abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 10:14:39 #76
5428 crew  miss_sly
pi_193099249
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:01 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Bij de minst geringe kritische noot hoor je er over het algemeen niets meer van.
Jij zit er zelf wel op te wachten om kritische noten te kraken als eerste contact met een match?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_193099263
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat een aparte vergelijking.
Hoewel je gelijk hebt over de misstanden en dat die 'hulp' niet goed is, doen de meeste mensen (en echt niet alleen vrouwen) dat wel omdat ze denken dat ze iets goeds doen. Omdat ze dat willen. Er zit dus echt wel een goed hart in, alleen kunnen ze beter een andere manier zoeken om daar iets mee te doen.
Er zit dus een dom hart in? Dat is wat je zegt? Een keer googelen maakt al duidelijk wat er mis is in die voluntoerism industrie. Met "ik bedoel het goed" kon je pre-interwebz weg komen, nu kies je gewoon bewust voor de blauwe pil en dat zegt iets over je.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 10:17:14 #78
5428 crew  miss_sly
pi_193099291
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:15 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Er zit dus een dom hart in? Dat is wat je zegt? Een keer googelen maakt al duidelijk wat er mis is in die voluntoerism industrie. Met "ik bedoel het goed" kon je pre-interwebz weg komen, nu kies je gewoon bewust voor de blauwe pil en dat zegt iets over je.
Ik weet niet hoe het tegenwoordig is, maar kan me niet voorstellen dat er nog veel van die reizen worden aangeboden. De berichtgeving eromheen is de laatste jaren wel aanwezig geweest. Toch zal niet iedereen dat weten, inderdaad. Is dat dom? Neuh, niet per se. Hooguit slecht geinformeerd.

Hoe dan ook is de vergelijking met Mengele echt totaal idioot.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_193099348
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat een aparte vergelijking.
Hoewel je gelijk hebt over de misstanden en dat die 'hulp' niet goed is, doen de meeste mensen (en echt niet alleen vrouwen) dat wel omdat ze denken dat ze iets goeds doen. Omdat ze dat willen. Er zit dus echt wel een goed hart in, alleen kunnen ze beter een andere manier zoeken om daar iets mee te doen.
mja kennis is macht

maar de enige keren dat ik met zulke gesprekken in aanraking kwam.. wordt door de weldoener gewoon keihard ontkent dat het mogelijk is dat mensen misbruik maken van hun goede gedrag.

en dat is natuurlijk wel een beetje naief.
pi_193099411
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:02 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Lol, en dan later alle vrouwen die ik eigenlijk niks vind onmatchen of ghosten. Ook zo gemeen. Nee, dan swipe ik liever wat naar links. Zoals ik zelf niet behandeld wil worden, behandel ik anderen ook niet.
Tja, dan moeten ze meer werk van hun profiel maken. Ik hoef geen foto te zien waar je helemaal opgetut met gebruik van instagram filters op staat. Ook riviera mansion teksten of zonsondergangen kunnen me niet bekoren.
Dan heb je nog de vrouwen de betaalt willen worden voor hun diensten, vrouwen met een open relatie, importbruidjes enz. Mij maakt het niet uit om iemand te unmatchen of unmatched te worden zonder een bericht. ik zit daar voor mezelf in de eerste instantie. Ghosten doe ik dan weer niet aan maar is me wel eens overkomen. Ik zie nu niet in wat er moeilijk aan is om op een beschaafde manier afscheid te nemen.
Ook het niet invullen van een tekst kan ik weinig mee. Ik snap ook wel dat Tinder niets doet met zulke zaken. Want als ze bij de vrouwen serieus zouden modden op het gebrek aan tekst zouden ze 50% van hun vrouwelijke profielen kwijt zijn.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_193099491
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Jij zit er zelf wel op te wachten om kritische noten te kraken als eerste contact met een match?
Ja hoor, dat vind ik niet erg. Vooral wanneer het gedrag of houding betreft, dan mag iemand best op een normale manier daar wat van zeggen, zonder te vervallen in scheldwoorden/beledigingen. Niet als eerste reactie inderdaad, maar na een beetje heen en weer te hebben gesproken, dan vind ik dat best kunnen.
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 10:39:10 #82
5428 crew  miss_sly
pi_193099563
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:33 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ja hoor, dat vind ik niet erg. Vooral wanneer het gedrag of houding betreft, dan mag iemand best op een normale manier daar wat van zeggen, zonder te vervallen in scheldwoorden/beledigingen. Niet als eerste reactie inderdaad, maar na een beetje heen en weer te hebben gesproken, dan vind ik dat best kunnen.
Natuurlijk, na wat heen en weer te hebben gesproken.
Hier werd gezegd dat een dergelijke foto een goede opening was om te vragen of ze wel wisten dat dat eigenlijk heel slecht was. Dan is er nog weinig heen en weer gesproken. Kan me niet voorstellen dat veel mensen m/v dat een prettige opening vinden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_193099571
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat een aparte vergelijking.
Hoewel je gelijk hebt over de misstanden en dat die 'hulp' niet goed is, doen de meeste mensen (en echt niet alleen vrouwen) dat wel omdat ze denken dat ze iets goeds doen. Omdat ze dat willen. Er zit dus echt wel een goed hart in, alleen kunnen ze beter een andere manier zoeken om daar iets mee te doen.
Dat mag jij vinden, maar als je nu nog aan weeshuistoerisme doet ben je niet in orde. Als je zo graag kinderen helpt is het minste wat je van te voren kunt doen jezelf informeren of datgene wat je doet wel goed is. En wat de vergelijking met Mengele betreft die man dacht ook dat zijn experimenten goed waren terwijl het zelfs als je het alleen wetenschappelijk bekijkt gewoon broddelwerk was.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 10:42:41 #84
5428 crew  miss_sly
pi_193099604
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:22 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

mja kennis is macht

maar de enige keren dat ik met zulke gesprekken in aanraking kwam.. wordt door de weldoener gewoon keihard ontkent dat het mogelijk is dat mensen misbruik maken van hun goede gedrag.

en dat is natuurlijk wel een beetje naief.
Naief, inderdaad. En zeker in de huidige tijd kun je veel meer informatie hebben.

Er zijn echt nog hele hordes mensen (ook weer m/v) die helemaal niet bezig zijn met algemene ontwikkeling, actualiteiten, misstanden in de wereld.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_193099657
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 00:43 schreef Yiwei het volgende:
Ik heb nog nooit een man horen zeggen:

- jij bent zo slim, ik word verliefd op jou
- jij bent zo lief, ik word verliefd op jou
- jij hebt zo veel geld, ik word verliefd op jou
- jij kiest mooie meubels, ik word verliefd op jou
- jij beweegt zoveel, ik word verliefd op jou
- jij leest veel kranten, ik word verliefd op jou
- jij hebt schaak wedstrijden gewonnen, ik word verliefd op jou
- jij werkt zo hard, ik word verliefd op jou
- enz.

Niet tegen mij of tegen andere vrouwen, niet over mij of over andere vrouwen

Je hoort wel vaker:
- jij bent zo mooi, ik word verliefd op jou
- jouw ogen zijn zo mooi, ik word verliefd op jou

Je hoort nooit van een man zeggen:
- jouw handen zijn zo mooi, ik word verliefd op jou

M.a.w. raar dat mannen nog steeds niet tevreden zijn als ze mooie foto's zien in apps. Alhoewel ieder vrouw met make-up er zo uitziet :')

Het is toch normaal dat iedereen op elkaar lijkt; dezelfde land, dezelfde cultuur, dezelfde taal, dezelfde winkels, dezelfde onderwijs, dezelfde voorouders, enz.

Als mensen iets anders willen, dan kunnen ze naar een ander land gaan waar mensen anders zijn, of mensen met andere afkomst in dit land aandacht geven.
🌟_🌟 Ja dit is nou precies wat het probleem is. Grappig hoe veel mannen zeuren over dat vrouwen alleen een knappe/rijke man willen, alsof dat een onrecht is. En zelf denken dat vrouwen wel gereduceerd willen worden tot hun uiterlijk.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 09:53 schreef vipergts het volgende:
Dat is me veel te veel moeite in de meeste profielen staat toch niets. Ik swipe gewoon alles naar rechts als ik 's-ochtends na het opstaan mijn behoefte doe. Ik kijk wel of ze bevalt als het een match is.
Vipergts: heeft letterlijk schijt aan vrouwen
Vipergts 2 maanden later: waarom krijg ik geen dates?

quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:04 schreef Cockwhale het volgende:
En bij vrouwen zijn al die woorden een synoniem voor je bent mooi / knap. Komt dus op hetzelfde neer.
Komt er vooral op neer dat jij een leugenaar bent die op een makkelijke bedrieglijke manier sex wil scoren.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_193099664
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Naief, inderdaad. En zeker in de huidige tijd kun je veel meer informatie hebben.

Er zijn echt nog hele hordes mensen (ook weer m/v) die helemaal niet bezig zijn met algemene ontwikkeling, actualiteiten, misstanden in de wereld.
mja ook niet mijn type :)

beiden niet trouwens want in beide gevallen komt het gewoon neer op oogkleppen op hebben :)
pi_193099675
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:47 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

🌟_🌟 Ja dit is nou precies wat het probleem is. Grappig hoe veel mannen zeuren over dat vrouwen alleen een knappe/rijke man willen, alsof dat een onrecht is. En zelf denken dat vrouwen wel gereduceerd willen worden tot hun uiterlijk.
[..]

Vipergts: heeft letterlijk schijt aan vrouwen
Vipergts 2 maanden later: waarom krijg ik geen dates?
[..]

Komt er vooral op neer dat jij een leugenaar bent die op een makkelijke bedrieglijke manier sex wil scoren
:')

Ik ben altijd eerlijk in mijn intenties. Staat zelfs in mijn bio. Dus ga even ergens anders hallucineren aub.
pi_193099694
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:48 schreef Cockwhale het volgende:

:')

Ik ben altijd eerlijk in mijn intenties. Staat zelfs in mijn bio. Dus ga even ergens anders hallucineren aub.
Waarom lieg je dan tegen vrouwen?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 10:50:19 #89
5428 crew  miss_sly
pi_193099700
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:47 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

mja ook niet mijn type :)

beiden niet trouwens want in beide gevallen komt het gewoon neer op oogkleppen op hebben :)
Mijne ook niet. NIet alle mensen zijn hetzelfde. Dus laat vooral lekker links liggen wat je niet past.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_193099708
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:49 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Waarom lieg je dan tegen vrouwen?
Waarom praat jij poep?

[edit] Ik snap het al. Je leest mijn opmerking verkeerd. Try again.
Als vrouwen zeggen dat een man slim is als flirt, bedoelen ze, je bent knap. Snap je het nu?
  woensdag 13 mei 2020 @ 11:02:59 #91
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_193099885
Het begint weer zo’n vrouwen-bash topic te worden hè. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_193099931
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:47 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

🌟_🌟 Ja dit is nou precies wat het probleem is. Grappig hoe veel mannen zeuren over dat vrouwen alleen een knappe/rijke man willen, alsof dat een onrecht is. En zelf denken dat vrouwen wel gereduceerd willen worden tot hun uiterlijk.
[..]

Vipergts: heeft letterlijk schijt aan vrouwen
Vipergts 2 maanden later: waarom krijg ik geen dates?
[..]

Komt er vooral op neer dat jij een leugenaar bent die op een makkelijke bedrieglijke manier sex wil scoren.
Ja ik moet wel even een goede manier vinden om dat uit te leggen. Maar ik maak me niet druk om het niet krijgen van een date. Net als bij de vrouwelijke profielen is er bij de mannen op Tinder meer dan genoeg mis.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_193100000
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:51 schreef Cockwhale het volgende:

Waarom praat jij poep?

[edit] Ik snap het al. Je leest mijn opmerking verkeerd. Try again.
Als vrouwen zeggen dat een man slim is als flirt, bedoelen ze, je bent knap. Snap je het nu?
Als ik iets tegen een man zeg dan zeg ik letterlijk wat ik bedoel. Is het een man die een fotomodel lijkt maar verder niks interessants heeft zou ik (als ik aan het daten was geweest) schrijven: je bent knap. Als het een man was zonder foto met interessante tekst schreef ik: je bent slim of je bent interessant.
Als hij beiden heeft tja dan schreef ik wat voor mij de doorslag gaf.
Zo kun je alles wel beredeneren vanuit jouw beperkte visie. Kun je beter helemaal niks schrijven of zeggen tegen vrouwen , als je boodschap erachter altijd even oppervlakkig is wat je ook schrijft/zegt

quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 11:05 schreef vipergts het volgende:
Ja ik moet wel even een goede manier vinden om dat uit te leggen. Maar ik maak me niet druk om het niet krijgen van een date. Net als bij de vrouwelijke profielen is er bij de mannen op Tinder meer dan genoeg mis.
Nou ja, dat is wel goed. Beter dan wanhoop iig.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_193100607
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 11:11 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Als ik iets tegen een man zeg dan zeg ik letterlijk wat ik bedoel. Is het een man die een fotomodel lijkt maar verder niks interessants heeft zou ik (als ik aan het daten was geweest) schrijven: je bent knap. Als het een man was zonder foto met interessante tekst schreef ik: je bent slim of je bent interessant.
Als hij beiden heeft tja dan schreef ik wat voor mij de doorslag gaf.
Zo kun je alles wel beredeneren vanuit jouw beperkte visie. Kun je beter helemaal niks schrijven of zeggen tegen vrouwen , als je boodschap erachter altijd even oppervlakkig is wat je ook schrijft/zegt
[..]

Nou ja, dat is wel goed. Beter dan wanhoop iig.
Ik heb vrouwen graag interessant en nee je hoeft niet alles op je profiel te zetten dat doe ik ook niet omdat niet iedereen alles hoeft te weten. Maar als uit een gesprek blijkt dat het hoogtepunt van je week het kijken van Temptation Island en je hobby shoppen is dan passen we niet bij elkaar. Ben je daarentegen een exverslaafde in een mannenberoep en zit je onder de tattoo's dan wil ik meer weten.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_193100964
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 11:49 schreef vipergts het volgende:

Ik heb vrouwen graag interessant en nee je hoeft niet alles op je profiel te zetten dat doe ik ook niet omdat niet iedereen alles hoeft te weten. Maar als uit een gesprek blijkt dat het hoogtepunt van je week het kijken van Temptation Island en je hobby shoppen is dan passen we niet bij elkaar. Ben je daarentegen een exverslaafde in een mannenberoep en zit je onder de tattoo's dan wil ik meer weten.
Daarom is het ook beter als mensen duidelijke profielen hebben of het verplicht ingevuld moet worden of zo. Kun jij van tevoren al wegswipen wanneer vrouwen als hobby shoppen hebben en de vrouw met voor jou betere interesses liken en krijgen vrouwen alleen matches met mannen die daadwerkelijk in ze geinteresseerd zijn. Tenzij je gewoon als hobby hebt met zoveel mogelijk vrouwen chatten, maar het lijkt mij juist heel vervelend als er steeds de verkeerde verwachtingen bij mensen worden gewekt zodat men zich weer afgewezen voelt blabla.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_193101161
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 11:02 schreef MissButterflyy het volgende:
Het begint weer zo’n vrouwen-bash topic te worden hè. :')
''Ik hou van mannen die tegengas geven / mij aan kunnen''

Ook zo een cliche :')
pi_193101276
quote:
10s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:30 schreef Huck_ het volgende:

[..]

''Ik hou van mannen die tegengas geven / mij aan kunnen''

Ook zo een cliche :')
En geef je tegengas. Gaan ze gelijk zeuren dat je te hard bent :D
  woensdag 13 mei 2020 @ 14:52:29 #98
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_193103072
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:02 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Lol, en dan later alle vrouwen die ik eigenlijk niks vind onmatchen of ghosten. Ook zo gemeen. Nee, dan swipe ik liever wat naar links. Zoals ik zelf niet behandeld wil worden, behandel ik anderen ook niet.
Moest even opzoeken wat 'ghosten' in deze nou precies betekende. Moet eerlijk bekennen dat ik me daarzelf best vaak schuldig aan maak :@ Maar misschien een heel logisch gevolg wanneer je dat zelf ook vaak overkomt.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_193103993
Ik heb liever dat iemand gewoon zegt, in een zin desnoods: je bent toch mijn type niet of ik heb nu geen zin om te chatten ipv net doen alsof je niet bestaat. Is vooral erg laf en respectloos. Alsof je een zielloos voorwerp bent.
pi_193104037
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:42 schreef needakill het volgende:

[..]

En geef je tegengas. Gaan ze gelijk zeuren dat je te hard bent :D
Zijn zeikwijven, die moet je al direct naar links swipen. Die zijn bewust op zoek naar drama.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')