Oh jij hebt daar overduidelijk meer zicht op, en het vangen in cijfers is ook niet goed te doen dat klopt.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik begon aan lerarenopleiding had ik 2 docenten die er sterk in geloofden, waren beiden al in de 60. Daarna kreeg ik jongere vent die er een stuk meer kritisch op was.
Ik zie ook wel dat mensen verschillende kwaliteiten hebben en die anders ontwikkelen. Het probleem blijft alleen dat ze proberen menselijk gedrag in cijfertjes te vangen. Dat lukt niet altijd even lekker.
Daarna willen ze het overzichtelijk maken door het in te delen in groepen. God wat heb ik veel van die diagrammen voorbij zien komen. En dan moest ik verantwoorden waarom mijn lesplan niet voldoende rekening hield met de Bewegers.
Ja maar dat principe kan je toch ook op een zo leuk mogelijke manier brengen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:41 schreef TTSS het volgende:
[..]
Oefenen wel. Herhaling is de vader van het geleerde
Liefde bestaat in zo veel vormen dat het bijna een inhoudsloos concept is.quote:
Hoe zo'n date tot stand komt.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe vind je van zo'n date? leuk...
wat wil je nog meer weten jr
quote:
Merci!quote:
Ik heb hechtingsissues, die gaan voor mannen met issues. Maar merk dat dat niet meer trekt. Wil toch liever iemand op wie je kan rekenen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan blijft het een hels dilemma.
Ga je voor het gebrek aan aantrekkingskracht bij degelijke, saaie mannen of blijf je gaan voor de Ricardo's van deze wereld. Make your choice.
De present perfect continuous leren is gewoon niet leuk. Als een school het leuk wil hebben moeten ze de toetsing niet volledig af laten hangen van een voorgekookt pta.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat principe kan je toch ook op een zo leuk mogelijke manier brengen.
Je bent gewoon dom aan het zeuren.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:45 schreef Cronometer_ het volgende:
Ik heb hechtingsissues, die gaan voor mannen met issues. Maar merk dat dat niet meer trekt. Wil toch liever iemand op wie je kan rekenen.
Maar die vrijen vaak zo gemiddeld.
Misschien toch maar een andere smaak proberen dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:45 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Ik heb hechtingsissues, die gaan voor mannen met issues. Maar merk dat dat niet meer trekt. Wil toch liever iemand op wie je kan rekenen.
Ben wel 100% voor herinvoering van LTS etc.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh jij hebt daar overduidelijk meer zicht op, en het vangen in cijfers is ook niet goed te doen dat klopt.
Van iemand die wegkwijnt in zijn simulerende levenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
The Truman Show 2 kan je wel een goed psychologisch drama van maken denk ik.
oh, ze stelde voor om samen te eten. toen zei ik van tuurlijk lijkt me dat leuk, en toen vroeg ze waar en wat en toen stelde ik pannenkoeken voor (omdat ze wel eens zegt dat ze dat lekker vind) en ik zei dat het wel bij mij kon..quote:
ja maar niet van Nederlandse bodemquote:
Lekker kinderen geen enkele intellectuele bagage meegeven en hun een leven toeschikken van spirituele leegte. Het heeft niks te maken met de schoolstructuur, het is een cultuurprobleem.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben wel 100% voor herinvoering van LTS etc.
Laat die apen lekker leren hoe ze moeten timmeren, schilderen en lassen ipv leren hoe een reflex werkt.
Mwah. Single for life.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien toch maar een andere smaak proberen dan.
Gewoon dat iedereen per vak een ander niveau kan kiezen wat het best bij hun talent daarvoor past.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben wel 100% voor herinvoering van LTS etc.
Laat die apen lekker leren hoe ze moeten timmeren, schilderen en lassen ipv leren hoe een reflex werkt.
Nee voor degene die net uit die simulatie komt en nu in het echt leven komt en daar de nodige psychische problemen mee krijgt omdat hij nooit zeker weet of iets echt of nep is, en hij door iedereen bekend is geworden door die show dus er altijd mee geconfronteerd zal worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van iemand die wegkwijnt in zijn simulerende leven
Ik denk niet dat dit gesprek gaat werken op deze manier.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh, ze stelde voor om samen te eten. toen zei ik van tuurlijk lijkt me dat leuk, en toen vroeg ze waar en wat en toen stelde ik pannenkoeken voor (omdat ze wel eens zegt dat ze dat lekker vind) en ik zei dat het wel bij mij kon..
toen we uitgegeten waren vroeg ze of ik het kasteel wilde laten zien waar ik het wel eens over heb en dus zijn we gaan lopen, daarna vroeg ik of ze nog even wou gamen en dat vond ze een goed idee.
zo iets?
Zo'n beetje elke single vrouw die ik ken draait een vergelijkbare plaat af. Alsof er alleen maar bad boys en saaie mannen zijn. De wereld is geen tienerfilm uit de jaren 80.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:47 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Waarom kraken mensen altijd iemand af als die zich wat kwetsbaar opstelt?
ja wat wil je dan weten jongenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit gesprek gaat werken op deze manier.
Toch bedankt.
Je zei neger dus dat is slechtquote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn reacties worden weer geveegd in NWS. Reeeeeeeeeee
Snel het scenario schrijven dan voor iemand ermee vandoor gaatquote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee voor degene die net uit die simulatie komt en nu in het echt leven komt en daar de nodige psychische problemen mee krijgt omdat hij nooit zeker weet of iets echt of nep is, en hij door iedereen bekend is geworden door die show dus er altijd mee geconfronteerd zal worden.
Jimmy, soms word je zo fucking hard gekwetst dat dat even je wereldbeeld is.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:49 schreef TTSS het volgende:
[..]
Zo'n beetje elke single vrouw die ik ken draait een vergelijkbare plaat af. Alsof er alleen maar bad boys en saaie mannen zijn. De wereld is geen tienerfilm uit de jaren 80.
Heb ook nog spekquote:
Zeker in het NOS topicquote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn reacties worden weer geveegd in NWS. Reeeeeeeeeee
Ik weet het niet. Ander onderwerpquote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar daar ben je vast ook niet content mee op de langere termijn.
Ik denk dat ik op dit moment alleen een script van D&D niveau kan voortbrengen, daar wordt niemand blij van.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snel het scenario schrijven dan voor iemand ermee vandoor gaat
In 1 keer goed.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb ook nog spek
[..]
Zeker in het NOS topic
Ik ben er om er voor te zorgen dat je niet in een dergelijk nutteloos frame blijft hangen. Dat lijkt me een hoger goed dan zogenaamd empatisch met je meelullen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:51 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Jimmy, soms word je zo fucking hard gekwetst dat dat even je wereldbeeld is.
Empathie is een groot goed.
je moet ergens beginnenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op dit moment alleen een script van D&D niveau kan voortbrengen, daar wordt niemand blij van.
Sterkte krachtige vrouw die niks doet behalve moeilijk kijken en stoere dingen zeggen. 2 grappen over het niet hebben van piemels. Een conclusie die niet volgt op de opbouw.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op dit moment alleen een script van D&D niveau kan voortbrengen, daar wordt niemand blij van.
Een halfuur kijken naar iemand die stoelen recht zet.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sterkte krachtige vrouw die niks doet behalve moeilijk kijken en stoere dingen zeggen. 2 grappen over het niet hebben van piemels. Een conclusie die niet volgt op de opbouw.
Ik mag van Jimmy niet kwetsbaar zijn.quote:
Ik ben bang om een relatie aan te gaan. Thats it. Ik weet dat er ook goede mannen zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:52 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik ben er om er voor te zorgen dat je niet in een dergelijk nutteloos frame blijft hangen. Dat lijkt me een hoger goed dan zogenaamd empatisch met je meelullen.
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zei de waarheid en dat is verboden.
Je hebt zo je momentenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
zeg niet alleen maar domme dingen hoor
Zo'n beetje elke nieuwe blockbuster dus.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sterkte krachtige vrouw die niks doet behalve moeilijk kijken en stoere dingen zeggen. 2 grappen over het niet hebben van piemels. Een conclusie die niet volgt op de opbouw.
Wie is Jimmy nou weer.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:53 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Ik mag van Jimmy niet kwetsbaar zijn.
quote:
journalist?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat vind jij als journalist van deze kwestie
Halverwege de film de karakters ineens 100% anders schrijven.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een halfuur kijken naar iemand die stoelen recht zet.
Dat heb ik ook nergens zo gezegd.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
zeg niet alleen maar domme dingen hoor
Waarom ben je daar bang voor?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:53 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Ik mag van Jimmy niet kwetsbaar zijn.
[..]
Ik ben bang om een relatie aan te gaan. Thats it. Ik weet dat er ook goede mannen zijn.
Sinds wanneer dat dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent toch journalist of iets in die richting
uhm nee... heb niet eens een tv om nos op te kijkenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent toch journalist of iets in die richting
Niet zo verongelijkt doenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee maar dat is een beetje een vooroordeel van fokkie
Oh gek dat ik dat altijd gedacht hebquote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
uhm nee... heb niet eens een tv om nos op te kijken
Serieus?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is ook geen journalistiek dus dat is geen enkele belemmering.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een interessante villain veranderen in een Ali Express Jack Sparrow.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Halverwege de film de karakters ineens 100% anders schrijven.
Vergeten de koffiebekers weg te halen.
zit liever in de archieven tussen het oude papierquote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:58 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dat is ook geen journalistiek dus dat is geen enkele belemmering.
Niet per se, als je jezelf die vraag maar stelt. Het komt een beetje over alsof je het niet helemaal meent maar gewoon jezelf wat aanpraat gebaseerd op algemeenheden.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:56 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Wil je dit gesprek echt aan gaan? Indien nee, dan scheelt dat een serieus antwoord.
Die vond ik echt saai.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:58 schreef Cronometer_ het volgende:
Oke, ga zo eternal sunshine of the spotless mind kijken. Stel ik al jaren uit.
Bedankt voor de herinnerende tip.
Ik ook. Louter laptopsquote:
Ik volg op Youtube een kanaal van iemand die gewoon puur en alleen begonnen is met het stellen van persoonlijke vragen aan mensen die ze interviewt in een park daar gewoon meer dan een miljoen volgers mee heeft gekregen. Ik ben daar helaas niet extravert genoeg voor maar ik zou zoiets ook best wel willen doen een keer, maar dan misschien meer in boekvorm ofzoquote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan voor mijn laatste onderzoek. Wel digitale archieven gelukkig want je zou nog astma krijgen van die stoffige zooi.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zit liever in de archieven tussen het oude papier
Wat voor persoonlijke vragen dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik volg op Youtube een kanaal van iemand die gewoon puur en alleen begonnen is met het stellen van persoonlijke vragen aan mensen die ze interviewt in een park daar gewoon meer dan een miljoen volgers mee heeft gekregen. Ik ben daar helaas niet extravert genoeg voor maar ik zou zoiets ook best wel willen doen een keer, maar dan misschien meer in boekvorm ofzo
Owja, ik zei eerst Stannis en Jaime, maar ik wil ook weten hoe Euron het vergaat. Lukt het hem om krakens op te roepen om de Hightowers op te eten? Offert hij Aeron op? Heeft hij echt een Valyrian steel harnas? Lukt het hem om een god te worden?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een interessante villain veranderen in een Ali Express Jack Sparrow.
heerlijk... hoewel, gros is al maanden dicht nuquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:00 schreef TTSS het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan voor mijn laatste onderzoek. Wel digitale archieven gelukkig want je zou nog astma krijgen van die stoffige zooi.
Zo'n brutale bemoeial verdient een muilpeer.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik volg op Youtube een kanaal van iemand die gewoon puur en alleen begonnen is met het stellen van persoonlijke vragen aan mensen die ze interviewt in een park daar gewoon meer dan een miljoen volgers mee heeft gekregen. Ik ben daar helaas niet extravert genoeg voor maar ik zou zoiets ook best wel willen doen een keer, maar dan misschien meer in boekvorm ofzo
Ik raak tegenwoordig in paniek als een man mij benadertquote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:59 schreef TTSS het volgende:
[..]
Niet per se, als je jezelf die vraag maar stelt. Het komt een beetje over alsof je het niet helemaal meent maar gewoon jezelf wat aanpraat gebaseerd op algemeenheden.
Denk het niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, ik zei eerst Stannis en Jaime, maar ik wil ook weten hoe Euron het vergaat. Lukt het hem om krakens op te roepen om de Hightowers op te eten? Offert hij Aeron op? Heeft hij echt een Valyrian steel harnas? Lukt het hem om een god te worden?
Euronbaas.
Ohhhhhhh hoe heet zij ook al weer!!! Super mooi soms die video's van haar.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof ik niet weet hoe kut dat voeltquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:01 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Ik raak tegenwoordig in paniek als een man mij benadert
Maar Jimmy, je proeft nu de liefde. Je bent dus positief en gemotiveerd. Ik spreek je als dat fout loopt (gun jou dat niet), want dan ben jij ook een ander mens.
Thats all.
Kun je jouw werk wel vanuit huis doen dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heerlijk... hoewel, gros is al maanden dicht nu
digitale dingen wel, en heb usb's en externe schijven vol gekopieerd en gefotografeerd materiaal... ben daar nog wel maanden zoet meequote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kun je jouw werk wel vanuit huis doen dan?
Welk persoon je voor altijd is bijgebleven in je leven, iets in je leven waarvan je hoopte dat je dat nooit gehoord hebt, ze vraagt vreemden om hun crush op te bellen voor een date, of hun ex, of een van hun ouders om te zeggen dat je van ze houdt, daklozen mensen hun verhaal laten doen, enz enz. Vind dat best wel interessant. Ik zou alleen nooit zoiets durven met een camera op pad en dan vreemden aanspreken van joh: mag ik jou echt super persoonlijke vragen stellenquote:
Je gebruikt zelf dooddoeners en clichés. Vandaar mijn reactie.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:03 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Gun een mens dat zwelgen dan even ipv dooddoeners.
Ooooohquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
digitale dingen wel, en heb usb's en externe schijven vol gekopieerd en gefotografeerd materiaal... ben daar nog wel maanden zoet mee
Ligt eraan hoe iemand het brengt?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:01 schreef TTSS het volgende:
[..]
Zo'n brutale bemoeial verdient een muilpeer.
Fuck de Hightowers.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk het niet eigenlijk.
Al zal hij wel verantwoordelijk zijn voor het omlaag brengen van The Wall.
Thorayaquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:02 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Ohhhhhhh hoe heet zij ook al weer!!! Super mooi soms die video's van haar.
... en mijn eigen rijkelijk gevulde biblio uiteraardquote:
Heb daar wel zo'n enorme hekel aan. Van die grapjassen die dan stelletjes gaan aanspreken met "hey zou hij in jouw telefoon mogen kijken?" hahahaah of ongemakkelijke vragen over seks stellen aan mensen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welk persoon je voor altijd is bijgebleven in je leven, iets in je leven waarvan je hoopte dat je dat nooit gehoord hebt, ze vraagt vreemden om hun crush op te bellen voor een date, of hun ex, of een van hun ouders om te zeggen dat je van ze houdt, daklozen mensen hun verhaal laten doen, enz enz. Vind dat best wel interessant. Ik zou alleen nooit zoiets durven met een camera op pad en dan vreemden aanspreken van joh: mag ik jou echt super persoonlijke vragen stellen
Ja, daar heb ik ook een hekel aan. maar volgens mij heb je iets anders voor ogen dan ik bedoelquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:04 schreef TTSS het volgende:
[..]
Heb daar wel zo'n enorme hekel aan. Van die grapjassen die dan stelletjes gaan aanspreken met "hey zou hij in jouw telefoon mogen kijken?" hahahaah of ongemakkelijke vragen over seks stellen aan mensen.
Donder toch op joh, denk ik dan.
Ik zou niet eens weten wat te antwoorden op die vragen joh.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welk persoon je voor altijd is bijgebleven in je leven, iets in je leven waarvan je hoopte dat je dat nooit gehoord hebt, ze vraagt vreemden om hun crush op te bellen voor een date, of hun ex, of een van hun ouders om te zeggen dat je van ze houdt, daklozen mensen hun verhaal laten doen, enz enz. Vind dat best wel interessant. Ik zou alleen nooit zoiets durven met een camera op pad en dan vreemden aanspreken van joh: mag ik jou echt super persoonlijke vragen stellen
@AIVDquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en heb usb's en externe schijven vol gekopieerd en gefotografeerd materiaal...
Inderdaadquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mag ook helemaal niks van jou
Je lijkt mijn vriendin wel
Noem er 1?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:03 schreef TTSS het volgende:
[..]
Je gebruikt zelf dooddoeners en clichés. Vandaar mijn reactie.
Waarom? Lijkt me niet dat die persoon iets te maken heeft met mijn persoonlijke verhalen. Ik kan me niet voorstellen dat mensen daadwerkelijk persoonlijke dingen gaan delen met zo'n youtube gast die het dan op internet zet. Soort pathetische zucht voor bekendheid of een extreme mededeelzaamheid zal daar wel aan ten grondslag liggen.quote:
Sam heeft de Horn in Oldtown waar Euron heengaat, zal hem daar wellicht in handen krijgen en een ritueel mee uitvoeren. Of hij steelt een draak van Daenerys met zijn Dragonhorn en brengt The Wall daarmee omlaag. Hij schijnt ook connecties te hebben met de 3EC.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fuck de Hightowers.
Hoe gaat hij de Wall neerhalen dan?
Zou daar minder moeite mee hebben dan dat ik toe durf te gevenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is gewoon echt een hele negatieve manier van denkenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:06 schreef TTSS het volgende:
[..]
Waarom? Lijkt me niet dat die persoon iets te maken heeft met mijn persoonlijke verhalen. Ik kan me niet voorstellen dat mensen daadwerkelijk persoonlijke dingen gaan delen met zo'n youtube gast die het dan op internet zet. Soort pathetische zucht voor bekendheid of een extreme mededeelzaamheid zal daar wel aan ten grondslag liggen.
Zij stelt vragen op niveau.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:04 schreef TTSS het volgende:
[..]
Heb daar wel zo'n enorme hekel aan. Van die grapjassen die dan stelletjes gaan aanspreken met "hey zou hij in jouw telefoon mogen kijken?" hahahaah of ongemakkelijke vragen over seks stellen aan mensen.
Donder toch op joh, denk ik dan.
Ik heb niet eens bierquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad
Ga eens bier halen en je mond houden manmensch
quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:45 schreef Cronometer_ het volgende:
Ja, die hoorn. Zou kunnen. Maar Dany is nog verdwenen en Euron is aan de andere kant van de wereld. Zou er een hoop moeten gebeuren in 1 boek.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sam heeft de Horn in Oldtown waar Euron heengaat, zal hem daar wellicht in handen krijgen en een ritueel mee uitvoeren. Of hij steelt een draak van Daenerys met zijn Dragonhorn en brengt The Wall daarmee omlaag. Hij schijnt ook connecties te hebben met de 3EC.
Nou, ik denk zo.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is gewoon echt een hele negatieve manier van denken
True truequote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom beginnen ze over Abid? Heeft ie eens een normaal topic
Ik ook. Zullen we samen doen? Ik hou zijn armen op z'n rug en dan stomp jij 'm in zijn maag.quote:
Er moet sowieso nog teveel gebeuren in twee boeken, daarom heeft GRRM waarschijnlijk zoveel tijd nodig.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, die hoorn. Zou kunnen. Maar Dany is nog verdwenen en Euron is aan de andere kant van de wereld. Zou er een hoop moeten gebeuren in 1 boek.
Ja, dat hij een oud student is of iets van Bloodraven geloof ik wel.
Wowquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:08 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik ook. Zullen we samen doen? Ik hou zijn armen op z'n rug en dan stomp jij 'm in zijn maag.
Wel toepasselijke rol voor jouquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:08 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik ook. Zullen we samen doen? Ik hou zijn armen op z'n rug en dan stomp jij 'm in zijn maag.
Inderdaadquote:
Ja ik hou er niet zo van om anderen pijn te doenquote:
Gast, het is weekend.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is al een uur na mijn bedtijd.
Telefoon en Teams vol met berichten van leerlingen. Ga ze lekker 12 uur negeren.
Tot morgen allen.
lekker knuffelen jatog... enige voordeel van corona; lekker lang in bed liggen af en toequote:
Ja hoor je gaat alleen even lekker knuffelen..quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lekker knuffelen jatog... enige voordeel van corona; lekker lang in bed liggen af en toe
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hoor je gaat alleen even lekker knuffelen..
Kijk je ook door die act heen? Denk dat hij erg rare handelingen verrichtquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hoor je gaat alleen even lekker knuffelen..
Nee hoor, ik denk alleen niet dat jij nu nodig hebt dat mensen gaan meehuilen met je.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:13 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Jimmy, jij mist empathisch vermogen. Is prima, maar dat stopt de discussie.
Hij heeft autisme dus dat kan best kloppenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:13 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Jimmy, jij mist empathisch vermogen. Is prima, maar dat stopt de discussie.
Hmm raar niet maar denk wel dat Etto minder braaf is dan hij zich hier voordoet.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk je ook door die act heen? Denk dat hij erg rare handelingen verricht
He bah, dat doet Etto niet hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk je ook door die act heen? Denk dat hij erg rare handelingen verricht
Weyo wat?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft autisme dus dat kan best kloppen
quote:
Dat zei je laatst toch? Dat je vorm van autisme hebt.quote:
Nou ja ik ben erg vanilla dus attributen en folie vind ik al snel raarquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm raar niet maar denk wel dat Etto minder braaf is dan hij zich hier voordoet.
Folie is ook wel tikje apart.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou ja ik ben erg vanilla dus attributen en folie vind ik al snel raar
bah nee... dat is van dat SM-gedoe... ik zie de romantiek daar niet zo in...quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:15 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat hij straks zijn Engel gaat vastbinden ofzo.
Ik zei dat ik niet echt autistisch ben, op z'n ergst hoogfunctionerend asperger.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zei je laatst toch? Dat je vorm van autisme hebt.
Maar seks hoeft ook niet (altijd) romantisch te zijn?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
bah nee... dat is van dat SM-gedoe... ik zie de romantiek daar niet zo in...
Asperger is toch echt een vorm van autisme. En autisten hebben vaak een verminderd empathisch vermogenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:16 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik zei dat ik niet echt autistisch ben, op z'n ergst hoogfunctionerend asperger.
Jij hebt je nooit door een fokker laten inwikkelen met folie?quote:
da's iets anders dan mensen vastbindenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar seks hoeft ook niet (altijd) romantisch te zijn?
Ik heb een uitstekend empathisch vermogen, en ook geen diagnose autisme, dus maak je maar geen zorgen hoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Asperger is toch echt een vorm van autisme. En autisten hebben vaak een verminderd empathisch vermogen
Nee ik heb niks met folie.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij hebt je nooit door een fokker laten inwikkelen met folie?
Tevens concludeer ik hieruit dat Ama attributen niet apart vindt
Watquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
da's iets anders dan mensen vastbinden
Doggy met haar handen op haar rug en dat ze dan zo in het kussen bijt van genot pohquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
da's iets anders dan mensen vastbinden
Stop alsjeblieftquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:19 schreef TTSS het volgende:
[..]
Doggy met haar handen op haar rug en dat ze dan zo in het kussen bijt van genot poh
Nooit gedaan zeker?quote:
Doe je dan ook wel eens aan baffenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:19 schreef TTSS het volgende:
[..]
Doggy met haar handen op haar rug en dat ze dan zo in het kussen bijt van genot poh
Je weet niet hoe geil dat is. Of heeft je chick geen goeie ass?quote:
quote:
Nee dat nietquote:
Ok.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:14 schreef TTSS het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk alleen niet dat jij nu nodig hebt dat mensen gaan meehuilen met je.
Ordinair.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:19 schreef TTSS het volgende:
[..]
Wat doe jij dan? Beetje slap knuffelen en missionaris ofzo?quote:
Alsof Etto dit gaat vertellen..quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:22 schreef TTSS het volgende:
[..]
Wat doe jij dan? Beetje slap knuffelen en missionaris ofzo?
Over missionair gesproken, Unorthodox al gezien?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:23 schreef Fok-it het volgende:
Missionair met het licht uit. Na het 8 uur journaal. 9 uur slapen.
Waar kan ik de foto van je baard vindenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Over missionair gesproken, Unorthodox al gezien?
10/10quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
op de interwebsquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar kan ik de foto van je baard vinden
Ja zeker.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je klinkt wel een beetje zemelig.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja, nee, zo kan ik dus echt niet over mijn lief praten...
Misschien dat dat lukt bij die Dragonball Z-fetishist.
Eensch. Maar niet zo goed als The Young Pope en The New Pope, heb je die al gezien?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zeker.
Ik heb het nog proberen te promoten hier in deze SC. Uiteraard zonder succes.
Goeie serie
Wat?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind ama wel heel nieuwsgierig naar de manier waarom jij hem er bij haar instopt
Ja, ik zag je tag al. Maar nee, heb alleen eerste aflevering van The Young Pope gezien, maar niet echt verder gekeken.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eensch. Maar niet zo goed als The Young Pope en The New Pope, heb je die al gezien?
Echt een rare kwibusquote:
Vind ama wel heel nieuwsgierig naar de manier waarom jij hem er bij haar instoptquote:
Je hebt iedere dag over z'n sekslevenquote:
die heb ik ook even gemist... ging wel verbazingwekkend vaak over kaas (quote:
De dagen zonder seks vliegen voor Mortaxx voorbij jaquote:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De dagen zonder seks vliegen voor Mortaxx voorbij ja
Verder kijken is de moeite waard (en dan kan ik er met iemand over lullen)quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik zag je tag al. Maar nee, heb alleen eerste aflevering van The Young Pope gezien, maar niet echt verder gekeken.
KOEKOEKquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHH
BERG DE SPIRITUS MAAR OP, DIT FIKT VANZELF WEL AHAHAHAHAHAHAHA
headshotquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hm wie weet. Hoeveel afleveringen?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Verder kijken is de moeite waard (en dan kan ik er met iemand over lullen)
Hier moest ik wel om lachenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 1 gezien, was wel tof.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Verder kijken is de moeite waard (en dan kan ik er met iemand over lullen)
Pfff. Wel veel. Vond 1 zo'n aflevering ook wel lang durenquote:
Ze nemen er wel lekker de tijd voor, maar dat is ook wel weer goed vind ikquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pfff. Wel veel. Vond 1 zo'n aflevering ook wel lang duren
twitter:atrupar twitterde op vrijdag 15-05-2020 om 22:49:23TRUMP: "We have, I call it the 'Super Duper Missile.' And I heard the other night, 17 times faster than what they have right now. If you take the fastest missile right now. You've heard Russia has 5 times, China is working on 5 or 6 times. We have one 17 times ...17 times faster" https://t.co/Y3ZtNIL9TI reageer retweet
Hierom hou ik van die manquote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
twitter:atrupar twitterde op vrijdag 15-05-2020 om 22:49:23TRUMP: "We have, I call it the 'Super Duper Missile.' And I heard the other night, 17 times faster than what they have right now. If you take the fastest missile right now. You've heard Russia has 5 times, China is working on 5 or 6 times. We have one 17 times ...17 times faster" https://t.co/Y3ZtNIL9TI reageer retweet
Echt he. Trumphatersquote:
da's waar hihi...quote:Op zaterdag 16 mei 2020 00:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je toch helemaal geen tijd voor.
Oh heet dat snoezelen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 00:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
da's waar hihi...
zo maar eens gaan snoezelen
nee, avondroutine... sinds corona wordt het steeds later in het weekend...quote:Op zaterdag 16 mei 2020 00:29 schreef Amarantha het volgende:
Ligt je vriendin nou al een uur te wachten Etto?
Van al die straling krijg je coronaquote:Op zaterdag 16 mei 2020 00:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
werken ook nog eens allebei digitaal... als je niet uit kijkt staat die computer dagen achter elkaar aan
Wat slaap jijquote:
Dit is niet mijn slaap vriendquote:
ghost of tsushima lijk me dikke game, komt over 2 maanden uit ofzoquote:
Tlou II in juli ofzoquote:Op zaterdag 16 mei 2020 00:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ghost of tsushima lijk me dikke game, komt over 2 maanden uit ofzo
In eerste deel zat ik op gegeven moment vast in die kelder van hotel ofzo? Zo'n tyfus bloather en had bijna out of ammoquote:
Hahaha ja ken hetquote:Op zaterdag 16 mei 2020 00:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
In eerste deel zat ik op gegeven moment vast in die kelder van hotel ofzo? Zo'n tyfus bloather en had bijna out of ammo
@Fok-itquote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:08 schreef Cronometer_ het volgende:
Wie raadde my net eternal Sunshine of the spotles mind aan?
How I met your mother is wel the sitcoms of all sitcoms.quote:
Top.quote:
Eensquote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
How I met your mother is wel the sitcoms of all sitcoms.
Kijk ik nu.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfs de grootste snobs hebben wel een laagvloerse guilty pleasure. HIMYM is mijn guilty pleasurequote:
Vind dat zelf stiekem eveneensquote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hoezo?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een toffe serie die lijkt op The Big Bang Theory is onmogelijk.
Vond het vechten om de liefde ondanks de shit wel mooi.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Top.
Al heel lang geleden gezien dus weet verhaal niet echt meer maar wist wel dat het een geweldloze mindfuck was
Hoezo guilty?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfs de grootste snobs hebben wel een laagvloerse guilty pleasure. HIMYM is mijn guilty pleasure
Dan moet ik even nadenken over die van mij.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfs de grootste snobs hebben wel een laagvloerse guilty pleasure. HIMYM is mijn guilty pleasure
Kijk ik elke dag.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:25 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Vind dat zelf stiekem eveneensmaar iets in me zegt toch Friends.
andere suggesties want dit was een goede maar al gezien?
Flodder?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet ik even nadenken over die van mij.
Ik ben een bravere variant van Robin.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:26 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Met wie identificeer je je? Ben zelf Ted.
Nou ja, de meeste mensen zullen nou niet echt zeggen dat dat topkwaliteit isquote:
Niet diepgaand, maar volgens mij wel topkwaliteitquote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, de meeste mensen zullen nou niet echt zeggen dat dat topkwaliteit is
dacht ik al maar Robin is sowieso niet echt stout toch?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:27 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Ik ben een bravere variant van Robin.
Kees & Co, de eerste vijf seizoenen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:27 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
hoezo? wat vind je wel een toffe sitcom?
wel diepgaand.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet diepgaand, maar volgens mij wel topkwaliteit
vind 't iets te oubollig.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kees & Co, de eerste vijf seizoenen.
Natuurlijk niet diepgaand.quote:
Gastquote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:30 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
ze behandelen diepgaande thema's zoals liefde.
Hahahquote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:30 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
JE kan een diepgaand thema als liefde heel oppervlakkig behandelenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:30 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Bij Kees&Co en shit heb je toch ook een lachband trouwens? Waarom erger je je dan alleen aan de lachband van Amerikaanse sitcoms?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Amerikaanse series zijn vaak beter maar op comedygebied echt niet.
Nederlandse humor >>> Amerikaanse humor.
Britse humorquote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Amerikaanse series zijn vaak beter maar op comedygebied echt niet.
Nederlandse humor >>> Amerikaanse humor.
Zit wat in. Vind 't gevoelsmatig diep, wellicht daardoor, behandeld toch de diepere vragen.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 01:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
JE kan een diepgaand thema als liefde heel oppervlakkig behandelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |