Ik dinsdag. Lekker rustig, zonder anderen.quote:
was er al 4 weken niet geweest, was wel weer ff leuk wat gezichten te zienquote:Op donderdag 14 mei 2020 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dinsdag. Lekker rustig, zonder anderen.
ik ben elke dag op kantoor.quote:
tegelijk?quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben elke dag op kantoor.
vanaf volgende week op 2 kantoren
hij wordt opgedeeldquote:Op donderdag 14 mei 2020 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tegelijk?
Kantoorwerken met terugwerkende kracht
nee, 3 dagen hoofdkantoor, 2 dagen bij de klant.quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tegelijk?
Kantoorwerken met terugwerkende kracht
Mooiquote:Op donderdag 14 mei 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
wat denken jullie?
https://www.inbouwvaatwas(...)ouw-vaatwasser-60-cm
Een vaatwasser is een vaatwasser voor mij. Geen verstand van specificaties.quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
wat denken jullie?
Led lampjesquote:Op donderdag 14 mei 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een vaatwasser is een vaatwasser voor mij. Geen verstand van specificaties.
Ik kan geen advies geven.quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe moet ik die diepte opmeten? Het aanrecht?
De breedte van 60 cm klopt
Is die diepte niet een standaardmaat?quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe moet ik die diepte opmeten? Het aanrecht?
De breedte van 60 cm klopt
ik denk vaatwasserquote:Op donderdag 14 mei 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
wat denken jullie?
Denk het? Hij is geschikt voor ikea keukens en denk dat dit een ikea keuken isquote:Op donderdag 14 mei 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is die diepte niet een standaardmaat?
nee, normaal heb je onderlangs een rand/plint/hoe-je-het-ook-wil-noemen dan komt het keukenpaneel, inderdaad tot aan het aanrechtquote:Op donderdag 14 mei 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
Doordat het frontpaneel maximaal 82,5 cm hoog mag zijn kan de vaatwasser ook gebruikt worden voor Ikea keukens met een 80 cm hoog keukenpaneel.
Wat is precies het keukenpaneel? Vanaf de grond tot aan aanrecht?
gr vrouw
Geen ideequote:Op donderdag 14 mei 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
Doordat het frontpaneel maximaal 82,5 cm hoog mag zijn kan de vaatwasser ook gebruikt worden voor Ikea keukens met een 80 cm hoog keukenpaneel.
Wat is precies het keukenpaneel? Vanaf de grond tot aan aanrecht?
gr vrouw
zit je al op Svalbard?quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:42 schreef FranticDJ het volgende:
Je hebt normaliter een plint/schopbord onder je keuken kasten
Grgr meubel bouwer op zee
ow dat had ik gemistquote:Op donderdag 14 mei 2020 11:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee. Onvoorziene situatie ontstaan gisteravond
Ga je naar Subway?quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
NEE vandaag moet ik nog halen.
Nee, wel in het pand waar ik nu hen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben jullie een kantine bij Haags BV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |