Ik moet maar eens voor een bureaustoel gaan slijmen bij mijn werk. mijn eigen stoeltje gaat me een hernia opleveren als dit nog wat maandjes doorgaatquote:Op woensdag 13 mei 2020 00:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
dat de hog here in de haag dar eens naar keike
Oh dat dan weer niet, heb een uiterst riante werkkamerquote:Op woensdag 13 mei 2020 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet maar eens voor een bureaustoel gaan slijmen bij mijn werk. mijn eigen stoeltje gaat me een hernia opleveren als dit nog wat maandjes doorgaat
Het was toen ik een kind was ja.quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kunnen die pony`s dat wel hebben? Of was je toen zelf ook nog klein?Dacht dat pony's meer voor kids waren
Vond je London niet leuk nee? Echt fijne stad waar je meerdere keren naar toe kan en nooit verveeld raaktquote:Op woensdag 13 mei 2020 00:46 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
London waar ik weinig aan vond, best oké want toch andere omgeving etcetera maar niet meer dan dat. Voor een buitenstaander is amsterdam toffer.
Helaas pindaKAASquote:
Precies, wetboek van strafrecht 67.891 kader 45, bijnoot 6, sectie A.quote:
Misschien kan je eens op de manege kijken voor een leuk meisjequote:Op woensdag 13 mei 2020 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het was toen ik een kind was ja.
En pony's zijn niet alleen maar shetlanders hè.
Mijn meissie hockeyt... en dat is WOEST aantrekkelijkquote:Op woensdag 13 mei 2020 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je eens op de manege kijken voor een leuk meisje
Die is op hockeyfeestjes vroeger HE-LE-MAAL uit elkaar getrokken Etto.quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn meissie hockeyt... en dat is WOEST aantrekkelijk
nja, nu even niet want geen wedstrijden...
Mag ik gewoon vrijgeleide A38 hebben?quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies, wetboek van strafrecht 67.891 kader 45, bijnoot 6, sectie A.
welnee, is een ordinaire mythequote:Op woensdag 13 mei 2020 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is op hockeyfeestjes vroeger HE-LE-MAAL uit elkaar getrokken Etto.
Lekker man
quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:51 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mag ik gewoon vrijgeleide A38 hebben?
Stukje cowgirl.quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je eens op de manege kijken voor een leuk meisje
vond het prima maar niet speciaal maar ik ben dan ook pro-simplisme, je zult mij niet zomaar in een chique restaurant zien, vind mcdonalds veel gezelliger.quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond je London niet leuk nee? Echt fijne stad waar je meerdere keren naar toe kan en nooit verveeld raakt
McDonaldsquote:Op woensdag 13 mei 2020 00:53 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
vond het prima maar niet speciaal maar ik ben dan ook pro-simplisme, je zult mij niet zomaar in een chique restaurant zien, vind mcdonalds veel gezelliger.
Ik vraag het wel aan de bodequote:
Nee chique hoeft niet, maar als je op vakantie bent is het toch niet leuk om in de Mac te zitten? Ik vind het alleen leuk om te zien wat ze daar hebben tov Nederland, maar dat doe je dan soms tussendoor eensquote:Op woensdag 13 mei 2020 00:53 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
vond het prima maar niet speciaal maar ik ben dan ook pro-simplisme, je zult mij niet zomaar in een chique restaurant zien, vind mcdonalds veel gezelliger.
Praag is echt super ja. Een van de leukste steden in Europaquote:Op woensdag 13 mei 2020 00:56 schreef FernandoMartinez het volgende:
Praag is leuk, dat was echt een aangename verrassing
Na Helmond.quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Praag is echt super ja. Een van de leukste steden in Europa
Daar zou ik nog wel eens heen willen ja.quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:56 schreef FernandoMartinez het volgende:
eens, local restaurant is tof maar voor de sfeer, afwisseling etcetera, niet om flessen wijn van tientallen euro's te bestellen waarvan niemand echt het verschil proeft tov lidl.quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee chique hoeft niet, maar als je op vakantie bent is het toch niet leuk om in de Mac te zitten? Ik vind het alleen leuk om te zien wat ze daar hebben tov Nederland, maar dat doe je dan soms tussendoor eens
Ga je toch naar leuk restaurantje of een pub, sowieso beetje lokaal eten
mooooooooi he?quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toeristische trekpleister
quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:58 schreef Fok-it het volgende:
JR. Ze serveren bij de Maccie op de Filipijnen spaghettiDubbele favoriet voor jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Daar ben ik het wel mee eens ja.quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:58 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
eens, local restaurant is tof maar voor de sfeer, afwisseling etcetera, niet om flessen wijn van tientallen euro's te bestellen waarvan niemand echt het verschil proeft tov lidl.
ik houd niet van decadentie/pretentie.
Als die kans voordoet, lekker gaan.quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zou ik nog wel eens heen willen ja.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, nee, nee. Dit kan niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt me echt heel ranzig ja“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, nee, nee. Dit kan niet.getverdemme, wat is dit dan? Lijkt wel noodles met ketchupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Wel mee eens ja.quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:58 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
eens, local restaurant is tof maar voor de sfeer, afwisseling etcetera, niet om flessen wijn van tientallen euro's te bestellen waarvan niemand echt het verschil proeft tov lidl.
ik houd niet van decadentie/pretentie.
Een blaadje sla met één hapje vis en dan 40-45 euro betalen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens ja.
Al zou ik nog nog weleens in een sterrenrestaurant willen eten voor de ervaring
Het gaat om de smaakcombinaties in 1 gerechtquote:Op woensdag 13 mei 2020 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een blaadje sla met één hapje vis en dan 40-45 euro betalen.
Lekker man.
de kennerquote:Op woensdag 13 mei 2020 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat om de smaakcombinaties in 1 gerecht
Ja misschien ooit.quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:59 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Als die kans voordoet, lekker gaan.
De kleuren, de steegjes, prachtig
Nee het is gewoon heel erg goor en plastic. Burger King is ook troep.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:00 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Burger king is beter maar mcdonalds is prima, niet bijzonder maar prima.
Nee joh. In een zak Doritos of borrelnoten herken je geen smaakcombinaties hoorquote:
Snap ik hoor, ik zou dat ook wel eens willen testen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat om de smaakcombinaties in 1 gerecht
Ik heb vandaag ook een halve zak chips op...quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh. In een zak Doritos of borrelnoten herken je geen smaakcombinaties hooralleen veel kcal
Lekker dik eten
haha halve zak. Jij zit na een halve pizza ook al vol zekerquote:Op woensdag 13 mei 2020 01:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook een halve zak chips op...
eens maar het ding is wel dat je bij mcdonalds weet wat je krijgt en moet betalen, was sowieso maar een voorbeeld, had ook pizza hut kunnen zeggen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel mee eens ja.
Maar daarom liever een pub ergens met gewoon chill voedsel dan de fucking McDonalds.
Bij allebei ben je daar na twee handjes vol al misselijk van en klaar mee.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh. In een zak Doritos of borrelnoten herken je geen smaakcombinaties hooralleen veel kcal
Lekker dik eten
quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
haha halve zak. Jij zit na een halve pizza ook al vol zeker
HOMMOTJE
Doritos moet je ook als sidedish nemen, met gehakt, kaas, wat groenten en maïsquote:Op woensdag 13 mei 2020 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker dik eten
Ik kan Mexicaans eten niet heel goed diggen. Daaris mijn maag te gevoelig voorquote:Op woensdag 13 mei 2020 01:04 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Doritos moet je ook als sidedish nemen, met gehakt, kaas, wat groenten en maïs
Verboden.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:04 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ja je weet dat je troep krijgt, dus hoef je er ook niet heen te gaan.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:04 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
eens maar het ding is wel dat je bij mcdonalds weet wat je krijgt en moet betalen, was sowieso maar een voorbeeld, had ook pizza hut kunnen zeggen.
ik zeg maar niksquote:Op woensdag 13 mei 2020 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij allebei ben je daar na twee handjes vol al misselijk van en klaar mee.
Daarom zei ik het ookquote:
Oh nu ineens wel.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan Mexicaans eten niet heel goed diggen. Daaris mijn maag te gevoelig voor
Het is van levensbelang voor mij vriend. Anders kom ik nooit meer over mijn godin heen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:38 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
je moet vrouwen zien als toetje, lekker maar niet nodig voor een goed diner.
quote:
Bestaat Pizza hut nog?quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nog nooit gegeten bij de Pizza Hut, NY Pizza of de Domino's trouwens.
ik wel, goeie koffiequote:Op woensdag 13 mei 2020 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook nooit geweest.
En dat zijn bewuste keuzes.
Dacht dat jij best uitgesproken was over NY en Domino'squote:Op woensdag 13 mei 2020 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook nooit geweest.
En dat zijn bewuste keuzes.
Ja wel mee eens helaas.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:06 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
eens maar louter eetbaar als je dag erna nergens naartoe hoeft.
Uitgesproken in welke zin?quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat jij best uitgesproken was over NY en Domino's
Blijkt dat je er nog nooit pizzaatje van hebt gegeten
zo'n viesdikke pizza waar het vet op schemert gelijk een oranje-gelig zompig, klam moeras...quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat jij best uitgesproken was over NY en Domino's
Blijkt dat je er nog nooit pizzaatje van hebt gegeten
Nee kan me herinneren dat je het troep vond vergeleken met de Italiaanquote:
Ja, dat heb ik juist met Italiaanse ketens vaakquote:Op woensdag 13 mei 2020 01:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zo'n viesdikke pizza waar het vet op schemert gelijk een oranje-gelig zompig, klam moeras...
Oh kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb gezegd, wel dat ik dat soort franchisevoedsel liever links laat liggen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee kan me herinneren dat je het troep vond vergeleken met de Italiaan
Zijn opzich best prima pizzas hoor
Matt Stonie si wel een baasquote:
I came.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:04 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2020 01:10:17 ]
Een goede Italiaan maakt het niet zo vettig, maar als je bij zo'n keten haalt levert het in aan kwaliteit.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik juist met Italiaanse ketens vaakDat het vet eraf druipt
Beter dan gewoon via supermarkt
I wish.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij bent Matt Stonie... zeg maar eerlijk
quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:09 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
I came.Rundergehakt, geen kip en zeker niet half om halfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
nul x? waarom? Eet je veel pizza? Allemaal locaal? American of Italian?quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nog nooit gegeten bij de Pizza Hut, NY Pizza of de Domino's trouwens.
hoezo? en andere pizza franchises?quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:05 schreef Fok-it het volgende:
Pizza Hut gvind ik wel echt meer crap dan Maccie/BK of wat dan ook
Ga weg.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:12 schreef Fok-it het volgende:
Maccie en Subway zijn beste fastfoodketens in Nederland
Subway heeft echt lekkere broodjes hoor. Ook nog nooit geweest zeker?quote:
Valt wel mee, meestal of bestellen bij de lokale pizzeria (geef die pizza's een 6/10) of anders diepvriespizza's ja (Big American meestal, spinazie-roomkaas boj)quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:12 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
nul x? waarom? Eet je veel pizza? Allemaal locaal? American of Italian?
Overpriced en niet lekker. Vind normale chocolade donuts van de supermarkt het beste. Echt zo'n hipster franchise.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
De rillingen lopen me al over het lijf van mensen die het ook 'Maccie' noemen.
Jawel een paar keer.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Subway heeft echt lekkere broodjes hoor. Ook nog nooit geweest zeker?
welke godin? en hoezo?quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is van levensbelang voor mij vriend. Anders kom ik nooit meer over mijn godin heen.
Holy shitquote:
ja, recent zijn de rechten voor nl overgenomen, werkte er een tijdje maar vond het management maar niets.quote:
Panpizza van domi waren geil maar die hebben ze niet meer. Italian is echt niet per se beter.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee kan me herinneren dat je het troep vond vergeleken met de Italiaan
Zijn opzich best prima pizzas hoor
Ach, zitten toch in zwaar weer door krona dus wellicht heb je er straks geen last meer vanquote:Op woensdag 13 mei 2020 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel een paar keer.
Ik vind er weinig bijzonders aan, kan zelf lekkerdere broodjes maken.
ik eet louter kip.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:11 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Rundergehakt, geen kip en zeker niet half om half
Zeker niet. Daarbij hebben ze ook gewoon Italian crust bij Dominos en NY dus. Nooit gedaan overigensquote:Op woensdag 13 mei 2020 01:19 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Panpizza van domi waren geil maar die hebben ze niet meer. Italian is echt niet per se beter.
Voor gewone broodjes is sub gewoon goed inderdaad, heb vgm nog niet ergens beter brood gegeten en houd gewoon van de sfeer, fastfood maar toch gevoel dat je fitgirl bent.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:12 schreef Fok-it het volgende:
Maccie en Subway zijn beste fastfoodketens in Nederland
Ik heb er ook geen last van.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, zitten toch in zwaar weer door krona dus wellicht heb je er straks geen last meer van
Maar dingen die gehyped zijn mag je soms nog best lekker vinden.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen last van.
Maar is vooral teveel gehyped.
Wat is je favo 10/10 pizza? Vind big american wel tof ja maar niet met spinazie en door joodse opvoeding kan ik niet genieten van salami alhoewel ik sowieso geen vleesliefhebber ben behalve kip.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee, meestal of bestellen bij de lokale pizzeria (geef die pizza's een 6/10) of anders diepvriespizza's ja (Big American meestal, spinazie-roomkaas boj)
Ja maar dat vond ik dus niet.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dingen die gehyped zijn mag je soms nog best lekker vinden.En soms is het een terechte hype natuurlijk
quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:24 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Wat is je favo 10/10 pizza? Vind big american wel tof ja maar niet met spinazie en door joodse opvoeding kan ik niet genieten van salami alhoewel ik sowieso geen vleesliefhebber ben behalve kip.
Ik heb liever een dikkere bodem dan een dunne.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:24 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind Big American dan weer too much juist.
Echt gewoon te dik
Zou het relatie hebben tot elkaar jaquote:Op woensdag 13 mei 2020 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb liever een dikkere bodem dan een dunne.
Hmm dit doet me ergens anders aan denken.
En ik weer andersom.Vlaamse friet is wel echt superieurquote:Op woensdag 13 mei 2020 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij patat heb ik dan wel liever dunnere ipv dikke (zoals die Vlaamse zooi)
Interessant.
Nee maar gewoon echt niet.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik weer andersom.Vlaamse friet is wel echt superieur
Ah jij kijkt ook al.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:31 schreef Fok-it het volgende:
Hier gewoon nog 7 bezorgrestaurants open om half 2 snachts op dinsdagnacht lol
McDonalds blijft voor mij toch een beetje thuiskomen. Was sowieso het eerste 'restaurant' waar ik uit eten ging op m'n tiende ofzo dus het boeit me niet wat mensen erover zeggen, I'm lovin it. Word wel steeds minder kindvriendelijk en duurder. Ze hebben nu wel fatsoenlijke kip op het menu.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:15 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ash, kan je ons verlichten welke fastfoodketens aan te raden zijn, qua prijs/kwaliteit?
Dat zijn er toch 7 meer dan hierquote:Op woensdag 13 mei 2020 01:31 schreef Fok-it het volgende:
Hier gewoon nog 7 bezorgrestaurants open om half 2 snachts op dinsdagnacht lol
Hier toch alles dicht in de buurt, en meeste moet je voor minimaal 30 euro bestellen (lol)quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nee ik ga niks bestellen @:Etto dont worry
Ach, bij jou is de Appie dan weer tot 8 uur savonds geopend!quote:
Ga je wel eens naar de Turk?quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:33 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
McDonalds blijft voor mij toch een beetje thuiskomen. Was sowieso het eerste 'restaurant' waar ik uit eten ging op m'n tiende ofzo dus het boeit me niet wat mensen erover zeggen, I'm lovin it. Word wel steeds minder kindvriendelijk en duurder. Ze hebben nu wel fatsoenlijke kip op het menu.
kfc, eveneens nostalgische gevoelens maar dat is niet op veel mensen van toepassing. goede kip maar erg eentonig, voorheen hadden ze tenminste gegrild waardoor je het veilig kon eten ookal moest je dag erna ergens naartoe.
burger king, beter dan mac maar dat zegt niet heel veel eigenlijk en weinig sfeer.
domi, panpizzas waren geil maar hebben ze niet meer, op actiedagen heel goedkoop en proberen waard, anders niet bestellen, voor die belachelijk prijzen, 12 voor kleine pizza bijvoorbeeld kun je letterlijk uit eten.
panpizza, cheesy crust moet je een x proeven, voor de rest voor te hoog geprijsd en niet speciaal in nl, elders is de sfeer goed, familierestaurant, mcdonalds van pizza.
Sub. Boeit me niet wat ze zeggen, enige echt lekkere broodjes die geen gefrituurde ingrediënten bevatten. Vers brood, groente wel steeds vaker ietwat oud. Sub of the da is een goede deal, anders veel te duur.
Happy Italie, er staan een paar goede pasta's op de kaart voor een goede prijs, rest meh. Veelal lange rij.
Andere restaurants die iemand gereviewed wil hebben?
Ja, vies is dat. Altijd maar alles ingericht op koppelsquote:Op woensdag 13 mei 2020 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier toch alles dicht in de buurt, en meeste moet je voor minimaal 30 euro bestellen (lol)
Jij kan tenminste nog eten voor twee.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, vies is dat. Altijd maar alles ingericht op koppels
De Berenquote:Op woensdag 13 mei 2020 01:33 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
McDonalds blijft voor mij toch een beetje thuiskomen. Was sowieso het eerste 'restaurant' waar ik uit eten ging op m'n tiende ofzo dus het boeit me niet wat mensen erover zeggen, I'm lovin it. Word wel steeds minder kindvriendelijk en duurder. Ze hebben nu wel fatsoenlijke kip op het menu.
kfc, eveneens nostalgische gevoelens maar dat is niet op veel mensen van toepassing. goede kip maar erg eentonig, voorheen hadden ze tenminste gegrild waardoor je het veilig kon eten ookal moest je dag erna ergens naartoe.
burger king, beter dan mac maar dat zegt niet heel veel eigenlijk en weinig sfeer.
domi, panpizzas waren geil maar hebben ze niet meer, op actiedagen heel goedkoop en proberen waard, anders niet bestellen, voor die belachelijk prijzen, 12 voor kleine pizza bijvoorbeeld kun je letterlijk uit eten.
panpizza, cheesy crust moet je een x proeven, voor de rest voor te hoog geprijsd en niet speciaal in nl, elders is de sfeer goed, familierestaurant, mcdonalds van pizza.
Sub. Boeit me niet wat ze zeggen, enige echt lekkere broodjes die geen gefrituurde ingrediënten bevatten. Vers brood, groente wel steeds vaker ietwat oud. Sub of the da is een goede deal, anders veel te duur.
Happy Italie, er staan een paar goede pasta's op de kaart voor een goede prijs, rest meh. Veelal lange rij.
You've got me therequote:Op woensdag 13 mei 2020 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kan tenminste nog eten voor twee.
Ja maar daar is weinig Italian aan, zelfde deegbol maar dan iets breder uitgerold.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker niet. Daarbij hebben ze ook gewoon Italian crust bij Dominos en NY dus. Nooit gedaan overigens
Tot 9 en op zondag tot 6quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, bij jou is de Appie dan weer tot 8 uur savonds geopend!
Wat?quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziet er echt uit als standaard eten wat je in zo'n restaurant in de dierentuin haalt.
Ligt eraan of de patat zelf gesneden is en gefrituurd in verse olie.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik weer andersom.Vlaamse friet is wel echt superieur
Bij jou niet? Hier tot tien in Brabant.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, bij jou is de Appie dan weer tot 8 uur savonds geopend!
Naja, is gewoon echt bistro-eten ja.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh verkeerde quote, moest op 'De Beren' zijn.
Los Pollos Hermanos?quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:33 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Was sarcasmequote:Op woensdag 13 mei 2020 01:39 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Bij jou niet? Hier tot tien in Brabant.
Niks mis mee na een dagje uit.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, is gewoon echt bistro-eten ja.
Kipsate, ribs, varkenshaas,zalm en burger.
En dame blanche na
Vind dat beetje basic bitchquote:
Ken ik nietquote:
tja, hun unique selling point, free refill, bieden burger king en kfc soms ook aan en je moet je sowieso afvragen wie er meer dan een halve liter drinkt. Ze wilde overigens serieus zo'n restaurant beginnen maar is er blijkbaar niet van gekomen.quote:
Hebben ze vgm louter bij de bezorgrestaurants waar kipkip als concept binnen het concept bestaat.quote:
Free refill. Klinkt als Five Guys. Ben er nog nooit geweest.Maar wel loeiduur dat eten daarquote:
En geen kip. Maak wel eens een uitzondering voor rundvleesburgers maar dan moet het vlees niet te sterk zijn. Whopper cheese met extra groente, kaas en saus ja, triple whopper, regulier, nee.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Free refill. Klinkt als Five Guys. Ben er nog nooit geweest.Maar wel loeiduur dat eten daar
was gezellig, weltrusten, tot over paar uur maat.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:57 schreef Fok-it het volgende:
Anyway, deze viesdikke papzak gaat zn bed maar eens opzoeken
Als hij er niet doorheen zakt
Truequote:Op woensdag 13 mei 2020 00:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn meissie hockeyt... en dat is WOEST aantrekkelijk
nja, nu even niet want geen wedstrijden...
Joh.quote:Op woensdag 13 mei 2020 00:56 schreef FernandoMartinez het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:30 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
werk in loondienst in de horeca en wilde een eigen Domino's beginnen maar lijkt me geen goede tijd voor de horeca en ik merk dat het fysiek steeds zwaarder word.
In welk opzicht maak je je leven makkelijker? Heb je zelf mensen gehad van deze leeftijd tijdens je propedeuse of later mensen die iets ouder waren in verdere jaren? Wat merk je er sociaal van en hoe er naar je gekeken word door bedrijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een speciaal en een gewone en ook saladequote:
#viesdikquote:Op woensdag 13 mei 2020 15:47 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
een speciaal en een gewone en ook salade
Zou beetje mayonaise op je huid smerenquote:Op woensdag 13 mei 2020 15:49 schreef Treehut362 het volgende:
Sportschool gesloten en buiten is niet goed voor de huid.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:45 schreef Cachie het volgende:
[..]doel je met kapitalisme op thuisbezorgd in deze context?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je bent dus aan het afstuderen voor je master en al klaar met je bachelor?
kwamen die oudere op het hbo sociaal mee en zou je het geweten hebben dat ze zo oud waren als ze het niet hadden gezegd?
Verder vind ik dit vakgebied wel echt interessant, was op wo recht niet echt zo.
Jep. Een eigen bedrijf starten is niet niks kan ik uit ervaring zeggen. Ik zou naar school gaan. Je kan daarna altijd nog een bedrijf op locatie starten.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:05 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
doel je met kapitalisme op thuisbezorgd in deze context?
kwamen die oudere op het hbo sociaal mee en zou je het geweten hebben dat ze zo oud waren als ze het niet hadden gezegd?
Verder vind ik dit vakgebied wel echt interessant, was op wo recht niet echt zo.
Hij zit op Twitter en heeft een vies baardje :squote:Op woensdag 13 mei 2020 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is de Naat nog wel eens hier te vinden?
Heb het idee dat ik hem al een tijd niet gezien heb.
Hij LARP'ed een filosoof?quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij zit op Twitter en heeft een vies baardje :s
Ik ga METEEN scherenquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij zit op Twitter en heeft een vies baardje :s
dank je wel.quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:32 schreef Cachie het volgende:
[..]
Jep. Een eigen bedrijf starten is niet niks kan ik uit ervaring zeggen. Ik zou naar school gaan. Je kan daarna altijd nog een bedrijf op locatie starten.
Nee, ik studeer nu af op van het hbo. Heb mijn pre-master op de uni tijdens mijn hbo al gehaald, dus mag in september starten met een master.
Ik merkte er niks van. De ene 28-jarige is de andere niet. Je vindt gauw genoeg studiegenoten die waar je mee kunt levelen.
Welk vakgebied?
Bij mij hadden ze het niet gemerkt vriend. Ik zie er namelijk uit als een vlegel van 17quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:05 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
doel je met kapitalisme op thuisbezorgd in deze context?
Zijn de balletjes al wel ingedaald?quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bij mij hadden ze het niet gemerkt vriend. Ik zie er namelijk uit als een vlegel van 17
Geen idee.quote:
@Der_Mannquote:
Kan je zelf testen toch. Praat je als een 12-jarig meisje? Zo ja, dan moet het nog gebeurenquote:
Ik neem wel ff een vocaroo op.quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je zelf testen toch. Praat je als een 12-jarig meisje? Zo ja, dan moet het nog gebeuren
quote:
Je kunt ook gewoon even voelenquote:Op woensdag 13 mei 2020 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je zelf testen toch. Praat je als een 12-jarig meisje? Zo ja, dan moet het nog gebeuren
Ik voel niet de behoefte om aan Chevy's ballen te voelen.quote:
Neequote:Op woensdag 13 mei 2020 18:38 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zouden jullie schoenen kopen van ¤800
Nee. Wel een horloge van 4500.quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:38 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ja, dat zit wel goedquote:
Moet je wel heel onzeker zijn over je voorkomenquote:Op woensdag 13 mei 2020 18:49 schreef Fok-it het volgende:
Als ik 4500 zou krijgen nu zou ik er zeker geen horloge van kopen
Eensquote:Op woensdag 13 mei 2020 18:51 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Moet je wel heel cool zijn inderdaad
Is goede investeringquote:Op woensdag 13 mei 2020 18:49 schreef Fok-it het volgende:
Als ik 4500 zou krijgen nu zou ik er zeker geen horloge van kopen
Je doelt op die loeboes he? Te duur man, wel mooiquote:Op woensdag 13 mei 2020 18:38 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Een huis ookquote:
Haha jaquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je doelt op die loeboes he? Te duur man, wel mooi
Lekkere dooddoener dit vriendquote:
Haal je voor 2 tientjes op de marktquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je doelt op die loeboes he? Te duur man, wel mooi
Totaal niet.quote:
Ik zie er uit als Jon Hamm maar los van dat: heb je het zelf ooit benoemd of iemand erna gevraagd?quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bij mij hadden ze het niet gemerkt vriend. Ik zie er namelijk uit als een vlegel van 17
Horloge geeft meer rendement dan een spaarrekeningquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Totaal niet.
Met 4500 euro spaargeld ben je al heel wat dichter bij een huis dan met niks en een koaladuur horloge
Nee, k vind ze er gewoon mooi clean uitzien. Zou er max 200 voor gevenquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Haha ja
Vind je echt? Of is dat alleen omdat je weet dat ze duur zijn
Als het schoenen zijn die lang meegaan, prima.quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:38 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Liever 10 verschillende paren dan één saaie tbhquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als het schoenen zijn die lang meegaan, prima.
Beter 1 keer schoenen van 800, dan 10 keer schoenen van 100.
Als je voor 800 euro saaie schoenen koopt ben je ook wel een tarrel natuurlijk.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:03 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Liever 10 verschillende paren dan één saaie tbh
@K44Squote:Op woensdag 13 mei 2020 20:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee hoor. Kaas is fucking lekkerrrr
Wat zijn geen saaie schoenen dan?quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:03 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Liever 10 verschillende paren dan één saaie tbh
Mensen die geen kaas lusten wantrouw ikquote:Op woensdag 13 mei 2020 20:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op woensdag 13 mei 2020 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mensen die geen kaas lusten wantrouw ik
Het is echt viesquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij LARP'ed een filosoof?
Als je een baard neemt, doe het dan goed.
Goed zo.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:29 schreef Fok-it het volgende:
Oh fijn dat Flips er tussen moet komen.
Shipte ik Mortaxx en Ama even
quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:29 schreef Fok-it het volgende:
Oh fijn dat Flips er tussen moet komen.
Shipte ik Mortaxx en Ama even
Wie is datquote:
Geen idee. Een man met een matige baard.quote:
Oh, ik zocht een jammere baard.quote:
Jammer is niet hetzelfde als viesquote:Op woensdag 13 mei 2020 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Een man met een matige baard.
[..]
Oh, ik zocht een jammere baard.
Zitten er etensresten in de baard van Naatje?quote:
Nee het oogt gewoon onverzorgdquote:Op woensdag 13 mei 2020 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zitten er etensresten in de baard van Naatje?
Stukjes Burger King
Dat brood ziet er echt geil uitquote:
Hij maakt echt goede broden in die serie. Ben echt jaloers op zijn skills.quote:
Áls je er je geld mee verdiend kan dat ook prima jaquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij maakt echt goede broden in die serie. Ben echt jaloers op zijn skills.
Aan de andere kant, besteedt hij er ook veel tijd, moeite en geld aan.
Ja, die gozer heeft flinke views en subs. Zal wel aardig centje opstrijken. In tegenstelling tot onze Braad.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Áls je er je geld mee verdiend kan dat ook prima ja
Ik maak beter broodquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij maakt echt goede broden in die serie. Ben echt jaloers op zijn skills.
Aan de andere kant, besteedt hij er ook veel tijd, moeite en geld aan.
Misschien kan je ook gaan vloggenquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is wel zo.quote:
Daarom gewoon beide hebbenquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Totaal niet.
Met 4500 euro spaargeld ben je al heel wat dichter bij een huis dan met niks en een koaladuur horloge
Is mijn eigen mening.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:42 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Ik zie er uit als Jon Hamm maar los van dat: heb je het zelf ooit benoemd of iemand erna gevraagd?
Ja doe eensquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is mijn eigen mening.
Misschien moet ik maar weer eens een foto in het userfoto’s topic dumpen.
picsquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:42 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Ik zie er uit als Jon Hamm maar los van dat: heb je het zelf ooit benoemd of iemand erna gevraagd?
Lol ben je gek, ik ga me geen foto op FOK! gooien. Je hebt mijn insta trouwens gewoon.quote:
Staat daar recente foto?quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:56 schreef TTSS het volgende:
[..]
Lol ben je gek, ik ga me geen foto op FOK! gooien. Je hebt mijn insta trouwens gewoon.
De laatste zijn van vorig jaar zomer.quote:
In mijn laatste post is het toch op een paar foto's vrij goed te zien.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:58 schreef Amarantha het volgende:
Oke gekeken en ik kan niet goed je baard zien.
Ohjaquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:58 schreef TTSS het volgende:
[..]
In mijn laatste post is het toch op een paar foto's vrij goed te zien.
Pfff gewoon een keurige korte baard. Jij bent zeker fan van die vieze vikingbaarden?quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ohjazie nu pas dat ik opzij kan klikken. Ik geef je baard een 6,5.
Ze zien me aankomen zo.quote:
Beetje schaamhaar een baard noemen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:58 schreef TTSS het volgende:
[..]
In mijn laatste post is het toch op een paar foto's vrij goed te zien.
Nou het mag wel beetje bij worden gehouden maar een volle baard is wel mooi.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:01 schreef TTSS het volgende:
[..]
Pfff gewoon een keurige korte baard. Jij bent zeker fan van die vieze vikingbaarden?
Fuck jou, zijn gewoon stevige haren.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:01 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Beetje schaamhaar een baard noemen.
Komt eraan mevrouw.quote:
Koekoekquote:Op woensdag 13 mei 2020 22:01 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Beetje schaamhaar een baard noemen.
MADquote:
In jouw cultuur hebben vrouwen een baard tussen hun billen hangen ja.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:03 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Bro, in mijn cultuur is dit een 2.0 op een schaal van 10.0.
Ben je beledigd poepie?quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:04 schreef TTSS het volgende:
[..]
In jouw cultuur hebben vrouwen een baard tussen hun billen hangen ja.
Viesmad ben ikquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:04 schreef Cronometer_ het volgende:
Ugh zin in een man met donker haar en een dikke baard
?quote:
Ik val alleen op mannen met een baard. Kon mijn ex wel afschieten als hij zijn baard schoor.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:05 schreef Amarantha het volgende:
Maar mannen zonder baard zijn ook leuk.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:07 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Ik val alleen op mannen met een baard. Kon mijn ex wel afschieten als hij zijn baard schoor.
Meeste mannen (met een volle baard) die het eraf halen krijgen wel ineens een enorme babyhoofd haha.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:08 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Dan was t gewoon een ander persoon.
Een baard maakt me instant nat. No joke.
Moet je maar niet zo haten.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:10 schreef Cronometer_ het volgende:
Zag net een snap van een man met mooi haar. Ik noem het romig zwart.
Snap wel dat ik single ben, wat ik mooi vind is hier niet
quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:10 schreef Cronometer_ het volgende:
Zag net een snap van een man met mooi haar. Ik noem het romig zwart.
Snap wel dat ik single ben, wat ik mooi vind is hier niet
Op mijn werk is een Nederlandse man. Lang, vrij gespierd en breed. Zonder baard is het een 6/10, maar met baard is het een 9/10.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Meeste mannen (met een volle baard) die het eraf halen krijgen wel ineens een enorme babyhoofd haha.
Hij wil je zeker niet?quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:12 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Op mijn werk is een Nederlandse man. Lang, vrij gespierd en breed. Zonder baard is het een 6/10, maar met baard is het een 9/10.
Och. Elke x als ik hem zie gewoon yam. Kut quarantaine.
Oei, ik heb je geraakt merk ik. Waarom? Zo doen we toch altijd?quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:11 schreef TTSS het volgende:
Stimo is wel zo iemand die alleenstaand blijft. Wel leuk enzo, maar toch vooral ontzettend moeilijk en net niet al die moeite waard.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:13 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik zeg beleefd hoi en loop nat door.
Is wel waar thoughquote:Op woensdag 13 mei 2020 22:12 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Oei, ik heb je geraakt merk ik. Waarom? Zo doen we toch altijd?
Why?quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:14 schreef Amarantha het volgende:
Jimmy je wou toch toen keertje boeken kijken in de weggeefwinkel? Kan niet meer.
Ik weet niet, relaties houden vrij lang aan bij mij. Denk dat ik de drama t wel waard ben, maar t houdt ewn keer op.quote:
Ja ik maar ik was het compleet vergeten tot nu.quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:15 schreef Amarantha het volgende:
Maar misschien was het ook wel iemand anders.
Wanneer was je laatste relatie?quote:Op woensdag 13 mei 2020 22:15 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Ik weet niet, relaties houden vrij lang aan bij mij. Denk dat ik de drama t wel waard ben, maar t houdt ewn keer op.
Corona?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |