Bizar is dat ja, want het is de enige strohalm waar men zich aan vastgrijpt om Bill Gates voor antichrist uit te maken. Als je echter het hele stuk bekijkt, moet je toch wel begrijpen wat hij bedoelt?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je vraagt nu weer iets inhoudelijks. Daar gaat geen antwoord op komen, broer. Probeer het met een koddig plaatje.
Ben benieuwd wat je ervan vindt, vooral het gedeelte over vaccinatie t.o.v. bevolkingsgroei en hoe je dat opvat.quote:
JOH wat een verrassingquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Nog even dit
Tens of thousands of coronavirus tests have been double-counted, officials admit
Two samples taken from the same patient are being recorded as two separate tests in the Government's official figures. Tens of thousands of Covid-19 tests have been double-counted in the Government’s official tally, public health officials have admitted.
The Department of Health and Social Care and Public Health England each confirmed the double-counting.
Oeps! Dubbel getelde testen ja ja zo komen we er wel.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Nog even dit
Tens of thousands of coronavirus tests have been double-counted, officials admit
Two samples taken from the same patient are being recorded as two separate tests in the Government's official figures. Tens of thousands of Covid-19 tests have been double-counted in the Government’s official tally, public health officials have admitted.
The Department of Health and Social Care and Public Health England each confirmed the double-counting.
Oeps! Dubbel getelde testen ja ja zo komen we er wel.
Jullie zijn niet de twee scherpste messen uit de lade, is het wel? Het gaat niet om het aantal besmettingen dat (gedeeltelijk) dubbel gerapporteerd zou zijn, maar om het aantal uitgevoerde testen.quote:
zoals jij het voorspiegelt is het aantal uitgevoerde testen gewoon dubbel geteld..quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn niet de twee scherpste messen uit de lade, is het wel? Het gaat niet om het aantal besmettingen dat (gedeeltelijk) dubbel gerapporteerd zou zijn, maar om het aantal uitgevoerde testen.
Ze hadden daar beloofd om X mensen per dag te testen. Nu lijkt het alsof er meer getest wordt dan dat daadwerkelijk geval is, niet dat er meer besmettingen zijn dan daadwerkelijk het geval is.
Goeie onderbouwing! Wat is een concreet feit waarop jij je baseert m.b.t. Bill Gates?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:53 schreef koosbasterd het volgende:
Bill bedoelt het goed he. Eigenlijk is het best wel een goeie kerel.
Mijn duim. echt. ik zweer het jequote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Goeie onderbouwing! Wat is een concreet feit waarop jij je baseert m.b.t. Bill Gates?
come on..! hij geeft miljarden aan charity en hij is, ondanks z'n bankrekening,quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Goeie onderbouwing! Wat is een concreet feit waarop jij je baseert m.b.t. Bill Gates?
Bill Gates is Kill Bill he. Niet te vertrouwen die knakker.Evil knakkertje. Dat jij dat niet doorhebt betekent dat je niet 'woke' bentquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Exact. En dan niet eens dubbel, maar gedeeltelijk dubbel.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:29 schreef Orwell het volgende:
[..]
zoals jij het voorspiegelt is het aantal uitgevoerde testen gewoon dubbel geteld..
En dat zou dan niet zoveel invloed op de resultaten, percentage's etc hebben.
Waar haal je dit vandaan? Zijn dit jouw speculaties? Wat ik opmaak uit het bericht is dat het alleen om het aantal testen gaat.quote:maar het is ingewikkelder.
er zijn bepaalde zaken geswapt..mond en neus data, per persoon gewisseld, dubbel geteld..oid.
Ik lees hier en daar dat zijn frau een omgebouwde is. net zoals die kerel (frau) van Obama.Dat zegt iets.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:42 schreef Orwell het volgende:
[..]
come on..! hij geeft miljarden aan charity en hij is, ondanks z'n bankrekening,
getrouwd met een van de lelijkste vrouwen ter wereld.
Die man is kosher.
duidelijke zaak.
Met welk doel?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Denk ervan wat je wil, er wordt van begin af aan gerommeld met de cijfers om de poppenkast gaande te houden.
Is goed om snel in te kunnen spelen op de ontwikkelingen, en om besmettingen snel in te dammen. Meer testen is meer beter.quote:Straks kan iedereen die een snotneus heeft zich laten testen, daar hoef je niet voor naar de huisarts kan direct bij ggd binnen een dag heb je de uitslag. Is goed voor de cijfertjes.
Ja, en waarom precies zou dat niet kloppen?quote:Het testen van alle mensen met klachten helpt heel erg om het virus in te dammen. "Als het virus oplaait, moeten we klaarstaan om het de kop in te drukken." Volgens flapdrol De Jonge.
Schoonheid komt van binnen zegt men. De ogen zijn de spiegels van de ziel zeggen ze ookquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:42 schreef Orwell het volgende:
[..]
Die man is kosher.
duidelijke zaak.
Welk argument Eppo? Even wat anders. Ga jij dat vaccin nemen als ze (RIVM) je het eindelijk aanbieden? misschien wel dwingen, want angst moet gezaaid worden Ze hebben natuurlijk het beste met ons voor.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ah, nu gaan onze 'kritisch nadenkende' complotters het over het uiterlijk hebben...
Toont een beetje het niveau, of liever, gebrek, van hun capaciteiten tot het solide onderbouwen van een argument wel weer prachtig aan.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:04 schreef PSVCL het volgende:
Ben ik de enige die zn winkelwagentje midden in de winkel stalt en dan zonder zn boodschappen doetstoere boy
Dat doe ik ook lads!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:33 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
ik doe precies hetzelfde )
Heerlijk..even frei
Bottom line is dus: open deur is open.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:53 schreef Orwell het volgende:
bottom line dus:
"Anyway: er is bewust of onbewust, geknoeid met de data.
de vraag is nu of door die 'fout' er significant andere testresultaten en percentage's uit het onderzoek zijn gerold.
zo ja: dan is het verdacht."
;-)
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:38 schreef Isdatzo het volgende:
Nou, je kan daar wel laatdunkend over doen maar ik vond de verhandeling over de tietjes van Greta destijds toch aardig wat nieuwe inzichten verschaffen.
Ik ben benieuwd wat de uiterlijke kenmerken van het gezin Gates ons vertellen over de kwaadaardigheid die in hen huist.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:42 schreef Orwell het volgende:
[..]
Die man is kosher.
duidelijke zaak.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:44 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Bill Gates is Kill Bill he. Niet te vertrouwen die knakker.Evil knakkertje. Dat jij dat niet doorhebt betekent dat je niet 'woke' bent
![]()
Ik zie het, torenhoog bewijs dat Mr. Gates fout bezig is.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:50 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ik lees hier en daar dat zijn frau een omgebouwde is. net zoals die kerel (frau) van Obama.Dat zegt iets.
Bah, geil (not) . Nou ja, Zeg het dan gewoon.
Uhm, cad was degene die het formaat van Greta's tietjes frappant en veelzeggend vond. Nu kunnen we niets anders aannemen dat jullie je conclusies inderdaad op dit soort zaken baseren.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:42 schreef koosbasterd het volgende:
[..]Tietjes van Greta. Laag...Meer heb je niet trolletje
Goed zo Tingo, hier precies hetzelfde. Mensen zijn er klaar mee, lijkt, hetquote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
[..]
Dat doe ik ook lads!
In de supermarkt mag je nou zelf de karretje schoonmaken. Dat doe ik ook niet. Viva La Revolution!![]()
Bij mij in de buurt krijg ik de goede gevoel dat vele mensen denken dat dit hele corona gedoe gewoon horseshit is. Rolling of eyes, tired smiles and bemused looks on peoples faces. Mooi zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |