Och, wat triestquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:33 schreef Blues het volgende:
En wie verzint dit![]()
![]()
![]()
https://www.dvhn.nl/drent(...)g&utm_source=twitter
Geen nieuw concept, wordt al lang voor muizen gebruikt maar mag niet meer ivm welzijn en zulks.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:33 schreef Blues het volgende:
En wie verzint dit![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:33 schreef Blues het volgende:
En wie verzint dit![]()
![]()
![]()
Geen kwelling hier juist. Ik vind een schone handdoek gebruiken lekker én ik vind de was doen leuk: dubbel plezier dus!quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jaaa dat! En dan voor voor boven en achter voor benee. Elke dag schone handdoeken is echt een kwelling die je jezelf aandoet!
quote:
Het is echt echt een lekker ding.quote:
Iemand uit een fb groep waar ik ook in zit, krijgt ook een hond uit dezelfde organisatie, en dat beestje lijkt ook wel op Dora.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het is echt echt een lekker ding.Ze tovert glimlachen op mensen hun gezichten. Is zo gaaf om te zien.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Iemand uit een fb groep waar ik ook in zit, krijgt ook een hond uit dezelfde organisatie, en dat beestje lijkt ook wel op Dora.
Kan nog veranderen, als er een net zo leukerd als Dora langskomtquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Ik zag nog zo'n leuk ding langskomen. Mocht niet van F.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:55 schreef minilot het volgende:
Ik ga mijn eigen lekkere ding eens in bed werpen en er vermoedelijk zelf bij in slaap vallenAjuus lui, tot morgen!
quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kan nog veranderen, als er een net zo leukerd als Dora langskomt
Nog 2 extra foto's op deze feestboekpost:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Awwquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:08 schreef Candaasje het volgende:
Dora![]()
En Izzy is ook al zo'n leukerd.
Oh, Karbonkel, dat leuke konijntje, is vandaag overleden![]()
Dus we gaan verder zoeken. Ik zag dat de opvang waar Cas en Mara vandaan komen nog wel wat voedsters heeft zitten, en daar zijn de meeste dames ook al gesteriliseerd. Plus degene die de opvang runt, kent Cas nog wel. Maar het is wel in fucking de Blesse, bij Steenwijkerwold in de buurt
Ik krijg niet zo vaak bezoek, maar ik probeer ook al mijn bezoek zover te krijgen dat ze hun schoenen uitdoen. Of ik plan mijn wekelijkse stofzuigronde nadat het bezoek is geweestquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:06 schreef Candaasje het volgende:
Nette sneakers @:kreator. Matchen inderdaad goed met je interieur![]()
(Ons eerste woningaanbod (toen nog sociale huur) was trouwens echt een 'appartement' van in totaal 27m2...... dat hebben we maar afgeslagen)
@:handdoeken: ik doe er - mits geen muffe geur - ook vaak wat langer mee. Kleding afhankelijk van hoe het ruikt. (T-shirts vaak wel na 1 dag in de was)
En schoenen uit ja. Ik heb daarom een hekel aan visite die dat niet doet. Nu is ons vloerkleed echt niet het schoonste (we willen het nog eens laten reinigen.) maar ik vind het geen fijn idee dat men rotzooi van buiten meeneemt. Vriend heeft er ook nog wel een handje van zijn schoenen aan te houden. (En eerlijk gezegd loop ik ook nog wel eens naar binnen met mijn schoenen aan, want ik vergeet altijd 361 dingen voordat ik de deur uit ga...)
Ja, konijntjes zijn medisch niet zelden rampzalige huisdieren hoor. Als ze iets krijgen en je het ook echt ziet, is het best vaak heel heftig en fataal, want ze verbergen natuurlijk alles wat ze kunnen verbergen qua zwakte. Maar super sneu blijft het wel natuurlijk.quote:
Ik wilde ook een box bestellen bij de brasserie hier. Alleen kan dat maar tot 17:00 vandaagquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Handdoeken, net als clubsoda denk ik, schoner als op het moment van gebruik ben ik niet, dus een dag of 3-4. Schoenen meteen uit, op het werk (dat daar waar ik nu al maanden niet meer ben geweest) zou ik het ook het liefst op blote voeten lopen. Bij koud weer heb ik sokken aan in huis.
En tja, dat lijmgebeuren is zo onmenselijk, hier in de krant Was er ook al een reportage over, wie dat verzint spoort echt niet
Net eten voor zaterdag geregeld, via support your locals, al ben ik bang dat dit eethuisje het echt niet gaat redden. Ze krijgen geen hulp van de overheid (hij is belg en heeft geen bsn nummer)
quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nog 2 extra foto's op deze feestboekpost:En daar zeg hij nee tegen? Hoe dan???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Hij heeft niet echt goed gekeken denk ik.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En daar zeg hij nee tegen? Hoe dan???
Och jeetjequote:Op donderdag 14 mei 2020 21:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hij heeft niet echt goed gekeken denk ik.
Zij zijn 2,5 jaar geleden begonnen (@Isabeau kent het wel), hebben een hoge huur en de verhuurder wil, in tegenstelling tot anderen hier in Arnhem niet meewerken, ze moeten het volle pond betalen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wilde ook een box bestellen bij de brasserie hier. Alleen kan dat maar tot 17:00 vandaagen ik was natuurlijk te laat.
Nog een keer of 10 laten zienquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hij heeft niet echt goed gekeken denk ik.
Boks met poes.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:23 schreef Tally het volgende:
De poes hier is wat hangerig. Eet en drink goed. Kattenbak geen probleem. En voor lekkers komt ze echt de bank wel af maar voor de rest slaapt ze liever.
Deze zit in het oude stadhuis dus huur zal ook niet mals zijn. Voor de rest kom ik er nooit want vaak maken ze niet het eten waar ik van houd. Maar die box van dit weekend zat genoeg lekkers inquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zij zijn 2,5 jaar geleden begonnen (@:Isabeau kent het wel), hebben een hoge huur en de verhuurder wil, in tegenstelling tot anderen hier in Arnhem niet meewerken, ze moeten het volle pond betalen.
Ze hebben niet veel vet op de botten, dit beginnen was al een hele uitdaging.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:28 schreef Tally het volgende:
Vandaag hadden mijn kinderen een google meet met hun juf. De kinderen zitten op een christelijke school om verschillende redenen maar geen van alle is het geloof. De juf vroeg de oudste of ze mij verwend hadden met moederdag. Zegt ze: Ja we hebben een bijbel voor haar gekocht.De juf keek nogal vreemd want ze weet dat wij niets met het geloof hebben en toen zei de oudste: Ja een bbq-bijbel!
![]()
Maar mama heeft zelf ook nog een bijbel hoor. Owh zei de juf hoopvol. Ja een koekjesbijbel!!
Vandaag hadden mijn kinderen een google meet met hun juf. De kinderen zitten op een christelijke school om verschillende redenen maar geen van alle is het geloof. De juf vroeg de oudste of ze mij verwend hadden met moederdag. Zegt ze: Ja we hebben een bijbel voor haar gekocht.De juf keek nogal vreemd want ze weet dat wij niets met het geloof hebben en toen zei de oudste: Ja een bbq-bijbel!
![]()
Maar mama heeft zelf ook nog een bijbel hoor. Owh zei de juf hoopvol. Ja een koekjesbijbel!!
hehehequote:Op donderdag 14 mei 2020 21:28 schreef Tally het volgende:
![]()
![]()
Ik hou van jouw kinderenquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:28 schreef Tally het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een wereld van verschil ditquote:
Half maart liep in de AH iemand rond met zoiets op, die werd best wel nagestaardquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:39 schreef derLudolf het volgende:
Was van plan morgen even de grens over te gaan voor boodschappen, dus zocht een mondkapje. Even in de bak met PBM gezocht.
Ik vond onder andere deze
[ afbeelding ]
Dat lijkt me enigszins overkill![]()
Gelukkig ook nog wat gewone stoffen kapjes die je op hebt hebt op zou moeten hebben bij het slijpen. FPP2, dus volgens mij ook nog beter dan al die huisvlijt
Mogen voor wat? Alsof iemand je masker gaat controlerenquote:Op donderdag 14 mei 2020 23:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, we hebben nog diverse mondkapjes van het klussen. Eens uitzoeken of die ook mogen.
In Duitsland? Elke mond/neus bedekking is goed. Maakt niet uit wat het is.quote:Op donderdag 14 mei 2020 23:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, we hebben nog diverse mondkapjes van het klussen. Eens uitzoeken of die ook mogen.
OK. IK WAS AAN HET WERK JA.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
NOU ANDERS NEGEREN JULLIE MIJ EN P EVEN DE MOEDER JA
*kusjekroel* *knuf* *je mag er zijn!!* *huggg!* * Ga je in je kracht staan!*quote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
* DancingPhoebe gooit een plas tequila op de grond en gaat er middenin staan...quote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:37 schreef Candaasje het volgende:
[..]
*kusjekroel* *knuf* *je mag er zijn!!* *huggg!* * Ga je in je kracht staan!*
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu zou je de vibratiessss naar een hoger bewustzijnsniveau moeten voelen, denk ik. Ofzo.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
* DancingPhoebe gooit een plas tequila op de grond en gaat er middenin staan...
Eeeh... en nu?
mja dat is hip.. zo min mogelijk usb poorten op je laptop.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:46 schreef Candaasje het volgende:
Shit, ik heb een USB-poort te weinig op deze laptop![]()
(en niet de juiste kabel om van mijn beeldscherm een hub te maken...zucht...)
Ik heb alles bedraad, en daar normaal niet zo'n last van, want ik gebruik altijd mijn desktop. Maar die heb ik (de computer zelf dan) in Antwerpen gelaten. Alleen nu wil ik mijn tablet gebruiken, en dan moet ik m'n gewone muis er voor opofferenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:49 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
mja dat is hip.. zo min mogelijk usb poorten op je laptop.
ik heb hier een docking.. speciaal zodat ik wel meer dan 2 usb poorten heb
en tegenwoordig een BT toetsenbord... dat scheelt weer
mja ik ben niet zo bedeeld dat ik ook nog een desktop hebquote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:52 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb alles bedraad, en daar normaal niet zo'n last van, want ik gebruik altijd mijn desktop. Maar die heb ik (de computer zelf dan) in Antwerpen gelaten. Alleen nu wil ik mijn tablet gebruiken, en dan moet ik m'n gewone muis er voor opofferen
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
ik dus pre corona.. ivm af en toe thuiswerken en dochterlief die ook regelmatig thuis op de laptop zit.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:59 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb gelijk bij het Corona-gedoe al een docking gekocht voor mezelf. Kan zowel mijn eigen laptop als mijn zakelijke laptop op. En die van G werkt erook op denk ik
Dora is ook niet zo groot, hè.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:19 schreef Lonaa het volgende:
Hm. Vreetkleedje is wel goed schoongelikt. Misschien was de vis gewoon te groot.
Een flinke karper is groter als Doraquote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:15 schreef Lonaa het volgende:
Veelvraat Dora at niet al dr eten op zonet. Beter ligt het aan de desbetreffende vis.
Mja. En ze wilde wel graag mijn boterham.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dora is ook niet zo groot, hè.
Misschien heeft ze later wel weer ruimte.
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een flinke karper is groter als Dora
Feeder.quote:
Wat voor kabel heb je nodig?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:46 schreef Candaasje het volgende:
Shit, ik heb een USB-poort te weinig op deze laptop![]()
(en niet de juiste kabel om van mijn beeldscherm een hub te maken...zucht...)
GA DANNNNNquote:Op vrijdag 15 mei 2020 08:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is ook niet gek. Stomme beestjes kunnen niet zeggen wat er aan de hand is. Of dat er niks aan de hand isquote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja. En ze wilde wel graag mijn boterham.
Ben wel klein beetje hondenhypochonder geworden geloof ik. Maar zit ook wel gewoon beetje in de rats.
Mooie afleiding! Wil je naar mij komen om nog meer afgeleid te worden?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:38 schreef Lonaa het volgende:
Als afleiding heb ik de douche en de wc boven schoongemaakt zoals ie nog nooit schoongemaakt is.![]()
![]()
Straks de andere helft van de badkamer.
Hier zijn ook heel veel afleidingen te vindenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mooie afleiding! Wil je naar mij komen om nog meer afgeleid te worden?![]()
Ik vermoed USB C naar USB 'normaal' of iets in die richting..maar ik laat vriend er zo even naar kijken. Mogelijk heeft hij toch nog wel ergens een kabeltje slingeren. En anders hobbel ik wel even naar de Wit , ik zat daar al eerder over te denken, want ik moest ook al telkens kabels wisselen als ik mijn steam controller wilde gebruikenquote:
Ik kijk even in mijn werkbak. Van de week een aantal monitoren afgeleverd en daar zitten zulke kabels ook altijd bij maar gebruiken we niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik vermoed USB C naar USB 'normaal' of iets in die richting..maar ik laat vriend er zo even naar kijken. Mogelijk heeft hij toch nog wel ergens een kabeltje slingeren. En anders hobbel ik wel even naar de Wit , ik zat daar al eerder over te denken, want ik moest ook al telkens kabels wisselen als ik mijn steam controller wilde gebruiken![]()
/firstworldproblemsWachten is stom Loon
En 14 kg, ukkie
Maar een tablet dus die kabel heb ik nietquote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik vermoed USB C naar USB 'normaal' of iets in die richting..maar ik laat vriend er zo even naar kijken. Mogelijk heeft hij toch nog wel ergens een kabeltje slingeren. En anders hobbel ik wel even naar de Wit , ik zat daar al eerder over te denken, want ik moest ook al telkens kabels wisselen als ik mijn steam controller wilde gebruiken![]()
/firstworldproblemsWachten is stom Loon
En 14 kg, ukkie
Oh, shit, ik moet vriend zo echt even laten kijken. Want ik heb geen Macquote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar een tablet dus die kabel heb ik niet![]()
USB C is zo’n mac aansluiting.
Als je je monitor als usb hub wil gebruiken dan heb ik hier een kabel voor je liggen. Als je wil dat ik die even in je brievenbus gooi dm je me je adres even. Want dan doe ik dat zo als ik boodschappen ga doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:26 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh, shit, ik moet vriend zo echt even laten kijken. Want ik heb geen Mac/noob
Toch lief dat je wilde kijken hoor
Ja tablets ook tegenwoordig?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:28 schreef z80 het volgende:
USB-C zit ook op moderne apparaten. Tablets, smartfoons en laptops zijn er van voorzien.
Oh, dat is liefquote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je je monitor als usb hub wil gebruiken dan heb ik hier een kabel voor je liggen. Als je wil dat ik die even in je brievenbus gooi dm je me je adres even. Want dan doe ik dat zo als ik boodschappen ga doen.
je bent in de war met lightning oid denk ik?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar een tablet dus die kabel heb ik niet![]()
USB C is zo’n mac aansluiting.
En die kan je vaak ook bij de Action halen.
Ik heb trouwens bijdr Action ook een USB blokje gekocht met USB C aansluiting voor mijn Macje. Werkt fijn![]()
Ongeveer alles waar een usb poort op ziet en ook moet laden wordt tegenwoordig van usb-c voorzien.quote:
Ik wist niet dat het de nieuwe standaard moest zijn. Ik weet wel welke aansluiting het is.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:32 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
je bent in de war met lightning oid denk ik?
usb C is de nieuwe standaard die iedereen zou moeten gaan gebruiken
so far... valt die "nieuwe standaard" nog aardig tegen volgens mij
Thunderbolt deelt dezelfde connector als USBC. En hoewel dat geen Apple standaard is, is het wel 1 van de weinige apparaten met Thunderbolt support.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:32 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Een nieuwe standaard implementeren geeft nieuwe uitdagingen en kosten. Pas als er een reden is om de micro-usb poort niet meer toe te passen gaan fabrikanten over. Enige uitzondering zijn te top modellen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:32 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
hier voor het eerst dat ik bij dit bedrijf werk.. de dag na hemelvaart vrijquote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het de nieuwe standaard moest zijn. Ik weet wel welke aansluiting het is.
Stom van me trouwens want ik heb ook laadkabeltjes liggen die dan niet voor mn Mac zijn![]()
Ik ben toe aan vakantie! Dat duurt alleen nog ff
ik had net even zitten googlen inderdaad...quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:38 schreef z80 het volgende:
[..]
Een nieuwe standaard implementeren geeft nieuwe uitdagingen en kosten. Pas als er een reden is om de micro-usb poort niet meer toe te passen gaan fabrikanten over. Enige uitzondering zijn te top modellen.
Daarbij usb-c heeft nog wet eigenaardigheden in de aansluiting en protocollen zitten. De raspberry pi kwam hier in de praktijk achter. Bleek uiteindelijk de weerstandconfiguratie niet correct. Hierdoor werd de Pi niet als spanningvragend device gezien en werd er max 1A geleverd.
Owh een Dell monitor. Dan hoop ik dat de kabel pastquote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:36 schreef Candaasje het volgende:
Ik weet alleen dat mijn minitor een Dell is met wat USB poorten, en mijn laptop een ThinkPad T490 is, en volgens de website zou 'ie 2 USB 3.1 en 2 USB-c poorten moeten hebben. Ofzo.
Hij doet hetquote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh een Dell monitor. Dan hoop ik dat de kabel past
Bekijk het positief: scheelt je weer wat kostbare uurtjes sportschool. Ook wat waardquote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:59 schreef minilot het volgende:
Leuk hoor, dat thuiswerken van J., maar hoewel ik eerder op peuterspeelzaalochtenden een boel nuttigs in huis voor elkaar kreeg, komt daar nu natuurlijk geen fluit van.![]()
@:Candaasje Minitor!
Dus J. krijgt betaald voor jullie... activiteiten?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:59 schreef minilot het volgende:
Leuk hoor, dat thuiswerken van J., maar hoewel ik eerder op peuterspeelzaalochtenden een boel nuttigs in huis voor elkaar kreeg, komt daar nu natuurlijk geen fluit van.![]()
@:Candaasje Minitor!
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dus J. krijgt betaald voor jullie... activiteiten?
Compleet verkleed?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:25 schreef borisz het volgende:
Naar de kapper is een halve medische operatie geworden.
Wel vervelend was dat er een dronken Captain Jack binnenkwam die in de kapperszaak zijn biertje ging opdrinken. Politie werd gebeld en toen ging hij na tien minuten toch maar weg.
Afijn weer verloren van de grasmaaier.
Zo goed als.quote:
Legeroutfit?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Zo goed als.Legeroutfit aan, kisten, baret alleen was hij dronken en viel later mensen op het stationsplein lastig. Politie had ik nog niet gezien.
Of deze..quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Legeroutfit?
Weet niet wie je bedoeld dan, ik ken maar 1 captain jack
[ afbeelding ]
Mijn brein maakte er automatisch Captain Jack Sparrow van, en nu heb ik dit 'nr' in mijn hoofd:quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:25 schreef borisz het volgende:
Naar de kapper is een halve medische operatie geworden.
Wel vervelend was dat er een dronken Captain Jack binnenkwam die in de kapperszaak zijn biertje ging opdrinken. Politie werd gebeld en toen ging hij na tien minuten toch maar weg.
Afijn weer verloren van de grasmaaier.
Sorryquote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Mijn brein maakte er automatisch Captain Jack Sparrow van, en nu heb ik dit 'nr' in mijn hoofd:
(maar de juiste associatie daarna maakte het niet veel beter...en nu heb ik daarnaast ook "Hee yo Captain Jack rondzingen tussen mijn oren..... dus thnx!(
En bedankt.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Mijn brein maakte er automatisch Captain Jack Sparrow van, en nu heb ik dit 'nr' in mijn hoofd:
(maar de juiste associatie daarna maakte het niet veel beter...en nu heb ik daarnaast ook "Hee yo Captain Jack rondzingen tussen mijn oren..... dus thnx!(
Hee yo captain jack Sparrow?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Werktijden schmerktijden. Dude werkt het grootste deel van deze week al vanaf 06:00 en dan na het eten 's avonds ook nog door vanwege een niet al te best verlopen livegang van een nieuwe procedure, dus boeien!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dus J. krijgt betaald voor jullie... activiteiten?
Die jaquote:
Jack Sparrow heeft ook al genoeg rumquote:
Da's al meer dan bij mijn tandarts, die werkt niet (of nauwelijks) of vrijdag. Alleen om achterstanden weg te werken. En om ze echt te kunnen spreken kan je van maandag t/m donderdag bellen van 08.00-12.00. Maar tegenwoordig (sinds corona) lezen ze ook hun emailquote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:12 schreef Candaasje het volgende:
Wat is dat toch...dat je de tandarts maar tot 13 uur 's middags op vrijdag kunt bellen![]()
Ik heb voor volgende week een afspraak staan, wilde eigenlijk nog even iets overleggen...en dan blijkt dat ik dus net een uur te laat ben. Op een gewone doordeweekse dag.
Fok!activisme.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Onze eis is heel helder: het tweede steunpakket moet aan strenge regels gebonden zijn. Sociale eisen om onnodige ontslagen te voorkomen. Duurzame eisen om ons klimaat te redden. En, heel belangrijk: een afspraak over wie de rekening betaalt. Geen gratis geld voor grote bedrijven. Laat de multinationals de steun die ze nu krijgen in goede tijden terugbetalen aan de samenleving.
Laat je horen. Deel dit bericht en teken de petitie.
Mijn hemel...quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da's al meer dan bij mijn tandarts, die werkt niet (of nauwelijks) of vrijdag. Alleen om achterstanden weg te werken. En om ze echt te kunnen spreken kan je van maandag t/m donderdag bellen van 08.00-12.00. Maar tegenwoordig (sinds corona) lezen ze ook hun email
Mja het lijkt me dat je dit alleen kut vindt als je een Brenninkmeijer of een iloematie bent en die zitten vast niet op fok, dus ik vond het wel even kunnen.quote:
Vergis je niet in de hoeveelheid rechtsgekkies die dit ongepast vinden op Fok!.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja het lijkt me dat je dit alleen kut vindt als je een Brenninkmeijer of een iloematie bent en die zitten vast niet op fok, dus ik vond het wel even kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |