abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193130661

[ Bericht 51% gewijzigd door Blues op 15-05-2020 07:41:09 ]
  donderdag 14 mei 2020 @ 20:33:30 #2
63722 z80
I fink you freaky
pi_193130688
Over een handdoek? Lijkt me niet fris.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193130702
quote:
6s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:33 schreef z80 het volgende:
Over een handdoek? Lijkt me niet fris.
:D :P
pi_193130722
quote:
Och, wat triest ;(
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator donderdag 14 mei 2020 @ 20:36:32 #6
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193130748
quote:
Geen nieuw concept, wordt al lang voor muizen gebruikt maar mag niet meer ivm welzijn en zulks.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193130751
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193130772
Ook nog even plassen over de handdoek :P

Meerdere dagen hier. Na douchen ben ik schoon en na gebruik gaat hij over de verwarming, zodat hij de dag erna weer droog is. Werkt prima.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193130816

O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193130847
quote:
2s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:39 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]

O+
O+
pi_193130871
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Jaaa dat! En dan voor voor boven en achter voor benee. Elke dag schone handdoeken is echt een kwelling die je jezelf aandoet!
Geen kwelling hier juist. Ik vind een schone handdoek gebruiken lekker én ik vind de was doen leuk: dubbel plezier dus! :7

@Lonaa Bankdekentjeeeeeh O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_193130882
quote:
[ afbeelding ]

O+
O+
pi_193130900
Ze kan dus inmiddels bijna zichzelf instoppen. Hard aan het oefenen want ze ligt er dus wel het liefst onder/half onder O+
pi_193130920
quote:
[ afbeelding ]

O+
O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_193130959
Handdoeken, net als clubsoda denk ik, schoner als op het moment van gebruik ben ik niet, dus een dag of 3-4. Schoenen meteen uit, op het werk (dat daar waar ik nu al maanden niet meer ben geweest) zou ik het ook het liefst op blote voeten lopen. Bij koud weer heb ik sokken aan in huis.

En tja, dat lijmgebeuren is zo onmenselijk, hier in de krant Was er ook al een reportage over, wie dat verzint spoort echt niet

Net eten voor zaterdag geregeld, via support your locals, al ben ik bang dat dit eethuisje het echt niet gaat redden. Ze krijgen geen hulp van de overheid (hij is belg en heeft geen bsn nummer)
We have far more in common than that which devides us..
pi_193130983
quote:
[ afbeelding ]

O+
Och dat lekkere ding O+
pi_193131079
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Och dat lekkere ding O+
Het is echt echt een lekker ding. O+ Ze tovert glimlachen op mensen hun gezichten. Is zo gaaf om te zien. O+
pi_193131111
Die oren ook O+
pi_193131134
quote:
2s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Het is echt echt een lekker ding. O+ Ze tovert glimlachen op mensen hun gezichten. Is zo gaaf om te zien. O+
Iemand uit een fb groep waar ik ook in zit, krijgt ook een hond uit dezelfde organisatie, en dat beestje lijkt ook wel op Dora.
pi_193131156
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Iemand uit een fb groep waar ik ook in zit, krijgt ook een hond uit dezelfde organisatie, en dat beestje lijkt ook wel op Dora.
O+

Ik zag nog zo'n leuk ding langskomen. Mocht niet van F. ;(
pi_193131163
D O+ ra
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193131179
quote:
2s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

O+

Ik zag nog zo'n leuk ding langskomen. Mocht niet van F. ;(
Kan nog veranderen, als er een net zo leukerd als Dora langskomt
pi_193131189
Ik ga mijn eigen lekkere ding eens in bed werpen en er vermoedelijk zelf bij in slaap vallen 8-) Ajuus lui, tot morgen!
pi_193131202
Kozijnze!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_193131222
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:55 schreef minilot het volgende:
Ik ga mijn eigen lekkere ding eens in bed werpen en er vermoedelijk zelf bij in slaap vallen 8-) Ajuus lui, tot morgen!
:*

Ik ga ook zo. Kapot moe wel.
pi_193131223
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kozijnze!
Ha, ninjaedit! |:)
pi_193131231
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:56 schreef minilot het volgende:

[..]

Ha, ninjaedit! |:)
:(
pi_193131236
En dees wel quoten he :')
pi_193131247
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Kan nog veranderen, als er een net zo leukerd als Dora langskomt

Dr. Izzy. O+
pi_193131299
quote:
2s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dr. Izzy. O+
:o
pi_193131335
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:59 schreef Tele6 het volgende:

[..]

:o
JA TOCH.

I need this pupper. O+
pi_193131408
quote:
2s.gif Op donderdag 14 mei 2020 21:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

JA TOCH.

I need this pupper. O+
DIE OGEN OOK ECHT
en de pluisoren O+
pi_193131437
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 21:04 schreef Tele6 het volgende:

[..]

DIE OGEN OOK ECHT
en de pluisoren O+
Nog 2 extra foto's op deze feestboekpost:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193131464
Nette sneakers @Kreator . Matchen inderdaad goed met je interieur :D

(Ons eerste woningaanbod (toen nog sociale huur) was trouwens echt een 'appartement' van in totaal 27m2...... dat hebben we maar afgeslagen :') )

@handdoeken: ik doe er - mits geen muffe geur - ook vaak wat langer mee. Kleding afhankelijk van hoe het ruikt. (T-shirts vaak wel na 1 dag in de was)

En schoenen uit ja. Ik heb daarom een hekel aan visite die dat niet doet. Nu is ons vloerkleed echt niet het schoonste (we willen het nog eens laten reinigen.) maar ik vind het geen fijn idee dat men rotzooi van buiten meeneemt. Vriend heeft er ook nog wel een handje van zijn schoenen aan te houden. (En eerlijk gezegd loop ik ook nog wel eens naar binnen met mijn schoenen aan, want ik vergeet altijd 361 dingen voordat ik de deur uit ga...)
pi_193131519
Dora O+

En Izzy is ook al zo'n leukerd.

Oh, Karbonkel, dat leuke konijntje, is vandaag overleden ;(
Dus we gaan verder zoeken. Ik zag dat de opvang waar Cas en Mara vandaan komen nog wel wat voedsters heeft zitten, en daar zijn de meeste dames ook al gesteriliseerd. Plus degene die de opvang runt, kent Cas nog wel. Maar het is wel in fucking de Blesse, bij Steenwijkerwold in de buurt }:|
pi_193131541
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 21:08 schreef Candaasje het volgende:
Dora O+

En Izzy is ook al zo'n leukerd.

Oh, Karbonkel, dat leuke konijntje, is vandaag overleden ;(
Dus we gaan verder zoeken. Ik zag dat de opvang waar Cas en Mara vandaan komen nog wel wat voedsters heeft zitten, en daar zijn de meeste dames ook al gesteriliseerd. Plus degene die de opvang runt, kent Cas nog wel. Maar het is wel in fucking de Blesse, bij Steenwijkerwold in de buurt }:|
Aww ;(
pi_193131558
Wat een absurd toeval Candaasje. :{
pi_193131578
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 21:06 schreef Candaasje het volgende:
Nette sneakers @:kreator. Matchen inderdaad goed met je interieur :D

(Ons eerste woningaanbod (toen nog sociale huur) was trouwens echt een 'appartement' van in totaal 27m2...... dat hebben we maar afgeslagen :') )

@:handdoeken: ik doe er - mits geen muffe geur - ook vaak wat langer mee. Kleding afhankelijk van hoe het ruikt. (T-shirts vaak wel na 1 dag in de was)

En schoenen uit ja. Ik heb daarom een hekel aan visite die dat niet doet. Nu is ons vloerkleed echt niet het schoonste (we willen het nog eens laten reinigen.) maar ik vind het geen fijn idee dat men rotzooi van buiten meeneemt. Vriend heeft er ook nog wel een handje van zijn schoenen aan te houden. (En eerlijk gezegd loop ik ook nog wel eens naar binnen met mijn schoenen aan, want ik vergeet altijd 361 dingen voordat ik de deur uit ga...)
Ik krijg niet zo vaak bezoek, maar ik probeer ook al mijn bezoek zover te krijgen dat ze hun schoenen uitdoen. Of ik plan mijn wekelijkse stofzuigronde nadat het bezoek is geweest :')
A wil z'n schoenen nooit uit, want dan krijgt hij koude voeten, dus ik heb hier een paar dikke sokken voor 'm liggen O+
pi_193131713
quote:
2s.gif Op donderdag 14 mei 2020 21:09 schreef Lonaa het volgende:
Wat een absurd toeval Candaasje. :{
Ja, konijntjes zijn medisch niet zelden rampzalige huisdieren hoor. Als ze iets krijgen en je het ook echt ziet, is het best vaak heel heftig en fataal, want ze verbergen natuurlijk alles wat ze kunnen verbergen qua zwakte. Maar super sneu blijft het wel natuurlijk. :{
pi_193131723
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Handdoeken, net als clubsoda denk ik, schoner als op het moment van gebruik ben ik niet, dus een dag of 3-4. Schoenen meteen uit, op het werk (dat daar waar ik nu al maanden niet meer ben geweest) zou ik het ook het liefst op blote voeten lopen. Bij koud weer heb ik sokken aan in huis.

En tja, dat lijmgebeuren is zo onmenselijk, hier in de krant Was er ook al een reportage over, wie dat verzint spoort echt niet

Net eten voor zaterdag geregeld, via support your locals, al ben ik bang dat dit eethuisje het echt niet gaat redden. Ze krijgen geen hulp van de overheid (hij is belg en heeft geen bsn nummer)
Ik wilde ook een box bestellen bij de brasserie hier. Alleen kan dat maar tot 17:00 vandaag ;( en ik was natuurlijk te laat.
pi_193131757
quote:
2s.gif Op donderdag 14 mei 2020 21:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nog 2 extra foto's op deze feestboekpost:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daar zeg hij nee tegen? Hoe dan???
pi_193131795
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 21:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En daar zeg hij nee tegen? Hoe dan???
Hij heeft niet echt goed gekeken denk ik.
pi_193131857
quote:
2s.gif Op donderdag 14 mei 2020 21:18 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Och jeetje O+ Wat een mooierd.
pi_193131866
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 21:15 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik wilde ook een box bestellen bij de brasserie hier. Alleen kan dat maar tot 17:00 vandaag ;( en ik was natuurlijk te laat.
Zij zijn 2,5 jaar geleden begonnen (@Isabeau kent het wel), hebben een hoge huur en de verhuurder wil, in tegenstelling tot anderen hier in Arnhem niet meewerken, ze moeten het volle pond betalen.
Ze hebben niet veel vet op de botten, dit beginnen was al een hele uitdaging.
pi_193131889
quote:
2s.gif Op donderdag 14 mei 2020 21:18 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nog een keer of 10 laten zien
pi_193131901
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 21:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nog een keer of 10 laten zien
Will do.
pi_193131914
De poes hier is wat hangerig. Eet en drink goed. Kattenbak geen probleem. En voor lekkers komt ze echt de bank wel af maar voor de rest slaapt ze liever.
pi_193131934
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 21:23 schreef Tally het volgende:
De poes hier is wat hangerig. Eet en drink goed. Kattenbak geen probleem. En voor lekkers komt ze echt de bank wel af maar voor de rest slaapt ze liever.
Boks met poes.
pi_193131975
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 21:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zij zijn 2,5 jaar geleden begonnen (@:Isabeau kent het wel), hebben een hoge huur en de verhuurder wil, in tegenstelling tot anderen hier in Arnhem niet meewerken, ze moeten het volle pond betalen.
Ze hebben niet veel vet op de botten, dit beginnen was al een hele uitdaging.
Deze zit in het oude stadhuis dus huur zal ook niet mals zijn. Voor de rest kom ik er nooit want vaak maken ze niet het eten waar ik van houd. Maar die box van dit weekend zat genoeg lekkers in :9
pi_193132033
Vandaag hadden mijn kinderen een google meet met hun juf. De kinderen zitten op een christelijke school om verschillende redenen maar geen van alle is het geloof. De juf vroeg de oudste of ze mij verwend hadden met moederdag. Zegt ze: Ja we hebben een bijbel voor haar gekocht. O+ De juf keek nogal vreemd want ze weet dat wij niets met het geloof hebben en toen zei de oudste: Ja een bbq-bijbel! :D
Maar mama heeft zelf ook nog een bijbel hoor. Owh zei de juf hoopvol. Ja een koekjesbijbel!! :D
pi_193132060
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 21:28 schreef Tally het volgende:
Vandaag hadden mijn kinderen een google meet met hun juf. De kinderen zitten op een christelijke school om verschillende redenen maar geen van alle is het geloof. De juf vroeg de oudste of ze mij verwend hadden met moederdag. Zegt ze: Ja we hebben een bijbel voor haar gekocht. O+ De juf keek nogal vreemd want ze weet dat wij niets met het geloof hebben en toen zei de oudste: Ja een bbq-bijbel! :D
Maar mama heeft zelf ook nog een bijbel hoor. Owh zei de juf hoopvol. Ja een koekjesbijbel!! :D
_O-
pi_193132081
quote:
_O- _O- _O-
pi_193132124
quote:
hehehe O+
pi_193132430
quote:
:D _O-
pi_193132971
Tally _O-

Iedereen mag hier gewoon met schoenen aan naar binnen. We lopen zelf zomer en winter op slippers binnen (en regelmatig buiten). We stofzuigen elke zondag. Op zaterdagen wordt er namelijk regelmatig met bemodderde schoenen in huis gelopen, al doen we wel ons best om dat tot het minimum te beperken.

Zodra we thuis zijn gaat de joggingbroek aan. Bewegingsvrijheid ftw.

Handdoeken verschoon ik elke zaterdag. Nutteloos en nogal verspillend om dat dagelijks te doen. Imho dus enzo.
Spoilers!
pi_193133005
quote:
Ik hou van jouw kinderen O+ _O-

Hier voor het eerst weer kind thuis met moederdag
En tot mijn verbazing OOK nog een kadootje
Namelijk een heel schattig kettinkje dat mijn lief samen met dochterlief kocht.
SPOILER
pi_193133070
Izzy O+
En Tally _O-
Hou 'm maar Uhmp :)
pi_193133125
Ik had een Tele en Doraboks vandaag.
Wat een *&&%^$ dag.. brak moe koppijn getver zeg. Wel heel eventjes iets van beweging gedaan en 10 minuten muziek gemaakt. Zelfs daarvoor te belabberd. Was dus een joggingbroek dag :D
Morgen en zaterdagochtend ( :r ) werken.
Dan nog 3 dagen (hele werkweek dus voor mij) en kan ik die ballentent even voor 2 weken vaarwel zeggen.
Vind m'n werk niet meer leuk -O-
  donderdag 14 mei 2020 @ 22:12:20 #59
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193133154
Trusten lui.. wellicht doe ik van de week een teruglees :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193133174
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 22:09 schreef Blues het volgende:
Izzy O+
En Tally _O-
Hou 'm maar Uhmp :)
Wat een wereld van verschil dit O+

En jij... misschien gewoon eens lekker op tijd slapen.

Ik ga ook zo.. zelfs de switch al weggelegd.. zit om te vallen hier. Maar geen zin om op te staan :)
pi_193133283
Goede foto van O+ Dora O+ btw. Hoop op goede uitslagen.
Spoilers!
  Moderator donderdag 14 mei 2020 @ 22:39:38 #62
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193133840
Was van plan morgen even de grens over te gaan voor boodschappen, dus zocht een mondkapje. Even in de bak met PBM gezocht.

Ik vond onder andere deze

Dat lijkt me enigszins overkill _O-

Gelukkig ook nog wat gewone stoffen kapjes die je op hebt hebt op zou moeten hebben bij het slijpen. FPP2, dus volgens mij ook nog beter dan al die huisvlijt :D
  Moderator donderdag 14 mei 2020 @ 22:45:51 #63
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193133935
Die mondkapjes heb ik zelf gekocht ooit bij de gereedschapskist gekocht. Ik gebruik ze alleen nooit, mondkapje icm bril zorgt voor beslagen glazen. Ik bescherm liever mijn ogen (en oren)

Dat masker is van een van de werkgevers van mijn broertje. Die heeft een poosje via uitzendbureaus bij veel bedrijven gewerkt, bij elk bedrijf krijg je weer nieuwe PBM. Zodoende hebben we meerdere helmen, Peltor oorkappen, werkschoenen en heel veel gele hesjes _O-
pi_193134155
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 22:39 schreef derLudolf het volgende:
Was van plan morgen even de grens over te gaan voor boodschappen, dus zocht een mondkapje. Even in de bak met PBM gezocht.

Ik vond onder andere deze
[ afbeelding ]
Dat lijkt me enigszins overkill _O-

Gelukkig ook nog wat gewone stoffen kapjes die je op hebt hebt op zou moeten hebben bij het slijpen. FPP2, dus volgens mij ook nog beter dan al die huisvlijt :D
Half maart liep in de AH iemand rond met zoiets op, die werd best wel nagestaard
pi_193134558
Oh ja, we hebben nog diverse mondkapjes van het klussen. Eens uitzoeken of die ook mogen.
Spoilers!
  Moderator donderdag 14 mei 2020 @ 23:25:56 #66
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193134644
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 23:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, we hebben nog diverse mondkapjes van het klussen. Eens uitzoeken of die ook mogen.
Mogen voor wat? Alsof iemand je masker gaat controleren :+
  vrijdag 15 mei 2020 @ 07:00:00 #67
63722 z80
I fink you freaky
pi_193136881
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 23:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
In Duitsland? Elke mond/neus bedekking is goed. Maakt niet uit wat het is.
pi_193137073
Goedemorgen dotjes :W

Vandaag weer eens werken aan een groepsopdracht. Nu heb ik gelukkig zeer fanatieke groepsgenoten die al veel werk hebben verzet. (Maar is het eigenlijk weer niet goed, want heb je geen stress omdat anderen tot het aller-allerlaatste moment wachten, voel je jezelf een beetje de kneus omdat je nog niet zoveel hebt bijgedragen :') :P )
pi_193137095
Kan jij een beetje achterover leunen *)
pi_193137097
Plasjesplaatje toegevoegd aan OP.
pi_193137122
Bron vk:
Die kool _O-

pi_193137327
Mogguh :O Vandaag een heerlijke vrije dag!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193137363
:W :O :W

Thuiswerken :(

Hele weekend verhuizen :(

Ik wil niet meeheeheeeheer :'(

Eerst maar koffie, non?
pi_193137484
NOU ANDERS NEGEREN JULLIE MIJ EN P EVEN DE MOEDER JA
  vrijdag 15 mei 2020 @ 08:37:09 #75
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_193137518
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 08:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
OK. IK WAS AAN HET WERK JA.
pi_193137522
quote:
*kusjekroel* *knuf* *je mag er zijn!!* *huggg!* * Ga je in je kracht staan!*

:* O+ :* O+ :*
pi_193137526
quote:
8s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 08:37 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

OK. IK WAS AAN HET WERK JA.
HOAX, want ambtenaar :{w
pi_193137536
Ik was even vergeten dat GIMP echt compleet andere shortcuts heeft dan Photoshop. Jezus wat is dit irritant :')
(Maar ik wei-ger alles in Powerpoint te gaan knutselen zoals vriend voorstelde. Dat gaat tegen mijn principes in _O- )
pi_193137596
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 08:37 schreef Candaasje het volgende:

[..]

*kusjekroel* *knuf* *je mag er zijn!!* *huggg!* * Ga je in je kracht staan!*

:* O+ :* O+ :*
* DancingPhoebe gooit een plas tequila op de grond en gaat er middenin staan...

Eeeh... en nu?
pi_193137617
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 08:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

* DancingPhoebe gooit een plas tequila op de grond en gaat er middenin staan...

Eeeh... en nu?
Nu zou je de vibratiessss naar een hoger bewustzijnsniveau moeten voelen, denk ik. Ofzo.
Geen idee. Misschien sta je te dichtbij een 5G mast?
pi_193137626
Shit, ik heb een USB-poort te weinig op deze laptop }:|
(en niet de juiste kabel om van mijn beeldscherm een hub te maken...zucht...)
pi_193137653
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 08:46 schreef Candaasje het volgende:
mja dat is hip.. zo min mogelijk usb poorten op je laptop.

ik heb hier een docking.. speciaal zodat ik wel meer dan 2 usb poorten heb :)
en tegenwoordig een BT toetsenbord... dat scheelt weer :)
pi_193137692
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 08:49 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

mja dat is hip.. zo min mogelijk usb poorten op je laptop.

ik heb hier een docking.. speciaal zodat ik wel meer dan 2 usb poorten heb :)
en tegenwoordig een BT toetsenbord... dat scheelt weer :)
Ik heb alles bedraad, en daar normaal niet zo'n last van, want ik gebruik altijd mijn desktop. Maar die heb ik (de computer zelf dan) in Antwerpen gelaten. Alleen nu wil ik mijn tablet gebruiken, en dan moet ik m'n gewone muis er voor opofferen :{
pi_193137729
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 08:52 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik heb alles bedraad, en daar normaal niet zo'n last van, want ik gebruik altijd mijn desktop. Maar die heb ik (de computer zelf dan) in Antwerpen gelaten. Alleen nu wil ik mijn tablet gebruiken, en dan moet ik m'n gewone muis er voor opofferen :{
mja ik ben niet zo bedeeld dat ik ook nog een desktop heb ;)
alleen laptop van de baasch...
en dan eigenlijk toevallig van uit he tmagazijn een oude docking.. anders had ik nu elke dag zitten prutsen.

begreep dat er van de baasch ook nog een laptopstandaard met bt toetsenbord komt ivm rsi op de thuiswerkplek :)

stiekem best luxe dus gezien ik er zelf niks van heb hoeven aanschaffen.

(op het hema bt toetsenbordje van 17,50 na dan :) )
pi_193137742
quote:
_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193137765
Ik heb gelijk bij het Corona-gedoe al een docking gekocht voor mezelf. Kan zowel mijn eigen laptop als mijn zakelijke laptop op. En die van G werkt erook op denk ik :+
  Moderator vrijdag 15 mei 2020 @ 09:00:24 #87
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193137779
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 07:52 schreef Blues het volgende:
Bron vk:
Die kool _O-

[ afbeelding ]
Een kool-stoffilter? :P
pi_193137952
Veelvraat Dora at niet al dr eten op zonet. Beter ligt het aan de desbetreffende vis. :{
pi_193137971
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 08:59 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb gelijk bij het Corona-gedoe al een docking gekocht voor mezelf. Kan zowel mijn eigen laptop als mijn zakelijke laptop op. En die van G werkt erook op denk ik :+
ik dus pre corona.. ivm af en toe thuiswerken en dochterlief die ook regelmatig thuis op de laptop zit.
mocht van werk eentje meenemen die anders toch wegging

maar dus wel een ouderwetse universele.. en dat is stiekem toch wel heel handig :)
al was het maar voor de usbpoorten :)
pi_193137995
Hm. Vreetkleedje is wel goed schoongelikt. Misschien was de vis gewoon te groot.
  vrijdag 15 mei 2020 @ 09:25:33 #91
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193138056
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 09:00 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Een kool-stoffilter? :P
_O-
Spoilers!
pi_193138250
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 09:19 schreef Lonaa het volgende:
Hm. Vreetkleedje is wel goed schoongelikt. Misschien was de vis gewoon te groot.
Dora is ook niet zo groot, hè.
Misschien heeft ze later wel weer ruimte.
  Moderator vrijdag 15 mei 2020 @ 09:46:35 #93
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193138310
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 09:15 schreef Lonaa het volgende:
Veelvraat Dora at niet al dr eten op zonet. Beter ligt het aan de desbetreffende vis. :{
Een flinke karper is groter als Dora :P
pi_193138313
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 09:42 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dora is ook niet zo groot, hè.
Misschien heeft ze later wel weer ruimte.
Mja. En ze wilde wel graag mijn boterham. :')

Ben wel klein beetje hondenhypochonder geworden geloof ik. Maar zit ook wel gewoon beetje in de rats.
pi_193138332
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 09:46 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Een flinke karper is groter als Dora :P

14 kg was ze bij de DA :X
  vrijdag 15 mei 2020 @ 10:20:12 #96
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193138746
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 09:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

14 kg was ze bij de DA :X
Feeder.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193138812
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 08:46 schreef Candaasje het volgende:
Wat voor kabel heb je nodig?
pi_193138853
quote:
GA DANNNNN :6

Ik was uit aan het slapen ja, MAG IK!?!?! :(
pi_193138878
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 09:46 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Mja. En ze wilde wel graag mijn boterham. :')

Ben wel klein beetje hondenhypochonder geworden geloof ik. Maar zit ook wel gewoon beetje in de rats.
Is ook niet gek. Stomme beestjes kunnen niet zeggen wat er aan de hand is. Of dat er niks aan de hand is :')

Hier twee kittens met klein hartruisje wat vrijwel altijd vanzelf verdwijnt. Waarbij de rooie iets minder speelt. :o
Dat ook hij vaak genoeg sloopkogelt, een stuk groter is dan zijn zus en een echt schootkatje is (en waarschijnlijk ook wat luier) negeren we dan even want er moet toch iets zijn om zorgen over te hebben :')
  vrijdag 15 mei 2020 @ 10:38:27 #100
217702 Lonaa
Honger!
pi_193138992
Als afleiding heb ik de douche en de wc boven schoongemaakt zoals ie nog nooit schoongemaakt is. :') :@

Straks de andere helft van de badkamer.
pi_193139099
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 10:38 schreef Lonaa het volgende:
Als afleiding heb ik de douche en de wc boven schoongemaakt zoals ie nog nooit schoongemaakt is. :') :@

Straks de andere helft van de badkamer.
Mooie afleiding! Wil je naar mij komen om nog meer afgeleid te worden? O+ :@
pi_193139121
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 10:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Mooie afleiding! Wil je naar mij komen om nog meer afgeleid te worden? O+ :@
Hier zijn ook heel veel afleidingen te vinden :Y
  vrijdag 15 mei 2020 @ 10:59:18 #103
217702 Lonaa
Honger!
pi_193139268
Ja, nee ik heb ook zat afleidingen en als het goed is belt de DA vandaag dus dat krijg ik soberso niet af. #matigehuisvrouw
pi_193139540
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 10:24 schreef Tally het volgende:

[..]

Wat voor kabel heb je nodig?
Ik vermoed USB C naar USB 'normaal' of iets in die richting..maar ik laat vriend er zo even naar kijken. Mogelijk heeft hij toch nog wel ergens een kabeltje slingeren. En anders hobbel ik wel even naar de Wit , ik zat daar al eerder over te denken, want ik moest ook al telkens kabels wisselen als ik mijn steam controller wilde gebruiken :P

/firstworldproblems

:* Wachten is stom Loon

En 14 kg, ukkie :D
pi_193139625
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 11:15 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik vermoed USB C naar USB 'normaal' of iets in die richting..maar ik laat vriend er zo even naar kijken. Mogelijk heeft hij toch nog wel ergens een kabeltje slingeren. En anders hobbel ik wel even naar de Wit , ik zat daar al eerder over te denken, want ik moest ook al telkens kabels wisselen als ik mijn steam controller wilde gebruiken :P

/firstworldproblems

Ik kijk even in mijn werkbak. Van de week een aantal monitoren afgeleverd en daar zitten zulke kabels ook altijd bij maar gebruiken we niet.
pi_193139657
Gelukkig word ik ook afgeleid.

De opvangers wachten met schijten tot ze in de woonkamer zijn. Keurig in de kattenbak, maar moeder heeft nog steeds diarree dus bleurrrggghhhh en toen bleef er ook nog wat aan een poot hangen ;(
Dus babydoekjes, plastic boterhamzakjes en drie tripjes naar de kliko met strontzakjes want uiteraard gingen ze vijf minuten na elkaar :')

Ik mis de droge en geurloze KVV drolletjes ;(
  vrijdag 15 mei 2020 @ 11:24:44 #107
63722 z80
I fink you freaky
pi_193139703
Wachten op antwoord duur lang. :(
pi_193139715
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 11:15 schreef Candaasje het volgende:

[..]

/firstworldproblems

Maar een tablet dus die kabel heb ik niet :D
USB C is zo’n mac aansluiting.
En die kan je vaak ook bij de Action halen.
Ik heb trouwens bijdr Action ook een USB blokje gekocht met USB C aansluiting voor mijn Macje. Werkt fijn O+
pi_193139732
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 11:25 schreef Tally het volgende:

[..]

Oh, shit, ik moet vriend zo echt even laten kijken. Want ik heb geen Mac :') /noob

Toch lief dat je wilde kijken hoor :*
pi_193139754
USB C is toch wat tegenwoordig standaard is voor android?
  vrijdag 15 mei 2020 @ 11:28:34 #111
63722 z80
I fink you freaky
pi_193139768
USB-C zit ook op moderne apparaten. Tablets, smartfoons en laptops zijn er van voorzien.
pi_193139774
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 11:26 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh, shit, ik moet vriend zo echt even laten kijken. Want ik heb geen Mac :') /noob

Toch lief dat je wilde kijken hoor :*
Als je je monitor als usb hub wil gebruiken dan heb ik hier een kabel voor je liggen. Als je wil dat ik die even in je brievenbus gooi dm je me je adres even. Want dan doe ik dat zo als ik boodschappen ga doen.
pi_193139782
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 11:28 schreef z80 het volgende:
USB-C zit ook op moderne apparaten. Tablets, smartfoons en laptops zijn er van voorzien.
Ja tablets ook tegenwoordig?
pi_193139786
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 11:28 schreef Tally het volgende:

[..]

Als je je monitor als usb hub wil gebruiken dan heb ik hier een kabel voor je liggen. Als je wil dat ik die even in je brievenbus gooi dm je me je adres even. Want dan doe ik dat zo als ik boodschappen ga doen.
Oh, dat is lief O+
pi_193139828
Oh, ik heb je gePM-d , niet ge DM-d :D
pi_193139829
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 11:25 schreef Tally het volgende:

[..]

En die kan je vaak ook bij de Action halen.
Ik heb trouwens bijdr Action ook een USB blokje gekocht met USB C aansluiting voor mijn Macje. Werkt fijn O+
je bent in de war met lightning oid denk ik?

usb C is de nieuwe standaard die iedereen zou moeten gaan gebruiken

so far... valt die "nieuwe standaard" nog aardig tegen volgens mij :)
  vrijdag 15 mei 2020 @ 11:32:47 #117
63722 z80
I fink you freaky
pi_193139839
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 11:29 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja tablets ook tegenwoordig?
Ongeveer alles waar een usb poort op ziet en ook moet laden wordt tegenwoordig van usb-c voorzien.
pi_193139865
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 11:32 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik wist niet dat het de nieuwe standaard moest zijn. Ik weet wel welke aansluiting het is.
Stom van me trouwens want ik heb ook laadkabeltjes liggen die dan niet voor mn Mac zijn :')
Ik ben toe aan vakantie! Dat duurt alleen nog ff :P
  vrijdag 15 mei 2020 @ 11:35:01 #119
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_193139866
quote:

[..]

Thunderbolt deelt dezelfde connector als USBC. En hoewel dat geen Apple standaard is, is het wel 1 van de weinige apparaten met Thunderbolt support.

Lightning is de kabel voor iPhone en iPad.
pi_193139885
Ik weet alleen dat mijn minitor een Dell is met wat USB poorten, en mijn laptop een ThinkPad T490 is, en volgens de website zou 'ie 2 USB 3.1 en 2 USB-c poorten moeten hebben. Ofzo. :P
  vrijdag 15 mei 2020 @ 11:38:16 #121
63722 z80
I fink you freaky
pi_193139913
quote:

[..]

Een nieuwe standaard implementeren geeft nieuwe uitdagingen en kosten. Pas als er een reden is om de micro-usb poort niet meer toe te passen gaan fabrikanten over. Enige uitzondering zijn te top modellen.
Daarbij usb-c heeft nog wet eigenaardigheden in de aansluiting en protocollen zitten. De raspberry pi kwam hier in de praktijk achter. Bleek uiteindelijk de weerstandconfiguratie niet correct. Hierdoor werd de Pi niet als spanningvragend device gezien en werd er max 1A geleverd.
pi_193139948
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 11:35 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik wist niet dat het de nieuwe standaard moest zijn. Ik weet wel welke aansluiting het is.
Stom van me trouwens want ik heb ook laadkabeltjes liggen die dan niet voor mn Mac zijn :')
Ik ben toe aan vakantie! Dat duurt alleen nog ff :P
hier voor het eerst dat ik bij dit bedrijf werk.. de dag na hemelvaart vrij

normaal wil niemand werken die dag... want lekker lang weekend
gek genoeg stond iedereen dit jaar te trappelen en waar ik normaal altijd gewoon werk omdat dochterlief er toch niet is en ik mn vakantiedagen beter kan gebruiken... ben ik nu ineens zo maar vrij zonder dat ik er uberhaupt iets voor hoefde te doen.

(en ik heb dit jaar voor de variatie dagen genoeg.. dus ik ben blij :) )

heb er nu al zin in O+
pi_193139976
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 11:38 schreef z80 het volgende:

[..]

Een nieuwe standaard implementeren geeft nieuwe uitdagingen en kosten. Pas als er een reden is om de micro-usb poort niet meer toe te passen gaan fabrikanten over. Enige uitzondering zijn te top modellen.
Daarbij usb-c heeft nog wet eigenaardigheden in de aansluiting en protocollen zitten. De raspberry pi kwam hier in de praktijk achter. Bleek uiteindelijk de weerstandconfiguratie niet correct. Hierdoor werd de Pi niet als spanningvragend device gezien en werd er max 1A geleverd.
ik had net even zitten googlen inderdaad...
nintendo schijnt er ook gekke dingen mee te doen in de dock voor de switch.
pi_193140188
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 11:36 schreef Candaasje het volgende:
Ik weet alleen dat mijn minitor een Dell is met wat USB poorten, en mijn laptop een ThinkPad T490 is, en volgens de website zou 'ie 2 USB 3.1 en 2 USB-c poorten moeten hebben. Ofzo. :P
Owh een Dell monitor. Dan hoop ik dat de kabel past :D
pi_193140201
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 11:57 schreef Tally het volgende:

[..]

Owh een Dell monitor. Dan hoop ik dat de kabel past :D
Hij doet het *O*

Tally to the rescue O+
  vrijdag 15 mei 2020 @ 11:59:03 #126
221912 minilot
Nancy boy
pi_193140210
Leuk hoor, dat thuiswerken van J., maar hoewel ik eerder op peuterspeelzaalochtenden een boel nuttigs in huis voor elkaar kreeg, komt daar nu natuurlijk geen fluit van. :') O+

@Candaasje Minitor! :D
pi_193140277
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 11:58 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Hij doet het *O*

Tally to the rescue O+
^O^
pi_193140345
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 11:59 schreef minilot het volgende:
Leuk hoor, dat thuiswerken van J., maar hoewel ik eerder op peuterspeelzaalochtenden een boel nuttigs in huis voor elkaar kreeg, komt daar nu natuurlijk geen fluit van. :') O+

@:Candaasje Minitor! :D
Bekijk het positief: scheelt je weer wat kostbare uurtjes sportschool. Ook wat waard 8-)

minitorren zijn de beste! ^O^

Yay, ik heb nu een laptop met allemaal tegelijkertijd functionerend los toetsenbord, muis, monitor, wacom tablet én steamcontroller. *O* Ik ben gelukkig.
pi_193140508
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 11:59 schreef minilot het volgende:

@:Candaasje Minitor! :D
Dus J. krijgt betaald voor jullie... activiteiten? :+
pi_193140518
Monitorkabelnieuws *O*
pi_193141059
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 12:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

_O-
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 mei 2020 @ 13:25:08 #132
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193141433
Naar de kapper is een halve medische operatie geworden :').

Wel vervelend was dat er een dronken Captain Jack binnenkwam die in de kapperszaak zijn biertje ging opdrinken :'). Politie werd gebeld en toen ging hij na tien minuten toch maar weg.

Afijn weer verloren van de grasmaaier. *O*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_193141475
Zo alle boodschappen zijn binnen en opgeruimd. De kinderszijn gevoed. Mijn werkuurtjes van vandaag ook weer gehad.

De markt is verhuisd naar een ruimere plek (het podium) dus nu durfde ik het wel aan om kaas te gaan halen O+
  vrijdag 15 mei 2020 @ 13:32:22 #134
370431 drakin
vurig typje
pi_193141598
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 13:25 schreef borisz het volgende:

Wel vervelend was dat er een dronken Captain Jack binnenkwam die in de kapperszaak zijn biertje ging opdrinken :'). Politie werd gebeld en toen ging hij na tien minuten toch maar weg.

Compleet verkleed?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 mei 2020 @ 13:40:00 #135
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193141760
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 13:32 schreef drakin het volgende:

[..]

Compleet verkleed?
Zo goed als. :Y Legeroutfit aan, kisten, baret alleen was hij dronken en viel later mensen op het stationsplein lastig. Politie had ik nog niet gezien.
  vrijdag 15 mei 2020 @ 13:47:30 #136
370431 drakin
vurig typje
pi_193141877
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 13:40 schreef borisz het volgende:

[..]

Zo goed als. :Y Legeroutfit aan, kisten, baret alleen was hij dronken en viel later mensen op het stationsplein lastig. Politie had ik nog niet gezien.
Legeroutfit?

Weet niet wie je bedoeld dan, ik ken maar 1 captain jack

Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_193141900
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 13:47 schreef drakin het volgende:

[..]

Legeroutfit?

Weet niet wie je bedoeld dan, ik ken maar 1 captain jack

[ afbeelding ]
Of deze..

pi_193141905
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 13:25 schreef borisz het volgende:

Mijn brein maakte er automatisch Captain Jack Sparrow van, en nu heb ik dit 'nr' in mijn hoofd:

(maar de juiste associatie daarna maakte het niet veel beter...en nu heb ik daarnaast ook "Hee yo Captain Jack rondzingen tussen mijn oren..... dus thnx! ;( (
pi_193141915
Oh, spuit 11 :D
pi_193141919
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 13:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Mijn brein maakte er automatisch Captain Jack Sparrow van, en nu heb ik dit 'nr' in mijn hoofd:

(maar de juiste associatie daarna maakte het niet veel beter...en nu heb ik daarnaast ook "Hee yo Captain Jack rondzingen tussen mijn oren..... dus thnx! ;( (
Sorry :D
  vrijdag 15 mei 2020 @ 13:51:19 #141
217702 Lonaa
Honger!
pi_193141956
quote:

[..]

En bedankt.
  vrijdag 15 mei 2020 @ 13:52:34 #142
370431 drakin
vurig typje
pi_193141983
quote:

[..]

Hee yo captain jack Sparrow?
Freaks like me drink tea
  vrijdag 15 mei 2020 @ 13:55:48 #143
221912 minilot
Nancy boy
pi_193142045
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 12:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Werktijden schmerktijden. Dude werkt het grootste deel van deze week al vanaf 06:00 en dan na het eten 's avonds ook nog door vanwege een niet al te best verlopen livegang van een nieuwe procedure, dus boeien! *O*
pi_193142083
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 13:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

En bedankt.
Graag gedaan *)
pi_193142099
Hoog niveau muziek hier ^O^

Ik vind die jaren-90-dansjes wel leuk. Betere dansjes dan nu :@
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 mei 2020 @ 14:03:08 #146
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193142175
  vrijdag 15 mei 2020 @ 14:05:06 #147
370431 drakin
vurig typje
pi_193142209
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 14:03 schreef borisz het volgende:

[..]

Die ja :Y
Jack Sparrow heeft ook al genoeg rum
Freaks like me drink tea
pi_193142325
Wat is dat toch...dat je de tandarts maar tot 13 uur 's middags op vrijdag kunt bellen :{

Ik heb voor volgende week een afspraak staan, wilde eigenlijk nog even iets overleggen...en dan blijkt dat ik dus net een uur te laat ben. Op een gewone doordeweekse dag.
pi_193142361
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 14:12 schreef Candaasje het volgende:
Wat is dat toch...dat je de tandarts maar tot 13 uur 's middags op vrijdag kunt bellen :{

Ik heb voor volgende week een afspraak staan, wilde eigenlijk nog even iets overleggen...en dan blijkt dat ik dus net een uur te laat ben. Op een gewone doordeweekse dag.
Da's al meer dan bij mijn tandarts, die werkt niet (of nauwelijks) of vrijdag. Alleen om achterstanden weg te werken. En om ze echt te kunnen spreken kan je van maandag t/m donderdag bellen van 08.00-12.00. Maar tegenwoordig (sinds corona) lezen ze ook hun email _O-
  vrijdag 15 mei 2020 @ 14:16:59 #151
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193142408
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 14:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Da's al meer dan bij mijn tandarts, die werkt niet (of nauwelijks) of vrijdag. Alleen om achterstanden weg te werken. En om ze echt te kunnen spreken kan je van maandag t/m donderdag bellen van 08.00-12.00. Maar tegenwoordig (sinds corona) lezen ze ook hun email _O-
Mijn hemel...
pi_193142412
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 14:16 schreef golfer het volgende:

[..]

Fok!activisme. O+
Mja het lijkt me dat je dit alleen kut vindt als je een Brenninkmeijer of een iloematie bent en die zitten vast niet op fok, dus ik vond het wel even kunnen.
  vrijdag 15 mei 2020 @ 14:18:27 #154
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_193142419
Ik heb opgegeven voor vandaag en mezelf weekend gegeven. Zo blij dat volgende week een korte week is, het lontje is hier op...
  vrijdag 15 mei 2020 @ 14:19:46 #155
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_193142444
Vandaag eindelijk de landwinkel ontdekt. Ik hoop dat ik nu met minder schuldgevoel kan genieten van een stukje vlees.
Praat over de hel en je komt er.
  vrijdag 15 mei 2020 @ 14:20:42 #156
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193142461
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 14:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

Mja het lijkt me dat je dit alleen kut vindt als je een Brenninkmeijer of een iloematie bent en die zitten vast niet op fok, dus ik vond het wel even kunnen.
Vergis je niet in de hoeveelheid rechtsgekkies die dit ongepast vinden op Fok!.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193142528
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 14:20 schreef golfer het volgende:

[..]

Zie het topic over de actie op Schiphol deze week..... iedereen vindt het van de zotte dat KLM zoveel staatssteun krijgt, maar ohwee als je dan een keer met een spandoek dat laat zien..dan ben je werkschuw tuig ... 8)7
  vrijdag 15 mei 2020 @ 14:24:56 #158
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193142542
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 14:19 schreef Scheepskok het volgende:
Vandaag eindelijk de landwinkel ontdekt. Ik hoop dat ik nu met minder schuldgevoel kan genieten van een stukje vlees.
Leuk he? En je steunt er ook nog de kleine ondernemer mee. Veel van ons eten komt bij de landwinkel vandaan. Transparanter, vaak goedkoper en je steunt de lokale ondernemer. Ik heb gisteren ook weer eieren, asperges, ham, appels en aardbeien bij een winkel gekocht. Makkelijker afstand houden daar ook. Gewoon 1 klant tegelijk in de winkel.

Wat heb je gekocht?
Spoilers!
  vrijdag 15 mei 2020 @ 14:26:09 #159
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193142561
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 14:20 schreef golfer het volgende:

[..]

Tja, er is altijd wel een groep gekkies die iets vindt.
Spoilers!
pi_193142576
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 14:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Tja, er is altijd wel een groep gekkies die iets vindt.
Het staat niet voor niets al in the ancient scrolls... Gekkies gonna gek.
pi_193142602
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 14:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Helemaal eens. En zoals KLM wel staatssteun (dus ons geld) krijgen, en dan geen geld terug willen geven (ok, nu begint het te komen) voor tickets, da's dubbel "ons geld" vangen
pi_193142619
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 14:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Leuk he? En je steunt er ook nog de kleine ondernemer mee. Veel van ons eten komt bij de landwinkel vandaan. Transparanter, vaak goedkoper en je steunt de lokale ondernemer. Ik heb gisteren ook weer eieren, asperges, ham, appels en aardbeien bij een winkel gekocht. Makkelijker afstand houden daar ook. Gewoon 1 klant tegelijk in de winkel.

wat heb je gekocht?
Vaak heel sympathieke winkels ja :Y
Ik heb 4? 5? jaar vakantiewerk gedaan bij 2 verschillende boerderijen die ook zelf een winkel hadden. Met een soort ruilsysteem zodat ze groenten, fruit, zuivel en vlees allemaal uit de regio hadden ook al verbouwden ze het niet zelf allemaal.

Bij een van die boerderijen hadden ze Dexterkoeien voor vlees:

Kun je je voorstellen hoe mini die kalfjes zijn O+
pi_193142639
@Cat-astrophe (en anderen) :o Helemaal aan het einde de datum van filmen

https://www.facebook.com/chuipala62/videos/10218208329384744
pi_193142735
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 14:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Helemaal eens. En zoals KLM wel staatssteun (dus ons geld) krijgen, en dan geen geld terug willen geven (ok, nu begint het te komen) voor tickets, da's dubbel "ons geld" vangen
Uh, dat vind ik toch niet helemaal hetzelfde hoor. Ze vangen niet dubbel 'ons' geld. Ze verliezen enorm veel geld doordat ze veel minder kunnen vliegen, investeren in aanpassingen en moeten wel blijven vliegen omdat ze een vitale rol in onze maatschappij vervullen. Ze verliezen een belachelijke hoeveelheid geld, dus dat ze niet vooraan staan om tickets terug te betalen, vind ik niet heel vreemd.

Zolang ze dan maar ondertussen niet enorme bonussen in de top aan het verdelen zijn, vind ik dat allemaal prima. Zodra dit allemaal weer voorbij is, willen we toch graag blijven vliegen.
  vrijdag 15 mei 2020 @ 14:42:08 #165
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193142810
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 14:29 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik heb 4? 5? jaar vakantiewerk gedaan bij 2 verschillende boerderijen die ook zelf een winkel hadden. Met een soort ruilsysteem zodat ze groenten, fruit, zuivel en vlees allemaal uit de regio hadden ook al verbouwden ze het niet zelf allemaal.

[ afbeelding ]
O+
Spoilers!
pi_193142832
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 14:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Uh, dat vind ik toch niet helemaal hetzelfde hoor. Ze vangen niet dubbel 'ons' geld. Ze verliezen enorm veel geld doordat ze veel minder kunnen vliegen, investeren in aanpassingen en moeten wel blijven vliegen omdat ze een vitale rol in onze maatschappij vervullen. Ze verliezen een belachelijke hoeveelheid geld, dus dat ze niet vooraan staan om tickets terug te betalen, vind ik niet heel vreemd.

Zolang ze dan maar ondertussen niet enorme bonussen in de top aan het verdelen zijn, vind ik dat allemaal prima. Zodra dit allemaal weer voorbij is, willen we toch graag blijven vliegen.
Maar die vouchers zijn maar een jaar geldig. En wie zegt dat er over een jaar weer vrolijk vakanties gevierd kunnen worden? Dan ben je je geld en je voucher kwijt. Kijk eens naar Cat, een hele familie, tickets naar Indonesie (toch?), da's een flink bedrag en je weet niet of je volgend jaar kan vliegen. Als die vouchers onbeperkt zouden zijn of dat je ze evt op een andere naam mag zetten, zou het verhaal heel anders zijn.
Mensen die die tickets hebben gekocht zouden voor het geld als ze dat terugkrijgen misschien in Nederland met vakantie kunnen.
pi_193142852
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 14:30 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Cat-astrophe (en anderen) :o Helemaal aan het einde de datum van filmen

https://www.facebook.com/chuipala62/videos/10218208329384744
Kan hem niet zien ;(
  vrijdag 15 mei 2020 @ 14:44:19 #168
370431 drakin
vurig typje
pi_193142860
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Die zijn leuk! O+
Freaks like me drink tea
  vrijdag 15 mei 2020 @ 14:44:48 #169
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193142868
quote:

[ afbeelding ]
Als jij het over Dexterkoeien hebt, krijg ik meteen dit in mijn hoofd:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193142881
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 14:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Kan hem niet zien ;(
Ik heb je getagd op fb
pi_193142891
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 14:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar die vouchers zijn maar een jaar geldig. En wie zegt dat er over een jaar weer vrolijk vakanties gevierd kunnen worden? Dan ben je je geld en je voucher kwijt. Kijk eens naar Cat, een hele familie, tickets naar Indonesie (toch?), da's een flink bedrag en je weet niet of je volgend jaar kan vliegen. Als die vouchers onbeperkt zouden zijn of dat je ze evt op een andere naam mag zetten, zou het verhaal heel anders zijn.
Mensen die die tickets hebben gekocht zouden voor het geld als ze dat terugkrijgen misschien in Nederland met vakantie kunnen.
Indonesië met 9 man ja. Voor rekening van 2 :X
Broer heeft nu ingezet op geld terug. We wachten af wat eruit komt. Het lijkt mij dat ze dat niet kunnen weigeren.

En dan heb ik ook nog een voucher voor Eurostar nav mijn vertraging eind volgend jaar. Geldig tot februari volgend jaar en die valt waarschijnlijk niet onder een regeling. Dus hopelijk kan Londen in het najaar weer wel.
  vrijdag 15 mei 2020 @ 14:49:58 #172
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193142943
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 14:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

En dan heb ik ook nog een voucher voor Eurostar nav mijn vertraging eind volgend jaar. Geldig tot februari volgend jaar en die valt waarschijnlijk niet onder een regeling. Dus hopelijk kan Londen in het najaar weer wel.
Als dat al kan, zal je w.s. wel eerst 2 weken in quarantaine moeten.
https://www.volkskrant.nl(...)uarantaine~b5584f55/
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 15 mei 2020 @ 14:51:46 #173
63722 z80
I fink you freaky
pi_193142981
Meer mensen hier die met firefox niet kunnen inloggen op marktplaast met een mail adres?
Moest het wachtwoord wijzigen. Ging goed. Login op smartfoon en chrome werkt. Echter niet meer in Firefox. Ook niet in safemode van FF.
pi_193143000
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 14:51 schreef z80 het volgende:
Meer mensen hier die met firefox niet kunnen inloggen op marktplaast met een mail adres?
Moest het wachtwoord wijzigen. Ging goed. Login op smartfoon en chrome werkt. Echter niet meer in Firefox. Ook niet in safemode van FF.
Ik heb het voor je geprobeerd, en mij lukt het ook niet *O*
pi_193143032
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 14:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb je getagd op fb
Ik zie geen tag...
pi_193143054
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 14:49 schreef golfer het volgende:

[..]

Als dat al kan, zal je w.s. wel eerst 2 weken in quarantaine moeten.
https://www.volkskrant.nl(...)uarantaine~b5584f55/
Japs. Afwachten maar. Nu is die voucher als het ware gratis geld, omdat we de reis destijds wel hebben kunnen maken. Dus als dat niet doorgaat en ik geen verlenging of alsnog het compensatiegedrag terug kan krijgen is dat geen grote ramp.
pi_193143055
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 14:55 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik zie geen tag...
Ik kan het filmpje wel voor je samenvatten. Het is een kamer waar mondkapjes worden genaaid, heel rommelig en niet schoon, gedateerd 22 februari. :*
pi_193143069
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 14:55 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik zie geen tag...
genoemd bedoel ik
  vrijdag 15 mei 2020 @ 14:57:50 #179
63722 z80
I fink you freaky
pi_193143078
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 14:52 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik heb het voor je geprobeerd, en mij lukt het ook niet *O*
Inmiddels de portable versie gedownload. Ook dit werkt niet. Marktplaats heeft ergens weer zitten klooien.
pi_193143085
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 14:56 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik kan het filmpje wel voor je samenvatten. Het is een kamer waar mondkapjes worden genaaid, heel rommelig en niet schoon, gedateerd 22 februari. :*
O die! Die had @Kaatje1 gisteren al gepost, toch? Had ik gezien, vandaag niet zo ver teruggezocht.
Ja, bestel maar bestel maar *O* :X
pi_193143112
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 14:57 schreef z80 het volgende:

[..]

Inmiddels de portable versie gedownload. Ook dit werkt niet. Marktplaats heeft ergens weer zitten klooien.
Suffies. Zorg eerst dat het werkt voor je het online zet. :')
pi_193143114
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 14:58 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

O die! Die had @:Kaatje1 gisteren al gepost, toch? Had ik gezien, vandaag niet zo ver teruggezocht.
Ja, bestel maar bestel maar *O* :X
Ik zag 'm net voor het eerst
pi_193143134
We hebben 2 maskers besteld bij Armed Angels, dat zou duurzaam/fairtrade/vegan moeten zijn.
(Ik heb er ook T-shirts van). Duits bedrijf.

Hopelijk werken die wat schoner :D

Over technische zaken. Dames, heren...ik opende net outlook weer eens om een mail te verzenden met mijn outlook-adres. Kreeg ik de melding dat er wat mis ging met het verzenden van mijn mail...en dit berichtje:

Wel echt van Microsoft zelf? Niet echt? In combinatie met die mislukte verzending neig ik naar wel echt, maar ja.... :?
pi_193143141
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 14:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zeg niet dat het geen vervelende situatie is. Maar ik denk niet dat je dat gelijk kunt trekken met de financiële hulp die ze krijgen. Overigens hebben ze ook vanaf het begin aangegeven dat de vouchers een jaar geldig zijn, maar mochten ze niet gebruikt worden, krijgen mensen daarna gewoon hun geld terug.

Ik vind de oproep van DP of Groenlinks prima. Maar ik vind dat we ook weer niet door moeten slaan in maar alles verwachten van grote bedrijven. Voor kleine ondernemers hebben we ook begrip, kopen we zelfs uit onszelf vouchers van restaurants die misschien niet meer zullen bestaan. Grote organisaties zijn ook belangrijk, voorzien ook in een behoefte en daar werken ook mensen die niet werkloos willen worden. Mag ook wel een beetje begrip voor zijn.
pi_193143143
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 14:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik zag 'm net voor het eerst
O, dan was het iemand anders :D Had hem wel al langs zien komen.
pi_193143169
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 15:01 schreef Candaasje het volgende:
We hebben 2 maskers besteld bij Armed Angels, dat zou duurzaam/fairtrade/vegan moeten zijn.
(Ik heb er ook T-shirts van). Duits bedrijf.

Hopelijk werken die wat schoner :D

Over technische zaken. Dames, heren...ik opende net outlook weer eens om een mail te verzenden met mijn outlook-adres. Kreeg ik de melding dat er wat mis ging met het verzenden van mijn mail...en dit berichtje:

[ afbeelding ]

Wel echt van Microsoft zelf? Niet echt? In combinatie met die mislukte verzending neig ik naar wel echt, maar ja.... :?
Maar je bent toch al ingelogd? Waarom willen ze dat je nog een keer inlogt?
pi_193143175
Mijn pony is inmiddels tot over mijn ogen gegroeid. Jaren geleden dat ik mijn haar ‘live’ zag.
pi_193143189
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 15:03 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Maar je bent toch al ingelogd? Waarom willen ze dat je nog een keer inlogt?
Ja daarom vond ik het toch wat alarmerend. Alsof ze naar mijn inloggevens aan het hengelen zijn. Ofzo :{
pi_193143215
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 15:05 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja daarom vond ik het toch wat alarmerend. Alsof ze naar mijn inloggevens aan het hengelen zijn. Ofzo :{
Wat voor foutmelding geeft hij als je probeert een mail te versturen?
pi_193143225
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 15:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het geen vervelende situatie is. Maar ik denk niet dat je dat gelijk kunt trekken met de financiële hulp die ze krijgen. Overigens hebben ze ook vanaf het begin aangegeven dat de vouchers een jaar geldig zijn, maar mochten ze niet gebruikt worden, krijgen mensen daarna gewoon hun geld terug.

Ik vind de oproep van DP of Groenlinks prima. Maar ik vind dat we ook weer niet door moeten slaan in maar alles verwachten van grote bedrijven. Voor kleine ondernemers hebben we ook begrip, kopen we zelfs uit onszelf vouchers van restaurants die misschien niet meer zullen bestaan. Grote organisaties zijn ook belangrijk, voorzien ook in een behoefte en daar werken ook mensen die niet werkloos willen worden. Mag ook wel een beetje begrip voor zijn.
Dat laatste heb ik zeker wel begrip voor (werk ook bij een multinational) maar (en dan heb ik het ook over andere bedrijven, niet alleen klm) dat ze wel meteen de hand ophouden maar als eerste hun mensen laten vallen. Er is hier in Arnhem een eigenaar van heel veel kroegen die eerder open wil, de 1,5 meter vervelend vind, meer geld wil hebben. Maar dat is ook iemand die ook bijna over lijken gat wb zijn personeel en andere kroegen.
pi_193143227
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 15:07 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Wat voor foutmelding geeft hij als je probeert een mail te versturen?
Geen code verder, ik zag het pas na een tijdje dat er ergens bovenin stond dat er problemen waren met verzenden, en nu staat de mail bij concepten.
pi_193143252
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 15:07 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Geen code verder, ik zag het pas na een tijdje dat er ergens bovenin stond dat er problemen waren met verzenden, en nu staat de mail bij concepten.
Wat is de link die achter de blauwe "sign in" zit in die mail die je liet zien? (Is dat een bekend domein van Microsoft?)
  vrijdag 15 mei 2020 @ 15:15:08 #193
63722 z80
I fink you freaky
pi_193143294
Marktplaats blijkt dus FF niet te ondersteunen. Ze zijn het aan het uitzoeken. Hoe moeilijk kan het zijn. Dit kun je toch gewoon testen.
Of haal dan op zijn minst op je info pagina FF uit de lijst.
pi_193143320
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 15:11 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Wat is de link die achter de blauwe "sign in" zit in die mail die je liet zien? (Is dat een bekend domein van Microsoft?)
https://outlook.live.com/owa/

EDIT: ziet er op zich wel 'echt' uit :P Maar ik blijf het raar vinden dat je zo'n wazig mailtje krijgt.
pi_193143360
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 15:18 schreef Candaasje het volgende:

[..]

EDIT: ziet er op zich wel 'echt' uit :P Maar ik blijf het raar vinden dat je zo'n wazig mailtje krijgt.
Ja, ze hadden die mail wel beter kunnen verwoorden of zo.
Je gebruikt een mailprogramma en ze willen dat je voor de verificatie inlogt bij hun webmail, begrijp ik? Dan hadden ze dat wel mogen zeggen :')
  vrijdag 15 mei 2020 @ 15:21:49 #196
63722 z80
I fink you freaky
pi_193143383
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 15:18 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Tijdje geen gebruik gemaakt van outlook? Kan zijn dat je login verlopen is.
pi_193143412
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 15:21 schreef z80 het volgende:

[..]

Tijdje geen gebruik gemaakt van outlook? Kan zijn dat je login verlopen is.
Nee, ik gebruik mijn outlook account eigenlijk nooit voor mails. Ik heb al 2 gmails en een studenten-email, vond ik wel genoeg :P Hoewel mijn Onedrive wel gewoon 'actief' is, en die heb ik laatst nog wel bezocht.
pi_193143426
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 15:20 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ja, ze hadden die mail wel beter kunnen verwoorden of zo.
Je gebruikt een mailprogramma en ze willen dat je voor de verificatie inlogt bij hun webmail, begrijp ik? Dan hadden ze dat wel mogen zeggen :')
Ja, zet dat inderdaad gewoon even duidelijk neer. Dit soort mails flikker ik normaal gelijk de prullenbak in. Het is dat die ene mail niet wilde verzenden :P
pi_193143656
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 15:15 schreef z80 het volgende:
Marktplaats blijkt dus FF niet te ondersteunen. Ze zijn het aan het uitzoeken. Hoe moeilijk kan het zijn. Dit kun je toch gewoon testen.
Of haal dan op zijn minst op je info pagina FF uit de lijst.
Fx.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 15 mei 2020 @ 16:10:10 #200
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_193143945
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 14:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat heb je gekocht?
Stukken kipvlees, frambozen, uien (voor de pizza), hamburgers, (helaas had ik al veel fruit en groente bij de groenteboer gehaald) en ik vond daar dus ook gist (voor de pizza zondag).
Praat over de hel en je komt er.
pi_193144013
Ik word een beetje arm van de lokale ondernemer en de bevriende ondernemer :@

Veel creatievelingen kennen die weinig inkomsten kunnen genereren op het moment helpt niet.
  vrijdag 15 mei 2020 @ 16:43:33 #202
217702 Lonaa
Honger!
pi_193144253
De DA belde, bloed was verder prima, geen gekke dingen. Dus ze is verder niet ziek. Iets verhoogde rode bloedcellen maar dan waarschijnlijk gewoon net ff te weinig gedronken. Dat die nierwaardes hoog zijn kan prima passen binnen blaasontsteking en de DA zei dat er vrij veel honden een stiekeme sluimerende blaasontsteking hebben en dus niet dat karakteristieke met veel drinken en veel plassen. Die ene waarde kan hoog zijn omdat ze vlees krijgt en van die andere wist ze dat niet maar ging ze nog even navragenbij het lab.
Soberso zou je bij nierfalen en het zien van creatinine (dan werkt al meer dan 60% vande nieren niet meer) eigenlijk een veel ziekere hond moeten zien. Ook zou haar urine dan veel minder 'zwaar' zijn dan dat het nu was.
Dus, wel in de gaten houden, ABkuur afmaken, opnieuw urine checken, over 4 weken nierwaardes checken en dan nog maar eens kijken. We kunnen nog iets anders prikken dat de 'voorloper' is van creatinine. Die MOET dan hoog zijn als ze nierfalen heeft.

Lonaa toch wel gerustgesteld nu *O*
  vrijdag 15 mei 2020 @ 16:46:17 #203
370431 drakin
vurig typje
pi_193144290
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 16:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik word een beetje arm van de lokale ondernemer en de bevriende ondernemer :@

Veel creatievelingen kennen die weinig inkomsten kunnen genereren op het moment helpt niet.
Ik wou dat ik ook vriendjes met je was nu
Freaks like me drink tea
pi_193144460
Tjongejonge even een paar boodschappen halen. Lijkt wel of iedereen in trance is en nergens op let. 1,5 meter is gelijk aan 15 cm, gewoon over je heen iets anders pakken. Staat groot op de deur “kom alleen....” nee dan kom je met z’n 2, ieder een karretje en in het ene karretje komt een zakje worteltjes, wat sla en vleeswaar. Stel kwam gelijk met mij de winkel in en ging gelijk de winkel uit en ik had heel wat meer, kwam ze overal tegen, was een uitje. En bij de intratuin was het net zo, mensen die duidelijk bij elkaar horen en ieder een karretje rondlopen, met leeg karretje winkel in en ook winkel uit :? o|O

Hopelijk krijgt m’n vaste plantenwinkel morgen een leuke voorraad binnen (ze waren nu leeg)
  vrijdag 15 mei 2020 @ 17:02:33 #205
370431 drakin
vurig typje
pi_193144510
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 16:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Tjongejonge even een paar boodschappen halen. Lijkt wel of iedereen in trance is en nergens op let. 1,5 meter is gelijk aan 15 cm, gewoon over je heen iets anders pakken. Staat groot op de deur “kom alleen....” nee dan kom je met z’n 2, ieder een karretje en in het ene karretje komt een zakje worteltjes, wat sla en vleeswaar. Stel kwam gelijk met mij de winkel in en ging gelijk de winkel uit en ik had heel wat meer, kwam ze overal tegen, was een uitje. En bij de intratuin was het net zo, mensen die duidelijk bij elkaar horen en ieder een karretje rondlopen, met leeg karretje winkel in en ook winkel uit :? o|O

Hopelijk krijgt m’n vaste plantenwinkel morgen een leuke voorraad binnen (ze waren nu leeg)
Ik heb deze week al 5 onbekende mensen aangeraakt O-)
Freaks like me drink tea
pi_193144702
@Lonaa fijn voor Dora, en jouw gemoedsrust *O* Valt dat weer mee O+

Ik heb vanmiddag op bed gelegen. Was niet zo lekker. En vannacht dus werken. Heb mijn trein t/m morgen al gereserveerd (pilot, niet voor iedereen en niet verplicht). Eerste trein morgenvroeg was 'vol' en kon ik niet reserveren? Daar zit de afgelopen weken dus 6 mensen in of zo? Dat is nu toch niet plots 60? Maar overgeslagen dus qua reserveren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193144871
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 16:43 schreef Lonaa het volgende:
De DA belde, bloed was verder prima, geen gekke dingen. Dus ze is verder niet ziek. Iets verhoogde rode bloedcellen maar dan waarschijnlijk gewoon net ff te weinig gedronken. Dat die nierwaardes hoog zijn kan prima passen binnen blaasontsteking en de DA zei dat er vrij veel honden een stiekeme sluimerende blaasontsteking hebben en dus niet dat karakteristieke met veel drinken en veel plassen. Die ene waarde kan hoog zijn omdat ze vlees krijgt en van die andere wist ze dat niet maar ging ze nog even navragenbij het lab.
Soberso zou je bij nierfalen en het zien van creatinine (dan werkt al meer dan 60% vande nieren niet meer) eigenlijk een veel ziekere hond moeten zien. Ook zou haar urine dan veel minder 'zwaar' zijn dan dat het nu was.
Dus, wel in de gaten houden, ABkuur afmaken, opnieuw urine checken, over 4 weken nierwaardes checken en dan nog maar eens kijken. We kunnen nog iets anders prikken dat de 'voorloper' is van creatinine. Die MOET dan hoog zijn als ze nierfalen heeft.

Best wel goede berichten dus *O* Is ze wel makkelijk met medicijnen innemen?
  vrijdag 15 mei 2020 @ 17:40:07 #208
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193144951
Best goed nieuws voor Dora volgens mij.

Ik had om 15.00 al weekend en ben de tuin in gegaan. Enorme berg distels getrokken en dingen gezaaid en gepoot. Ik heb gisteren een zoete aardappelplant gekocht, ik ben benieuwd wat die op gaat leveren.

En nu heb ik geen zin meer om lasagne te maken. Eerst douchen en dan op de bank.
Spoilers!
  vrijdag 15 mei 2020 @ 17:57:27 #209
217702 Lonaa
Honger!
pi_193145148
Best goed nieuws idd. Hier zitten de aardappeltjes in de oven.
pi_193145233
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 17:57 schreef Lonaa het volgende:
Best goed nieuws idd. Hier zitten de aardappeltjes in de oven.
Hoera voor Dora *O*

Ik heb voor het eerst in twee maanden weer vette bek gehaald.
Friettent had het goed geregeld: vooraf bestellen, naar binnen via de ingang, counter afgezet met plastic, veel stoelen en tafels weg en alles op anderhalve meter. Via de uitgang weer naar buiten.

Friet speciaal was lekker. Maar het originele plan, naar Tribecca gaan, was leuker geweest. :{
  vrijdag 15 mei 2020 @ 18:24:20 #211
63722 z80
I fink you freaky
pi_193145428
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 18:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hoera voor Dora *O*

Ik heb voor het eerst in twee maanden weer vette bek gehaald.
Friettent had het goed geregeld: vooraf bestellen, naar binnen via de ingang, counter afgezet met plastic, veel stoelen en tafels weg en alles op anderhalve meter. Via de uitgang weer naar buiten.

Friet speciaal was lekker. Maar het originele plan, naar Tribecca gaan, was leuker geweest. :{
Even bij de frietboer langs was hier ook de planning. Echter daar moet je nog met mondkapje naar binnen, geen zin in.
  vrijdag 15 mei 2020 @ 18:34:09 #212
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193145554
Ik hoop dat onze ranzigheid-keuze ook op friet valt. Ik lust wel een frietje moeilijk (speciaal met pinda).
Spoilers!
pi_193145594
Ik heb aardbeienplantjes, gele frambozenplantjes en bramenstruikjes gekocht. Yay. :D
pi_193145606
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 16:43 schreef Lonaa het volgende:

Klinkt hoopvol hoor :Y
En bacteriële blaasontstekingen komen bij honden inderdaad wel redelijk vaak voor. (Katten niet, die moeten het weer vaker zonder duidelijke oorzaak - of erger: Stresssss! - hebben }:| )

Hier houden we het vanavond weer gezond met een avond waarbij we restjes opmaken; dus het wordt bulgur of quinoa met hummus, tomaatjes, avocado, sla, champignonnetjes, kikkererwten, ui, knoflook, en gemarineerde tempeh die ik altijd voor de helft al net uit de pan wegsnaai :9

Maar ik zal al wel dat de snackbar hier weer open is (bestellen aan de ingang, er staat een tafeltje met kassa), dus wellicht komende dagen weer eens een frietje halen!
  vrijdag 15 mei 2020 @ 18:41:41 #215
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193145642
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 18:38 schreef Myraela het volgende:
Ik heb aardbeienplantjes, gele frambozenplantjes en bramenstruikjes gekocht. Yay. :D
Yay!

Hier stond de buurman aan het hek. Of ik zijn vier fruitstruiken wil hebben: rode, zwarte en witte bes en een stekelloze braam. Dat wil ik wel *O*
Spoilers!
pi_193145753
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 18:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Yay!

Hier stond de buurman aan het hek. Of ik zijn vier fruitstruiken wil hebben: rode, zwarte en witte bes en een stekelloze braam. Dat wil ik wel *O*
Oohhh, dat zijn de betere vragen.

Heb net zitten smullen van afhaal bij Moushmoush. Morgen nog een keer. De helft is nog over en ik zit zo vol
  vrijdag 15 mei 2020 @ 18:50:38 #217
63722 z80
I fink you freaky
pi_193145763
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 18:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Yay!

Zet de braam in een grote pot met tegels of asfalt er omheen. Onkruid is makkelijker weg te krijgen. En het spul woekert als een gek.
  vrijdag 15 mei 2020 @ 18:56:23 #218
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193145855
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 18:50 schreef z80 het volgende:

[..]

Zet de braam in een grote pot met tegels of asfalt er omheen. Onkruid is makkelijker weg te krijgen. En het spul woekert als een gek.
Komt goed :Y

Ik zou het liefst de rassen zelf uitkiezen maar dit gegeven paard sla ik niet af.
Spoilers!
  vrijdag 15 mei 2020 @ 19:00:31 #219
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193145915
Lekker Indiaas eten laten bezorgen. :9
Poef.....gone! ©golfer
pi_193145988
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 19:00 schreef golfer het volgende:
Oeh! Wat?
  vrijdag 15 mei 2020 @ 20:21:16 #221
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193147393
Poef.....gone! ©golfer
pi_193147806
Doornloze braam woekert minder, in mijn ervaring.

Wij kochten vandaag een perzikboompje en een kersenboompje, beide om in de kas te zetten. Geschikt vijgje konden we niet vinden, nu gaan we er een van onszelf (als stek genomen van een Spaanse vijg) die buiten staat verplaatsen naar de kas en er nog eentje bijzoeken ergens komende weken.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193148148
Goedenavond :O Vandaag verder geklust in huis. De WC deur heeft voor het eerst in drie jaar weer een slot waarmee hij in theorie op slot kan :+ Als de boel niet compleet vast zou zitten :P

Het huis wordt steeds leger wel :o

Iemand trouwens interesse in een condensdroger? 10 jaar oud, werkt nog perfect.
pi_193148262
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 21:02 schreef PdeHoog het volgende:
Goedenavond :O Vandaag verder geklust in huis. De WC deur heeft voor het eerst in drie jaar weer een slot waarmee hij in theorie op slot kan :+ Als de boel niet compleet vast zou zitten :P

Het huis wordt steeds leger wel :o

Iemand trouwens interesse in een condensdroger? 10 jaar oud, werkt nog perfect.
Ja die is dus net niet kapot! Zon beetje als enige :')
pi_193148807
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 19:00 schreef golfer het volgende:
Dochterlief at bij oma thais
(En dat terwijl oma alles TE spicy vindt... is ze dol op een zekere thai in zierikzee. Gele curry met ananas en varkenshaas... groene vega curry en rijst erbij natuurlijk)

En ik bestelde maar een lamsspies van het lokale turkse grillrestaurant.
Net zo lekker als wanneer je hem in het restaurant eet O+
Alleen dan op de bank met netflix.

Ga je in je eentje niet zo snel uiteten... dit is toch wel echt lekker en relaxt.
pi_193148977
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 21:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja die is dus net niet kapot! Zon beetje als enige :')
Wasmachine nodig? :o
pi_193148988
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 21:42 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wasmachine nodig? :o
Is al bezorgd :D
pi_193149034
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 21:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Is al bezorgd :D
:P
  vrijdag 15 mei 2020 @ 22:12:07 #229
217702 Lonaa
Honger!
pi_193149599
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 18:39 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Klinkt hoopvol hoor :Y
En bacteriële blaasontstekingen komen bij honden inderdaad wel redelijk vaak voor. (Katten niet, die moeten het weer vaker zonder duidelijke oorzaak - of erger: Stresssss! - hebben }:| )

Hier houden we het vanavond weer gezond met een avond waarbij we restjes opmaken; dus het wordt bulgur of quinoa met hummus, tomaatjes, avocado, sla, champignonnetjes, kikkererwten, ui, knoflook, en gemarineerde tempeh die ik altijd voor de helft al net uit de pan wegsnaai :9

Maar ik zal al wel dat de snackbar hier weer open is (bestellen aan de ingang, er staat een tafeltje met kassa), dus wellicht komende dagen weer eens een frietje halen!
Mja, en Dora is natuurlijk en loops geweest en ze schuurt dus overal d'r doos overheen. }:|
  vrijdag 15 mei 2020 @ 22:13:36 #230
217702 Lonaa
Honger!
pi_193149643
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 17:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Best wel goede berichten dus *O* Is ze wel makkelijk met medicijnen innemen?
Ja, ik dacht, ik doe een befaamde truc die bij Sally ook altijd werkte. Werkt alleen maar bij honden die 'eten=leef'instelling hebben.

Je doet blij met een hand vol koekjes en dan geef je koekje-koekje-koekje-pil-koekje. WOAH ZOMAAR ALLEMAAL KOEKJES GEKREGEN

:7
pi_193149873
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 22:13 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, ik dacht, ik doe een befaamde truc die bij Sally ook altijd werkte. Werkt alleen maar bij honden die 'eten=leef'instelling hebben.

Je doet blij met een hand vol koekjes en dan geef je koekje-koekje-koekje-pil-koekje. WOAH ZOMAAR ALLEMAAL KOEKJES GEKREGEN

_O-
pi_193150221
Onze bezoekjes aan een rundveebedrijf en stoeterij gaan niet door, dus nu moeten we 11 filmpjes over koeien (de omgang met ~) en 9 over paarden bekijken, en wat vragen beantwoorden. Dus ik zit nu al 30 minuten naar een man met cowboyhoed te kijken, en eerlijk is eerlijk, hij weet wel hoe hij de stieren zonder veel gedoe weet te sturen.

Maar dit soort dingen is in theorie of bij een ander altijd 20x makkelijker dan als je het zelf moet doen. :P
pi_193150553
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 22:13 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:D ^O^
  Moderator zaterdag 16 mei 2020 @ 00:27:46 #234
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193152161
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 22:37 schreef Candaasje het volgende:
Onze bezoekjes aan een rundveebedrijf en stoeterij gaan niet door, dus nu moeten we 11 filmpjes over koeien (de omgang met ~) en 9 over paarden bekijken, en wat vragen beantwoorden. Dus ik zit nu al 30 minuten naar een man met cowboyhoed te kijken, en eerlijk is eerlijk, hij weet wel hoe hij de stieren zonder veel gedoe weet te sturen.

Maar dit soort dingen is in theorie of bij een ander altijd 20x makkelijker dan als je het zelf moet doen. :P
Als een stier ergens geen zin in heeft dan is het lastig hem wel iets te laten doen.

De koeien die mijn oom had op een stukje natuurland werden verwend camera met koeken, zodat je ze nog enigszins ergens heen kon lokken.
pi_193154206
Mogguh :O
pi_193154229
Mogge.
Lammetje wou weer best d'r fles, om half zes.
  zaterdag 16 mei 2020 @ 06:31:14 #237
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193154248
Morguh.. weer eens wakker gelegen..
Eens mn medicatie aan laten passen.. }:|

Plus geen zin in werken vandaag.. te weinig te doen..
pi_193154284
Al uren wakker en wacht tot het acceptabel is de keuken te gaan leegruimen en slopen qua herrie, of toch nog ven wachten tot de electricien de opdracht bevestigt...... ik wil verder! ( nieuw fornuis gekocht en wil de keuken verbouwen..)
pi_193154531
Wat een plannen lie! Succes!
pi_193154539
Ochtendje extra werken :W

(toen de artsen dit gisteren hoorden, schrokken ze.. wisten eigenlijk niet dat we zo erg aan het verzuipen waren in het werk)

Maar er komt ook hulp! 2 dagen in de week voor 4 maanden.. iemand van de spoed. Een Isabeau krijgen we *G* hopelijk nu eens iemand die het snel oppikt allemaal w/
pi_193154692
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 08:20 schreef Blues het volgende:
Ochtendje extra werken :W

(toen de artsen dit gisteren hoorden, schrokken ze.. wisten eigenlijk niet dat we zo erg aan het verzuipen waren in het werk)

Maar er komt ook hulp! 2 dagen in de week voor 4 maanden.. iemand van de spoed. Een Isabeau krijgen we *G* hopelijk nu eens iemand die het snel oppikt allemaal w/
Haar wel in net zo'n warm bad gooien als ze bij mij deden hoor *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193154772
Hopelijk helpt het bluezz! Werkse!

Mijlpaal hier. Oudste alleen thuis gelaten (terwijl de Duitser boven lag te slapen) en met jongste naar de bakker gegaan. Gigantische rij... Wel de lekkerste bakker van Brussel!
pi_193154792
Goedemorgen :)

Kijk wat er naast me lag toen ik wakker werd _O-
pi_193154908
Mogge!

Leuk @Liedetector. Wat ga je doen en krijgen we update foto’s te zien?

Fijn @Blues dat jullie hulp krijgen, 2 dageN per wek zou jullie wel veel lucht geven.

@Jagärtrut, gaat snel zo, vond hij het ook spannend?
pi_193154997
pi_193155034
O+ uhmpie octopoes O+
pi_193155393
@Clubsoda ik reed door je straat :o

Ik was buiten :o
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_193155452
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 09:59 schreef Vanyel het volgende:
@:Clubsoda ik reed door je straat :o

Ik was buiten :o
Ooooh :o en ik was er niet -O- hoorde je het liefelijke geluid van mijn schredderende buurman? O+
pi_193155673
@DancingPhoebe succes met verhuizen *O*
pi_193155677
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 08:55 schreef Uhmmpie het volgende:

[ afbeelding ]
_O-

Waarom :D
pi_193156029
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 08:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Haar wel in net zo'n warm bad gooien als ze bij mij deden hoor *O*
Doen we *O*
pi_193156036
quote:

[ afbeelding ]
:D O+
pi_193156038
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 10:20 schreef Tele6 het volgende:

[..]

_O-

Waarom :D
Geen idee.. en spinnend alsof zn leven er vanaf hing ook nog _O-
pi_193156108

Koffiepauze! En dit kregen we van onze dok die dienst heeft O+
pi_193156137
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 10:51 schreef Blues het volgende:
[ afbeelding ]

Da’s lief
  zaterdag 16 mei 2020 @ 10:53:40 #256
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193156145
Goedemorgen, werkze Bloes
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193156185
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 10:51 schreef Blues het volgende:
[ afbeelding ]

Dat is wel echt leuk :)

Eet smakelijk:)
pi_193156303
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 00:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Als een stier ergens geen zin in heeft dan is het lastig hem wel iets te laten doen.

De koeien die mijn oom had op een stukje natuurland werden verwend camera met koeken, zodat je ze nog enigszins ergens heen kon lokken.

Het gaat om dit soort filmpjes. (Vorig jaar zelfde soort filmpjes gezien maar dan van een kleine boerderij in Engeland, daar waren wat minder hekken en ging het om koeien)

Nee ik ben het niet met zijn verdienmodel eens ;) , maar ja, ik vind het wel knap hoe hij dit doet :) . Makkelijker gezegd/gezien dan gedaan. En het zal vast wel meer dan eens gevaarlijk zijn/mis gaan.

Is ook de manier waarop wij de koeien in de stal naar buiten of binnen moeten drijven op de uni.
(Nu zijn dat wel rustige koeien, en geen stieren :P )
pi_193156308
quote:

[ afbeelding ]
:D

Maf beest!
pi_193156315
Werk ze Blues! Lief van de dokter!
  zaterdag 16 mei 2020 @ 11:05:57 #261
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193156337
ok. klaar voor vandaag.. waar werk jij Blues, dan kom ik jou wel even helpen ..
pi_193156416
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 10:20 schreef Tele6 het volgende:
@:DancingPhoebe succes met verhuizen *O*
pi_193157026
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 11:05 schreef Barreltje het volgende:
ok. klaar voor vandaag.. waar werk jij Blues, dan kom ik jou wel even helpen ..
zkh b'wijk ;) :*

Het is zo fijn werken op zaterdag, geeft een signaal af en we voelen ons er goed bij.
Ondanks onze weerstand :)
pi_193157037
Ziet er goed uit, Blues ondanks de zaterdag werkzaamheden.
Was het goed / ongestoord werken zónder telefoontjes die alsmaar komen.

Nou een matige voldoende op de test. https://www.volkskrant.nl(...)doe-de-test~v385828/
Hoe scoren jullie.
Gokje: Cat heeft er in ieder geval 12 goed. B-)
pi_193157055
Edit: fok had hickups.
pi_193157168
Zie dat ze mijn favo saus gewoon bij de AH verkopen, ben er jaren lang naar op zoek geweest, dacht dat het alleen bij groothandel en Belgie te krijgen was. Mijn favoriete patat boer kon vorige zomer maanden niet lang leveren omdat de complete batch naar Nederland bedorven was :(

https://www.ah.nl/producten/product/wi223282/manna-americain
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_193157846
G probeert pindakaas _O- Vind het niks. Gooit er normale kaas op. Vind het nog steeds niks en breid de combinatie uit met mierikswortel _O-

Zo grappig :+
pi_193157898
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 13:00 schreef PdeHoog het volgende:
G probeert pindakaas _O- Vind het niks. Gooit er normale kaas op. Vind het nog steeds niks en breid de combinatie uit met mierikswortel _O-

Vergeet niet ook de zoete opties zoals hagelslag, jam en suiker

En natuurlijk sambal
pi_193158022
Pindakaas met kaas is ook lekker :Y

Wat een lieve dok, @Blues ^O^

Wij hebben allemaal weer een kapsel, whooptiedoo *O*
pi_193158053
quote:

Heeft G. nog nooit geproefd? En kindG ook niet dan?
https://depindakaaswinkel.nl/
Nu staat een pot met chilipeper/limoengras open.
Mijn favo tot nu is caramel/zeezout. :Y)
Mn.X wil alleen maar met stukjes pinda, de reuzenpot. :7
  zaterdag 16 mei 2020 @ 13:43:00 #271
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193158432
Nu, in de aanbieding bij de Jumbo:
decluit twitterde op zaterdag 16-05-2020 om 11:40:43 Iemand die weet hoe je dit klaarmaakt? https://t.co/izx6QXPkV2 reageer retweet
Poef.....gone! ©golfer
pi_193158504
quote:

Pindakaas matched hier heel goed met iets zoets.. kiwi is heerlijk. Echt :Y
pi_193158513
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 11:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:* succes!
pi_193158523
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 13:49 schreef Tally het volgende:

[..]

:* succes!
*O*

Vandaag eigenlijk wel relaxt dagje. Ik voel me iig minder stressed out *O*
pi_193158527
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 13:11 schreef Clubsoda het volgende:

Wat een lieve dok, @:Blues ^O^

Wij hebben allemaal weer een kapsel, whooptiedoo *O*
Lekker voor de kapselsss *G*

Ja hele lieve dok, maar we werden ook allemaal in een nieuwe groepsapp gezogen door een andere dok vanuit huis genaamd: Harde Werkers. Met steun en veren. O+
pi_193158535
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 13:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

*O*

Ik ook O+ *G*
Vandaag, ook door mijn eerdere enorme gevoelsweerstand, is heel goed geweest voor ons als teampje.
pi_193158537
quote:

mm, pindakaas, kaas en komkommer, dat nam ik vroeger altijd mee naar school op brood....
pi_193158550
Je klinkt de laatste tijd erg positief over je werk, Bluezz Blues! :)
pi_193158551
quote:

[ afbeelding ]
O+
pi_193158556
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 13:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

*O*

Fijn want gestressed verhuizen is niets :*
pi_193158570
Het deeg voor de pretzels staat te rijzen O+
Eigenlijk wil ik nog iets zoets maken voor het weekend maar weer niet wat. :{
pi_193158593
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 13:53 schreef Tally het volgende:
Het deeg voor de pretzels staat te rijzen O+
Eigenlijk wil ik nog iets zoets maken voor het weekend maar weer niet wat. :{
Chouquettes O+
pi_193158623
De enige die aan mijn haar mag zitten is nog een maand volgeboekt... :')

itme
pi_193158682
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 13:55 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Chouquettes O+ [ afbeelding ]
Ik heb nog nooit soesjes gemaakt :D

Vandaag 7 jaar geleden stond ik wel te snoepen van een croquembouche :9
pi_193158709
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 14:00 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit soesjes gemaakt :D

Vandaag 7 jaar geleden stond ik wel te snoepen van een croquembouche :9
Goede reden! Ik vind het eigenlijk heel simpel, soesjes maken...Chouquettes zijn niet gevuld, maar met suikerparels bovenop...
pi_193159159
Post!
SPOILER
Het kan nog vrolijk worden op straat in barre tijden.
pi_193159615
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 14:38 schreef AnneX het volgende:
Post!
SPOILER
Ik zie een “mondkapje of holland” aankomen. Wie maakt de leukse :P
pi_193159627
quote:
Post!
SPOILER
Wat een leukerds zijn dat :D
pi_193159629
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 13:52 schreef Jagärtrut het volgende:
Je klinkt de laatste tijd erg positief over je werk, Bluezz Blues! :)
Ik zat er afgelopen week wel een paar x flink doorheen hoor. Ook al een week elke dag stevige koppijn |:( dat hielp ook niet mee.
Maar op al die fronten gaat t weer beter en ik probeer wel de positieve vibe er in te houden. Voor mezelf, g en collega's.
pi_193159667
quote:
Post!
SPOILER
Lekker kleurig. Verder word ik nog steeds niet blij of vrolijk van het hele fenomeen mondkapjes.
  zaterdag 16 mei 2020 @ 15:39:17 #291
370431 drakin
vurig typje
pi_193159820
quote:
Post!
SPOILER
O mooie kapjes!

Zit dat elastiek niet te strak? Ik denk zelf namelijk dat dat erg gaat irriteren achter mijn oor.
Freaks like me drink tea
pi_193159968
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 15:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik zie een “mondkapje of holland” aankomen. Wie maakt de leukse :P
Gister sprak ik een fc utrecht fan, die heeft er daar twee van besteld.🤪
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 15:39 schreef drakin het volgende:

[..]

O mooie kapjes!

Zit dat elastiek niet te strak? Ik denk zelf namelijk dat dat erg gaat irriteren achter mijn oor.
nee hoor, de lapjes stof zijn lang/ horizontaal.
De elastiekjes groot. Is het misschien iets voor je shop?
  zaterdag 16 mei 2020 @ 15:55:14 #293
370431 drakin
vurig typje
pi_193160018
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 15:51 schreef AnneX het volgende:

[..]

Gister sprak ik een fc utrecht fan, die heeft er daar twee van besteld.🤪
[..]

nee hoor, de lapjes stof zijn lang/ horizontaal.
De elastiekjes groot. Is het misschien iets voor je shop?
Ik heb bij 1 groothandel leuke mondkapjes gezien, van die groothandel verwacht ik zelfs na het weekend een pakje(harry potter, game of thrones etc...)

Alleen de mondkapjes daar zijn pas eind juni leverbaar.

Hele leuke met wolf, pinguin en regenboogjes.

Freaks like me drink tea
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2020 @ 16:01:37 #294
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193160115
Gewandeld vanmorgen rondom Heemskerk. Chateau Marquette een rondje van tien km in vooral het tussengebied tussen Heemskerk en Castricum. Met nog omwegen en lopen naar het station wordt het vanzelf 15km. :+
pi_193160202
Ik heb alle pindakaas tips doorgegeven aan G :7 Eens kijken of we ze om kunnen vormen naar echte hollanders :7 Overigens heeft G-DNA toch echt maar een woord voor pindakaas -O-
pi_193160366
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 15:55 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik heb bij 1 groothandel leuke mondkapjes gezien, van die groothandel verwacht ik zelfs na het weekend een pakje(harry potter, game of thrones etc...)

Alleen de mondkapjes daar zijn pas eind juni leverbaar.

Hele leuke met wolf, pinguin en regenboogjes.

[ afbeelding ]
Tja, zo veel mensen, zo veel smaken.
Is er ook een wow masker voor Isa?
  zaterdag 16 mei 2020 @ 16:22:33 #297
370431 drakin
vurig typje
pi_193160510
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 16:15 schreef AnneX het volgende:

[..]

Tja, zo veel mensen, zo veel smaken.
Is er ook een wow masker voor Isa?
Mondkapjes daar zijn niet van games, film of series. Geen wow dus

Voor mezelf heb ik daar een saaie zwarte elastische gekocht, die was iig nu wel leverbaar en betaalbaar voor mij want inkoopsprijs :D
Freaks like me drink tea
  zaterdag 16 mei 2020 @ 16:29:19 #298
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193160608
Maakt iedereen hier gebruik van het OV dat er allemaal mondkapjes worden aangeschaft?
Want voorlopig is het OV de enige plek waarin je vanaf 1-6 verplicht bent om zo'n ding te dragen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_193160729
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2020 16:22 schreef drakin het volgende:

Mondkapjes daar zijn niet van games, film of series. Geen wow dus

Niet waar. https://www.etsy.com/list(...)search_click=1&col=1

For the Horde!
pi_193160762
quote:
Ooooh, die is stukken goedkoper dan die ik had gezien _O_ _O_
  zaterdag 16 mei 2020 @ 16:38:28 #301
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193160784
Raar...
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')