Och, wat triestquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:33 schreef Blues het volgende:
En wie verzint dit![]()
![]()
![]()
https://www.dvhn.nl/drent(...)g&utm_source=twitter
Geen nieuw concept, wordt al lang voor muizen gebruikt maar mag niet meer ivm welzijn en zulks.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:33 schreef Blues het volgende:
En wie verzint dit![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:33 schreef Blues het volgende:
En wie verzint dit![]()
![]()
![]()
Geen kwelling hier juist. Ik vind een schone handdoek gebruiken lekker én ik vind de was doen leuk: dubbel plezier dus!quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jaaa dat! En dan voor voor boven en achter voor benee. Elke dag schone handdoeken is echt een kwelling die je jezelf aandoet!
quote:
Het is echt echt een lekker ding.quote:
Iemand uit een fb groep waar ik ook in zit, krijgt ook een hond uit dezelfde organisatie, en dat beestje lijkt ook wel op Dora.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het is echt echt een lekker ding.Ze tovert glimlachen op mensen hun gezichten. Is zo gaaf om te zien.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Iemand uit een fb groep waar ik ook in zit, krijgt ook een hond uit dezelfde organisatie, en dat beestje lijkt ook wel op Dora.
Kan nog veranderen, als er een net zo leukerd als Dora langskomtquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Ik zag nog zo'n leuk ding langskomen. Mocht niet van F.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:55 schreef minilot het volgende:
Ik ga mijn eigen lekkere ding eens in bed werpen en er vermoedelijk zelf bij in slaap vallenAjuus lui, tot morgen!
quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kan nog veranderen, als er een net zo leukerd als Dora langskomt
Nog 2 extra foto's op deze feestboekpost:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Awwquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:08 schreef Candaasje het volgende:
Dora![]()
En Izzy is ook al zo'n leukerd.
Oh, Karbonkel, dat leuke konijntje, is vandaag overleden![]()
Dus we gaan verder zoeken. Ik zag dat de opvang waar Cas en Mara vandaan komen nog wel wat voedsters heeft zitten, en daar zijn de meeste dames ook al gesteriliseerd. Plus degene die de opvang runt, kent Cas nog wel. Maar het is wel in fucking de Blesse, bij Steenwijkerwold in de buurt
Ik krijg niet zo vaak bezoek, maar ik probeer ook al mijn bezoek zover te krijgen dat ze hun schoenen uitdoen. Of ik plan mijn wekelijkse stofzuigronde nadat het bezoek is geweestquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:06 schreef Candaasje het volgende:
Nette sneakers @:kreator. Matchen inderdaad goed met je interieur![]()
(Ons eerste woningaanbod (toen nog sociale huur) was trouwens echt een 'appartement' van in totaal 27m2...... dat hebben we maar afgeslagen)
@:handdoeken: ik doe er - mits geen muffe geur - ook vaak wat langer mee. Kleding afhankelijk van hoe het ruikt. (T-shirts vaak wel na 1 dag in de was)
En schoenen uit ja. Ik heb daarom een hekel aan visite die dat niet doet. Nu is ons vloerkleed echt niet het schoonste (we willen het nog eens laten reinigen.) maar ik vind het geen fijn idee dat men rotzooi van buiten meeneemt. Vriend heeft er ook nog wel een handje van zijn schoenen aan te houden. (En eerlijk gezegd loop ik ook nog wel eens naar binnen met mijn schoenen aan, want ik vergeet altijd 361 dingen voordat ik de deur uit ga...)
Ja, konijntjes zijn medisch niet zelden rampzalige huisdieren hoor. Als ze iets krijgen en je het ook echt ziet, is het best vaak heel heftig en fataal, want ze verbergen natuurlijk alles wat ze kunnen verbergen qua zwakte. Maar super sneu blijft het wel natuurlijk.quote:
Ik wilde ook een box bestellen bij de brasserie hier. Alleen kan dat maar tot 17:00 vandaagquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Handdoeken, net als clubsoda denk ik, schoner als op het moment van gebruik ben ik niet, dus een dag of 3-4. Schoenen meteen uit, op het werk (dat daar waar ik nu al maanden niet meer ben geweest) zou ik het ook het liefst op blote voeten lopen. Bij koud weer heb ik sokken aan in huis.
En tja, dat lijmgebeuren is zo onmenselijk, hier in de krant Was er ook al een reportage over, wie dat verzint spoort echt niet
Net eten voor zaterdag geregeld, via support your locals, al ben ik bang dat dit eethuisje het echt niet gaat redden. Ze krijgen geen hulp van de overheid (hij is belg en heeft geen bsn nummer)
quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nog 2 extra foto's op deze feestboekpost:En daar zeg hij nee tegen? Hoe dan???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Hij heeft niet echt goed gekeken denk ik.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En daar zeg hij nee tegen? Hoe dan???
Och jeetjequote:Op donderdag 14 mei 2020 21:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hij heeft niet echt goed gekeken denk ik.
Zij zijn 2,5 jaar geleden begonnen (@Isabeau kent het wel), hebben een hoge huur en de verhuurder wil, in tegenstelling tot anderen hier in Arnhem niet meewerken, ze moeten het volle pond betalen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wilde ook een box bestellen bij de brasserie hier. Alleen kan dat maar tot 17:00 vandaagen ik was natuurlijk te laat.
Nog een keer of 10 laten zienquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hij heeft niet echt goed gekeken denk ik.
Boks met poes.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:23 schreef Tally het volgende:
De poes hier is wat hangerig. Eet en drink goed. Kattenbak geen probleem. En voor lekkers komt ze echt de bank wel af maar voor de rest slaapt ze liever.
Deze zit in het oude stadhuis dus huur zal ook niet mals zijn. Voor de rest kom ik er nooit want vaak maken ze niet het eten waar ik van houd. Maar die box van dit weekend zat genoeg lekkers inquote:Op donderdag 14 mei 2020 21:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zij zijn 2,5 jaar geleden begonnen (@:Isabeau kent het wel), hebben een hoge huur en de verhuurder wil, in tegenstelling tot anderen hier in Arnhem niet meewerken, ze moeten het volle pond betalen.
Ze hebben niet veel vet op de botten, dit beginnen was al een hele uitdaging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |