Ik dinsdag. Lekker rustig, zonder anderen.quote:
was er al 4 weken niet geweest, was wel weer ff leuk wat gezichten te zienquote:Op donderdag 14 mei 2020 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dinsdag. Lekker rustig, zonder anderen.
ik ben elke dag op kantoor.quote:
tegelijk?quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben elke dag op kantoor.
vanaf volgende week op 2 kantoren
hij wordt opgedeeldquote:Op donderdag 14 mei 2020 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tegelijk?
Kantoorwerken met terugwerkende kracht
nee, 3 dagen hoofdkantoor, 2 dagen bij de klant.quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tegelijk?
Kantoorwerken met terugwerkende kracht
Mooiquote:Op donderdag 14 mei 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
wat denken jullie?
https://www.inbouwvaatwas(...)ouw-vaatwasser-60-cm
Een vaatwasser is een vaatwasser voor mij. Geen verstand van specificaties.quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
wat denken jullie?
Led lampjesquote:Op donderdag 14 mei 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een vaatwasser is een vaatwasser voor mij. Geen verstand van specificaties.
Ik kan geen advies geven.quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe moet ik die diepte opmeten? Het aanrecht?
De breedte van 60 cm klopt
Is die diepte niet een standaardmaat?quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe moet ik die diepte opmeten? Het aanrecht?
De breedte van 60 cm klopt
ik denk vaatwasserquote:Op donderdag 14 mei 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
wat denken jullie?
Denk het? Hij is geschikt voor ikea keukens en denk dat dit een ikea keuken isquote:Op donderdag 14 mei 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is die diepte niet een standaardmaat?
nee, normaal heb je onderlangs een rand/plint/hoe-je-het-ook-wil-noemen dan komt het keukenpaneel, inderdaad tot aan het aanrechtquote:Op donderdag 14 mei 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
Doordat het frontpaneel maximaal 82,5 cm hoog mag zijn kan de vaatwasser ook gebruikt worden voor Ikea keukens met een 80 cm hoog keukenpaneel.
Wat is precies het keukenpaneel? Vanaf de grond tot aan aanrecht?
gr vrouw
Geen ideequote:Op donderdag 14 mei 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
Doordat het frontpaneel maximaal 82,5 cm hoog mag zijn kan de vaatwasser ook gebruikt worden voor Ikea keukens met een 80 cm hoog keukenpaneel.
Wat is precies het keukenpaneel? Vanaf de grond tot aan aanrecht?
gr vrouw
zit je al op Svalbard?quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:42 schreef FranticDJ het volgende:
Je hebt normaliter een plint/schopbord onder je keuken kasten
Grgr meubel bouwer op zee
ow dat had ik gemistquote:Op donderdag 14 mei 2020 11:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee. Onvoorziene situatie ontstaan gisteravond
Ga je naar Subway?quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
NEE vandaag moet ik nog halen.
Nee, wel in het pand waar ik nu hen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben jullie een kantine bij Haags BV?
Onze kantine zal inmiddels wel failliet zijn. Daar komt al twee maanden niemand meerquote:Op donderdag 14 mei 2020 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, wel in het pand waar ik nu hen.
Alles ligt te rotten ook?quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onze kantine zal inmiddels wel failliet zijn. Daar komt al twee maanden niemand meer
Ik ken er een die dat niet gedaan heeft.quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze het voer wel hebben weggegooid
Zondequote:Op donderdag 14 mei 2020 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ken er een die dat niet gedaan heeft.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ken er een die dat niet gedaan heeft.
Whehehequote:Op donderdag 14 mei 2020 12:03 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben geen linkiewinkie, maar deze vind ik mooi.
[ afbeelding ]
Nee duurt nog wel een paar wekenquote:Op donderdag 14 mei 2020 11:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ow dat had ik gemist
Is die nieuwe 3e stuur"man" er al?
thnnx.quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:41 schreef FranticDJ het volgende:
Vanaf bodem kast tot onderkant aanrecht
ik heb ook zon plint maar kan die niet op de tekening vindenquote:Op donderdag 14 mei 2020 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, normaal heb je onderlangs een rand/plint/hoe-je-het-ook-wil-noemen dan komt het keukenpaneel, inderdaad tot aan het aanrecht
Aaaaa zo veel lijntjes en gegevens.quote:Op donderdag 14 mei 2020 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb ook zon plint maar kan die niet op de tekening vinden
[ afbeelding ]
dacht dat het aan mij lagquote:Op donderdag 14 mei 2020 12:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aaaaa zo veel lijntjes en gegevens.
Het is wel lekker compleet, maar ik snap er niks van.
ik was gisteren in onze kantine, assortiment is beperkt momenteel, verpakte broodjes, verpakte salade, soep werd opgeschept, en er waren wel wat snacks. Voorheen zelf soep opscheppen, uitegbreide saladebar, beleg en broodjes.quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onze kantine zal inmiddels wel failliet zijn. Daar komt al twee maanden niemand meer
Bij B moet je de acceleratietijden invullen denk ik.quote:Op donderdag 14 mei 2020 12:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aaaaa zo veel lijntjes en gegevens.
Het is wel lekker compleet, maar ik snap er niks van.
het is niet de meest duidelijk tekening, neequote:Op donderdag 14 mei 2020 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja kan hier niks meequote:Op donderdag 14 mei 2020 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is niet de meest duidelijk tekening, nee
Zijn er mensen op kantoor bij jullie? Bij ons misschien 10 van de 1000.quote:Op donderdag 14 mei 2020 12:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was gisteren in onze kantine, assortiment is beperkt momenteel, verpakte broodjes, verpakte salade, soep werd opgeschept, en er waren wel wat snacks. Voorheen zelf soep opscheppen, uitegbreide saladebar, beleg en broodjes.
Lekkâh!quote:Op donderdag 14 mei 2020 12:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het wordt een broodje worst buda
bij ons in totaal misschien iets van 25 op kantoor, maar zaken als werkplaats en magazijn zijn volledig bezet en die eten in hetzelfde restaurantquote:Op donderdag 14 mei 2020 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn er mensen op kantoor bij jullie? Bij ons misschien 10 van de 1000.
Klinkt goed hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2020 12:39 schreef Koen66 het volgende:
ik had een bak Griekse youghurt met fruit en wat koolhydraatarme zoetige koekkruimels erin
Die plint staat links onder de Aquote:Op donderdag 14 mei 2020 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar maar maar mooierquote:Op donderdag 14 mei 2020 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Zie, nog een voordeel van niet inbouwen. Veel makkelijker.
dat weet ik niet ;pquote:Op donderdag 14 mei 2020 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Is dat niet meer een range? Dat je pootjes kan stellen tot een bepaalde hoogte?
Het heeft z'n voordelen, een barbaar zijn.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het heeft z'n voordelen, een barbaar zijn.
poten zijn stelbaar ja.. en in principe ook allemaal standaard maten. behalve ikea.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Is dat niet meer een range? Dat je pootjes kan stellen tot een bepaalde hoogte?
Ha, ik snap de tekening.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
poten zijn stelbaar ja.. en in principe ook allemaal standaard maten. behalve ikea.
Het helpt waarschijnlijk dat ik af en toe naar tekeningen van machines moet kijken. (Moet wel een béétje weten wat ik verkoop enzo).quote:
hangt mevrouw Haags er dan met de tanden in?quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo kijk ik ook op maandagochtend
quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hangt mevrouw Haags er dan met de tanden in?
Dat gezichtje agossiequote:
Tijgers?quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:34 schreef RockNijntje het volgende:
Help ik kan niet stoppen met lachen om die tijgers.
Zijn olifanten hoorquote:Op donderdag 14 mei 2020 13:34 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:34 schreef RockNijntje het volgende:
Voor mannen is die foto vast wat minder grappigquote:
Nou inderdaadquote:Op donderdag 14 mei 2020 13:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor mannen is die foto vast wat minder grappig.
Ik hoorde net dat per juni bij ons weer mensen naar kantoor gaan. Maar ik zit in de batch die als laatste terugkeert. Dus dat gaat nog even duren.quote:Op donderdag 14 mei 2020 12:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij ons in totaal misschien iets van 25 op kantoor, maar zaken als werkplaats en magazijn zijn volledig bezet en die eten in hetzelfde restaurant
wil je graag weer naar kantoor?quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat per juni bij ons weer mensen naar kantoor gaan. Maar ik zit in de batch die als laatste terugkeert. Dus dat gaat nog even duren.
Ik heb al in een hoop dingen gezeten. Treinen, bussen, zelfde schuitjes... maar nog nooit in een batch.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat per juni bij ons weer mensen naar kantoor gaan. Maar ik zit in de batch die als laatste terugkeert. Dus dat gaat nog even duren.
iedereen is een nummer.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb al in een hoop dingen gezeten. Treinen, bussen, zelfde schuitjes... maar nog nooit in een batch.
Ben je een nummer?
Dat sowiesoquote:Op donderdag 14 mei 2020 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb al in een hoop dingen gezeten. Treinen, bussen, zelfde schuitjes... maar nog nooit in een batch.
Ben je een nummer?
Wat staat er bij "Cumberbatch"?quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat sowieso
En tevens: "Batch: a number of things or people regarded as a group or set."
Ze gaan bij ons de mensen die vanwege hun werkzaamheden beter op kantoor uit de voeten kunnen, verdelen over de 12 etages.quote:Op donderdag 14 mei 2020 13:58 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben wel blij dat wij zelf mogen kiezen of we na de 25e weer naar kantoor gaan of niet.
Ow dit vind ik een mooiequote:Op donderdag 14 mei 2020 14:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
https://benedictcumberbatchgenerator.tumblr.com/
Butercup Banglesnatchquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Ow dit vind ik een mooie![]()
Baggageclaim Frumblesnatch
Ja, echt een fijne memequote:Op donderdag 14 mei 2020 14:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Burgerking Cankersorequote:Op donderdag 14 mei 2020 14:02 schreef Molo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, echt een fijne meme.
Ik ken iemand wiens vrienden het ook bij zijn achternaam doen, elke keer verzinnen ze weer wat nieuws. Hij heet niet langer Berdenis van Berlekom, op dit moment heet hij Snelheidsbeperking Buiten de Bebouwde Kom.
Ik vind Benedict ook echt serieus zo'n toffe gast, én goeie acteur. Mooi ook dat hij zo heerlijk van de Britse zelfspot is en meedoet met al dit soort dingenquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, echt een fijne meme.
Ik ken iemand wiens vrienden het ook bij zijn achternaam doen, elke keer verzinnen ze weer wat nieuws. Hij heet niet langer Berdenis van Berlekom, op dit moment heet hij Snelheidsbeperking Buiten de Bebouwde Kom.
Ja jaquote:
Hij heeft ook niet echt een keuze natuurlijkquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind Benedict ook echt serieus zo'n toffe gast, én goeie acteur. Mooi ook dat hij zo heerlijk van de Britse zelfspot is en meedoet met al dit soort dingen
Ik ga even een boodschap doen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jaEn dan kom ik terug en is het hele topic ontspoord zeker
![]()
Oh, wacht
Snel iedereen, RELLEN!!!quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga even een boodschap doen.
Pas op voor burgerslachtoffers.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:08 schreef Molo het volgende:
Zo, even een bommetje ergens op gegooid, ben benieuwd hoeveel effect dit heeft
Hugo de Jonge, succes ermee
Nou, Peter R de Vries pakt het toch heel anders aanquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij heeft ook niet echt een keuze natuurlijk
Vaguebooking. Vertel alles nou maar gewoon, dan krijg je minder strafquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:08 schreef Molo het volgende:
Zo, even een bommetje ergens op gegooid, ben benieuwd hoeveel effect dit heeft
Hugo de Jonge, succes ermee
Er zijn weer nieuwe foto's trouwensquote:
Daar heeft Bumblesnatch Cumbucket van geleerd denk ikquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, Peter R de Vries pakt het toch heel anders aan
Nee ik ga jullie redden jonguh! Eeniederquote:
Niet hierquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vaguebooking. Vertel alles nou maar gewoon, dan krijg je minder straf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Hij heeft echt een superleuke chick ook trouwensquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar heeft Bumblesnatch Cumbucket van geleerd denk ik
Dit klinkt zo niet als Koos en mijquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:10 schreef RockNijntje het volgende:
Even een grotevoor de smaak van mij en mijn vriend. Niet omdat we per se de beste smaak ooit hebben of zo, maar we zijn het tot nu toe l e t t e r l i j k overal over eens geweest en kiezen altijd direct hetzelfde item of een zelfde kleur
. Dit maakt verhuizen en klussen zo veel makkelijker holy shit.
Helemaal niet ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Grote kuiken welquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:09 schreef Bos81 het volgende:
https://www.rtvdrenthe.nl(...)-op-industrieterrein
@:Bitterbal
Dit klinkt wel heeeeeeeeeeel erg saai en teddyquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:10 schreef RockNijntje het volgende:
Even een grotevoor de smaak van mij en mijn vriend. Niet omdat we per se de beste smaak ooit hebben of zo, maar we zijn het tot nu toe l e t t e r l i j k overal over eens geweest en kiezen altijd direct hetzelfde item of een zelfde kleur
. Dit maakt verhuizen en klussen zo veel makkelijker holy shit.
Dit is waarom je twee keer gescheiden bent.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt wel heeeeeeeeeeel erg saai en teddy
Ja bij het fietsenhokquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:10 schreef Molo het volgende:
Vanmiddag op de gebruikelijke plek afspreken?![]()
dan vertel ik je alles
Jij haalt me nog wel ruimschoots in zo te lezenquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit is waarom je twee keer gescheiden bent.
Gelijk stukje wandelen! elk nadeel heb zijn voordeel!quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja bij het fietsenhokIk heb condooms
nee juist vet handig. Net zo handig als wanneer je alle keuzes in je eentje maakt. En dat is super-efficiëntquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt wel heeeeeeeeeeel erg saai en teddy
Ja en hij/zij wordt natuurlijk nog groter.quote:
Alstublieftquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja bij het fietsenhokIk heb condooms
Check.quote:
Nou, het is niet mijn plan om met iedere man voor wie ik eventjes blije gevoelens ervaar te trouwen eigenlijkquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij haalt me nog wel ruimschoots in zo te lezen
Ik ben er nog steeds niet uit of dat nou fijn is of niet. Het is wel lekker praktisch, maar ik zou dan ook bang zijn dat er achteraf gezeur komt omdat het toch niet goed isquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check.
Al heeft Joop wat een hoop dingen betreft gewoon geen keuze.
Wat was het ook alweer, mannen kiezen het automerk, vrouwen de kleur.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check.
Al heeft Joop wat een hoop dingen betreft gewoon geen keuze.
Nee stop daar ga ik weerquote:
Ik mis steeds stukkenquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je hebt je eindelijk eens geschoren?
quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helemaal niet ...
Waarom ga ik gelijk kijken.
Hahaha gehaptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Speciaal voor jou dan https://9gag.com/gag/aEPGbKGquote:
daarom kan ik die dinge niet gebruikenquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan https://9gag.com/gag/aEPGbKG
Mag ik niet zien en kan niet openenquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan https://9gag.com/gag/aEPGbKG
Absoluut waar!quote:
Nee hoor topic is nog lang niet dichtquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:21 schreef Muck het volgende:
Ik kom weer precies op tijd binnen, geloof ik
Jaquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:21 schreef Muck het volgende:
Ik kom weer precies op tijd binnen, geloof ik
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar ben ik wel bang voor, als ik zoiets zou gebruiken
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
[..]Keer gehad dat ik aan het einde van de avond eindelijk haar bh los had op de hotelkamer, viel de rechter op de grond en de linker sprong zowat in mijn gezichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]whehehehehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Ik denk dat er heel wat vrouwen zijn die dit erg graag zouden willenquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zit er ook zo'n vrouwtje achter je aan?
Ja dat denk ik ookquote:Op donderdag 14 mei 2020 14:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat er heel wat vrouwen zijn die dit erg graag zouden willen
Grapje van een vriend van me eergisteren, ja als jij de pijp uit gaat dan regelen we het Ziggo dome wel voor al die wijven.quote:
Neuh, gewoon elk onze eigen auto, lekker simpel.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer, mannen kiezen het automerk, vrouwen de kleur.
Och, zolang de basis qua keuzes redelijk matcht, kan je er niet heel erg de fout mee ingaan. Het zijn meer accessoires waar ik los mee ga.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, het is niet mijn plan om met iedere man voor wie ik eventjes blije gevoelens ervaar te trouwen eigenlijk.
[..]
Ik ben er nog steeds niet uit of dat nou fijn is of niet. Het is wel lekker praktisch, maar ik zou dan ook bang zijn dat er achteraf gezeur komt omdat het toch niet goed is.
Hier niet hoor.quote:
Hier ook....quote:
Wat meer richting het oosten/binnenland zou best kunnen hoor, maar aan zee geloof ik er niet erg in.quote:Op donderdag 14 mei 2020 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las het ergens, weet niet meer waar.
rug :pquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De wandeling niet?
Waarom niet?
Op het moment zelf voelt het ms niet lekker aan maar kan wel helpen op langere termijn. Je moet het allemaal een beetje in beweging houden en dat gebeurt prima door lopen, door de kleine schokjes die je daarmee genereert.quote:
heb 3100 stappen gedaan op 90+ tempo ;p misschien de boel toch iets meer verrekt dan gedachtquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Op het moment zelf voelt het ms niet lekker aan maar kan wel helpen op langere termijn. Je moet het allemaal een beetje in beweging houden en dat gebeurt prima door lopen, door de kleine schokjes die je daarmee genereert.
Je moet dus ook zorgen dat je niet te lang in dezelfde houding blijft. Halfuurtje zitten --> opstaan voor wat dan ook en even bewegen.
En af en toe even uithangen als je dat ergens kan.
Anders toch even naar je huisarts, Bittertjequote:Op donderdag 14 mei 2020 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb 3100 stappen gedaan op 90+ tempo ;p misschien de boel toch iets meer verrekt dan gedacht
zal wel loslopen toch?quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Anders toch even naar je huisarts, Bittertje
Niet te lang mee blijven lopen hoor.quote:
wat kan een huisarts doen dan? Fysio ofzo?quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet te lang mee blijven lopen hoor.
heb je zo'n mooi gietertje?quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, neus gespoeld. Hopelijk ben ik dan weer even van de niesbuien verlost.
Nee, flesje. Wel hetzelfde idee.quote:
Jup, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat kan een huisarts doen dan? Fysio ofzo?
Ja, na het weekend is het vast al duidelijk of het beter wordt of niet.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kijk het nog een paar dagen aan
Doe rustig aan, maak elke dag een wandeling, kijk uit met plotselinge bewegingen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kijk het nog een paar dagen aan
moet je mee doen?quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Pfff over een uur de 'borrel'. Geen zin in
Ik zou het nog een paar dagen aankijken idd. En je zou normaal 's avonds al iets minder moeten voelen dan meteen na opstaan.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat kan een huisarts doen dan? Fysio ofzo?
ja het wordt naarmate de dag vordert juist erger. BIj het opstaan was het goed te doenquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zou het nog een paar dagen aankijken idd. En je zou normaal 's avonds al iets minder moeten voelen dan meteen na opstaan.
Fysio kan je heen zonder tussenkomst huisarts, en ik denk niet dat een huisarts hier veel aan gaat doen. Scheelt je weer een consult.
ik schrokquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.google.com/search?q=do+a+barrel+roll
Oké oma Bitterbal.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het wordt naarmate de dag vordert juist erger. BIj het opstaan was het goed te doen![]()
maar goed dit zal wel een leeftijdsdingetje zijn :p
Ik voel me vandaag een berg beter na een goede nachtrust.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:35 schreef FranticDJ het volgende:
Hoop komende nacht wel eens een beetje door te slapen :/
waarom slaap je niet goed?quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:35 schreef FranticDJ het volgende:
Hoop komende nacht wel eens een beetje door te slapen :/
je wil nu niet zeggen dat je deze nog niet kende, of wel?quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Hallo vertigo.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Even bellen met HA is wel vaak een handige stap.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zou het nog een paar dagen aankijken idd. En je zou normaal 's avonds al iets minder moeten voelen dan meteen na opstaan.
Fysio kan je heen zonder tussenkomst huisarts, en ik denk niet dat een huisarts hier veel aan gaat doen. Scheelt je weer een consult.
Nog steeds een jonkie.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
35. het is dat ene jaar wat er nu bij is wat het kantelpunt heeft veroorzaakt
Ja ja wrijf t er maar inquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voel me vandaag een berg beter na een goede nachtrust.
lijkt mij verschrikkelijkquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog steeds een jonkie.Wacht maar tot je de 40 aantikt
ah minder koffie dusquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Teveel koffie op.. en heel vaak wakker gebeld sinds gister ochtend.
Vermoeiend, dit toontje.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je wil nu niet zeggen dat je deze nog niet kende, of wel?
oh dat lijkt mij wel naar ja.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:37 schreef FranticDJ het volgende:
Oh en t is hier praktisch 24/7 daglicht en ik heb nog niks gedaan aan het beetje licht wat recht m. Gezicht in schijnt als ik slaap.
dat hoor ik vakerquote:
Ja naja.. heb t weee nodig om de 6u dat ik achter elkaar wakker moet zijn, ook echt wakker blijf.quote:
en je kan je dienst niet zo aanpassen dat je tussendoor wat kan slapen?quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja naja.. heb t weee nodig om de 6u dat ik achter elkaar wakker moet zijn, ook echt wakker blijf.
Ff kijken of ik dat vannacht beter kan plannen en ff 8u kan tukken aan 1 stuk.
Ben na de Corona ook echt tering snel uitgeput.
Een van mn officieren kan ik met goede instructies alleen laten. Die is bijna klaar om naar mijn rang te gaan. De ander is nog veel te bleu, en zeker in situaties als deze moet ik hemquote:Op donderdag 14 mei 2020 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en je kan je dienst niet zo aanpassen dat je tussendoor wat kan slapen?
Geeft ook wel een kick als het allemaal weer opgelost is.quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:42 schreef FranticDJ het volgende:
Maar goed. Dit soort momenten is ook waar ik voor betaald wordt en voor aan boord zit
Torpedo tegen je kont aan gehad of wat?quote:Op donderdag 14 mei 2020 15:39 schreef FranticDJ het volgende:
Maar goed, gister dus een incidentje gehad en nog bezig met de aftermath. Gaat nog wel even duren
Ik vergat de l dan ookquote:Op donderdag 14 mei 2020 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zweef je niet liever boven de pyjamabroek?
Boven nog welquote:Op donderdag 14 mei 2020 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ging niet door toch?quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb mail van sunweb over de vakantie
nog wel ee deel?quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
True. Maar hoef niet meer het hele bedrag te betalen
ah das watquote:Op donderdag 14 mei 2020 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alleen aanbetaling maar die krijg k in vouchers
Ja jammer dat Jemen niet zo aantrekkelijk klinktquote:Op donderdag 14 mei 2020 16:52 schreef bitterbal het volgende:
kijk nu reisprogramma over Jemen. Daar hebben ze een schiereiland en dat is echt een paradijs
jawel een beetje een shithole ja. arme mensen daar. echt veel leed.quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja jammer dat Jemen niet zo aantrekkelijk klinkt
Ook terroristen daar toch?quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel een beetje een shithole ja. arme mensen daar. echt veel leed.
Och, heb je in Den Haag ookquote:Op donderdag 14 mei 2020 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook terroristen daar toch?
geloof dat ze flink worden geownd door de saudi's nu. Inmiddels ook corona en e hebben nauwelijks gezondsheidszorg of voedselquote:Op donderdag 14 mei 2020 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook terroristen daar toch?
Sneuquote:Op donderdag 14 mei 2020 16:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat ze flink worden geownd door de saudi's nu. Inmiddels ook corona en e hebben nauwelijks gezondsheidszorg of voedsel
Wat hebben wij het toch eigenlijk goed he :quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja behoorlijk. Weet niet precies wat de oorzaak van het conflict is.
mogen in onze handjes knijpen jaquote:Op donderdag 14 mei 2020 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat hebben wij het toch eigenlijk goed he :
Jij misschien!quote:Op donderdag 14 mei 2020 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat hebben wij het toch eigenlijk goed he :
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |