Wilde al even naar het tuincentrum vandaag. Zal eens kijken. Maar wilde eigenlijk gaan om te kijken of ze eindelijk weer blauwe salvia hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook kitsch en trubbelig, deze heeft een lelijke naam, Princess Diana, maar als je die door een donkere struik heen laat groeien vind ik hem juist subtiel en betoverend.
was te doenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Ziet er uit als een prijzig speeltje @:bitterbal
Die blauw-zwarte?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wilde al even naar het tuincentrum vandaag. Zal eens kijken. Maar wilde eigenlijk gaan om te kijken of ze eindelijk weer blauwe salvia hebben.
toch wel bij de blauwste webshop gekocht mag ik hopenquote:
nee amazon. deze hadden ze niet blauw. Dit is een goedkoper merkquote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
toch wel bij de blauwste webshop gekocht mag ik hopen
Had vorig jaar een echt mooie blauwe, niet echt met zwart. Ik vind blauw altijd mooi in de tuin. Helaas komt ie niet meer op dus ik wil een nieuwe.quote:
Amazon, de nagel aan de doodskist van de NL webshopsquote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee amazon. deze hadden ze niet blauw. Dit is een goedkoper merk
Neequote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:58 schreef bitterbal het volgende:
dat krijg je toch niet allemaal alleen op ?
Nee gewoon een grote bak van de Ikeaquote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat een pastakom van de Hema? Want die heb ik volgens mij ook
mja moet coolblue zijn assortiment uitbreidenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Amazon, de nagel aan de doodskist van de NL webshops
Moet je wel snel zijnquote:
Deze heb ik ooit een jaar gehad, combineerde als een malle met roze zonnehoed.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had vorig jaar een echt mooie blauwe, niet echt met zwart. Ik vind blauw altijd mooi in de tuin. Helaas komt ie niet meer op dus ik wil een nieuwe.
Amazon is een kloterig expanderend gezwel, zo klein mogelijk houden. Maar het wordt lastig vechten voor Bol, Wehkamp en Coolbluequote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja moet coolblue zijn assortiment uitbreiden
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laagvliegende scooter op de A16 gespot
ja ik kijk altijd eerst bij coolblue maar als iet sniet hebben dan hebben ze pech en ga ik naar amazonquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Amazon is een kloterig expanderend gezwel, zo klein mogelijk houden. Maar het wordt lastig vechten voor Bol, Wehkamp en Coolblue
Oh lol die bedoel je. Die heb ik in het donkerpaars. gaat ook zo onwijs lekker de hoogte in! Zal vanmiddag als ik zin heb een foto maken want begint alweer te bloeien zag ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze heb ik ooit een jaar gehad, combineerde als een malle met roze zonnehoed.
http://www.debotterhutte.nl/artikel_details.php?a_ID=26&l=nl
Ver onder de kostprijs streamingdienst verkopen om de rest er maar uit te drukkenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Heb net Amazon Prime overgezet naar de Nederlandse variant, maar vooral vanwege de streamingdienst
Nee gewoon lunch.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ver onder de kostprijs streamingdienst verkopen om de rest er maar uit te drukken
Dan moeten ze hun service en aanbod en zulks verbeterenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Amazon is een kloterig expanderend gezwel, zo klein mogelijk houden. Maar het wordt lastig vechten voor Bol, Wehkamp en Coolblue
Maak dit een keer met écht lekkere worstjes, hmmmquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee amazon. deze hadden ze niet blauw. Dit is een goedkoper merk
Ik heb met een arts die op House leek gewerktquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het was dat of Piccard illegaal downloaden. En nu kijk ik Dr. House
Doet me ergens aan denken, keer gekookt voor een hoop mensen, king crab, champagne-wasabi saus, stukje zwart Iberico varken ondergronds geroosterd, kapitaal kwijt ook.quote:
Coolblue is inderdaad te beperktquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan moeten ze hun service en aanbod en zulks verbeteren
Marktwerking is marktwerking. Bol is zichzelf lekker van kant aan het maken afgelopen jaren met al die (soms hele gare) bedrijfjes waar ze voor verkopen
Wehkamp, tsja, volledig geautomatiseerd wellicht nog bestaansrecht, Coolblue heeft een goede naam en doet het volgens mij prima. Soms wel een te klein assortiment vind ik
Niks mis met partyknaksquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Maak dit een keer met écht lekkere worstjes, hmmm
ook dat maar Amazon is wel de ergste waar je kan bestellen.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb met een arts die op House leek gewerkt
Helemaal mooi toen hij een tijdje door het ziekenhuis strompelde vanwege een bekkenbreuk 😅
dan moet je zeggen dt ze ook andere merken moeten toevoegenquote:
dat is waar, dat ga ik niet ontkennen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan moet je zeggen dt ze ook andere merken moeten toevoegenBij tekentablets hebben ze vrijwel alleen wacom
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me ergens aan denken, keer gekookt voor een hoop mensen, king crab, champagne-wasabi saus, stukje zwart Iberico varken ondergronds geroosterd, kapitaal kwijt ook.
Zou mijn onhandige vriendin de taart bakken, zo'n kant en klare MonChou taart, had iedereen het achteraf over die MonChou taart godverdomme![]()
![]()
maar vind coolblue leuke zaak hoor. heb regelmatig besteld en kijk daar altijd als eerstequote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is waar, dat ga ik niet ontkennen.
Dan is het goedquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar vind coolblue leuke zaak hoor. heb regelmatig besteld en kijk daar altijd als eerste
Klantenservice behoort wel tot de beste in Nederland.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is waar, dat ga ik niet ontkennen.
Seperatorvlees, niet mijn ding, structuurloos en smakeloosquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klantenservice behoort wel tot de beste in Nederland.
vind de presentatie van alles ook leuk :pquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klantenservice behoort wel tot de beste in Nederland.
Als ze het nergens anders hebben bestel ik er ook hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
ook dat maar Amazon is wel de ergste waar je kan bestellen.
Ieder zijn keusquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Als ze het nergens anders hebben bestel ik er ook hoor
Wafelijzerplaten besteld, enige plek op aarde die ze had
Die filmquote:
De echte Fok!ker Fok!t gewoon door onder het fokkenquote:
Zoietsquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:14 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Zulke taart, walgelijk sowieso
Wat is ondergronds geroosterd?
Kennis van me werkt in Blijdorp, die hadden echt een onwijs tof nieuw educatieproject opgezet met hele wandeling en van alles te doen aan activiteiten, heel erg gaaf.
Vroegen ze aan die kinderen wat ze het leukste vonden.
De mierenhoop in de bosjes in een hoopje zand bij de speeltuin onderweg
Ik heb lang niet alles gezienquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Die serie is briljant geschreven. Gisteravond de dubbelaflevering zitten kijken aan het einde van seizoen 4. Godallemachtig wat goed
ivm Corona idd ff niet geloof ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
coolblue bouwt nu geen vaatwassers in he?
Wat zou een wel acceptabel alternatief zijn danquote:
True maar je kan niet ontkennen dat Amazon slecht is voor z'n mensen, die Bezos is echt een niets ontzienende geldwolf. Maar hij doet het kennelijk goed in deze maatschappijquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan moeten ze hun service en aanbod en zulks verbeteren
Marktwerking is marktwerking. Bol is zichzelf lekker van kant aan het maken afgelopen jaren met al die (soms hele gare) bedrijfjes waar ze voor verkopen
Wehkamp, tsja, volledig geautomatiseerd wellicht nog bestaansrecht, Coolblue heeft een goede naam en doet het volgens mij prima. Soms wel een te klein assortiment vind ik
Ik ben niet zo fan van hen. Maar ieder ander groot bedrijf dat verkoopt wat je zoekt kan je gebruiken. Maar zelf zou ik niks bij ze kopen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat zou een wel acceptabel alternatief zijn dan
say it allquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
True maar je kan niet ontkennen dat Amazon slecht is voor z'n mensen, die Bezos is echt een niets ontzienende geldwolf. Maar hij doet het kennelijk goed in deze maatschappij
Rimboe Robquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoiets
http://www.rimboerob.nl/stoom-kuil-oven--lalo.html
En zelf snoep je dan vrolijk mee natuurlijk. Want zo'n heel blik is veel te veel voor zo'n wurmquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Seperatorvlees, niet mijn ding, structuurloos en smakeloos
Heb ze uiteraard wel in huis want mijn dochter vindt ze wel lekker
Ik vind Jennifer Morrison stiekem ook een enorm knappe vrouwquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb lang niet alles gezien![]()
Heb ook The Sopranos nooit helemaal gezien, beide staan nog op Dé lijst
Mag wat meer tiet op. Maar leuk koppie jaquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind Jennifer Morrison stiekem ook een enorm knappe vrouw![]()
[ afbeelding ]
https://www.meesterslijpers.nl/quote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat zou een wel acceptabel alternatief zijn dan
Absoluut waarquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
True maar je kan niet ontkennen dat Amazon slecht is voor z'n mensen, die Bezos is echt een niets ontzienende geldwolf. Maar hij doet het kennelijk goed in deze maatschappij
Dan had ik mijn grillapparaat niet kunnen uitbreiden en een apart wafelijzer moeten kopenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ben niet zo fan van hen. Maar ieder ander groot bedrijf dat verkoopt wat je zoekt kan je gebruiken. Maar zelf zou ik niks bij ze kopen.
Met meer tiet ziet ze jou niet meer staan hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag wat meer tiet op. Maar leuk koppie ja
Nopequote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En zelf snoep je dan vrolijk mee natuurlijk. Want zo'n heel blik is veel te veel voor zo'n wurm
Beetje dozig hoofdquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
Met meer tiet ziet ze jou niet meer staan hoor
Alleen platen, op specifieke grillquote:
Nu ook al niet, dus dat boeit verder toch nietquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
Met meer tiet ziet ze jou niet meer staan hoor
Nietszeggend, naīef, dommigquote:
het was een slechte grap, meer niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu ook al niet, dus dat boeit verder toch niet
Bij gebrek aan fuet knabbel je aan Koos bij worsttrek. Ik geloof het meteenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:24 schreef Molo het volgende:
Ik heb standaard wel fuet in huis bij worsttrek![]()
Of Koos
O, vind ik nietquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Nietszeggend, naīef, dommig
, suf, zoiets
Dit is zo'n type dat nog tien minuten verder in haar boek leest als je haar slipje opzij schuift.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zwaar ondergewaardeerde filmquote:
Heerlijke films ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zwaar ondergewaardeerde filmHad er de eerste keer dat ik hem zag wel mijn twijfels met Die Antwoord als hoofdrolspelers (ondanks dat ik de muziek leuk vind), maar die hebben me zeer positief verrast
Sowieso heel de 'trilogie' van Neill Blomkamp met District 9, Elysium en Chappie
Yep, allemaal gezien, tofheid!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zwaar ondergewaardeerde filmHad er de eerste keer dat ik hem zag wel mijn twijfels met Die Antwoord als hoofdrolspelers (ondanks dat ik de muziek leuk vind), maar die hebben me zeer positief verrast
Sowieso heel de 'trilogie' van Neill Blomkamp met District 9, Elysium en Chappie
Je hebt me doorquote:Op zaterdag 16 mei 2020 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij gebrek aan fuet knabbel je aan Koos bij worsttrek. Ik geloof het meteen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |