Het lijkt mij anders aardig essentieel om dit soort boude uitspraken te verifiëren eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Och gut de zure mannetjes zijn er weer om hun held te verdedigen. Misschien kunnen jullie beiden een advocaat in de arm nemen scheelt in de kosten.
Nogmaals het zijn niet eens mijn woorden maar van Mw Sara Cunial. Geen idee of Kill Bill ooit genocide in de mond heeft genomen ga niet al die interviews van de charlatan checken maar zijn plannen lijken er wel op dat is ook waar Cunial het over heeft.
Precies wat ik zeg in reactie 222.quote:
Langzaam maar zeker word de politiek ook wakker als dominostenenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Och gut de zure mannetjes zijn er weer om hun held te verdedigen. Misschien kunnen jullie beiden een advocaat in de arm nemen scheelt in de kosten.
Nogmaals het zijn niet eens mijn woorden maar van Mw Sara Cunial. Geen idee of Kill Bill ooit genocide in de mond heeft genomen ga niet al die interviews van de charlatan checken maar zijn plannen lijken er wel op dat is ook waar Cunial het over heeft. We kunnen allemaal dit herinneren
Vaccination - to reduce population! (Bill Gates admits)
Je laten bespelen door populistische alt-right partijen die groot zijn geworden door met leugens, verzinsels en laster in te spelen op de angsten van mensen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:43 schreef Summers het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker word de politiek ook wakker als dominostenen
Ahja, natuurlijk. Zeggen dat de bevolkingsgroei kleiner wordt als mensen in arme landen minder kinderen nemen omdat de kinderen die ze al hebben in betere gezondheid zijn is duidelijk een uitspraak van Ultiem Kwaad.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Nogmaals het zijn niet eens mijn woorden maar van Mw Sara Cunial. Geen idee of Kill Bill ooit genocide in de mond heeft genomen ga niet al die interviews van de charlatan checken maar zijn plannen lijken er wel op dat is ook waar Cunial het over heeft. We kunnen allemaal dit herinneren
Effe serieus, worden jullie er nou niet moe van om één opmerking uit die Ted talk van jaren geleden compleet maar dan ook compleet uit te melken? En dat zonder dat je er iets van snapt.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een mongooltjesquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:34 schreef controlaltdelete het volgende:
De laatste voor vandaag uit de reeks Het Nieuwe Normaal
Het zijn kleine kinderen. Met een enorme behoefte aan boe-mannen, omdat volwassen worden kennelijk een te moeilijke opgave is.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:48 schreef illusions het volgende:
[..]
Effe serieus, worden jullie er nou niet moe van om één opmerking uit die Ted talk van jaren geleden compleet maar dan ook compleet uit te melken? En dat zonder dat je er iets van snapt.
Hij zegt dat een reden van de bevolkingsgroei in Afrika te wijten is aan het feit dat mensen daar veel kinderen nemen, dat helpt ze namelijk op hun oude dag. Kindersterfte is daar helaas ook hoog, dus wanneer je goed vaccineert zal het geboortecijfer ook lager zijn omdat ze minder kinderen nodig hebben om zeker te zijn van een beetje zorg op latere leeftijd.
Heb je dan echt nooit die talk helemaal gezien, en indien wel, snap je het dan gewoon niet?
Als je denkt dat het niet erger kanquote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:34 schreef controlaltdelete het volgende:
De holokaartquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De holocaust en gulag was er niets bij.
we weten dat antisemitisme en complotdenken vaak hand in hand gaan... Oh en met salafisten natuurlijk.quote:
heb niks met salafistenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
we weten dat antisemitisme en complotdenken vaak hand in hand gaan... Oh en met salafisten natuurlijk.
Net als Israël. Het is er. Al lang. Deal with it.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
heb niks met salafistenvind het alleen een beetje triest om nog steedsoveral de holocaust erbij te trekken , is inmiddels alweer 80 jaar geleden,we moeten door!
Goed, ontopic dan.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
heb niks met salafistenvind het alleen een beetje triest om nog steedsoveral de holocaust erbij te trekken , is inmiddels alweer 80 jaar geleden,we moeten door!
Je vraagt nu weer iets inhoudelijks. Daar gaat geen antwoord op komen, broer. Probeer het met een koddig plaatje.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:09 schreef illusions het volgende:
[..]
Goed, ontopic dan.
Wat vind je van deze Ted talk?
https://www.ted.com/talks(...)anscript?language=en
Ik moet hier wel om lachen. Hoe gek krijg je mensen om zich zo te laten vernederen. Afstand houden door gezond verstand te gebruiken allemaal prima. Maar dit is zo bizar dat je krom ligt van het lachen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 21:34 schreef controlaltdelete het volgende:
ik doe precies hetzelfde )quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:04 schreef PSVCL het volgende:
Ben ik de enige die zn winkelwagentje midden in de winkel stalt en dan zonder zn boodschappen doetstoere boy
Straks even naar kijkenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:09 schreef illusions het volgende:
[..]
Goed, ontopic dan.
Wat vind je van deze Ted talk?
https://www.ted.com/talks(...)anscript?language=en
Aan alles komt een eind ,goy..zeker aan dat illegale bezettingsstaatje van jouquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Net als Israël. Het is er. Al lang. Deal with it.
[ afbeelding ]
Dat dromen jullie ja. Is eigen aan die haatideologie van je.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Aan alles komt een eind ,goy..zeker aan dat illegale bezettingsstaatje van jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |