Ooit zal het zeker beter wordenquote:Op woensdag 13 mei 2020 09:50 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
ben er ook bang voor... maar goed.. ooit zal het toch beter worden...
ondanks dat rutte denkt dat het prima kan.. geloof ik nie tzo in een 1,5m-samenleving.
Die 1.5 m is niet zozeer het probleem. Het probleem is de dichte verpleeghuizen, de afspraken met huisarts of psycholoog die telefonisch moeten, de dagbesteding voor gehandicapten/dementerenden die dicht is. Dat ga je geen jaar of twee volhouden, daar gaan mensen aan onderdoor. Ik weet niet hoe je dat op een corona-proof manier moet oplossen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ooit zal het zeker beter worden
Maar denk dat we toch echt nog wel minstens 1 jaar (als het er geen 1,5 of 2 zijn) vast zullen zitten aan die 1,5m samenleving.
HIV is voornamelijk een (dodelijk) probleem van Afrika.quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:08 schreef Isabeau het volgende:
En wat is er over een jaar dan? Geen vaccin hoor. Dat zou me enorm verbazen. Snelste vaccin ooit was na 4 jaar en voor een coronavirus zijn al eerder pogingen gedaan voor vaccin ontwikkeling en dat is nooit gelukt. Met hiv hebben we 40 jaar later nog steeds geen vaccin.
bezoekjes aan ouders... hoeveel mensen durven nu niet langs bij familie/vrienden?quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:09 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Die 1.5 m is niet zozeer het probleem. Het probleem is de dichte verpleeghuizen, de afspraken met huisarts of psycholoog die telefonisch moeten, de dagbesteding voor gehandicapten/dementerenden die dicht is. Dat ga je geen jaar of twee volhouden, daar gaan mensen aan onderdoor. Ik weet niet hoe je dat op een corona-proof manier moet oplossen.
Dat weet ik ook niet....maar hoop wel dat het er (snel) komt.quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:09 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Die 1.5 m is niet zozeer het probleem. Het probleem is de dichte verpleeghuizen, de afspraken met huisarts of psycholoog die telefonisch moeten, de dagbesteding voor gehandicapten/dementerenden die dicht is. Dat ga je geen jaar of twee volhouden, daar gaan mensen aan onderdoor. Ik weet niet hoe je dat op een corona-proof manier moet oplossen.
Formulier als pdf printen. foxit pdf reader, of soortgelijk, installeren en in de pdf je handtekening zetten. opnieuw als pdf printen en opsturen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
*zucht*
Maar eens achter mijn verdwenen airco aan gebeld.
Bleek het onderzoek al op 4 mei afgerond te zijn (conclusie: ding is bij mij bezorgd) maar de medewerker van de afzender had dit niet naar mij doorgestuurd en het verhaal afgesloten.
Aardige dame aan de telefoon die sorry zei en het verhaal van de koerier maar raar vond en de ‘handtekening’ ook geen handtekening vond. Ik heb nu een kopie van het ontvangstbewijs, het is letterlijk een boogje![]()
Dus nu mag ik een verklaring invullen dat ik hem niet heb ontvangen en dat dat mijn handtekening niet is en de dame houdt de mailbox in de gaten zodat het dit keer snel opgepakt wordt. Als we er niet uitkomen krijg ik geld terug![]()
Hoefde ik alleen maar die verklaring in te vullen en te ondertekenen.![]()
En toen bleek mijn digitale handtekening er niet in geplakt te kunnen worden. En mijn printer deed het niet. Half geïnstalleerd, gebruik ik te weinig dus de inkt uitgedroogd.![]()
Nu een uur verder met een keurig geïnstalleerde printer en verse inkt besteld. En de dame maar een berichtje gestuurd dat ze de verklaring vandaag nog niet hoeft te verwachten.
Omdat er blijkbaar iemand het profiel ISA heeft aangemaakt op FOKquote:Op woensdag 13 mei 2020 10:21 schreef Sarabi het volgende:
Edit: geen idee waarom Fok hoofdletters van @:Isa maakt
Jeetje, maar ze kunnen wel nagaan wie het “afgeleverd” heeft bij jou?quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
*zucht*
Maar eens achter mijn verdwenen airco aan gebeld.
Bleek het onderzoek al op 4 mei afgerond te zijn (conclusie: ding is bij mij bezorgd) maar de medewerker van de afzender had dit niet naar mij doorgestuurd en het verhaal afgesloten.
Aardige dame aan de telefoon die sorry zei en het verhaal van de koerier maar raar vond en de ‘handtekening’ ook geen handtekening vond. Ik heb nu een kopie van het ontvangstbewijs, het is letterlijk een boogje![]()
Dus nu mag ik een verklaring invullen dat ik hem niet heb ontvangen en dat dat mijn handtekening niet is en de dame houdt de mailbox in de gaten zodat het dit keer snel opgepakt wordt. Als we er niet uitkomen krijg ik geld terug![]()
Hoefde ik alleen maar die verklaring in te vullen en te ondertekenen.![]()
En toen bleek mijn digitale handtekening er niet in geplakt te kunnen worden. En mijn printer deed het niet. Half geïnstalleerd, gebruik ik te weinig dus de inkt uitgedroogd.![]()
Nu een uur verder met een keurig geïnstalleerde printer en verse inkt besteld. En de dame maar een berichtje gestuurd dat ze de verklaring vandaag nog niet hoeft te verwachten.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:20 schreef Candaasje het volgende:
(Oh, en in Firefox doet 'ie moeilijk hier, in Edge niet)
Of bij de Rijksoverheid werktquote:Op woensdag 13 mei 2020 10:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]![]()
Edge gebruik je doorgaans alleen als je 70+ bent of als je FF of Chrome wilt downloaden.
Ja, dat zeg ik, in FF deed de link het nietquote:Op woensdag 13 mei 2020 10:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]![]()
Edge gebruik je doorgaans alleen als je 70+ bent of als je FF of Chrome wilt downloaden.
Ahhquote:Op woensdag 13 mei 2020 10:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat er blijkbaar iemand het profiel ISA heeft aangemaakt op FOKMet 0 posts.
Of het ziekenhuisquote:
Dan faal je wel redelijk als web ontwikkelaarquote:Op woensdag 13 mei 2020 10:39 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, in FF deed de link het niet.
Ik gebruik altijd FF, soms Chrome, vroeger Opera, en echt heel zelden Edge, maar om de een of andere wijze geeft die laatste soms toch minder gedonder met de websites van de UA
Het is echt geen doen om alle browsers, alle versies en alle quirks te omzeilen. Iedere browser en versie doet dingen anders. Makkelijk roepen, maar het is echt achterlijk lastig om het overal correct te krijgen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan faal je wel redelijk als web ontwikkelaar
Ik mag dr weer ophalenquote:Op woensdag 13 mei 2020 10:20 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Succes Tally![]()
En jij ook Loon, met Dora!
Nog even verder teruglezen. Maar als we het toch over corona hebben, hier nog de on line lezing van prof. Herwig Leirs:
https://msevp.uantwerpen.(...)9f932061b7dd92c72f1d
Wel in het Engels, maar hij legt het langzaam en in behoorlijke Jip&Janneke taal uit denk ik. (Eerste half uur gaat over de oorsprong van corona-virussen, en ook COVID-19, tweede over factoren die bijdragen aan het verspreiden van zoönoses )
(Oh, en in Firefox doet 'ie moeilijk hier, in Edge niet)
Dat is snel! Dan zal ze wel als eerste geopereerd zijn (dat is fijn, want minder lang hoeven wachten dus).quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik mag dr weer ophalenZe is wakker en alles is goed. Ook de bloeduitslagen zijn goed.
En wat wij al dachten dat mevrouw niet helemaal een europeese korthaar is maar een mixje met een raskat omdat ze zulke lang stevig haar heb
Da’s snel, maar vooralquote:Op woensdag 13 mei 2020 10:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik mag dr weer ophalenZe is wakker en alles is goed. Ook de bloeduitslagen zijn goed.
En wat wij al dachten dat mevrouw niet helemaal een europeese korthaar is maar een mixje met een raskat omdat ze zulke lang stevig haar heb
Ga ik dat eens proberenquote:Op woensdag 13 mei 2020 10:29 schreef z80 het volgende:
[..]
Formulier als pdf printen. foxit pdf reader, of soortgelijk, installeren en in de pdf je handtekening zetten. opnieuw als pdf printen en opsturen.
Zeker! Dylan heeft wat uit te leggenquote:Op woensdag 13 mei 2020 10:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jeetje, maar ze kunnen wel nagaan wie het “afgeleverd” heeft bij jou?
Hier is ene Jeffrey druk bezig met een (tot nu toe) stuk minder herrie dan verwacht.
Zit nu rustig kranten te lezen afgewisseld met opnames te kijken. Straks maar eens van een t-shirt een vest maken en hopen dat hij wel op tijd klaar is zodat ik aan de kibbeh voor woensdag gehaktdag kan beginnen
quote:Op woensdag 13 mei 2020 10:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |