kan het alleen maar meevallenquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:49 schreef Themeparktommy het volgende:
Damn. Persoonlijke vete hier.
Ik heb vanavond een wandeldate. Maar met de verhalen van hier weet ik niet of ik daar nu heel blij mee moet zijn
quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:45 schreef mascara-klodder het volgende:
De idioot is gewoon een lafaard.
Hahahaha😂 Nou ja dan weet je dat ook weer..quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik maak geen hippe cake’s. Wel vega.
Had die gast weken geleden ookal commentaar op dat ik geen relatie krijg daar door
Is dat hip? Oke.... dan ben ik hipquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:50 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
vega is hip toch?
en ze klinken heel lekker.. dat is ook hip
Wandeldates zijn leukquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:49 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik heb vanavond een wandeldate. Maar met de verhalen van hier weet ik niet of ik daar nu heel blij mee moet zijn
weleens gedate met een vegetarier... werd inderdaad niksquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:52 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Hahahaha😂 Nou ja dan weet je dat ook weer..
Met wat?quote:Op [b]donderdag 14 mei 2020 10:19 schreef mascara-klodder het volgende:[/b]
[..]
We wachten rustig af.
Maar ik schat zo in dat die pisvlek niks van zichzelf laat zien.
Half FOK! kent mij hier irl en ik post soms ook nog weleens foto’s van mezelf (met hont)
Tip. Neem wat wijn mee en kijk of je ergens kunt gaan zitten.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:49 schreef Themeparktommy het volgende:
Weinig andere opties momenteel toch? (Behalve meteen thuis afspreken/neuken.)quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:15 schreef Cockwhale het volgende:
Een wandeldate
Mensen gaan echt te ver met hun angst voor corona.
En met griep, koortslip en een dikke soa, gaan ze gewoon naar de club en springen ze bij elkaar in bed.
2,5 week wachtenquote:Op donderdag 14 mei 2020 11:20 schreef Generationalpha het volgende:
Een wandeldate
En met griep, koortslip en een dikke soa, gaan ze gewoon naar de club en springen ze bij elkaar in bed.
Weinig andere opties momenteel toch? (Behalve meteen thuis afspreken/neuken.)
Die eerste weken zullen die terrassen echt stampvol zitten.quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:21 schreef Craptacular het volgende:
Weinig andere opties momenteel toch? (Behalve meteen thuis afspreken/neuken.)
Wat is er nou weer mis met een wandeldate?quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:15 schreef Cockwhale het volgende:
Een wandeldate
😂quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:15 schreef Cockwhale het volgende:
Een wandeldate
dat zitten ze met mooi weer sowieso altijdquote:Op donderdag 14 mei 2020 11:23 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Die eerste weken zullen die terrassen echt stampvol zitten.
Ergens in de avond doordeweek zal je heus wel een plekje kunnen vindenquote:Op donderdag 14 mei 2020 11:23 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Die eerste weken zullen die terrassen echt stampvol zitten.
je moet toch reserveren.. dus dat lijkt me geen issuequote:Op donderdag 14 mei 2020 11:59 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ergens in de avond doordeweek zal je heus wel een plekje kunnen vinden
Geen idee hoe het straks zal gaan maar hier in de bewoonde wereld zijn de terrasjes altijd wel behoorlijk vol.quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:59 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ergens in de avond doordeweek zal je heus wel een plekje kunnen vinden
Volgende keer bungee-jumpend al sushi etend op een festival - foto plaatsen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik sta gewoon bungee-jumpend op de foto. Op een festival
Shit, je was mij voor, en nog beter ook!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:38 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Festival trutje gespot!
Kon je niet bungee jumpen op een festival in Tirol, met snowboards aan je voeten, terwijl je een sushi roll naar binnenwerkt?
Een wandeldate is juist erg leuk in deze tijden.quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:15 schreef Cockwhale het volgende:
Een wandeldate
Je kunt na het wandelen ook gewoon met elkaar in bed springen hoor, vorige week nog gedaan.quote:Op donderdag 14 mei 2020 11:15 schreef Cockwhale het volgende:
Een wandeldate
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |