Moet Mazepin eerst genoeg superlicentiepunten halenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mazepin zou geïnteresseerd zijn in het kopen vh F1-team van Renault.
Als dat doorgaat is de vraag wie in het 2e stoeltje komt te zitten in 2021 ook meteen opgelost
https://racingnews365.nl/(...)name-renault-f1-team
BRM Seizoen 1967quote:
Petrov?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mazepin zou geïnteresseerd zijn in het kopen vh F1-team van Renault.
Als dat doorgaat is de vraag wie in het 2e stoeltje komt te zitten in 2021 ook meteen opgelost
https://racingnews365.nl/(...)name-renault-f1-team
Detailsquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Moet Mazepin eerst genoeg superlicentiepunten halen
Hij heeft er nu (met de Asian F3 van dit jaar meegeteld) 32, dus zou minimaal P7 in de F2 moeten eindigen om aan de 40 punten te komen.
En als Zhou (in hetzelfde artikel genoemd) F1 wil rijden moet hij minimaal P4 eindigen want 18 punten nu. Of P5 met een paar vrije trainingen erbij die vanaf dit jaar ook 1 superlicentiepunt opleveren.
Kvyat is ook nog een optiequote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mazepin zou geïnteresseerd zijn in het kopen vh F1-team van Renault.
Als dat doorgaat is de vraag wie in het 2e stoeltje komt te zitten in 2021 ook meteen opgelost
https://racingnews365.nl/(...)name-renault-f1-team
https://www.gpfans.com/en(...)e-1200-staff/http://quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:07 schreef Starflyer het volgende:
McLaren gaat 1200 werknemers ontslaan als gevolg van de Covid-19 pandemie.
https://www.racefans.net/(...)p-including-f1-team/
Als mensen denken dan Stroll er niks van kan, moeten ze eens wachten tot ze Mazepin zien rijden.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Moet Mazepin eerst genoeg superlicentiepunten halen
Hij heeft er nu (met de Asian F3 van dit jaar meegeteld) 32, dus zou minimaal P7 in de F2 moeten eindigen om aan de 40 punten te komen.
En als Zhou (in hetzelfde artikel genoemd) F1 wil rijden moet hij minimaal P4 eindigen want 18 punten nu. Of P5 met een paar vrije trainingen erbij die vanaf dit jaar ook 1 superlicentiepunt opleveren.
De vraag is ie slechter dan Maldonado of nietquote:Op woensdag 27 mei 2020 07:21 schreef Funzel het volgende:
[..]
Als mensen denken dan Stroll er niks van kan, moeten ze eens wachten tot ze Mazepin zien rijden.
Dan zou ik eerder een Deletraz of Mazzacane noemen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:16 schreef F1gamer het volgende:
[..]
De vraag is ie slechter dan Maldonado of niet
Ricardo Rosset 16-0quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:42 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder een Deletraz of Mazzacane noemen.
https://www.fia.com/news/(...)ormula-1-regulationsquote:Technical Regulations:
- Freezing of a large list of components between 2020 and 2021. The list includes the chassis, gearbox, a number of mechanical components and impact structures. A token system has been devised to permit a very limited number of modifications in accordance to the competitors’ specific needs.
- For 2020, limitations to Power Unit upgrades.
- For 2021, changes to the plan-view trim and simplification of the floor ahead of the rear tyres in order to moderate the increase of downforce between 2020 and 2021.
- For 2021, minimum mass increase to 749kg.
Sporting Regulations:
- For 2020, provisions for “closed” and “open” events and the relevant regulatory structure for each (e.g. personnel at the paddock), depending on whether such events permit spectators.
- For 2020, various updates relating to tyre regulations, with provisions to allow for tyre testing during Free Practice 2 should it be necessary to approve a new tyre specification by Pirelli and the extended use of P140 tyres in the case of a wet Free Practice 1 session.
- For 2020, a reduction in aerodynamic testing (ATR) and the introduction of Power Unit test bench restrictions for cost reasons.
- For 2021, a further reduction in aerodynamic testing, and the introduction of a bias between championship position and ATR limitations. The ATR bias will be linear between P1 and P10.
- For 2022, a number of key specific aspects of the regulations have been set out, including curfews, restricted number components (RNCs), scrutineering, and parc fermé prescriptions. These regulations work as a package together with the 2022 Technical Regulations that were approved by the World Council on 30 March 2020 and will be part of an ongoing review and refinement process throughout 2020 and 2021.
2021 Financial Regulations:
- Reduction of the Cost Cap level to $145M for 2021, $140M for 2022 and $135M for 2023-2025, based on a 21-Competition season.
Kun je straks haar MILF noemen.quote:
Opent ie nu ook een kroeg waar we met zn allen naar de wedstrijden van Max kunnen gaan kijken?quote:Op woensdag 27 mei 2020 23:53 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we dan weer een opa Verstappen.
Wat bedoel je? Ik geef alleen wat interessante informatie over de de draagtijd van hamsters.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:31 schreef shiz het volgende:
Verkeerde zus? Dat is toch al die zus van Jan Smit?
Vergelijking met Maldonado is een belediging voor Pastor. Een vergelijking met Sergio Canamasas daarentegen...quote:Op woensdag 27 mei 2020 08:16 schreef F1gamer het volgende:
[..]
De vraag is ie slechter dan Maldonado of niet
Lord Raghunatanquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:39 schreef Sabata het volgende:
[..]
Vergelijking met Maldonado is een belediging voor Pastor. Een vergelijking met Sergio Canamasas daarentegen...
Of Racing Point wordt opleidingsteam voor Mercedes. De Red Bull en Alpha Taugri constructie.quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:39 schreef Starflyer het volgende:
Voogens Auto Bild zou Wolff na dit jaar stoppen als teambaas en lid worden van de Raad van Toezicht. Mogelijk dat Stroll zijn aandelen in Aston Martin ruilt voor aandelen in het team waardoor beiden een meerderheid van dit team bezitten. Wolff bezit al 30% van het Mercedes F1 team. Hoe het dan verder met Racing Point moet is onduidelijk. Of samenvoegen of verkopen worden als opties genoemd.
https://www.autobild.de/a(...)ukunft-16894919.html
Als ik zijn achternaam zie en uit de familie komt waarvan ik denk dat hij vandaan komt, dan zat hij denk ik al aardig gebakken. Heuts is voor autoliefhebbers in Limburg een bekende naam.quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:14 schreef vosss het volgende:
Die vriend zal wel gedacht hebben die pomp ik gauw vol, dan zit ik gebakken de rest van mn leven.
Beter rot die familie Stroll gewoon op.quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:39 schreef Starflyer het volgende:
Voogens Auto Bild zou Wolff na dit jaar stoppen als teambaas en lid worden van de Raad van Toezicht. Mogelijk dat Stroll zijn aandelen in Aston Martin ruilt voor aandelen in het team waardoor beiden een meerderheid van dit team bezitten. Wolff bezit al 30% van het Mercedes F1 team. Hoe het dan verder met Racing Point moet is onduidelijk. Of samenvoegen of verkopen worden als opties genoemd.
https://www.autobild.de/a(...)ukunft-16894919.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |