Waarheden gepost hier.quote:Op zondag 17 mei 2020 10:15 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ze zullen over het algemeen niet snel het eerste woord uitspreken als ze je leuk vinden (en niet dronken zijn), maar vrouwen benaderen veelal op de manier door figuurlijk gesproken 'de bal op de stip te leggen' zodat jij 'em in het doel kan trappen. Ze gaan vlakbij/tegen je aan dansen, per ongeluk tegen je aan stoten, je weg subtiel (lol) versperren, een aanraking/streling, een blik/glimlach (of meerdere), vaak naar je kijken. Als het te lang duurt, kiezen ze soms voor een directere aanpak (of ze haken af).
En ja, niet elke vrouw is even duidelijk/goed in flirten... net als mannen.
Ik hou persoonlijk van vrouwen die echt met blikken durven te flirten/spelen. Zijn er maar weinig die dat durven of goed kunnen.
Dat weet je wanneer je een move maakt.quote:Op zondag 17 mei 2020 12:27 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Als een vrouw je echt leuk vindt merk je dat vanzelf wel. Heb alleen moeite met onderscheid sociaal aardig en oprecht interesse/flirten bij vrouwen. Wanneer zit je vuistdiep in de friendzone?
Spreek je jezelf niet enorm tegen hier?quote:Op zondag 17 mei 2020 12:27 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Als een vrouw je echt leuk vindt merk je dat vanzelf wel. Heb alleen moeite met onderscheid sociaal aardig en oprecht interesse/flirten bij vrouwen. Wanneer zit je vuistdiep in de friendzone?
Nou ja alle artikelen over herkennen van flirtsignalen bij vrouwen zijn vrij duidelijk maar de helft daarvan kan dus ook gewoon prima sociaal aardig zijn, vanuit beroep of karakter. Het gaat mij om die diepere aardigheid. https://liefdescollege.nl/flirtsignalen-vrouwen-herkennen/quote:Op zondag 17 mei 2020 12:36 schreef M1stral het volgende:
[..]
Spreek je jezelf niet enorm tegen hier?
Ik zou me niet teveel laten leiden door wat er op internet vermeld staat over flirtsignalen bij vrouwen, maar trachten in het veld ervaring op te doen hoe zulke zaken te interpreteren. Veel van die signalen zijn namelijk ontzettend afhankelijk van context. Het advies is dan ook gewoon doen. Vallen en opstaan.quote:Op zondag 17 mei 2020 12:59 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Nou ja alle artikelen over herkennen van flirtsignalen bij vrouwen zijn vrij duidelijk maar de helft daarvan kan dus ook gewoon prima sociaal aardig zijn, vanuit beroep of karakter. Het gaat mij om die diepere aardigheid. https://liefdescollege.nl/flirtsignalen-vrouwen-herkennen/
Ja dat denk ik ook (LANGE knappe man). Met dien verstande dat lang natuurlijk relatief is. Met 1.70 ben je in veel landen "groot", zeker ten opzichte van de vrouwen aldaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:01 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen in al die landen min of meer hetzelfde willen. Gewoon een lange knappe man die zijn zaken op orde heeft.
Dan heb je de vraag hoe veel water bij de wijn je bereid bent te doen en naar mijn mening is de Nederlandse vrouw daar minder snel toe bereidt
Wat een gedoe allemaal. Heeft een vrouw in een discotheek ooit bij mij 4 uren gedaan. Dansen voor me en om mij heen, een hoop gedoe, wat een uitsloverij. Werd al moe van het kijken alleen al.quote:Op zondag 17 mei 2020 10:15 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ze zullen over het algemeen niet snel het eerste woord uitspreken als ze je leuk vinden (en niet dronken zijn), maar vrouwen benaderen veelal op de manier door figuurlijk gesproken 'de bal op de stip te leggen' zodat jij 'em in het doel kan trappen. Ze gaan vlakbij/tegen je aan dansen, per ongeluk tegen je aan stoten, je weg subtiel (lol) versperren, een aanraking/streling, een blik/glimlach (of meerdere), vaak naar je kijken. Als het te lang duurt, kiezen ze soms voor een directere aanpak (of ze haken af).
En ja, niet elke vrouw is even duidelijk/goed in flirten... net als mannen.
Ik hou persoonlijk van vrouwen die echt met blikken durven te flirten/spelen. Zijn er maar weinig die dat durven of goed kunnen.
Ja, en allemaal heel verschillend, neem ik aan.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:23 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Gaat niet om vrouwen uit Indonesie, maar uit Irak, Tunesie, Algerije, Marokko, Iran. UAE, dat soort landen.
Wat staan er veel domme dingen in dat liefdescollege.quote:Op zondag 17 mei 2020 12:59 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Nou ja alle artikelen over herkennen van flirtsignalen bij vrouwen zijn vrij duidelijk maar de helft daarvan kan dus ook gewoon prima sociaal aardig zijn, vanuit beroep of karakter. Het gaat mij om die diepere aardigheid. https://liefdescollege.nl/flirtsignalen-vrouwen-herkennen/
Daarom neem ik barvrouwen ed nooit serieus, want die flirten met praktisch iedereen.quote:Op zondag 17 mei 2020 12:59 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Waar zie ik die foto?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:49 schreef Generationalpha het volgende:
Poll: Hoe knap vinden jullie de dame in de OP?
• Niet zo bijzonder.
• Doorsnee knappe vrouw.
• Zeer knappe vrouw.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Niet, want die foto heb ik weg gehaald want niet toegestaan.quote:
Dat is denk ik alweer een vrij ouderwets beeld.quote:Op zondag 17 mei 2020 13:14 schreef LeesFoknl het volgende:
Dat begint zo vanaf een jaar of 26-30, mede afhankelijk van lang doorgestudeerd en een aantal jaren in je beroep willen werken of aan het werk vanaf je zestiende
Ludo? Die heb ik een tijd niet gezien inderdaad.quote:Op zondag 17 mei 2020 12:20 schreef Huck_ het volgende:
Volgens mij was hier ooit een user die een Amerikaanse vriendin had, kon er ook maar niet over ophouden
Kunnen beter een bal in de mond nemen ipv op de lijn leggen ........quote:Op zondag 17 mei 2020 10:15 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ze zullen over het algemeen niet snel het eerste woord uitspreken als ze je leuk vinden (en niet dronken zijn), maar vrouwen benaderen veelal op de manier door figuurlijk gesproken 'de bal op de stip te leggen' zodat jij 'em in het doel kan trappen .........
Wat noem jij hoger?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:08 schreef Joppiez het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn tegenwoordig vaak hoogopgeleid en financieel zelfstandig. Dat vertaalt zich dan weer naar veeleisend zijn, maar waar gek genoeg toch vaak neerkomt op oppervlakkigheid.
Het uiterlijk is het belangrijkste tegenwoordig.
En helaas lijkt die eis aan mannen hoger dan voor vrouwen. Ik vind de balans wel zoek eerlijk gezegd.
Ik open en las dit, wou niet jou quoten. Maar hij, weer niet waar zijn reactie staat. Dus dan maar zo:quote:Op maandag 18 mei 2020 23:38 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Wat noem jij hoger?
Daarnaast kan het ook te maken hebben met bindingsangst of -afkeer. Mensen die eigenlijk helemaal geen relatie willen, stellen ook expres hoge eisen.
Vrouwen zeggen dat ze een relatie willen zelfs als ze alleen willen neuken. Dat hoort zo, en krijgen ze niet uit hun systeem. Want anders hebben ze een slecht gevoel over zichzelf.quote:Op maandag 18 mei 2020 23:38 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Wat noem jij hoger?
Daarnaast kan het ook te maken hebben met bindingsangst of -afkeer. Mensen die eigenlijk helemaal geen relatie willen, stellen ook expres hoge eisen.
Dat seksuele kun je beter mee wachten tot je elkaar in het echt het gezien. Zorg eerst maar dat dat qua gesprekken net zo soepel gaat als online. Kun je daarna een keer beginnen met flirten. Anders valt het misschien tegen omdat verwachtingen hoog liggen.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Sinds vorige week donderdag een leuke match op Tinder gekregen. Één avondje op Tinder en de dagen erna een paar uur per dag gesproken op Whatsapp (zowel chat als voice). Ze is echt een catch... knap, intelligent, goede baan. Ze geeft me complimentjes en flirterige signalen maar niet extreem en niet seksueel van aard dus ben nog wat onzeker over wel of geen friendzone. Ik probeer het flirten wat op te voeren en ga proberen iets af te spreken voor Hemelvaartsdag. Weet niet waarom ik dit deel maar ben gewoon enthousiast.
Eens. Dat kan irl totaal anders zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:32 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Dat seksuele kun je beter mee wachten tot je elkaar in het echt het gezien. Zorg eerst maar dat dat qua gesprekken net zo soepel gaat als online. Kun je daarna een keer beginnen met flirten. Anders valt het misschien tegen omdat verwachtingen hoog liggen.
Beetje kansloos om al halve seksgesprekken te hebben zonder elkaar te hebben gezien eigenlijk. En dan IRL geen woord met elkaar kunnen wisselen. Maar daar zal iedereen anders in staan.
Succes!
Mwa, kan op zich wel maar met serieus daten zou ik er inderdaad even mee wachten. Als je allebei uit bent op seks dan is er niet veel mis mee.quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:32 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Dat seksuele kun je beter mee wachten tot je elkaar in het echt het gezien. Zorg eerst maar dat dat qua gesprekken net zo soepel gaat als online. Kun je daarna een keer beginnen met flirten. Anders valt het misschien tegen omdat verwachtingen hoog liggen.
Beetje kansloos om al halve seksgesprekken te hebben zonder elkaar te hebben gezien eigenlijk. En dan IRL geen woord met elkaar kunnen wisselen. Maar daar zal iedereen anders in staan.
Succes!
Dit inderdaad.quote:Op zondag 17 mei 2020 13:13 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik zou me niet teveel laten leiden door wat er op internet vermeld staat over flirtsignalen bij vrouwen, maar trachten in het veld ervaring op te doen hoe zulke zaken te interpreteren. Veel van die signalen zijn namelijk ontzettend afhankelijk van context. Het advies is dan ook gewoon doen. Vallen en opstaan.
Ik snap dat je het vervelend vind een blauwtje te lopen, maar het is wat het is. Word veel te zwaar aan getild.
Lastig ja.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:39 schreef SwitchSwatch het volgende:
Vind je iemand echt leuk of vind je het gewoon leuk om in deze eenzame periode contact te hebben en te daten.
Ik zie mijn collega’s vrijwel niet en mijn vrienden/familie een stuk minder. Ik mis het uitgaan en het stappen. Ik ben wel druk aan het daten en vraag me soms af of ik mijn date nu zelfs veel leuker vindt (minder kritisch zijn).
Hoe denken jullie over het aangaan van een relatie als de gehele dating periode heeft plaatsgevonden tijdens de intelligente lockdown?
Niet doen of vrouwen alleen maar afgaan op uiterlijk. Ik tinder met vlagen. Mijn grootste ergernissen zijn achterlijke foto’s met rare hoeken en of type lompe boer of type gladjakker. De vraag ‘wat zoek je hier’ gaat ook helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:08 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen zijn tegenwoordig vaak hoogopgeleid en financieel zelfstandig. Dat vertaalt zich dan weer naar veeleisend zijn, maar waar gek genoeg toch vaak neerkomt op oppervlakkigheid.
Het uiterlijk is het belangrijkste tegenwoordig.
En helaas lijkt die eis aan mannen hoger dan voor vrouwen. Ik vind de balans wel zoek eerlijk gezegd.
Op normale gesprekken ook echt niet hoor, heb hier na 1-2maanden weer eens erop gekeken, omdat het vooral als tijdsverspilling voelt, en de meeste of reageren niet eens nadat je een heel spontaan stukje stuurt of ze gaan niet eens in op wat je neerzet.quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Niet doen of vrouwen alleen maar afgaan op uiterlijk. Ik tinder met vlagen. Mijn grootste ergernissen zijn achterlijke foto’s met rare hoeken en of type lompe boer of type gladjakker. De vraag ‘wat zoek je hier’ gaat ook helemaal nergens over.
Ik ben ook echt Tindermoe op dit moment. Elk stukje creativiteit dat je er nog probeert in te gooien verzandt vaak na 2 zinnen alweer in een zaaddodend vraag en antwoord-gesprek.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Op normale gesprekken ook echt niet hoor, heb hier na 1-2maanden weer eens erop gekeken, omdat het vooral als tijdsverspilling voelt, en de meeste of reageren niet eens nadat je een heel spontaan stukje stuurt of ze gaan niet eens in op wat je neerzet.
De laatste presteerde het zelfs om wel constant te vragen wat ik gestudeerd had terwijl er geen zinnig woord uit kwam
(Moet ook zeggen dat ik er na 3 keer proberen met een leuk stukje met inhoud een beetje klaar mee was)
Alleen maar hoogopgeleid. Bij lager opgeleiden voel ik al snel dat de gelijkwaardigheid verdwijnt uit de gesprekken, omdat je simpelweg te slim voor de ander bent.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:29 schreef Ciclon het volgende:
Daten jullie ook personen met een hoger of lager opleidingsniveau? En zo ja, wat zijn jullie ervaringen?
Ik bevind me aan de andere kant. Kwa gesprekstof kan ik goed mee, merk eigenlijk geen niveau verschil. Echter als we het over opleiding hebben, voel ik me vaak genoodzaakt om niet meer te reageren. Uit eerdere ervaringen merk ik dat het een struikelblok is, vaak aan de andere kant. Jammer dat de meeste vrouwen op Tinder hoogopgeleid zijn (denk zo'n 80/90%.)quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:37 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Alleen maar hoogopgeleid. Bij lager opgeleiden voel ik al snel dat de gelijkwaardigheid verdwijnt uit de gesprekken, omdat je simpelweg te slim voor de ander bent.
Misschien eens andere apps proberen?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:50 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Ik bevind me aan de andere kant. Kwa gesprekstof kan ik goed mee, merk eigenlijk geen niveau verschil. Echter als we het over opleiding hebben, voel ik me vaak genoodzaakt om niet meer te reageren. Uit eerdere ervaringen merk ik dat het een struikelblok is, vaak aan de andere kant. Jammer dat de meeste vrouwen op Tinder hoogopgeleid zijn (denk zo'n 80/90%.)
Vind beide prima. Er zijn uiteraard wel uitersten. Wel praat het makkelijker als je beide op hetzelfde niveau zit. Maar het zegt voor mij dan niet per se dat ik het niet heel gezellig kan hebben met iemand met een lagere opleiding (mentaal dan, los van het fysieke aspect). Soms is een lagere opleiding ook wel eens goed omdat ik soms het idee heb dat die mensen zich minder druk maken omdat ze over (minder) zaken minder nadenken en dat kan ik soms ook wel eens gebruikenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:29 schreef Ciclon het volgende:
Daten jullie ook personen met een hoger of lager opleidingsniveau? En zo ja, wat zijn jullie ervaringen?
Waarom date je niet gewoon vrouwen van je eigen niveau dan? Ik kom toch ook wel vrij veel lager opgeleiden tegen hoor.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:50 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Ik bevind me aan de andere kant. Kwa gesprekstof kan ik goed mee, merk eigenlijk geen niveau verschil. Echter als we het over opleiding hebben, voel ik me vaak genoodzaakt om niet meer te reageren. Uit eerdere ervaringen merk ik dat het een struikelblok is, vaak aan de andere kant. Jammer dat de meeste vrouwen op Tinder hoogopgeleid zijn (denk zo'n 80/90%.)
Ik herken mezelf hier wel in. Zit zelf op mbo/hbo niveau, maar ik kan eigenlijk altijd wel met iedereen praten. Ook universitaire mensen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:50 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Hoewel ik me echt snob voel als ik dit argument aangeef ervaar ik dit ookquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:37 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Alleen maar hoogopgeleid. Bij lager opgeleiden voel ik al snel dat de gelijkwaardigheid verdwijnt uit de gesprekken, omdat je simpelweg te slim voor de ander bent.
Het klinkt ook niet heel sympathiek besef ik me nu.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoewel ik me echt snob voel als ik dit argument aangeef ervaar ik dit ook
Ik herken het absoluut. Ik probeer mensen wel altijd een kans te geven maar wanneer er echt veel me en die gebruikt word. Of er gewoon geen diepgang ontstaat dan geef ik het maar op.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het klinkt ook niet heel sympathiek besef ik me nu.Maar wel gewoon mijn ervaring.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het klinkt ook niet heel sympathiek besef ik me nu.Maar wel gewoon mijn ervaring.
Ben je nu gewoon Generation Alpha aan het dissenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik herken het absoluut. Ik probeer mensen wel altijd een kans te geven maar wanneer er echt veel me en die gebruikt word. Of er gewoon geen diepgang ontstaat dan geef ik het maar op.
Hoe vergaat het jou op Tinder jongedame?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:53 schreef Womanly het volgende:
[..]
[..]
Ben je nu gewoon Generation Alpha aan het dissen![]()
Me is gewoon spreektaal.
Ontopic: taalgebruik maakt iets minder uit maar diepgang is zeer zeker belangrijk.
Merk dat ik dr niet zoveel zin en energie in heb.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:56 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hoe vergaat het jou op Tinder jongedame?
Frustrerend is dat ja. Heb hetzelfde, er is bijna geen beginnen aan. Tegen de tijd dat je er een date uitgeperst hebt is de vibe alweer weg.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:57 schreef Womanly het volgende:
[..]
Merk dat ik dr niet zoveel zin en energie in heb.
Misschien is het de corona poopout ofzo.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:58 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Frustrerend is dat ja. Heb hetzelfde, er is bijna geen beginnen aan. Tegen de tijd dat je er een date uitgeperst hebt is de vibe alweer weg.
Ik ben helemaal niemand aan het dissen. Ik geef juist aan dat het continu gebruik van me waar mij moet staan gewoon storend is. Ik gok dat Generation Alpha dat hier wel uit begreep.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:53 schreef Womanly het volgende:
[..]
[..]
Ben je nu gewoon Generation Alpha aan het dissen![]()
Me is gewoon spreektaal.
Ontopic: taalgebruik maakt iets minder uit maar diepgang is zeer zeker belangrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |