quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Uit India?quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:00 schreef Poefbank het volgende:
Ik hou van vrouwen zoals ik ook van koffie houd. Zwart en uit een derde wereld land.
Het duurde zo lang, we moesten door. Sorryquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:00 schreef Oostblokkert het volgende:
Straight met een bocht als tt was leuk geweest.
Ik doe er niet moeilijk om.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het duurde zo lang, we moesten door. Sorry
SPOILER: Stretchen... waaromOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is juist schattigquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou die rode wangen zo graag poederen
En goede dramaseries.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:03 schreef Nine. het volgende:
Dan maar India in betere tijden.SPOILER: Stretchen... waaromOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
quote:
Ja daar kan ik ook van genieten.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:06 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan Spaanse dramaseries
Hersenbloeding gehad. Lul.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:07 schreef RickoKun het volgende:
HOLY GODVERDOMME IK ZAP NET IN,WTF IS DAT VOOR MONSTER
quote:
Niet leuk.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:07 schreef RickoKun het volgende:
KOM NIET AAN MARIONquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:07 schreef RickoKun het volgende:
"Werk je nog?"quote:
quote:
Je hebt saaie vrienden blijkbaarquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom heeft alleen die blonde fragmentjes op de kruk. Je hoort normaal toch beide personen?
Normaliter wel ja...quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom heeft alleen die blonde fragmentjes op de kruk. Je hoort normaal toch beide personen?
dat is kansloosquote:
Ik zou het een kans geven.quote:
Nee dan had ik wel gezegd dat vanavond een vriend in de uitzending zatquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:12 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Je hebt saaie vrienden blijkbaar
De seks hoeft dan ook niet goed te zijn om zwanger te rakenquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:17 schreef cherrycoke het volgende:
ik zag op de achtergrond al een kinderbedje staan?
Eigenlijk moet je alle zware dialecten skippenquote:
Vies woordquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:18 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hij kwam toch niet echt zielig over. Wel behoeftig.
Behoeftigquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:18 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hij kwam toch niet echt zielig over. Wel behoeftig.
Snel tevreden danquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:55 schreef phoenyx het volgende:
Vind het eigenlijk raar dat ze zovaak niet op een 2e date gaan. Bedoel als ik daar zou zitten en de meid is wat normaal dan kan het best wel gewoon wat worden. Maar bij dat programma is het al moeilijk om door te gaan naar de volgende date en dan is het vaak binnen een paar weken alsnog gedaan..
Zo gaat het toch in het echte daten ook . Vaker is het niks dan welquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:55 schreef phoenyx het volgende:
Vind het eigenlijk raar dat ze zovaak niet op een 2e date gaan. Bedoel als ik daar zou zitten en de meid is wat normaal dan kan het best wel gewoon wat worden. Maar bij dat programma is het al moeilijk om door te gaan naar de volgende date en dan is het vaak binnen een paar weken alsnog gedaan..
Ja ik zat er eigenlijk even niet aan te denken dat het hier om blinddates gaat. De keren dat ik een date had ging het wel leuk maar toen had ik ook al gecammed en gebeld etc dus ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 11:52 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Zo gaat het toch in het echte daten ook . Vaker is het niks dan wel
Kille boel dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 16:50 schreef RipCity het volgende:
First Dates gaat door: op afstand en met groter tafeltje
https://www.ad.nl/show/fi(...)r-tafeltje~a28b0d8f/
quote:We zijn er nog niet helemaal uit hoe we het moment van de waarheid in beeld willen brengen.
"Ik vond het reuze gezellig!"quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:19 schreef Poefbank het volgende:
Ben dan benieuwd naar de oude hardhorende mensen
WAT?!!1!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:20 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
"Ik vond het reuze gezellig!"
"WAT?"
"Ik. Vond. Het. Reuze. Gezellig!"
"WAZEGGIE?"
"Maar ik vind het meer vriendschappelijk!"
"WAT?"
"Ik voelde geen vonk!"
"IK VIND JE OOK LEUK"
Haken we nu allemaal af?quote:
quote:
Zeker… Even aankijken waarom ze single isquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:34 schreef RipCity het volgende:
Jezus Christus geef haar iemand beter dan deze mafklapper.
Wie?quote:
Ik wilde een grapje maken maar ik skipquote:
Er was toen nog geen Grindrquote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:35 schreef Caland het volgende:
Hoe kunnen twee homo’s van in de 90 uit Groningen elkaar niet kennen
De pastoor hield ze voor zichzelf?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:35 schreef Caland het volgende:
Hoe kunnen twee homo’s van in de 90 uit Groningen elkaar niet kennen
Ze is prachtig. Beetje haar haar uit haar gezicht zou nog mooier zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Godsamme die Maaike heeft een mooi gezicht
quote:
M'n amerikaanse vrienden noemen dat Dutch Hair. Blijkbaar zijn NL vrouwen echt mega laks met haar verzorging. Vaak mega slonzig en simpel enzo.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze is prachtig. Beetje haar haar uit haar gezicht zou nog mooier zijn.
Is een herhalingquote:
Ohhhquote:
De aflevering is ook 1999quote:
Vreselijkquote:
Correctquote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:41 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat mensen een negatieve associatie hebben bij kunstbloemen
Nouuuuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |