
Wie was ook alweer die mod van gc die daar ook zo boos om werd. In de grtd tyden
Jaaa. Dan haalde ik de nummering uit de TT. Kwam hij na twee weken weer eens online. Ging die overal de nummers terug zetten en verdween weerquote:
Klinkt als een ijverig baasje vriend.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:19 schreef Mortaxx het volgende:
Wie was ook alweer die mod van gc die daar ook zo boos om werd. In de grtd tyden
Handhaverquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:20 schreef Mortaxx het volgende:
Jongens wat wordt iemand die wordt afgewezen als politieagent?
Goed was dat hčquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:24 schreef Fok-it het volgende:
Kano was wel echt een kernautist haha. Ook een keer toen je ieder zijn notes kon inkijken. Toen kreeg ik 2 weken ban omdat ik al zijn notes verwijderde goffedommegoffedomme
FOK modquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Of BOA
En wat wordt iemand die ongeschikt is als BOA?
Hij ging ook dingen lopen verwijderen die Engels waren.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:24 schreef Fok-it het volgende:
Kano was wel echt een kernautist haha. Ook een keer toen je ieder zijn notes kon inkijken. Toen kreeg ik 2 weken ban omdat ik al zijn notes verwijderde goffedommegoffedomme
Het is FOK!.quote:
Terecht.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij ging ook dingen lopen verwijderen die Engels waren.
"Het is hier niet fok.co.uk"
COBRA?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Of BOA
En wat wordt iemand die ongeschikt is als BOA?
We hadden het over humor gister tochquote:
Leuke topics heb je aangemaakt man! Mag ook wel eens gezegd worden toch?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:03 schreef squatt3r het volgende:
Wat gebeurt hier? Ik kan niet niet reageren op een mention van @:HSG-BOMBER maar ben dit forum niet gewend.
Niet bang zijn ik blijf bij jequote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:03 schreef squatt3r het volgende:
Wat gebeurt hier? Ik kan niet niet reageren op een mention van @:HSG-BOMBER maar ben dit forum niet gewend.
Dank voor de waardering, ik probeer iets actiever te zijn inderdaad. Met wisselend succes maar vooruit.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Leuke topics heb je aangemaakt man! Mag ook wel eens gezegd worden toch?
Hahaha dit weet ik nog.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jaaa. Dan haalde ik de nummering uit de TT. Kwam hij na twee weken weer eens online. Ging die overal de nummers terug zetten en verdween weer
Voelt wel beetje als leraren overspannen maken op de middelbare school ditquote:
Zo kwam het ook wel beetje over.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voelt wel beetje als leraren overspannen maken op de middelbare school dit
Mijn zus en mijn moeder, tuurlijk kun jij ze krijgen met jou deel ik allesquote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wie zijn dat nou? Kan ik die linker krijgen?
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Mijn zus en mijn moeder, tuurlijk kun jij ze krijgen met jou deel ik alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |