Wilde al even naar het tuincentrum vandaag. Zal eens kijken. Maar wilde eigenlijk gaan om te kijken of ze eindelijk weer blauwe salvia hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook kitsch en trubbelig, deze heeft een lelijke naam, Princess Diana, maar als je die door een donkere struik heen laat groeien vind ik hem juist subtiel en betoverend.
was te doenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Ziet er uit als een prijzig speeltje @:bitterbal
Die blauw-zwarte?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wilde al even naar het tuincentrum vandaag. Zal eens kijken. Maar wilde eigenlijk gaan om te kijken of ze eindelijk weer blauwe salvia hebben.
toch wel bij de blauwste webshop gekocht mag ik hopenquote:
nee amazon. deze hadden ze niet blauw. Dit is een goedkoper merkquote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
toch wel bij de blauwste webshop gekocht mag ik hopen
Had vorig jaar een echt mooie blauwe, niet echt met zwart. Ik vind blauw altijd mooi in de tuin. Helaas komt ie niet meer op dus ik wil een nieuwe.quote:
Amazon, de nagel aan de doodskist van de NL webshopsquote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee amazon. deze hadden ze niet blauw. Dit is een goedkoper merk
Neequote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:58 schreef bitterbal het volgende:
dat krijg je toch niet allemaal alleen op ?
Nee gewoon een grote bak van de Ikeaquote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat een pastakom van de Hema? Want die heb ik volgens mij ook
mja moet coolblue zijn assortiment uitbreidenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 12:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Amazon, de nagel aan de doodskist van de NL webshops
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |