Mwah zomers... EC en GFS zijn wel eensgezind dat vanaf maandag de temperatuur elke dag boven de 20°C komt.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt een beetje tegen.
Hitte doet aan uitstelgedrag en de dertigers zijn uit de kaarten.
Zit ik ook niet echt op te wachten...quote:Op zondag 24 mei 2020 00:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen dertigers.
Paar dagen geleden stond er nog 35 graden voor de 31e mei.
Iddquote:Op zondag 24 mei 2020 00:23 schreef Tokkie_Tor het volgende:
[..]
Zit ik ook niet echt op te wachten...
Enorm tegenvallend ja. Geen dertigers eind meiquote:Op zaterdag 23 mei 2020 23:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt een beetje tegen.
Hitte doet aan uitstelgedrag en de dertigers zijn uit de kaarten.
Direct tekenen voor zo'n pluimquote:
Nou je weet hoe ik er in sta, van mij mag het drie weken regenen. Gisteren was hier de A6 afgesloten omdat er weer natuur in de fik stond dus wenselijk is die droogte niet.quote:Op zondag 24 mei 2020 10:21 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Enorm tegenvallend ja. Geen dertigers eind mei
Hoe durven ze
Om @:nattekat maar even te quoten : "Opbokken met die kou!"
Eind van de nieuwe pluim wat neerslagsignalen (die we al 2 weken zien)quote:Op zondag 24 mei 2020 10:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou je weet hoe ik er in sta, van mij mag het drie weken regenen. Gisteren was hier de A6 afgesloten omdat er weer natuur in de fik stond dus wenselijk is die droogte niet.
Maar als we dan toch warmte krijgen had toch leuk geweest als dat record voor mei er aan was gegaan.
Nattekat vindt het nu in een enorm drukke periode wel even prima zo. Dankzij die warmte toch veel minder kunnen doen afgelopen week.quote:Op zondag 24 mei 2020 10:21 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Enorm tegenvallend ja. Geen dertigers eind mei
Hoe durven ze
Om @:nattekat maar even te quoten : "Opbokken met die kou!"
Geldt dat ook voor torren?quote:Op zondag 24 mei 2020 16:31 schreef Tokkie_Tor het volgende:
Jammer die regen op zondag.
Wel een voordeel dat de luidruchtige tokkies binnen zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |