SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Make love, not war ☮
Ik ken nog een wijk die ook wel een grote boem kan gebruiken..quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:38 schreef Diaan73 het volgende:
Je bedoelt destijds? Ik heb geen idee of dat gebeurd is. Niemand in mijn omgeving in ieder geval. De wijk is er nu wel een stuk beter op geworden... dat was anders niet op deze manier gebeurd.
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ken nog een wijk die ook wel een grote boem kan gebruiken..
Dat duurt niet lang meer, toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet voor de zomer van 2022.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:43 schreef livelink het volgende:
Zijn de schoolexamens inmiddels helemaal klaar trouwens?
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Cindy Lauper - Girls just wanna have fun
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja voor haar is het heel zwaar. Sws om geen contact te mogen hebben met ons of de kleinkinderen. Ze is nogal van het knuffelen met de (klein)kinderen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:42 schreef livelink het volgende:
Lijkt me echt zo'n moeilijke situatie, Diaan. Ik kan me voorstellen dat het voor je moeder ook ontzettend zwaar is.
Je nichtje die net 16 was geworden?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn nichtje moet sowieso vrijdag nog.
Twan moet ook nog vrijdag één schoolexamen doen. 4 juni uitslag!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:43 schreef livelink het volgende:
Zijn de schoolexamens inmiddels helemaal klaar trouwens?
Wij hebben het vandaag netjes gedaan, Junior bleef op afstand en ik heb met de kabouter wel geknuffeld. Maar het voelt onnatuurlijk aan om Junior niet een knuffel te geven... maar het is niet anders ik ben al blij dat ik ze kan zien.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja voor haar is het heel zwaar. Sws om geen contact te mogen hebben met ons of de kleinkinderen. Ze is nogal van het knuffelen met de (klein)kinderen.
Ja, ze is natuurlijk ook alleen nu. Mijn ouders hebben elkaar in ieder geval nog.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja voor haar is het heel zwaar. Sws om geen contact te mogen hebben met ons of de kleinkinderen. Ze is nogal van het knuffelen met de (klein)kinderen.
Ja precies!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:46 schreef just me het volgende:
[..]
Wij hebben het vandaag netjes gedaan, Junior bleef op afstand en ik heb met de kabouter wel geknuffeld. Maar het voelt onnatuurlijk aan om Junior niet een knuffel te geven... maar het is niet anders ik ben al blij dat ik ze kan zien.
dat scheelt echt heel, heel veelquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ze is natuurlijk ook alleen nu. Mijn ouders hebben elkaar in ieder geval nog.
Moeilijk hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn zoon is de laatste dagen heel erg knuffelig ineens. Ik ben wel blij dat ik hem gewoon kan knuffelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:46 schreef just me het volgende:
[..]
Wij hebben het vandaag netjes gedaan, Junior bleef op afstand en ik heb met de kabouter wel geknuffeld. Maar het voelt onnatuurlijk aan om Junior niet een knuffel te geven... maar het is niet anders ik ben al blij dat ik ze kan zien.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon is de laatste dagen heel erg knuffelig ineens. Ik ben wel blij dat ik hem gewoon kan knuffelen.
Ja dat is toch heel anders. Dit is sws een rottijd... het is nu ong. een jaar geleden dat mijn vader is opgenomen en dan ook nog moederdag. Ze was zondag heel neerslachtig.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ze is natuurlijk ook alleen nu. Mijn ouders hebben elkaar in ieder geval nog.
Was wel nodig toen hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:48 schreef just me het volgende:
die laatste die ik 'n knuffel heb gegeven is Melting
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon is de laatste dagen heel erg knuffelig ineens. Ik ben wel blij dat ik hem gewoon kan knuffelen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Wokkin In The Sunshine - Katrien & De Golfjes
Google zegt 12, 14 en 16 mei.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:54 schreef livelink het volgende:
Deze week zou volgens mij ook het ESF zijn, toch?
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:54 schreef livelink het volgende:
Deze week zou volgens mij ook het ESF zijn, toch?
Volgend jaar dan maar voor maximaal 100 bezoekers.quote:
De crew alleen is al meer dan 100 man, denk ikquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgend jaar dan maar voor maximaal 100 bezoekers.
Maar dat zijn geen bezoekers.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De crew alleen is al meer dan 100 man, denk ik
Het gaat dan ook niet om het aantal bezoekers, maar om het aantal aanwezigenquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:58 schreef MadMaster het volgende:
Nee hoor, we hebben geen bezoekers.
We hebben 10.000 man personeel...
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:58 schreef MadMaster het volgende:
Nee hoor, we hebben geen bezoekers.
We hebben 10.000 man personeel...
Je verstopt ze gewoon achter de coulissen. Niemand die het door heeft.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om het aantal bezoekers, maar om het aantal aanwezigen
U was hier?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:00 schreef brother52 het volgende:
Maar ik ben nog niet klaar met koken...![]()
Thanks Melting!
just me gaat wel voor je zingen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:00 schreef brother52 het volgende:
Thanks Melting!
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:00 schreef brother52 het volgende:
Thanks Melting!
Ja, laatste half uurtje meegeluisterd.quote:
Goed puntquote:
Dan zet ik mijn koptelefoon met noise cancelling even opquote:
Ik weet dat het voor een puzzeltje was.quote:15, 7, 4
4 + 4 x 7 + 7
11 + 28 = 39
Maar het klopt net niet.quote:15 = 4 +11
7x 4 = 28
4 x 7 = 28
4 + 7 + 28 = 39
Sorry Raf. Je kunt inderdaad enorm veel goochelen met deze getallen, maar zonder dat je de opgave weet, kom je hier niet uit.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:32 schreef Rafeiro het volgende:
En van boven naar beneden zit er ook nog wel enige logica in.
[..]
Maar het klopt net niet.
Als ik nou wist welk puzzeltje eraan ten grondslag lag....
Dat dacht ik dus ook haha.quote:Op woensdag 13 mei 2020 06:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry Raf. Je kunt inderdaad enorm veel goochelen met deze getallen, maar zonder dat je de opgave weet, kom je hier niet uit.
Goedemorgen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 06:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook haha.
En goedemorgen dame en heer.
Ik zal eens kijken.quote:Op woensdag 13 mei 2020 06:48 schreef Rafeiro het volgende:
Als je DC comics een beetje leuk vindt is: "Birds of Prey And the.Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn" wel een vermakelijke film.
quote:
Goedemorgen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 09:27 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Vanaf deze week weer zoveel als mogelijk mijn normale rooster werken. Dat gaat vandaag al niet helemaal lukkenVrijdag dan maar een half dagje werken i.p.v. hele dag.
Oh, dat moet ik ff opzoeken, ik ben erg benieuwdquote:Op woensdag 13 mei 2020 11:42 schreef anotherRandomdude het volgende:
Wellicht ietwat laat maar nieuwe album van Joachim Witt : Rübezahls Rückkehr is nu ongeveer een week uit.
Ben hemzelf nu aan het luisteren
Wat ik tot nu toe heb gehoord vind ik wel tof.
Op YouTube is het hele album ook te vinden en vast ook wel op andere stream diensten.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Lang leve Spotify, ik heb het album net geluisterd. Niet verkeerd, soms wel veel van hetzelfde, maar het blijft een geweldige artiest. Meteen maar even wat van zijn andere hits aangezet
Dat is best snel! Geen last ondertussen ?quote:Op woensdag 13 mei 2020 16:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, ik kan volgende week vrijdag al terecht voor de wortelkanaalbehandeling
Nee, geen last, gelukkigquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:11 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is best snel! Geen last ondertussen ?
gelukkig maar! Maar wat een geldquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Het valt wel een stuk duurder uit dan ik zelf ingeschat had trouwens. Het gaat meer dan ¤700 kosten
Ik heb nu nergens last meer van, maar uiteindelijk zou mijn kies er uit vallen en da’s niet zo’n goed plan. En het is zonde om ‘m te trekken, maar dat is wel de goedkopere oplossingquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:20 schreef Melting het volgende:
[..]Duur grapje dan.
Maar als je dan van de ellende af bent, is het ook heel wat waard.
Als deze behandeling afdoende is dat is het zeker de moeite waardquote:Op woensdag 13 mei 2020 17:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb nu nergens last meer van, maar uiteindelijk zou mijn kies er uit vallen en da’s niet zo’n goed plan. En het is zonde om ‘m te trekken, maar dat is wel de goedkopere oplossing
Ik ga zo even op de koffie bij mijn jarige buurvrouwquote:
Ook leuk.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga zo even op de koffie bij mijn jarige buurvrouw
quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook leuk.
Hoop dat je niet teveel gegeten hebt. Want taart!
Niets bijzonders. Eigenlijk iets lekkers voor op de achtergrond..... lastig te omschrijven.quote:
Vanaf 19.30 uur gaan we beginnen en we zien wel waar we eindigen...quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Niets bijzonders. Eigenlijk iets lekkers voor op de achtergrond..... lastig te omschrijven.
Goedenavond. Ik hoor Spargo volgens mij.quote:
Dat was correct...quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond. Ik hoor Spargo volgens mij.
Sorry, was even onder de douche.quote:
Inclusief boek?quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik blijk een heel album van 'm te hebben: Zijn Minst Beroerde Liedjes...
quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ze hadden toen nog geen digitale boeken...
quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik blijk een heel album van 'm te hebben: Zijn Minst Beroerde Liedjes...
quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:49 schreef livelink het volgende:
Ik wilde een afspraak met de ha om mijn bloeddruk te laten meten. Maar toen ik vorige week vrijdag keek, mocht ik alleen maar contact opnemen met de ha als ik eerst een heel formulier invulde en instuurde, waarbij ik onder andere mijn temperatuur moest meten. Een beetje onzinnig als je alleen maar wilt bellen voor je bloeddruk, maar braaf als ik ben, heb ik dus maar een thermometer besteld zodat ik dat formulier naar waarheid kon invullen.
Inmiddels heb ik de thermometer in huis; net mijn temperatuur gemeten en ik wil dat formulier invullen krijg ik de melding dat het sinds 12-05-2020 niet meer nodig is om het formulier in te vullen voordat je mag bellen![]()
Maar ja, we hebben inmiddels wel weer een thermometer voor het geval het nodig is![]()
En dan morgen maar even bellen.
Zuur.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:49 schreef livelink het volgende:
Ik wilde een afspraak met de ha om mijn bloeddruk te laten meten. Maar toen ik vorige week vrijdag keek, mocht ik alleen maar contact opnemen met de ha als ik eerst een heel formulier invulde en instuurde, waarbij ik onder andere mijn temperatuur moest meten. Een beetje onzinnig als je alleen maar wilt bellen voor je bloeddruk, maar braaf als ik ben, heb ik dus maar een thermometer besteld zodat ik dat formulier naar waarheid kon invullen.
Inmiddels heb ik de thermometer in huis; net mijn temperatuur gemeten en ik wil dat formulier invullen krijg ik de melding dat het sinds 12-05-2020 niet meer nodig is om het formulier in te vullen voordat je mag bellen![]()
Maar ja, we hebben inmiddels wel weer een thermometer voor het geval het nodig is![]()
En dan morgen maar even bellen.
Nee, ik kan morgen bellen tussen 08.00 en 10.00. Maar even afwachten wat ze dan zeggen. De arts van de bloedbank gaf aan dat het belangrijk was dat ik mijn bloeddruk 's ochtends zou laten meten. Geen idee waarom.quote:
Nee, een goedkope digitale koortsthermometer van nog geen ¤ 10,00quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zuur.
Maar nu heb je wel zo'n hippe oorthermometer met een digitaal display?
Ik denk dat hij dan iets lager is dan na een dag frustratie en stress. Maar of dat zo is, weet ik niet.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik kan morgen bellen tussen 08.00 en 10.00. Maar even afwachten wat ze dan zeggen. De arts van de bloedbank gaf aan dat het belangrijk was dat ik mijn bloeddruk 's ochtends zou laten meten. Geen idee waarom.
Ik weet dat mw. MM dat ook moest, maar ik weet niet meer waarom...quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dan iets lager is dan na een dag frustratie en stress. Maar of dat zo is, weet ik niet.
Het zegt mij zo niets. Maar als jij zegt dat je het al ooit gedraaid hebt, wil ik het ook geloven.quote:
Was een hitje in 1988.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Het zegt mij zo niets. Maar als jij zegt dat je het al ooit gedraaid hebt, wil ik het ook geloven.
Dat had ik niet kunnen raden.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was een hitje in 1988.
[ afbeelding ]
Ja, ik ken het wel. Had natuurijk geen titel of artiest geweten, maar het nummer ken ik zeker.quote:
4 wekenquote:Op woensdag 13 mei 2020 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was een hitje in 1988.
[ afbeelding ]
Heb je wel al gepland wanneer je vrij bent?quote:
Toevallig zei ik dat daarstraks nog tegen mijn vader.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je wel al gepland wanneer je vrij bent?
Ik heb echt geen idee. Totaal niet mee bezig (geweest).quote:
Moeten jullie dat niet op tijd aanvragen?quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Totaal niet mee bezig (geweest).
Ik heb ook nog geen idee, ik denk na de schoolvakanties.quote:
Ligt er natuurlijk ook aan wat er tegen die tijd mag.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar geen idee wat we dan gaan doen...
Ik pas me wel aan aan de rest.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Moeten jullie dat niet op tijd aanvragen?
Ik denk dat dat wel weer open zal gaan.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan wat er tegen die tijd mag.
Ik wil met mijn vader wel naar het open lucht museum in Arnhem.
Daar zouden we anders ook met mijn moeder heen gegaan zijn.
Je bent te goed voor je collega's.quote:
Dat zou toch tot de mogelijkheden moeten behoren. Dat is echt enorm groot.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan wat er tegen die tijd mag.
Ik wil met mijn vader wel naar het open lucht museum in Arnhem.
Daar zouden we anders ook met mijn moeder heen gegaan zijn.
Ik heb echt geen idee. Ik ben er nog nooit geweest.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zou toch tot de mogelijkheden moeten behoren. Dat is echt enorm groot.
Zeker, misschien moet je vooraf reserveren of zo, maar dat moet te doen zijn...quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Ik ben er nog nooit geweest.
Maar als we buiten de schoolvakanties gaan, moet het sowieso wel rustiger zijn, toch?
Dat lijkt me ook wel.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, misschien moet je vooraf reserveren of zo, maar dat moet te doen zijn...
Gedaan. Maar je draait lekker. Ik heb geen klagen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:19 schreef MadMaster het volgende:
OK, wat willen jullie horen?
Ik wil van allebei minimaal 1 song doorkrijgen...
Dit dus.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Gedaan. Maar je draait lekker. Ik heb geen klagen.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze hebben er lekkere worstenbroodjes.
Hoewel ik er al eeuwen niet meer geweest ben...
In Arnhem komen ze van het open vuur af.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]Altijd lekker.
Al hebben we er daar in Brabant ook wel genoeg van.
Mmm..... toch maar eens kijken daar dan.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Arnhem komen ze van het open vuur af.
Zo lekker...
Er zit zo'n oud bakkershuys, daar hebben ze ook Oud Hollandse koekjes en zo...quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Mmm..... toch maar eens kijken daar dan.
Neem dan ook een stuk geitenkaas met fenegriek meequote:Op woensdag 13 mei 2020 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Mmm..... toch maar eens kijken daar dan.
Oeh.... dat klinkt goed. Lekkere verse koekjes.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zit zo'n oud bakkershuys, daar hebben ze ook Oud Hollandse koekjes en zo...
quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Neem dan ook een stuk geitenkaas met fenegriek mee
Genoegquote:Op woensdag 13 mei 2020 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is dan weer niet mijn smaak.
Hebben ze ook andere kaasjes?
Vast wel.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is dan weer niet mijn smaak.
Hebben ze ook andere kaasjes?
Dan zal ik toch eens kijken.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Genoeg![]()
Al is het alweer een jaar of 12 geleden dat ik er was.
In a foreign field he layquote:Op woensdag 13 mei 2020 20:34 schreef Melting het volgende:
Sorry Livelink.
Maar de tekst is zo.... indrukwekkend.
Hun tour is uitgesteld, ze komen nu 10 juli 2021 in het GelreDomequote:Op woensdag 13 mei 2020 20:38 schreef Melting het volgende:
Ik wilde hier eigenlijk deze zomer ook heen gaan.
Toch maar eens kijken of het mogelijk is.
Passendale is zwaar gevochten in de eerste wereldoorlog.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:39 schreef livelink het volgende:
Ieper en omgeving staan op mijn verlanglijstje. Misschien wat morbide, maar ik wil die omgeving wel eens zien waar zoveel ellende is geweest.
Ik had jouw reactie niet gezien, toen ik de mijne postte. Kennelijk intrigeert het ons allebeiquote:Op woensdag 13 mei 2020 20:38 schreef Melting het volgende:
Ik wilde hier eigenlijk deze zomer ook heen gaan.
Toch maar eens kijken of het mogelijk is.
Passendale is zwaar gevochten in de eerste wereldoorlog.
Ich bin dabei.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hun tour is uitgesteld, ze komen nu 10 juli 2021 in het GelreDome
Je klinkt nu alsof je er in 1944 bij wasquote:Op woensdag 13 mei 2020 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb niet veel met WO I, het zegt me niks.
Met WO II dan weer wel, zou wel weer naar Normandië willen...
Daar moet ik ook nog eens naartoe.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb niet veel met WO I, het zegt me niks.
Met WO II dan weer wel, zou wel weer naar Normandië willen...
Misschien in een vorig leven.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je klinkt nu alsof je er in 1944 bij was
Toen niet, daarna vele keren...quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je klinkt nu alsof je er in 1944 bij was
Deze tour had ik ze ook wel willen zien maar ¤90 voor een kaartje vind ik wat te gortig.quote:
Zegt me nog niets.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:42 schreef MadMaster het volgende:
Even rust nu...
En van Melting verwacht ik dat hij dit kent...
Ik ken die niet.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Deze tour had ik ze ook wel willen zien maar ¤90 voor een kaartje vind ik wat te gortig.
Ze nemen Airbourne mee zie ik. Eindelijk eens een goed voorprogramma.
Denk voetbal...quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Zegt me nog niets.
Waarvan zou ik het moeten kennen?
Australische band, beetje in de stijl van AC/DC maar dan een stukje leuker. Heb ze eens op Speedfest gezien en toen was het best wel goed.quote:
Ben er ook bang voor. Bruce moet zijn vloot toch ergens van onderhouden.quote:Maar minder dan ¤90,- gaat het niet meer worden ben ik bang.
Daar was ik nooit opgekomen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is de tune van deze film:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor. Bruce moet zijn vloot toch ergens van onderhouden.
Ja, net even gechecked. You stupid boyquote:Op woensdag 13 mei 2020 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, die staat nog op Mixcloud, geloof ik...
Wel van gehoord. Nooit gezien, volgens mij.quote:
Ow, gauw doen...quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel van gehoord. Nooit gezien, volgens mij.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zat jij het ESF geneuzel afgelopen week niet te promoten?
Zit wat in jaquote:Op woensdag 13 mei 2020 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zat jij het ESF geneuzel afgelopen week niet te promoten?
Oh ja, ik heb nog gestemd voor de top50.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zit wat in jaIk zat er zelfs aan te denken om morgenavond een show met alleen ESF-muziek te doen. Bewust niet vrijdag (Top 50 op Radio 2) of zaterdag (programma op tv en show van Melting)
Er zijn leuke, goede, grappige, waardeloze, dramatische songs geweest en ieder pikt er uit wat hij/zij aardig vindt...quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zit wat in jaIk zat er zelfs aan te denken om morgenavond een show met alleen ESF-muziek te doen. Bewust niet vrijdag (Top 50 op Radio 2) of zaterdag (programma op tv en show van Melting)
quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:54 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter heeft per ongeluk allemaal playlists aangemaakt op mijn spotifiy-account. Ik zit er even door te grasduinen. Zit leuke muziek bij hoor.
Ik ook: ESF / NPO Radio 2 Songfestival Top 50quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb nog gestemd voor de top50.
Mee eensquote:Op woensdag 13 mei 2020 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn leuke, goede, grappige, waardeloze, dramatische songs geweest en ieder pikt er uit wat hij/zij aardig vindt...
Wij hebben precies 1 overlap.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ook: ESF / NPO Radio 2 Songfestival Top 50
Nee, ik wist niet dat de nummers van dit jaar meetelden. We hebben alleen I treni di Tozeur gemeen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem de tweede, maar jou kennende denk ik de vierde
Lekker hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben vanmiddag naar Zandvoort gereden en heb daar vanaf de officieel afgesloten boulevard de zee staan bekijken.
Volle bak wind, dikke schuimkoppen en alle viskramen open...
Het moest even.
Er was overigens bijna niemand...
Ik dacht eerst heel even dat het Harrie Jekkers was.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:06 schreef MadMaster het volgende:
De voormalige portier van Paradiso, Ton Lebbink.
In z'n vrije tijd poëet...
Nee, dit is/was een echte Amsterdammer...quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht eerst heel even dat het Harrie Jekkers was.
Volgende keer gewoon weer doen...quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:11 schreef Rafeiro het volgende:
Ik had hier een hele rare mashup stream de hele tijd. Per ongeluk 2 muziekspelers tegelijk aan staan. Dus de muziek van MM onder een oude stream van Tom Hades. En het klonk nog wel leuk ook
Ja, er gaan nog veel klappen vallen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:24 schreef livelink het volgende:
Ik kreeg deze week een brief dat ik mijn geld terug krijg van een musical waar ik kaartjes voor had. Het lukt niet meer om een nieuwe datum in te plannen.
Het is van een amateurgezelschap, waar ik wat mensen van ken. Dit is vrees ik de doodsteek voor het gezelschap. Ik heb de neiging om het geld dan maar over te maken rechtstreeks naar hen.
Ik heb besloten om bij kleine concerten geen geld terug te vragen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:24 schreef livelink het volgende:
Ik kreeg deze week een brief dat ik mijn geld terug krijg van een musical waar ik kaartjes voor had. Het lukt niet meer om een nieuwe datum in te plannen.
Het is van een amateurgezelschap, waar ik wat mensen van ken. Dit is vrees ik de doodsteek voor het gezelschap. Ik heb de neiging om het geld dan maar over te maken rechtstreeks naar hen.
Dat is wel een nobel iets.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:24 schreef livelink het volgende:
Daar ging je toch al amper heen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook niet voor mijn seizoenkaart bij Ajax...
quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken je nagaan hoe gul ik voor ze ben...
Ze hebben er dit jaar natuurlijk al in geïnvesteerd en moesten de kosten eruit halen dmv de kaartverkoop. Dus de vraag is of ze de periode tot volgend jaar wel kunnen overbruggen. Ik ga het maar gewoon doen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel een nobel iets.
Maar waar hebben zij het geld voor nodig dan?
Kunnen ze het stuk niet bv volgend jaar alsnog doen?
Ik vroeg me eigenlijk af, of ze doorlopende kosten hebben, omdat het amateurs zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze hebben er dit jaar natuurlijk al in geïnvesteerd en moesten de kosten eruit halen dmv de kaartverkoop. Dus de vraag is of ze de periode tot volgend jaar wel kunnen overbruggen. Ik ga het maar gewoon doen.
decors, kostuums en zo.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vroeg me eigenlijk af, of ze doorlopende kosten hebben, omdat het amateurs zijn.
Als ze het goed doen, worden die betaald van wat er bv vorig jaar binnen gekomen is.quote:
Dit zit inderdaad goed in elkaar, de DJs from Mars groep.quote:
Ik heb geen idee. Misschien wel. Maar toch maar gedoneerd.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Als ze het goed doen, worden die betaald van wat er bv vorig jaar binnen gekomen is.
Dus als er volgend jaar weer binnenkomt, kunnen ze het jaar daarna daar weer van betalen.![]()
Of denk ik nu te simpel.
Netjes hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Misschien wel. Maar toch maar gedoneerd.
Ook fijnquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:38 schreef MadMaster het volgende:
Kraftwerk - Radioactivity (William Orbit US Hardcore Remix)...
Ik mis Anthrax toch wel in deze versie.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Public Enemy - Bring The Noise...
Het werd er tijd voor, Melting viel in slaap...
Dit is altijd het tijdstip waarop het een uitdaging wordt om Melting wakker te houdenquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Public Enemy - Bring The Noise...
Het werd er tijd voor, Melting viel in slaap...
quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit is altijd het tijdstip waarop het een uitdaging wordt om Melting wakker te houden
Er moet gewoon een zeer plaatselijke wintertijd worden ingevoerd, zodat je een uurtje later opstaat en een uurtje langer wakker blijftquote:
Ik sta tegenwoordig 3 kwartier later op, op dagen dat ik thuiswerk. Maar dat schiet niet op, want ik ben toch ruim voor de wekker gaat wakker.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er moet gewoon een zeer plaatselijke wintertijd worden ingevoerd, zodat je een uurtje later opstaat en een uurtje langer wakker blijft
quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je maar goed slaapt.
En geen 'Insomnia' hebt...
Ik slaap godzijdank als een roos, na ook een wat mindere tijd.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat goed slapen.....meestal word ik wel een paar keer per nacht wakker.
Vertel hem dan maar eens dat hij daar mee stopt. Omdat jij er last van hebt.quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:53 schreef livelink het volgende:
Sinds de lockdown staat mijn man om 05.00 op, dus een half uur vroeger dan normaal.
Geen idee waarom, maar daardoor word ik nu dus ook elke dag om 05.00 wakker
Dat is wel heel snel verbeterd danquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik slaap godzijdank als een roos, na ook een wat mindere tijd.
Gisteren had ik echt last van mijn verzwikte voet, lopen ging niet echt meer.
Ik ben daarom om 22.00 uur naar bed gegaan met een paar poinstillelrs achter mijn kiezen. Dan kijk ik nog 2 afleveringen van De Mol (Vlaamse versie) en ga rond middernacht slapen.
Oordoppen in en ik slaap finaal door de wekker...
Vanmorgen had ik nauwelijks nog last van mijn voet, het zeurt nu nog maar heel licht...
Dat is toch ook niet de bedoeling?quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oordoppen in en ik slaap finaal door de wekker...
Ja, dat heb ik al gezegdquote:Op woensdag 13 mei 2020 21:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Vertel hem dan maar eens dat hij daar mee stopt. Omdat jij er last van hebt.
Jawel, mw. MM wordt wakker van de wekker, zet koffie voor mij en als ik die op bed opgedronken heb, ga ik ook uit bed...quote:
Wat een luxe!quote:Op woensdag 13 mei 2020 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, mw. MM wordt wakker van de wekker, zet koffie voor mij en als ik die op bed opgedronken heb, ga ik ook uit bed...![]()
Onze katten krabben 's ochtends aan de slaapkamerdeur en van dat geluid wil ik echt niet wakker worden. Vandaar de oordoppen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |