Wilde al even naar het tuincentrum vandaag. Zal eens kijken. Maar wilde eigenlijk gaan om te kijken of ze eindelijk weer blauwe salvia hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook kitsch en trubbelig, deze heeft een lelijke naam, Princess Diana, maar als je die door een donkere struik heen laat groeien vind ik hem juist subtiel en betoverend.
was te doenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Ziet er uit als een prijzig speeltje @:bitterbal
Die blauw-zwarte?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wilde al even naar het tuincentrum vandaag. Zal eens kijken. Maar wilde eigenlijk gaan om te kijken of ze eindelijk weer blauwe salvia hebben.
toch wel bij de blauwste webshop gekocht mag ik hopenquote:
nee amazon. deze hadden ze niet blauw. Dit is een goedkoper merkquote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
toch wel bij de blauwste webshop gekocht mag ik hopen
Had vorig jaar een echt mooie blauwe, niet echt met zwart. Ik vind blauw altijd mooi in de tuin. Helaas komt ie niet meer op dus ik wil een nieuwe.quote:
Amazon, de nagel aan de doodskist van de NL webshopsquote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee amazon. deze hadden ze niet blauw. Dit is een goedkoper merk
Neequote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:58 schreef bitterbal het volgende:
dat krijg je toch niet allemaal alleen op ?
Nee gewoon een grote bak van de Ikeaquote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat een pastakom van de Hema? Want die heb ik volgens mij ook
mja moet coolblue zijn assortiment uitbreidenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Amazon, de nagel aan de doodskist van de NL webshops
Moet je wel snel zijnquote:
Deze heb ik ooit een jaar gehad, combineerde als een malle met roze zonnehoed.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had vorig jaar een echt mooie blauwe, niet echt met zwart. Ik vind blauw altijd mooi in de tuin. Helaas komt ie niet meer op dus ik wil een nieuwe.
Amazon is een kloterig expanderend gezwel, zo klein mogelijk houden. Maar het wordt lastig vechten voor Bol, Wehkamp en Coolbluequote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja moet coolblue zijn assortiment uitbreiden
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laagvliegende scooter op de A16 gespot
ja ik kijk altijd eerst bij coolblue maar als iet sniet hebben dan hebben ze pech en ga ik naar amazonquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Amazon is een kloterig expanderend gezwel, zo klein mogelijk houden. Maar het wordt lastig vechten voor Bol, Wehkamp en Coolblue
Oh lol die bedoel je. Die heb ik in het donkerpaars. gaat ook zo onwijs lekker de hoogte in! Zal vanmiddag als ik zin heb een foto maken want begint alweer te bloeien zag ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze heb ik ooit een jaar gehad, combineerde als een malle met roze zonnehoed.
http://www.debotterhutte.nl/artikel_details.php?a_ID=26&l=nl
Ver onder de kostprijs streamingdienst verkopen om de rest er maar uit te drukkenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Heb net Amazon Prime overgezet naar de Nederlandse variant, maar vooral vanwege de streamingdienst
Nee gewoon lunch.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ver onder de kostprijs streamingdienst verkopen om de rest er maar uit te drukken
Dan moeten ze hun service en aanbod en zulks verbeterenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Amazon is een kloterig expanderend gezwel, zo klein mogelijk houden. Maar het wordt lastig vechten voor Bol, Wehkamp en Coolblue
Maak dit een keer met écht lekkere worstjes, hmmmquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee amazon. deze hadden ze niet blauw. Dit is een goedkoper merk
Ik heb met een arts die op House leek gewerktquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het was dat of Piccard illegaal downloaden. En nu kijk ik Dr. House
Doet me ergens aan denken, keer gekookt voor een hoop mensen, king crab, champagne-wasabi saus, stukje zwart Iberico varken ondergronds geroosterd, kapitaal kwijt ook.quote:
Coolblue is inderdaad te beperktquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan moeten ze hun service en aanbod en zulks verbeteren
Marktwerking is marktwerking. Bol is zichzelf lekker van kant aan het maken afgelopen jaren met al die (soms hele gare) bedrijfjes waar ze voor verkopen
Wehkamp, tsja, volledig geautomatiseerd wellicht nog bestaansrecht, Coolblue heeft een goede naam en doet het volgens mij prima. Soms wel een te klein assortiment vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |