abonnement Unibet Coolblue
pi_193429632
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 00:50 schreef SausDip het volgende:

[..]

Ik vermoed dat er bedoeld wordt dat particulieren vanaf 1 juni niet meer bij de groothandels zoals Sligro hun inkopen kunnen doen en weer op de normale supermarkten aangewezen zijn.
Jajoh maar al die ondernemers die bij de Sligro shoppen halen daar ook gewoon privé goederen, want waarom niet?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193429945
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 16:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Kan iemand mij het volgende uitleggen?

Ik heb een account bij Degiro, custody ivm inderdaad het risico, en wilde zojuist voor 1200 euro stoppen in een SP 500 etf.

Er staan er twee in de kernselectie van DeGiro en zouden dus gratis moeten zijn.
Waarom vraag Degiro dan toch 2+ euro voor het fonds van ishares en niet voor die van Vanguard?
Of zie ik het verkeerd?

Hier staat overigens de kernselectie.
https://www.degiro.nl/data/pdf/DEGIRO_Trackers_Kernselectie.pdf
Volgens mij is de kernselectie gratis tot ¤1000 per maand.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 11:45:12 #103
134783 papernote
Een echte.
pi_193433866
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:50 schreef Skv het volgende:
Ik heb al een tijdje geen geld meer belegd. Slapende rekening wakker geschud en denk dat ik maar een buy&hold strategie ga volgen op een aantal ETF's. Maandelijks een bedrag inleggen en maar gewoon laten staan. Heb het geld nu toch niet nodig. Een crash op de korte termijn kan ik dan prima overleven.

Wel zit ik nog wat te puzzelen op welk % van het geld dat ik maandelijks over heb risicoloos op mn spaarrekening zet (zonder rente) en welk % naar de buy&hold kan. Ik zit te denken aan 67% spaar en 33% beleggen. Ook omdat ik het spaargeld binnen een paar jaar wil inzetten om een huis te kopen.

Welke vuistregels hanteren jullie om een verdeling te maken?
Dat ligt er ook maar net aan hoeveel geld je hebt. Als je 10.000 euro bezit, dan zou ik niets in aandelen stoppen en eerst eens de https://bufferberekenaar.nibud.nl/ invullen. Als je 100.000 euro bezit, dan is het weer helemaal anders.

Hier is wat leuke informatie over hoeveel geld elk huishouden per leeftijdsgroep heeft belegt: https://www.businessinsid(...)-leeftijd-generatie/
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
pi_193434322
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 01:45 schreef twisteddlogic het volgende:

[..]

Volgens mij is de kernselectie gratis tot ¤1000 per maand.
Hoe kom je daar nou weer bij? klok - klepel

Elke eerste aankoop (of verkoop) is gratis (wel kopen op de juiste beurs!) ongeacht bedrag.
Elke volgende aankoop in dezelfde maand, van hetzelfde (kernselectie)product moet minimaal 1000 zijn om gratis te blijven. Onder de 1000 komen er dan wel kosten.
pi_193434570
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 12:19 schreef lykkefund het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij? klok - klepel

Dat dacht ik :)
  dinsdag 2 juni 2020 @ 17:59:25 #106
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_193439560
Vandaag uit het rood na een +12% bij Onconova en +11% bij Klepierre.

Ik verwacht dat we pas na de kwartaalreportages weer flink naar beneden gaan eigenlijk.

[ Bericht 42% gewijzigd door BlaZ op 02-06-2020 18:07:38 ]
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_193440805
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 17:59 schreef BlaZ het volgende:
Vandaag uit het rood na een +12% bij Onconova en +11% bij Klepierre.

Ik verwacht dat we pas na de kwartaalreportages weer flink naar beneden gaan eigenlijk.
Hmm kun je gelijk in hebben. Wat moet ik asap verkopen?

  dinsdag 2 juni 2020 @ 19:32:00 #108
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_193441263
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2020 16:50 schreef Skv het volgende:
Ik heb al een tijdje geen geld meer belegd. Slapende rekening wakker geschud en denk dat ik maar een buy&hold strategie ga volgen op een aantal ETF's. Maandelijks een bedrag inleggen en maar gewoon laten staan. Heb het geld nu toch niet nodig. Een crash op de korte termijn kan ik dan prima overleven.

Wel zit ik nog wat te puzzelen op welk % van het geld dat ik maandelijks over heb risicoloos op mn spaarrekening zet (zonder rente) en welk % naar de buy&hold kan. Ik zit te denken aan 67% spaar en 33% beleggen. Ook omdat ik het spaargeld binnen een paar jaar wil inzetten om een huis te kopen.

Welke vuistregels hanteren jullie om een verdeling te maken?
Mijn huidige ‘visie’ is dat ik een bedrag van minstens 10k wil aanhouden dat vrij opneembaar is en de rest mag allemaal in aandelen, trackers, etc.

Overigens spreek je in je volgende post over het crashen en het eventueel kwijtraken van je geld. De kans dat een brede portefeuille ineens niets meer waard is (stel 80% waardevermindering ofzo) is natuurlijk enorm klein. Dus het risico is nu ook weer niet zo groot. :)
  dinsdag 2 juni 2020 @ 19:33:11 #109
256666 leeell
I know you're lonely
pi_193441288
Als een brede portefeuille 80 procent verliest zijn er wel grotere problemen in de wereld dan wat centen gok ik
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 19:34:56 #110
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_193441332
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:33 schreef leeell het volgende:
Als een brede portefeuille 80 procent verliest zijn er wel grotere problemen in de wereld dan wat centen gok ik
Klopt, maar mocht dat echt gebeuren dan ben je wel blij dat je nog ergens wat cash achter hand hebt. :P
  dinsdag 2 juni 2020 @ 19:35:51 #111
256666 leeell
I know you're lonely
pi_193441359
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:34 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Klopt, maar mocht dat echt gebeuren dan ben je wel blij dat je nog ergens wat cash achter hand hebt. :P
Kan je beter nu 3000 opzij zetten en een AR-15 en wat patronen kopen in de Rotterdamse haven als je daar bang voor bent.

Oja, en wat Unox en HAK conserven
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 19:39:48 #112
13309 nostra
ask why
pi_193441460
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:05 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Hmm kun je gelijk in hebben. Wat moet ik asap verkopen?

[ afbeelding ]
Dat is wel een ultieme oil&gas sprinter die je hebt gebouwd. Daar zit dan een idee achter lijkt me, dan moet je die rit ook maken.

Gokje: FUR is de eerste met een claimemissie.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_193442341
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:39 schreef nostra het volgende:

[..]

Dat is wel een ultieme oil&gas sprinter die je hebt gebouwd. Daar zit dan een idee achter lijkt me, dan moet je die rit ook maken.

Gokje: FUR is de eerste met een claimemissie.
Denk Arcelormittal deze week verkopen als ie de 10,- haalt. CGG bij 1,15 en de andere 2 weet ik niet. Ik vrees een correctie vanaf volgende week op alle beurzen zeker gezien de kwartaalcijfers, :%
  dinsdag 2 juni 2020 @ 21:36:18 #114
67670 Skv
Cynist.
pi_193443734
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:45 schreef papernote het volgende:

[..]

Dat ligt er ook maar net aan hoeveel geld je hebt. Als je 10.000 euro bezit, dan zou ik niets in aandelen stoppen en eerst eens de https://bufferberekenaar.nibud.nl/ invullen. Als je 100.000 euro bezit, dan is het weer helemaal anders.

Hier is wat leuke informatie over hoeveel geld elk huishouden per leeftijdsgroep heeft belegt: https://www.businessinsid(...)-leeftijd-generatie/
Ik heb enkele tienduizenden 'over'.
Dat laat ik nog even op mijn spaarrekening staan. Pomp nu elke maand 33 procent van wat ik over heb naar mn buy and hold etfs. De rest vooralsnog naar mijn spaarrekening. Misschien ga ik dat nog verhogen naar 50 procent, na de dip die ik later dit jaar verwacht.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 21:37:03 #115
67670 Skv
Cynist.
pi_193443750
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:32 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Mijn huidige ‘visie’ is dat ik een bedrag van minstens 10k wil aanhouden dat vrij opneembaar is en de rest mag allemaal in aandelen, trackers, etc.

Overigens spreek je in je volgende post over het crashen en het eventueel kwijtraken van je geld. De kans dat een brede portefeuille ineens niets meer waard is (stel 80% waardevermindering ofzo) is natuurlijk enorm klein. Dus het risico is nu ook weer niet zo groot. :)
Dat snap ik hoor. Maar ik wil niet ineens het geld nodig hebben voor een huis of auto ofzo. Zal je zien dat de boel dan net stevig onder inleg staat, en verkopen op dat moment is vrij ruk.

Vanwege aankoop huis hou ik graag meer dan 10k aan als spaargeld. Maar nu is het wat aan de ruime kant geworden. Meer sparen heeft niet zoveel zin.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 21:49:49 #116
67670 Skv
Cynist.
pi_193444020
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 11:45 schreef papernote het volgende:

[..]

Dat ligt er ook maar net aan hoeveel geld je hebt. Als je 10.000 euro bezit, dan zou ik niets in aandelen stoppen en eerst eens de https://bufferberekenaar.nibud.nl/ invullen. Als je 100.000 euro bezit, dan is het weer helemaal anders.

Hier is wat leuke informatie over hoeveel geld elk huishouden per leeftijdsgroep heeft belegt: https://www.businessinsid(...)-leeftijd-generatie/
Die opbouw is ook interessant om te zien. Eind dit jaar zit ik op de mediaan van mijn leeftijdsgroep als ik zo door ga.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_193448246
Hoeveel je bezit op de beurs is natuurlijk maar een deel van het verhaal, komt natuurlijk nog een heel ding bij kijken als, wat heb je afgelost op je huis rijd je je eigen auto of is die van de bank?
pi_193449497
Zo dan kijk inga eens gaan *O*

Weten jullie waarom?
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  woensdag 3 juni 2020 @ 10:16:03 #119
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_193449553
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2020 10:09 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Zo dan kijk inga eens gaan *O*

Weten jullie waarom?
Zo spannend is 3% toch niet?
pi_193449602
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 10:16 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Zo spannend is 3% toch niet?
Grote aantallen worden verschoven net bijvoorbeeld een transactie van 188000 aandelen dat zijn professionals die instappen.
En het gaat al een aantal dagen omhoog. (mag ook wel de koers was behoorlijk afgestraft ..).
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_193450992
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2020 10:09 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Zo dan kijk inga eens gaan *O*

Weten jullie waarom?
ABN is ook al aan het stijgen sinds dit bericht:

https://www.iex.nl/Nieuws(...)g-voor-ABN-AMRO.aspx

quote:
ING heeft een hold-advies voor ABN AMRO met een koersdoel van 18,50 euro. Het aandeel ABN AMRO stond maandag rond 10.30 uur 5 procent hoger op 7,57 euro
  woensdag 3 juni 2020 @ 12:21:37 #122
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_193451136
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 12:13 schreef BatWayne het volgende:

[..]

ABN is ook al aan het stijgen sinds dit bericht:

https://www.iex.nl/Nieuws(...)g-voor-ABN-AMRO.aspx
[..]

Bijna alles is aan het stijgen sinds dat bericht. Maar komt het ook door dat bericht?
pi_193451434
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 12:21 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Bijna alles is aan het stijgen sinds dat bericht. Maar komt het ook door dat bericht?
Nee dat zal vast niet, geen idee. Ik let er alleen op omdat ik er zelf aandelen in heb.
  woensdag 3 juni 2020 @ 16:34:19 #124
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_193454764
Gaat lekker dit. Volgende week in dit tempo een nieuwe all time high!
  woensdag 3 juni 2020 @ 16:37:59 #125
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_193454820
Nasdaq nog maar 1,5 procent 🚀
pi_193455617
10.000 voor de Nasdaq moet wel te halen zijn deze week toch? Party like it's 1999.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 juni 2020 @ 17:48:04 #127
862 Arcee
Look closer
pi_193455843
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 13:38 schreef SeLang het volgende:

[..]

Dividend kan worden verlaagd of opgeschort. Dat geeft je op zichzelf geen bescherming. Het dividend moet uiteindelijk gewoon worden verdiend met winst.

Dit waren de beste NL dividendbetalers op de top van 2007 en het resultaat na ruim 12 jaar:
(Dividenden werden een jaar later allemaal verlaagd of opgeschort):



Lijstje is een week nadat ik het postte alweer zwaar achterhaald :')
ING op ¤6,42 daar kun je nu alleen nog maar over dromen.
Het heeft even geduurd, maar ING is vandaag weer boven ¤6,42 gesloten op ¤6,46.

Ja, AEX op 561 inmiddels weer. Dat is 172 punten boven de bodem van maart en nog 68 punten onder de top van februari.
pi_193456455
quote:
https://www.businessinsid(...)ouw-pensioenfondsen/

ANALYSE – Er wordt nog een beetje gesleuteld, maar werkgevers van vakbonden zijn het in hoofdlijnen eens over een nieuw pensioenstelsel, zo bleek afgelopen maand.

Het gaat hier om het pensioen dat veel werknemers via een pensioenfonds van hun werkgever opbouwen.

De kern van het nieuwe stelsel is dat er geen toezegging meer komt over de hoogte van het pensioen met een koppeling aan het loon, zo meldde onder meer de Volkskrant. In plaats daarvan wordt een prognose gemaakt van het verwachte pensioen op basis van de beursontwikkelingen.

Afhankelijk van het rendement op de beurs kan het pensioen voor deelnemers van pensioenfondsen hoger of lager uitpakken op het moment dat ze met pensioen gaan.
Superschandalig dit. Eerst jarenlang verhoogde pensioenpremies moeten slikken omdat de dekkingsgraden niet gehaald werden en nu kun je dag zeggen tegen je middeloonregeling omdat de pensioenfondsen willen Buy&Holden zodat ze het eigenlijk nooit verkeerd kunnen doen.

Dat kan ik ook zul je denken maar vergeet het maar. Vanaf 2022 is de Box 3 heffing op aandelen oplopend tot wel 1,76% (!) Met de huidige koerswaarderingen betekent dat praktisch alle beursrendementen naar de staat gaan als je voor de lange termijn wilt beleggen.

Het enige wat misschien zou kunnen zolang de centrale banken alles backstoppen is om te leveragen. Leverage werkt namelijk in het voordeel van Box 3 beleggingen.

One man's trash, another man's treasure.
pi_193456698
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 18:18 schreef Arkai het volgende:

Dat kan ik ook zul je denken maar vergeet het maar. Vanaf 2022 is de Box 3 heffing op aandelen oplopend tot wel 1,76% (!) Met de huidige koerswaarderingen betekent dat praktisch alle beursrendementen naar de staat gaan als je voor de lange termijn wilt beleggen.
Dit soort plannetjes zijn altijd zo ontzettend beperkt door het huidige tijdsbeeld. Toen Box 3 geďntroduceerd werd, lachte iedereen zich een deuk over het forfaitair rendement, want 4% haalde je met speels gemak. Nu moeten er allerlei noodgrepen gecreëerd worden en gaat men uit van 0% rendement op spaargeld en een historisch-beperkt veel hoger rendement op aandelen.

Dat is natuurlijk niet het nieuwe normaal en ondanks dat de centrale banken bijkans een situatie hebben gecreëerd waar ze niet meer uit kunnen komen zonder mayhem te veroorzaken, komt dat normaal natuurlijk wel een keer terug. Over X jaar blijken de huidige aannames dan toch weer niet te matchen met de werkelijkheid en moet weer het hele systeem op de schop.

Introduceer gewoon een capital gains tax, de hele wereld kan dat ook.

Datzelfde geldt in extremis natuurlijk voor de pensioenfondsen.

quote:
Het enige wat misschien zou kunnen zolang de centrale banken alles backstoppen is om te leveragen. Leverage werkt namelijk in het voordeel van Box 3 beleggingen.
Schulden worden toch beperkt in aftrekmogelijkheid in de nieuwe box 3?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_193456826
Vandaag winst genomen op AEX tracker. Ben voor 90% uitgestapt. Ik vind de huidige koersen erg overgewaardeerd al lijkt het sentiment op de beurs nog positief te zijn. Ben benieuwd wat komende weken gaat brengen.
pi_193457393
quote:
12s.gif Op woensdag 3 juni 2020 18:29 schreef nostra het volgende:
Dat is natuurlijk niet het nieuwe normaal en ondanks dat de centrale banken bijkans een situatie hebben gecreëerd waar ze niet meer uit kunnen komen zonder mayhem te veroorzaken, komt dat normaal natuurlijk wel een keer terug. Over X jaar blijken de huidige aannames dan toch weer niet te matchen met de werkelijkheid en moet weer het hele systeem op de schop.
Het punt is alleen dat er zoveel geld via QE in de omloop is dat zelfs het afbouwen een gigantische tijd zal duren en dat een lange tijd een drukkend effect op de yields kan hebben. Voor het opbouwen van een vermogen zijn het juist deze jaren die voor ons de meeste impact maken. Koopkansen ver in de toekomst hebben minder waarde.

quote:
Schulden worden toch beperkt in aftrekmogelijkheid in de nieuwe box 3?
Schulden worden tegen een lager rendement weggestreept. Daarmee kan de belastingdruk verlicht worden. Ook het kopen van beleggingsvastgoed met een hypotheek is aantrekkelijk dan. Nog steeds minder aantrekkelijk dan voorheen maar in relatie tot de belachelijke vermogensrendementsheffing kan het wat perspectief bieden.
One man's trash, another man's treasure.
pi_193457917
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:05 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Hmm kun je gelijk in hebben. Wat moet ik asap verkopen?

[ afbeelding ]
Keb zelf ook arcelor maar ben er eigenlijk niet echt van overtuigd. Maarja buy and hold. Who knows.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 3 juni 2020 @ 20:03:03 #133
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_193458737
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 17:48 schreef Arcee het volgende:

[..]

Het heeft even geduurd, maar ING is vandaag weer boven ¤6,42 gesloten op ¤6,46.

Ja, AEX op 561 inmiddels weer. Dat is 172 punten boven de bodem van maart en nog 68 punten onder de top van februari.
Als je kijkt hoe AEX-zwaargewichten als Shell en ING ‘ondergewaardeerd’ zijn in vergelijking met de koersen van bijvoorbeeld een jaar geleden dan zit er mogelijk nog wel wat rek in...
pi_193458759


Wanneer moet ik wat verkopen welke klappen kan ik verwachten? En waarom ging Brunel zo omhoog vandaag?
pi_193458783
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 19:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Keb zelf ook arcelor maar ben er eigenlijk niet echt van overtuigd. Maarja buy and hold. Who knows.
Voor welke prijs? Las dat het afgeraden wordt nu om te kopen...
pi_193458960
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:05 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Voor welke prijs? Las dat het afgeraden wordt nu om te kopen...
De markt is toch bij benadering efficiënt. Leuk hoor die adviezen maar in essentie waardeloos.
Euro of 25 denk ik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193459478
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:05 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Voor welke prijs? Las dat het afgeraden wordt nu om te kopen...
Het wordt al een decennium afgeraden om te kopen. @SeLang vond het zelfs in het dal na de financiële crisis nog te duur om aandelen te kopen.
pi_193459831
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:39 schreef Heph844 het volgende:

[..]

Het wordt al een decennium afgeraden om te kopen. @:Selang vond het zelfs in het dal na de financiële crisis nog te duur om aandelen te kopen.
Dat mag ook natuurlijk.

Time in the market > timing the market.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193460112
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

De markt is toch bij benadering efficiënt. Leuk hoor die adviezen maar in essentie waardeloos.
Euro of 25 denk ik.
Heb je 25 betaald voor Arcelor? Damn man!

Ik bedoel bij welke prijs ik zie een behoorlijke W-vorm ontstaan zodra het boven de 10 komt. Bij >5% verlies gooi ik em eruit wss.
pi_193460177
Ik verwacht dat de koersen inderdaad fors omlaag zullen gaan de komende periode, vind het ook vreemd dat een aantal fondsen al bijna op dezelfde koers staat als in februari. Daarnaast zie ik dat ook terug in TA grafieken en bij business class verwachtte iemand zelfs dat de aex binnen 12 maanden nog onder de 400 zou noteren. Op langere termijn zullen de pensioenen onder druk van vergrijzing beleggingen om moeten naar cash, maar daar zullen niet alle effecten last van hebben.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 18:18 schreef Arkai het volgende:

[..]

Superschandalig dit. Eerst jarenlang verhoogde pensioenpremies moeten slikken omdat de dekkingsgraden niet gehaald werden en nu kun je dag zeggen tegen je middeloonregeling omdat de pensioenfondsen willen Buy&Holden zodat ze het eigenlijk nooit verkeerd kunnen doen.

Dat kan ik ook zul je denken maar vergeet het maar. Vanaf 2022 is de Box 3 heffing op aandelen oplopend tot wel 1,76% (!) Met de huidige koerswaarderingen betekent dat praktisch alle beursrendementen naar de staat gaan als je voor de lange termijn wilt beleggen.

Het enige wat misschien zou kunnen zolang de centrale banken alles backstoppen is om te leveragen. Leverage werkt namelijk in het voordeel van Box 3 beleggingen.

[ afbeelding ]
Wordt dus bezwaar maken tegen de heffing, volgens mij hebben ze dat ook al aangepast nadat de bond voor belastingbetalers een zaak gewonnen had. Toen ging het alleen om de spaarrente, maar ik zie niet in waarom het voor effecten anders zou zijn. Daarnaast natuurlijk bij de volgende verkiezingen gewoon niet meer op een van de kabinetspartijen stemmen.

Vind het ook raar om met gemiddelde rendementen (waar dat percentage op gebaseerd zou zijn) te gaan rekenen, dan mag je verwachten dat de helft dat rendement niet haalt, die zouden dan meer betalen dan wanneer ze het gerealiseerde resultaat zouden gebruiken. Komt nog bij dat je bij een verlies van 50% geen geld terug hoeft te verwachten, maar vervolgens heb je 100% winst nodig om het goed te maken, en dan verwachten ze natuurlijk weer dat je daar wel belasting over gaat betalen.
pi_193460593
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:12 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Heb je 25 betaald voor Arcelor? Damn man!

Ik bedoel bij welke prijs ik zie een behoorlijke W-vorm ontstaan zodra het boven de 10 komt. Bij >5% verlies gooi ik em eruit wss.
Is die gewoon waard als die beetje normale winsten draait, maar conjunctuur gevoelig en in welke mate er iets aan dump staal van China wordt gedaan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 3 juni 2020 @ 21:42:40 #142
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_193460679
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:16 schreef invesduurder het volgende:
Ik verwacht dat de koersen inderdaad fors omlaag zullen gaan de komende periode, vind het ook vreemd dat een aantal fondsen al bijna op dezelfde koers staat als in februari. Daarnaast zie ik dat ook terug in TA grafieken en bij business class verwachtte iemand zelfs dat de aex binnen 12 maanden nog onder de 400 zou noteren. Op langere termijn zullen de pensioenen onder druk van vergrijzing beleggingen om moeten naar cash, maar daar zullen niet alle effecten last van hebben.
[..]

Wordt dus bezwaar maken tegen de heffing, volgens mij hebben ze dat ook al aangepast nadat de bond voor belastingbetalers een zaak gewonnen had. Toen ging het alleen om de spaarrente, maar ik zie niet in waarom het voor effecten anders zou zijn. Daarnaast natuurlijk bij de volgende verkiezingen gewoon niet meer op een van de kabinetspartijen stemmen.

Vind het ook raar om met gemiddelde rendementen (waar dat percentage op gebaseerd zou zijn) te gaan rekenen, dan mag je verwachten dat de helft dat rendement niet haalt, die zouden dan meer betalen dan wanneer ze het gerealiseerde resultaat zouden gebruiken. Komt nog bij dat je bij een verlies van 50% geen geld terug hoeft te verwachten, maar vervolgens heb je 100% winst nodig om het goed te maken, en dan verwachten ze natuurlijk weer dat je daar wel belasting over gaat betalen.
Wat er allemaal bij Business Class wordt verteld zou ik allemaal met een klontje zout nemen.
pi_193460793
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:42 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Wat er allemaal bij Business Class wordt verteld zou ik allemaal met een klontje zout nemen.
Sowieso, maar eigenlijk ieders mening, tenzij die je echt aanstaat.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193460800
Ik vind PostNL 4 euro waard, zal wel ff duren voordat die dat aantikt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 3 juni 2020 @ 22:04:20 #145
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_193461086
Ik blijf gewoon regelmatig bijkopen. Dat de markt overgewaardeerd is hoor je altijd wel.
Bij dipjes koop ik meer bij van specifieke aandelen. De markt timen lukt toch niet.
pi_193461739
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 22:04 schreef BasEnAad het volgende:
Ik blijf gewoon regelmatig bijkopen. Dat de markt overgewaardeerd is hoor je altijd wel.
Bij dipjes koop ik meer bij van specifieke aandelen. De markt timen lukt toch niet.
Dit
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_193462813
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 22:04 schreef BasEnAad het volgende:
Bij dipjes koop ik meer bij van specifieke aandelen. De markt timen lukt toch niet.
Huh?
  donderdag 4 juni 2020 @ 06:13:42 #148
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_193464914
Die GNUS stock gaat ook erg hard (kinderprogramma platform in de US).

Van 0.32$ naar bijna 8$ niet verkeerd in een maand tijd.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_193465336
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:49 schreef ludovico het volgende:
Ik vind PostNL 4 euro waard, zal wel ff duren voordat die dat aantikt.
:') ik zal een extra postzegel op mijn enveloppen plakken voor je _O-
  donderdag 4 juni 2020 @ 08:01:21 #150
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_193465370
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:42 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Wat er allemaal bij Business Class wordt verteld zou ik allemaal met een klontje zout nemen.
Klontje zout? :P
  donderdag 4 juni 2020 @ 08:30:18 #151
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_193465546
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2020 08:01 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Klontje zout? :P
:D
pi_193465599
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:42 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Wat er allemaal bij Business Class wordt verteld zou ik allemaal met een klontje zout nemen.
Inderdaad, als je wil vind altijd wel iemand die binnen 12 maanden sub 400 verwacht. Net als dat je iemand kan vinden die 600 plus verwacht. Als ze al niet betaald hebben om wat te mogen zeggen.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  donderdag 4 juni 2020 @ 08:57:34 #153
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_193465721
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 23:38 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

Huh?
Ik snap 'm. Het is meer dat de koers van een aandeel vaak overdreven reageert op slecht nieuws. Dan probeer ik bij te kopen, de koers herstelt vaak wel weer.
  donderdag 4 juni 2020 @ 09:46:39 #154
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193466249
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:04 schreef Beursaap het volgende:
[ afbeelding ]

Wanneer moet ik wat verkopen welke klappen kan ik verwachten? En waarom ging Brunel zo omhoog vandaag?
mooi moment om even uit te stappen voor 2 maanden
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_193470409
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 09:46 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

mooi moment om even uit te stappen voor 2 maanden
Arcelor verkocht voor 9,70 iets van 500 winst koop ze terug rond de 8.
  donderdag 4 juni 2020 @ 15:44:06 #156
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_193471583
Paar dagen geleden wat Boeing gekocht, +18% :')
  donderdag 4 juni 2020 @ 15:49:59 #157
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_193471703
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 15:44 schreef Chaes het volgende:
Paar dagen geleden wat Boeing gekocht, +18% :')
Die koersen van nu kloppen echt van geen kant. Waarom +18 procent? Net of dat Boeing opeens goede cijfers gaat presenteren :')
  donderdag 4 juni 2020 @ 15:51:55 #158
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_193471731
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 15:49 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Die koersen van nu kloppen echt van geen kant. Waarom +18 procent? Net of dat Boeing opeens goede cijfers gaat presenteren :')
Algeheel momentum is overal erg positief, ligt niet per se aan Boeing zelf. Maar goed, mijn plan is om mijn aandelen en ETFs voor de langere termijn te houden. En af en toe traden om de winst te pakken.
pi_193472699
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 15:49 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Die koersen van nu kloppen echt van geen kant. Waarom +18 procent? Net of dat Boeing opeens goede cijfers gaat presenteren :')
Huidige koersen zijn ook niet van nu maar kijken 6 maanden vooruit. Ik denk dat de berichten over het opheffen van de reisverboden echt wel positief nieuws is richting de toekomst.
Maar ik kan 't mis hebben...
  donderdag 4 juni 2020 @ 17:53:33 #160
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_193473561
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 16:54 schreef Patroon het volgende:

[..]

Huidige koersen zijn ook niet van nu maar kijken 6 maanden vooruit. Ik denk dat de berichten over het opheffen van de reisverboden echt wel positief nieuws is richting de toekomst.
Ja denk je werkelijk? Wat betreft de reissector denk ik dat het nog wel een jaar of 3 kan duren wanneer het weer op normaal niveau is. Op dit moment gaan er ook eerder vliegtuigen uit bij de maatschappijen dan dat ze nieuwe bestellen.
pi_193473617
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 15:49 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Die koersen van nu kloppen echt van geen kant. Waarom +18 procent? Net of dat Boeing opeens goede cijfers gaat presenteren :')
Boeing is sowieso erg raar bezig onder de nieuwe ceo. 737 Max productie herstarten bijvoorbeeld kan ik echt totaal niet plaatsen.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  donderdag 4 juni 2020 @ 18:24:44 #162
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_193474122
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 15:49 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Die koersen van nu kloppen echt van geen kant. Waarom +18 procent? Net of dat Boeing opeens goede cijfers gaat presenteren :')
Dit geldt sowieso voor alle aandelen hoor, waarom 2 maanden geleden alles 25% minder waard dan nu?
Klopt echt geen kut van :')
pindazakje
  vrijdag 5 juni 2020 @ 12:03:48 #163
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_193487071
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 18:24 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Dit geldt sowieso voor alle aandelen hoor, waarom 2 maanden geleden alles 25% minder waard dan nu?
Klopt echt geen kut van :')
De daling is gewoon veel te dramatisch geweest. Dat beseft men nu ook, back to normal.
pi_193487269
Collega tipte mij rond 22 mei Unibail. Stond toen op 40 euro..heb toen gewoon weer VWRL gekocht voor 750 euro, maar was achteraf geen gekke tip...hij is wel op dat punt ingestapt met 1k euro.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_193489496
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2020 10:09 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Zo dan kijk inga eens gaan *O*

Weten jullie waarom?
Boven de 7 euro per stuk nu.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  vrijdag 5 juni 2020 @ 15:44:19 #166
406785 kloon_bassie
Allemaal Maggies!
pi_193490151
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 14:44 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Boven de 7 euro per stuk nu.
Ik heb em voor 4,70 in m’n portfolio, dus mij hoor je niet klagen... maar goed, als je 3 weken geleden iets gekocht hebt op de aex dan sta je bijna altijd in de plus.
pi_193490184
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 15:44 schreef kloon_bassie het volgende:

[..]

Ik heb em voor 4,70 in m’n portfolio, dus mij hoor je niet klagen... maar goed, als je 3 weken geleden iets gekocht hebt op de aex dan sta je bijna altijd in de plus.
Klopt helaas had ik daarvoor ook al posities ...
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_193490338
Wat is er met Fugro?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_193490513
Mijn verliezen van maart zijn nu al ruim weggewerkt, onder andere omdat ik redelijk wat bijgekocht heb in maart en april (in sommige gevallen te vroeg, zoals met Shell die nu net weer boven break-even staat), afgelopen dagen ongeveer een derde van mijn portefeuille verkocht en ben van plan nog wat verder af te bouwen. Ik verwacht binnen nu en een paar maanden wel weer een correctie en zo niet, dan niet, het begint nu wel weer overpriced te worden naar mijn gevoel.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 16:56:47 #170
13309 nostra
ask why
pi_193490966
Wat blijven de spreads op de optiemarkt toch bizar. :') Alsof je in 1980 handelt op een aandelenbeurs.

edit: nou, gelukt tegen bied +0,05

[ Bericht 10% gewijzigd door nostra op 05-06-2020 17:13:41 ]
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  vrijdag 5 juni 2020 @ 17:29:59 #171
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_193491355
Het heeft effe geduurd maar we gaan weer de goede kant op :P
  vrijdag 5 juni 2020 @ 17:30:19 #172
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_193491359
Carnival +24%
Boeing +19%
AF-KLM + 13%

Lekker dagje vandaag, doet me denken aan BTC lol
  vrijdag 5 juni 2020 @ 17:54:43 #173
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_193491637
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 17:30 schreef Chaes het volgende:
Carnival +24%
Boeing +19%
AF-KLM + 13%

Lekker dagje vandaag, doet me denken aan BTC lol
Dit kan niet lang goed gaan is mijn idee. Maar goed. Je weet het nooit.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 18:53:18 #174
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193492450
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 17:54 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Dit kan niet lang goed gaan is mijn idee. Maar goed. Je weet het nooit.
De echte particulier is vandaag ook weer ingestapt
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  vrijdag 5 juni 2020 @ 19:22:45 #175
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_193492897
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 18:53 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

De echte particulier is vandaag ook weer ingestapt
Buy high, sell low?
pi_193493065
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 19:22 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Buy high, sell low?
Buy high, sell higher!
Maar ik kan 't mis hebben...
  vrijdag 5 juni 2020 @ 19:41:48 #177
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193493204
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 15:56 schreef recursief het volgende:
Wat is er met Fugro?
Die stond op in 2011 op 60 en in 2017 op 12 en nu op 4 , hoezo



[ Bericht 13% gewijzigd door michaelmoore op 05-06-2020 19:47:02 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_193493954
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 19:41 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Die stond op in 2011 op 60 en in 2017 op 12 en nu op 4 , hoezo

[ afbeelding ]
Vandaag +12%
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  vrijdag 5 juni 2020 @ 20:22:58 #179
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193493969
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 20:22 schreef recursief het volgende:

[..]

Vandaag +12%
ja vanaf 4 euro is 10% erbij 4,40, nog niks
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_193494007
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 20:22 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

ja vanaf 4 euro is 10% erbij 4,40, nog niks
Wat snap je niet aan +12%?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  vrijdag 5 juni 2020 @ 20:26:01 #181
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193494018
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 20:25 schreef recursief het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan +12%?
ok 4,48
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_193494117
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 19:41 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Die stond op in 2011 op 60 en in 2017 op 12 en nu op 4 , hoezo

[ afbeelding ]
Transactiedatum 1-jun-2020 12:32:20
ISIN NL0000352565
Opdracht Koop
Type Limit Order
Exchange EAM
Plaats van uitvoering Exchange
Aantal 432
Koers EUR 3,4700
Lokale waarde EUR -1.499,04


Ze het maar wat het gaat doen nu. Zeer bloederige grafiek dat zeker!
pi_193494124
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 20:26 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

ok 4,48
Ja doei.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 juni 2020 @ 20:40:59 #184
862 Arcee
Look closer
pi_193494217
En zo kruipen de beurzen toch weer aardig in de richting van de top in februari.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 20:41:24 #185
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_193494220
Stonks only go up.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 20:55:20 #186
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193494412
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 20:40 schreef Arcee het volgende:
En zo kruipen de beurzen toch weer aardig in de richting van de top in februari.
https://www.marketwatch.c(...)concerned-2020-02-21

en toen ging het nog " goed "'

quote:
Outstanding auto-loan balances just hit a new record and delinquencies are on the rise -- should you be concerned?
Published: Feb. 25, 2020 at 2:18 p.m. ET
By Elisabeth Buchwald
70
Nearly $66 billion of the $1.33 trillion in outstanding loans were over 90 days delinquent in the fourth quarter of 2019, up from $57 billion for the same period last year
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_193499794
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 07:56 schreef Beursaap het volgende:

[..]

:') ik zal een extra postzegel op mijn enveloppen plakken voor je _O-
60% omzet komt uit pakjes. Brieven gaat nergens over.
Afgezien daarvan, als jij als bedrijf 40 cent winst aantikt per aandeel mag je aandeel best 4 euro zijn. Prima haalbaar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_193503241
Mijn 'portefeuille' staat inmiddels op ¤ 7412,53 winst _O-

12,26% rendement. Daar kun je niet tegenop sparen :) grappig wel.
  zaterdag 6 juni 2020 @ 12:56:45 #189
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_193503248
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 12:56 schreef Tuned22 het volgende:
Mijn 'portefeuille' staat inmiddels op ¤ 7412,53 winst _O-

12,26% rendement. Daar kun je niet tegenop sparen :) grappig wel.
Sinds je gestart bent in 1992?

:P
pi_193503273
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 12:56 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Sinds je gestart bent in 1992?

:P
Nee, ik heb op 12 maart jl. een proeforder geplaatst en heb op 15 april ING bijgekocht.

Verder nooit aandelen gehad, op een handjevol ING aandelen in 2008 na. Dat waren er 100.
  zaterdag 6 juni 2020 @ 13:01:11 #191
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_193503290
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 12:59 schreef Tuned22 het volgende:

[..]

Nee, ik heb op 12 maart jl. een proeforder geplaatst en heb op 15 april ING bijgekocht.

Verder nooit aandelen gehad, op een handjevol ING aandelen in 2008 na. Dat waren er 100.
mooi rendement, maar een toevalstreffer dus? aangezien je aangeeft nooit met aandelen te hebben gewerkt.
  zaterdag 6 juni 2020 @ 13:05:08 #192
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_193503334
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 12:56 schreef Tuned22 het volgende:
Mijn 'portefeuille' staat inmiddels op ¤ 7412,53 winst _O-

12,26% rendement. Daar kun je niet tegenop sparen :) grappig wel.
Dan ben je aardig ingestapt in ING. :o
pi_193503342
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 13:01 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

mooi rendement, maar een toevalstreffer dus? aangezien je aangeeft nooit met aandelen te hebben gewerkt.
Klopt ja, pure toevalstreffer. Ik heb er geen bal verstand van en uitbesteden zou ik nooit laten doen. Daar is aanbod genoeg van als je wat spaarcenten hebt maar ben er nooit op ingegaan.

ING voelde op de 1 of andere manier oké. Dus ik doe maar zo wat...
Al worden ze 1 euro, ik hou ze gewoon aan. Maar dit is wel heel grappig om te zien, zo'n ontwikkeling.
pi_193503360
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 13:05 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Dan ben je aardig ingestapt in ING. :o
Yup. 5300 heb ik er :D
  zaterdag 6 juni 2020 @ 18:22:06 #195
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_193507120
Tweede golf op komst....
  zaterdag 6 juni 2020 @ 18:23:30 #196
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_193507137
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 18:22 schreef Sunri5e het volgende:
Tweede golf op komst....
Wat is je bedoeling met deze post?
pi_193507176
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 18:23 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Wat is je bedoeling met deze post?
Aangeven dat hij baalt om nog steeds aan de zijlijn te staan :D
Maar ik kan 't mis hebben...
  zaterdag 6 juni 2020 @ 18:55:16 #198
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_193507541
Dat in verwacht dat wat in de TT staat gaat gebeuren.
  zaterdag 6 juni 2020 @ 18:58:06 #199
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_193507576
Flinke koerswinsten liggen in het verschiet....
  zondag 7 juni 2020 @ 08:49:46 #200
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_193518109
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 18:22 schreef Sunri5e het volgende:
Tweede golf op komst....
Mad :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')