Misschien niet veel nummers die er echt uitsprongen, maar qua chemie tussen de artiesten vond ik dit wel een van de betere seizoenen. En het gemiddelde niveau lag ook vrij hoog.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:38 schreef Pheno het volgende:
Het seizoen was sowieso niet bijzonder. Zo’n Floor keek ik naar uit, dan wist je dat er een keel werd open getrokken. Idem voor Henk. Dit seizoen was skyradio op tv.
En Sanne heeft het zo goed gedaan. Alleen door haar is dit seizoen al geslaagd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:40 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Misschien niet veel nummers die er echt uitsprongen, maar qua chemie tussen de artiesten vond ik dit wel een van de betere seizoenen. En het gemiddelde niveau lag ook vrij hoog.
Dat heb ik met haar en ook Diggy Dex, zó goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En Sanne heeft het zo goed gedaan. Alleen door haar is dit seizoen al geslaagd.
Die serie mis ik welquote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Eres Tu
Ik ken het dankzij 't Schaep met de 5 Poten.
Nou daar gaan wequote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:53 schreef RipCity het volgende:
Kunnen we al inzetten op wie het eerst quasi gaat huilen?
Als Rubben Annink had meegedaan, had ik mijn geld op hem gezet..quote:Op zaterdag 8 mei 2021 21:53 schreef RipCity het volgende:
Kunnen we al inzetten op wie het eerst quasi gaat huilen?
Volgens mij keken die mee via een scherm.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:28 schreef ddx het volgende:
Alleen die reacties van de bank, die hebben Floor toch helemaal niet gezien/gehoord op dat moment ?
Lijkt me toch redelijk lastig kwa timing met geluid ?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij keken die mee via een scherm.
Wel jammer van haar galstenen, anders was ze zo te lezen daar geweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |