quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Nu je het zegt.quote:
Goeie match danquote:
Wat een weekendje Texel wel niet kan doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:10 schreef Poefbank het volgende: Ik heb mezelf teruggevonden tijdens het reizen
![]()
echt een irritante shoarmaboerquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:11 schreef itchycoo het volgende:
Ah dit was het signaal voor Achmed dat hij neerbuigend kan gaan doen
Uitverkocht.quote:
insta gevonden?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:13 schreef ja_okay_whatever het volgende:
En ja jullie zijn scherp, ze is inderdaad nep
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:12 schreef Postbus100 het volgende:
Haha, ik heb geen relationships gehad, maar wel situationships.
Donequote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:12 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Pleur dit ff in de OP Chia
[ afbeelding ]
Wel eerlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Omdat jij nog kinderen zou willen kunnen we geen tweede date hebben
Ah.
Goede zaak toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Omdat jij nog kinderen zou willen kunnen we geen tweede date hebben
Ah.
Lijkt me wel iemand bij wie je makkelijk verteld over je soa.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:14 schreef Bluedisplay het volgende:
Ik vind die huisarts wel een prima type
Ja, beter dan dat dommige mens.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:14 schreef Bluedisplay het volgende:
Ik vind die huisarts wel een prima type
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Lijkt me wel iemand bij wie je makkelijk verteld over je soa.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is ook helemaal niks mis mee en misschien gewoon goed maar het klinkt soms zo droog.quote:
Zei ze van te voren een buitenlands type te willenquote:
Ciaoquote:
Nederlanders bellen elkaar nooit op. Paar keer appen en dan verwaterd het altijd door gebrek aan iniatief.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:18 schreef CrushedTinBox het volgende:
Waarom gaan al die plannen die ze na de date maken nooit door
deel durft geen nee te zeggen op tv, grotere deel verprutst het via whatsappquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:18 schreef CrushedTinBox het volgende:
Omdat er geen aanleiding om af te spreken was.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nederlanders bellen elkaar nooit op. Paar keer appen en dan verwaterd het altijd door gebrek aan iniatief.
Of zegt ja om iemand niet voor schut op tv te zetten.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:19 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
deel durft geen nee te zeggen op tv, grotere deel verprutst het via whatsapp
Dan is de alcohol uitgewerkt.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:18 schreef CrushedTinBox het volgende:
Echt hè ik wil haar als huisarts!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Najaquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:24 schreef Magica het volgende:
Wat een engerd die Turk, echt zo'n type die je kinderen ontvoerd
Maar toch niet kinderen ontvoerenquote:
Nouuuu, ik heb mijn twijfelsquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:39 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ja, oké. Dat is dan weer wel het andere uiterste.
Thijs zeeman heeft hem al in het vizier denk ikquote:
Hoezo, komt regelmatig voor hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:39 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ja, oké. Dat is dan weer wel het andere uiterste.
Er zijn Nederlandse dialecten die ik erger vindquote:Op woensdag 13 mei 2020 13:00 schreef RipCity het volgende:
dat taaltje! Blij dat wij niet zo kinderlijk praten.
Die blonde is 30quote:
Brrrrr.quote:
Nee.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:33 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Maar zou je van deze ook het frontje kunnen wisselen?
Mooi manquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:35 schreef Nine. het volgende:
Hij geeft haar vast een Escher poster cadeau
quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:35 schreef Nine. het volgende:
Hij geeft haar vast een Escher poster cadeau
Ik ben eigenlijk wel toe aan een nieuwe barman.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:37 schreef DKUp het volgende:
Victor lacht maar een beetje op de achtergrond.
Dat oortje heeft hem niet goed gedaan....quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel toe aan een nieuwe barman.
Ik vind dat bij haar wel staanquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Zo een stofje dat elke plooi in je lichaam accentueert.
Perfecte match.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:37 schreef DKUp het volgende:
De vriendelijk Pool eet vies en die blonde man is saai als de pleuris.
Nou iddquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:37 schreef DKUp het volgende:
De vriendelijk Pool eet vies en die blonde man is saai als de pleuris.
Pasta. Duh.quote:
Gewoon gestolde wodkaquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:39 schreef RipCity het volgende:
Nog nooit gehoord dat iemand naar Pools restaurant gaat.
Gewoon aardappels met vlees toch?
Pierogiquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:39 schreef RipCity het volgende:
Nog nooit gehoord dat iemand naar Pools restaurant gaat.
Gewoon aardappels met vlees toch?
In het nieuwe normaal doen we dat niet meerquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:42 schreef RipCity het volgende:
Eigenlijk best vreemd iemand te zoenen die je nog nooit hebt ontmoet.
Alleen vrouwen analyseren toch zo extreem?quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:42 schreef RipCity het volgende:
Mannen en vrouwen zijn gelijkquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen vrouwen analyseren toch zo extreem?
ehm en na 4 uur in bed liggen dan?quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:42 schreef RipCity het volgende:
Vrij normaal in zuid Europa, moet je er alleen geen 3 geven want dan denkt men dat je meer wilquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:42 schreef RipCity het volgende:
Trekken ze gewoon het hoofd weg.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Vrij normaal in zuid Europa, moet je er alleen geen 3 geven want dan denkt men dat je meer wil![]()
En een aardbeien drive-in!!quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:42 schreef RipCity het volgende:
jaja uden heeft ook een Appie en jumbo en Hema!
Lijkt me ook. Zo iemand met wie iedereen vrienden kan zijn.quote:
Jaaaa! Dat zag ik laatst. Maar las dat daar altijd een wachtrij staat van 2 uur!quote:
Daar ken ik het ook van jaquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jaaaa! Dat zag ik laatst. Maar las dat daar altijd een wachtrij staat van 2 uur!
Asociaalquote:
Echt he.quote:
Ik hoop dat ze meeleestquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:49 schreef itchycoo het volgende:
Ja maar echt.
Ik zou ook wel op date willen met Maxime
quote:
Haha stel. En het wordt wat, dan is het wel next level.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
Als iemand "mogieto" zegt weet ik genoeg. Hoeven we niet eens aan tafel.
Goede match toch.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:53 schreef yosander het volgende:
Ze zijn begin 20 en gaan niet meer uit??
Dat welquote:
Ben bang dat de vent ook als de zon schijnt de hond uit mag latenquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:54 schreef RipCity het volgende:
Vermoeiend type al die vrouw. Zo iedereen die over alles klaagt en moe ziek misselijk is
Je hebt ook gewoon mensen die dat niet leuk vinden he.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:53 schreef RickoKun het volgende:
"Ik ga niet meer uit, ben so sowwww volwassen, so beleefd"
Hekel aan mensen die dat zeggen.
Lamaarquote:
Ik ga zelf ook niet uit, maar hoef dat niet heel speciaal aan iedereen te verkondigen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:54 schreef wuuht het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon mensen die dat niet leuk vinden he.
Twentsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |