Ik heb een blender (springlevend) en doe alles met de staafmixer. Want minder gedoe, sneller en geen blender om helemaal schoon te maken. Echt super geweldig.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn blender is overleden, rip. Ik ga nu proberen om alles met de staafmixer te doen. @:myreala zegt dat dat kan. Ik vond het smoothie maken net wel een geknoei maar ik denk dat ik die techniek wel onder de knie kan krijgen.
Ik kan de blenderkan in de vaatwasser zetten maar de staafmixer kan er niet in. Dat is wel een nadeel. Maar een apparaat minder op het aanrecht is wel een voordeel.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een blender (springlevend) en doe alles met de staafmixer. Want minder gedoe, sneller en geen blender om helemaal schoon te maken. Echt super geweldig.
Mijn staafmixer heeft een afklikbaar onderste metalen deel. En dat kan wel in de vaatwasser.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan de blenderkan in de vaatwasser zetten maar de staafmixer kan er niet in. Dat is wel een nadeel. Maar een apparaat minder op het aanrecht is wel een voordeel.
RIP voor de Machines.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:23 schreef golfer het volgende:
Is het algemene sterfdag voor apparatuur?
Wasmachine Z80 overleden, wasmachine DancingPhoebe overleden, blender Lucky_Strike overleden en onze magnetron begaf ook de geest.
Ik heb zo'n fancy KitchenAid en volgens mij mag die er niet in. Ik zal het nog eens nakijken.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn staafmixer heeft een afklikbaar onderste metalen deel. En dat kan wel in de vaatwasser.
Mijn wasmachine communiceert in geluid het overleden zijn van de kogellagers van de motor / trommel (motor op trommel bij dit model)quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:23 schreef golfer het volgende:
Is het algemene sterfdag voor apparatuur?
Wasmachine Z80 overleden, wasmachine DancingPhoebe overleden, blender Lucky_Strike overleden en onze magnetron begaf ook de geest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron
Foxnews: "British writer calls Trump a 'Goliath' of presidents, says Americans are nicer than the British.""Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja, die had ik gelezenquote:Op woensdag 13 mei 2020 12:41 schreef Lonaa het volgende:
Anticlimax, kan niet vinden.
Anyway, was een Twitterbericht na aanleiding van het bekladden van de ster van Trump met een swastika. Dat het onmogelijk te zeggen was of dat nou door een voor of tegenstander van Trump gedaan was.
De bodem van de staafmixer kan er wel gewoon in. Zodra gebruiksvoorwerpen zo fancy zijn dat je ze niet in de vaatwasser kunt doen, zijn het ook geen gebruiksvoorwerpen meer, vind ik.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb zo'n fancy KitchenAid en volgens mij mag die er niet in. Ik zal het nog eens nakijken.
Oh dat heb ik met het deksel van mijn koffiemolenquote:Op woensdag 13 mei 2020 12:42 schreef Myraela het volgende:
De bodem van de staafmixer kan er wel gewoon in. Zodra gebruiksvoorwerpen zo fancy zijn dat je ze niet in de vaatwasser kunt doen, zijn het ook geen gebruiksvoorwerpen meer, vind ik.Alleen de deksel van de hakselmolen moet je niet in de vaatwasser doen. Heb ik wel gedaan en daar blijft vocht in zitten. Niet kapot, maar nu hoor je dat water erin zitten.
Zo irritant.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Oh dat heb ik met het deksel van mijn koffiemolenDaar zit een soort plastic ruitje in (waarom) en daar zit nu steeds allemaal water tussen. Er niet uit te krijgen.
Hij is echt geweldig inderdaad. Helemaal als hij dus wel in de vaatwasser kan. Ik wist niet dat ik zo intens verliefd op een staafmixer kon zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:46 schreef Myraela het volgende:
Staafmixer zijn echt leven.En die van KitchenAid vind ik echt fijn met de hulpstukken. Door die staafmixer gebruik ik mijn staande mixer en foodprocessor bijna niet meer.
Gedaan, maar dat deed niets.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:51 schreef fietsie het volgende:
Ik zet apparatuur waar waar in gekomen is / kan komen met regelmaat op een standaardje voor het open raam, of op de verwarming. Vaak droogt t dan wel uit.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Gerelateerd, dit prachtig en herkenbaar geschreven stuk:Goed geschrevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron
Foxnews: "British writer calls Trump a 'Goliath' of presidents, says Americans are nicer than the British."![]()
Dit, dit en dit.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:52 schreef Myraela het volgende:
Gedaan, maar dat deed niets.Ik snap niet hoe water er wel in kan, maar er blijkbaar niet meer uit wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |