Dan ben ik 70+, dus moet lukkenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel de moeite waard! Liefst ook nog als ze in het huidige stadion spelen (dus als het voor 2060 lukt, zit je wel goed denk ik)
quote:
Oh met Suriequote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:47 schreef Cee het volgende:
Op BBC nu Pointless celebrities met Eurovision artiesten!
Onze Superman!quote:
Jaquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:45 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Tof!
Kan je toch wel hele leuke schnabbels opleveren, zo'n deelname aan ESC
En John ‘93 points’ Lundvik!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh met SurieBenieuwd of er nog iemand op het podium springt dan.
Gelukkig zijn er nu genoeg mensen bij die zo'n piepkaas kunnen tegenhoudenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh met SurieBenieuwd of er nog iemand op het podium springt dan.
Dan ligt hij er vrij snel uitquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoop vurig dat hij een keer 93 punten haalt in deze aflevering
Is er vanavond dan ietsquote:Op zaterdag 16 mei 2020 17:31 schreef Em31 het volgende:
Het Eurovision account post filmpjes van de presentatoren enzo en begin het ineens spannend te vinden![]()
Zo van ohja, Europa kijkt vanavond nog steeds naar Nederland
Verbaast me ook weer niks dat Mans erbij isquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:45 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Tof!
Kan je toch wel hele leuke schnabbels opleveren, zo'n deelname aan ESC
Heeft ie z'n shirt nog aan of is het pointless er naar toe te zappen?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Verbaast me ook weer niks dat Mans erbij isDie neemt alles aan
Zo lang hoeft dat inschenken toch niet te durenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:22 schreef Meridiaan het volgende:
Wat jammer dat je je niet meer op je plek voelt hier, RE. Dat is een heel naar gevoel.
-
Ik ben bijna helemaal klaar voor vanavond, alleen nog wat te drinken inschenken. Heb ook een dutje gedaan ter voorbereiding
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoop vurig dat hij een keer 93 punten haalt in deze aflevering
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:52 schreef Cee het volgende:
[..]
(Ik heb hem even schaamteloos gejat voor Twitter)
Er zijn maar 4 teams Straan!quote:
Nu nog aan, maar ik probeer hem op afstand uit te kleden!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:52 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Heeft ie z'n shirt nog aan of is het pointless er naar toe te zappen?
Ik lees nu pas dat je dit al had gepost toen ik er als spuit elf aan kwam.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:45 schreef Aoibhin het volgende:
Nu op de BBC is de quiz Pointless bezig (die kijk ik vaak) en het is een Songfestival editie!![]()
O.a. SuRie, Mans en John Lundvik doen mee
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:52 schreef Cee het volgende:
[..]
(Ik heb hem even schaamteloos gejat voor Twitter)
Volgens mij gaat het er zo aan toe als zijn manager hem belt:quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Verbaast me ook weer niks dat Mans erbij isDie neemt alles aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |