SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Dan mogen zij de rest doenquote:Karbonade 4 stuks (600 gram)
Hamburger 8 stuks (800 gram)
Speklap 4 stuks (500 gram)
BBQ worst 10 stuks (1000 gram)
Sate stokjes 10 stuks (900 gram)
In de wereld van zuivel zeggen ze vaak: van gras tot glasquote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:39 schreef Rafeiro het volgende:
“Van zaadje tot karbonaadje!”
Ik vind het goed gevonden
Volgens mij doet Symph het voorprogrammaquote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:48 schreef DJ11 het volgende:
Gaat Melting gewoon om 21:00 uur draaien? Ik verveel me en wil om 19:00 uur wel het voorprogramma verzorgen.
Ah oké, primaquote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij doet Symph het voorprogramma
Morgen dan lijkt me, ik heb maandag al vanaf 19 uur.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ah oké, primaDan schuif ik de hele handel naar morgen of maandag.
Ah okéquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Morgen dan lijkt me, ik heb maandag al vanaf 19 uur.
Voor 2 ijsjes kan hij ook niet stoppen. Dan schiet hij erbij in.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:05 schreef livelink het volgende:
Wij hoorden hier net de ijscoman. Mijn zoon stond al in de startblokken. Ik had mijn portemonnee al vast. En hij scheurt vervolgens met een rotgang langs ons huis. We hadden geen schijn van kans
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:05 schreef livelink het volgende:
Wij hoorden hier net de ijscoman. Mijn zoon stond al in de startblokken. Ik had mijn portemonnee al vast. En hij scheurt vervolgens met een rotgang langs ons huis. We hadden geen schijn van kans
Het is wel een hoop zoetsappig, maar daar ben ik wel vanquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jij bent ongeveer de hoofdschuldige vandaag
Ah....quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het grootste deel van deze nummers ooit gedraaid in een van je shows
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:13 schreef livelink het volgende:
I have been to paradise, but I've never been to just me![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Stond 20.000e in de wachtrij. Er is nu al een storing sinds 16.03.
Sta nu 18.909e.
Doe dat nou expres omdat livelink haar ijsje is misgelopen?quote:
Dat kan veel minder subtiel.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Doe dat nou expres omdat livelink haar ijsje is misgelopen?
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat kan veel minder subtiel.
"Ben & Jerry's just me!" bijvoorbeeld
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Doe dat nou expres omdat livelink haar ijsje is misgelopen?
Er zijn meerdere uitvoeringen vanquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:17 schreef DJ11 het volgende:
Toen je de titel uitsprak, dacht ik dat we Dusty Springfield zouden krijgen. Deze uitvoering ken ik niet.
Voor wat???quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Stond 20.000e in de wachtrij. Er is nu al een storing sinds 16.03.
Sta nu 18.909e.
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:18 schreef livelink het volgende:
Dit soort nummers geven me een onbestemd gevoel van heimwee
Een bezoekje aan de Efteling. Ook als abonnementhouder moet je reserveren.quote:
Heimwee naar wat?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:18 schreef livelink het volgende:
Dit soort nummers geven me een onbestemd gevoel van heimwee
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, enorme reiger op de pergola, die zat te loeren naar de laatste visjes in de vijver van de buren. Een soortgenoot had onlangs daar al bijna de hele vijver leeggegeten
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Een bezoekje aan de Efteling. Ook als abonnementhouder moet je reserveren.
Ik had 2 opties in gedachten, maar ik ben bang dat hem dat niet gaat worden.
Het blijft een mooi nummer, wie het ook zingtquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er zijn meerdere uitvoeringen van
Ik heb even overwogen om het origineel te draaien, maar ja, die stond niet op het screenshot.
Dit i s Jose Feliciano
Ja, dat is het onbestemde. Ik weet het niet. Maar het gevoel is er wel.quote:
Jezus...quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Een bezoekje aan de Efteling. Ook als abonnementhouder moet je reserveren.
Ik had 2 opties in gedachten, maar ik ben bang dat hem dat niet gaat worden.
1/3 van wat er normaal binnen mag. Ik denk dat er op drukke dagen zo'n 45.000 personen binnen mogen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Heb je enig idee hoeveel ze er per dag binnenlaten?
Je tuint er ook iedere keer weer inquote:
Ik denk dat heel mensen nu last hebben van de immens mooie Duitse term "Fernweh".quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is het onbestemde. Ik weet het niet. Maar het gevoel is er wel.
En dit waren alleen nog maar de abonnementshouders, lees ik net.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
1/3 van wat er normaal binnen mag. Ik denk dat er op drukke dagen zo'n 45.000 personen binnen mogen.
Dus dat wordt een lastige, ben ik bang.
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is het onbestemde. Ik weet het niet. Maar het gevoel is er wel.
hoeveel schermen heb je open staan of kan dat niet ?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
1/3 van wat er normaal binnen mag. Ik denk dat er op drukke dagen zo'n 45.000 personen binnen mogen.
Dus dat wordt een lastige, ben ik bang.
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jezus...![]()
"De eerstvolgende mogelijkheid is 16 september 2022". Zoiets?
dat zal het inderdaad zijn...quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat heel mensen nu last hebben van de immens mooie Duitse term "Fernweh".
Had 3 schermen open staan. Bij deze ben ik als eerste aan de beurt.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:24 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
hoeveel schermen heb je open staan of kan dat niet ?
Wil jij mijn gedachten even niet lezen aub?quote:
mijn favoriete Duitse woord is Zweckentfremdugquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat heel mensen nu last hebben van de immens mooie Duitse term "Fernweh".
Je vergeet een Nquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn favoriete Duitse woord is Zweckentfremdug
die moest ik even opzoekenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn favoriete Duitse woord is Zweckentfremdug
Jij geeft wel erg makkelijk op.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:25 schreef DJ11 het volgende:
De meeste stemmen winnen, dus is dit Purple.
Ik had het niet geweten, maar ze zingt dit prima.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ook als ze niet voorgezegd had had ik het wel gehoord. Ze kan beter zingen dan krijsende Janis
Die is net geweest voor jij binnenkwam.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:27 schreef brother52 het volgende:
Allemaal covers vandaag?
Dan ben ik benieuwd naar welke versie van War Pigs voorbij komt
Verdoriequote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Die is net geweest voor jij binnenkwam.
Geen covers vandaagquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:27 schreef brother52 het volgende:
Allemaal covers vandaag?
Dan ben ik benieuwd naar welke versie van War Pigs voorbij komt
quote:
Oh nee.... toch niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geen covers vandaag(tenminste niet bewust)
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:34 schreef Symphonic het volgende:
Weet je al welke versie dit is Brother?
Dat noemen ze ook wel zuiverderquote:
Gelukkig had brother52 het eigenlijk al verklapt, dus ik ben gered.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Minder onder invloed. Maar de hamvraag: herkent livelink het nummer?
Heeft die in First Aid Kit gespeeld dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:36 schreef brother52 het volgende:
Lees net dat het alweer 10 jaar geleden is dat Ronnie James Dio is overleden
Hij heeft er vast wel eens eentje nodig gehadquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heeft die in First Aid Kit gespeeld dan?
Die dook overal op, kennelijkquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heeft die in First Aid Kit gespeeld dan?
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Lekkere deuntjes, Melting, MM, en anderen waar Symph dit allemaal van gejat heeft!
sowieso heel goed van je!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben, voor de zoveelste keer, met chocola gestopt. Al een week, maar ik heb het vandaag moeilijk.
Ik stop heel vaak met het eten van chocola. Als de reep op is.quote:
Ik pas als beide repen in de grootverpakking op zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik stop heel vaak met het eten van chocola. Als de reep op is.
Badum pssj
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:43 schreef livelink het volgende:
Je moet ook nog met iets oubolligs Duits komen. Gejat van spijkerbroek.
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:43 schreef livelink het volgende:
Je moet ook nog met iets oubolligs Duits komen. Gejat van spijkerbroek.
Ontkennen heeft geen zin.quote:
Corona?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:36 schreef brother52 het volgende:
Lees net dat het alweer 10 jaar geleden is dat Ronnie James Dio is overleden
quote:
Aha, je suis une screenhot...quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Als ik een nummer hoor dat ik wil onthouden maak ik een screenshot (meestal tijdens een R49 show)
En nu draai ik een hele rits van die screenshots
Hij was een trendsetterquote:
George Benson is dan ook jazz muzikant.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:52 schreef Symphonic het volgende:
Beetje een kruising tussen Bobby McFerrin en Al Jarreau
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
George Benson is dan ook jazz muzikant.
Lekker plaatje...
Gaat het zo slecht nog met je voet?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou niet bij wat ik draai, maar het zou kunnen.
How does it feel when you got no voet... 🤔
Hoe is het met jouw voet?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vond dit wel een toffe remix vandaarquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:
je moet dus niet vallen!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Nee, dat is helemaal hersteld.
Alleen de avond zelf had ik het idee dat ik het misschien wel gebroken had.
Viel mee dus...
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Ik had voorlopig geen plannen op dat gebied...
Die vind dat niet erg. Dat is echt een Snollebolleke.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:02 schreef spijkerbroek het volgende:
En wat vindt Faith ervan dat men naar haar reikt en haar aanraakt?
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:02 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Die vind dat niet erg. Dat is echt een Snollebolleke.
#faikthnomorequote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:02 schreef spijkerbroek het volgende:
En wat vindt Faith ervan dat men naar haar reikt en haar aanraakt?
Dan is het nog een hele uitdaging om haar aan te raken....quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:02 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Klinkt als een #metoo in wording!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:02 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
En zo zijn we weer bij War Pigsquote:
Ze vroeg er zelf omquote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klinkt als een #metoo in wording!
Jij wil ook een Snollebolleke worden?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klinkt als een #metoo in wording!
worden... ?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:05 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Jij wil ook een Snollebolleke worden?
Fijne mix. De Stargate remix is ook wel leuk. Stukje moderner, recenter en met andere akkoorden. Niettemin fijn om naar te luisterenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 19:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vond dit wel een toffe remix vandaar
quote:
Dat zou zo maar kunnenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Shakatak, die kan van mij zijn geweest...
KOmt goedquote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die versie wil ik wel horen. Faith no more sowieso wel, eigenlijk
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:19 schreef MadMaster het volgende:
De slagroomtruffels van de boerin zijn voortreffelijk...
Gus Williamsquote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Hoe heette die gast ook al weer, met z'n grote bril...
Is die stem te huur ?quote:
Oh dan zeg ik geen nee en ik pak er tweequote:
DDM wil toch niet...quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:23 schreef just me het volgende:
[..]
Oh dan zeg ik geen nee en ik pak er twee
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:25 schreef livelink het volgende:
Lastig hoor. Ik hou niet van chocola, maar wel van slagroom.
Just me mag er drie.
Dat snap ikquote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik twijfel bij dit intro altijd of dit niet There Coming To Take Me Away is...
Het heeft er wel veel van weg jaquote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik twijfel bij dit intro altijd of dit niet There Coming To Take Me Away is...
en hoe krijgen we just me aan een hoger cholesterolquote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:25 schreef livelink het volgende:
Just me mag er drie.
Dan mag je die van mij ook.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:26 schreef just me het volgende:
[..]
en hoe krijgen we just me aan een hoger cholesterol
![]()
![]()
ik hoef toch pas in januari voor controle
Voor jou dan:quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:25 schreef livelink het volgende:
Just me mag er drie.
Ja, voor op de chocolademelk of over de aardbeien of allebei. Komt helemaal van pasquote:
Raf hoefde de aardbeien toch niet. Hij vond ze te duur.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, voor op de chocolademelk of over de aardbeien of allebei. Komt helemaal van pas
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Raf hoefde de aardbeien toch niet. Hij vond ze te duur.
Meer voor huize livelink.
Wel een soepele voedseldistributie hierquote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Raf moet ook even de polder in dan.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, hij dacht dat ze nu nog niet zo lekker waren, het was nog niet warm genoegquote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Waar heb je trek in?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:30 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wel een soepele voedseldistributie hier
maar hij vond ze ook te duur. Goedkoop zijn ze idd nog niet maar ik geniet er wel vanquote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, hij dacht dat ze nu nog niet zo lekker waren, het was nog niet warm genoeg
Bij de Aldi komende week ¤1,99 voor 400 gramquote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:31 schreef just me het volgende:
[..]
maar hij vond ze ook te duur. Goedkoop zijn ze idd nog niet maar ik geniet er wel van
Ik ga nog steeds liever niet naar de grotere supermarkten. Bij mijn buurtsuper zijn ze 2,99 voor 'n pondquote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bij de Aldi komende week ¤1,99 voor 400 gram
Ja, ik vind het mooi.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh mijn god, dit wil je toch niet luisteren?
Ik ben dan wel weer blij dat mooi aan mijn shows koppelt.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:35 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
Hele mooie versie. Ik gok gejat van DJ11
Ik begrijp dat hysterische ook nooit zo goed. Maar het meisje kan zeker goed zingen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit is op zich best mooi, maar dat gegil van het publiek is cringewaardig. Dat is de reden dat ik niet naar zulke shows kijk.
Ik heb nog overwogen om je een linkje te sturen van de weekquote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben dan wel weer blij dat mooi aan mijn shows koppelt.
Kun je nagaan hoe erg het bij mij is.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nu hoor ik overal een cowbell in en dan hebben we je show nog niet eens gehad
Ik wou net zeggen dat ik blij ben dat deze versie gedraaid wordt en niet de versie van Marc Almond...quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Jacky![]()
Ik vind de Marc Almond-uitvoering beter, maar dat zal weinigen hier verbazen.
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen dat ik blij ben dat deze versie gedraaid wordt en niet de versie van Marc Almond...
Wat dan ook weer weinigen verbaastquote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen dat ik blij ben dat deze versie gedraaid wordt en niet de versie van Marc Almond...
Ik denk dat dat wel meevalt.quote:
Je hebt toch faders per kanaal?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:55 schreef Symphonic het volgende:
Even een technische vraag: klopt het dat er geen fade out functie in Mixxx zit?
Echt nietquote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:54 schreef MadMaster het volgende:
En je bent Amateur Hour vergeten te vermelden in de OP van het Sparks topic...
Dan vliegt z’n kunstgebit door de kamerquote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:55 schreef Melting het volgende:
Wie is dit, Symph? Kun je dat zo meteen even door de microfoon zeggen?
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan vliegt z’n kunstgebit door de kamer
Wat ik zo snel kan vinden zit er alleen een fade-functie in de autodj-functie.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:55 schreef Symphonic het volgende:
Even een technische vraag: klopt het dat er geen fade out functie in Mixxx zit?
Het nieuwe album is leuk, trouwensquote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:57 schreef MadMaster het volgende:
Geend
[..]
Geen dank...![]()
Samen met This Town de start van hun hits, meldenswaardig wel...
En die gebruik ik niet... thanksquote:Op zaterdag 16 mei 2020 20:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat ik zo snel kan vinden zit er alleen een fade-functie in de autodj-functie.
Je weet wie de moord heeft gepleegd, en waar en met welk wapen?quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je weet wie de moord heeft gepleegd, en waar en met welk wapen?
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was Faith no more met een war pig, maar gelukkig was de EHBO kist aanwezig
Hmm, da's een andere versie van Cluedo dan die ik had...quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was Faith no more met een war pig, maar gelukkig was de EHBO kist aanwezig
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Queen en George Michael - Somebody to love
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:02 schreef livelink het volgende:
Ik vind dat George in dit geval eerst genoemd moet worden
quote:
Je hebt nog gelijk ook.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:02 schreef livelink het volgende:
Ik vind dat George in dit geval eerst genoemd moet worden
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:07 schreef Symphonic het volgende:
Ik begin geloof ik weer met een nieuwe reeks
#metooquote:Op zaterdag 16 mei 2020 21:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zit al zo'n 15 jaar na te denken of ik een tattoo wil. Dus dat zal er wel niet van komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |