abonnement Unibet Coolblue
pi_193355385
quote:
9s.gif Op donderdag 28 mei 2020 16:45 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Maakte trouwens nog wel een prachtige goal tegen PSV voor Ajax . Maar iets teveel dribbelaar , teveel dribbelen om het dribbelen .
Misschien wel het begin van de grote hype-periode in het Nederlandse voetbal waarbij elke aanvallende speler (ook al had hij nog geen goal of assist geleverd) de hemel in werd geprezen.

In feite duurt dat al sinds de doorbraak van Sneijder, Van Persie en Robben in 2002-2003. _O- 15 jaar aan overschatte talentjes nu.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2020 16:48:03 ]
pi_193355387
quote:
9s.gif Op donderdag 28 mei 2020 16:45 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Maakte trouwens nog wel een prachtige goal tegen PSV voor Ajax . Maar iets teveel dribbelaar , teveel dribbelen om het dribbelen .
Speelde samen met El-Ham op de training iedereen naar huis is gezegd.
  donderdag 28 mei 2020 @ 16:50:03 #153
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_193355431
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 16:47 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Speelde samen met El-Ham op de training iedereen naar huis is gezegd.
Vandaar dat Drank ze weg wilde hebben . Speelde zijn lievelingetjes Kolbeinn en Klaassen helemaal zoek.
RED ONS HENNIEGOD
pi_193355470
quote:
9s.gif Op donderdag 28 mei 2020 16:50 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Vandaar dat Drank ze weg wilde hebben . Speelde zijn lievelingetjes Kolbeinn en Klaassen helemaal zoek.
Prima trainer. 4 keer kampioen.
  donderdag 28 mei 2020 @ 16:52:43 #155
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_193355482
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 16:47 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Misschien wel het begin van de grote hype-periode in het Nederlandse voetbal waarbij elke aanvallende speler (ook al had hij nog geen goal of assist geleverd) de hemel in werd geprezen.

In feite duurt dat al sinds de doorbraak van Sneijder, Van Persie en Robben in 2002-2003. _O- 15 jaar aan overschatte talentjes nu.
RIP Ihattaren dan . Maar zonder gekkigheid je hebt wel gelijk . Het is qua aanvallend echt bedroevend gesteld hier . Ook al jaren geen Nederlandse centrumspits die er hier met gemak 30 + inlegt ofzo
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 28 mei 2020 @ 16:54:17 #156
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_193355510
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 16:51 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Prima trainer. 4 keer kampioen.
Wel een hele vreemde smaak voor spelers .
RED ONS HENNIEGOD
pi_193355541
quote:
9s.gif Op donderdag 28 mei 2020 16:52 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

RIP Ihattaren dan . Maar zonder gekkigheid je hebt wel gelijk . Het is qua aanvallend echt bedroevend gesteld hier .
Oh ik denk inderdaad dat Ihattaren het weer totaal niet gaat maken in de top hoor. Leuk begonnen, nu alweer ver weggezakt.

Daarnaast mag je het niet zeggen maar is de kans dat een Marokkaanse speler doorbreekt in de top kleiner dan dat Louis van Gaal gaat toegeven dat hij een fout heeft gemaakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2020 17:03:47 ]
  donderdag 28 mei 2020 @ 16:58:12 #158
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_193355556
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 16:56 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Oh ik denk inderdaad dat Ihattaren het weer totaal niet gaat maken in de top hoor. Leuk begonnen, nu alweer ver weggezakt.

Daarnaast mag je het niet zeggen maar is dek kans dat een Marokkaanse speler doorbreekt in de top kleiner dan dat Louis van Gaal gaat toegeven dat hij een fout heeft gemaakt.
Volgens M (de publieke omroep) en consorten heeft dat vooral met 'trots' te maken . Tja
RED ONS HENNIEGOD
pi_193355610
quote:
9s.gif Op donderdag 28 mei 2020 16:58 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Volgens M (de publieke omroep) en consorten heeft dat vooral met 'trots' te maken . Tja
Niet toevallig dat holmaatje Boulahrouz als enige in heel Nederland vindt dat Afellay nog wat in het profvoetbal te zoeken heeft:

quote:
Khalid Boulahrouz: 'Afellay heeft kwaliteiten om nog ergens een rol van betekenis te kunnen spelen'

Khalid Boulahrouz begrijpt volledig dat Ibrahim Afellay nog niet stopt na zijn breuk met PSV. Woensdag werd bekend dat het aflopende contract van de 34-jarige middenvelder niet wordt verlengd.

"Men kan zeggen dat het niet meer is wat het was. Maar het kan áltijd beter en zo zal hij nog steeds denken. Dat begrijp je als je hem zag trainen. Altijd álles ging op honderd procent. Hij heeft de kwaliteiten en ervaring nog ergens een rol van betekenis te kunnen spelen."
  donderdag 28 mei 2020 @ 17:04:07 #160
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193355652
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 16:56 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Oh ik denk inderdaad dat Ihattaren het weer totaal niet gaat maken in de top hoor. Leuk begonnen, nu alweer ver weggezakt.

Daarnaast mag je het niet zeggen maar is dek kans dat een Marokkaanse speler doorbreekt in de top kleiner dan dat Louis van Gaal gaat toegeven dat hij een fout heeft gemaakt.
je schrijft hem wel heel snel af hoor, die jongen komt net kijken dus dat hij nog te licht is om een elftal te dragen lijkt me duidelijk.
pi_193355658
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

je schrijft hem wel heel snel af hoor, die jongen komt net kijken dus dat hij nog te licht is om een elftal te dragen lijkt me duidelijk.
Heb jij er wel vertrouwen in dan?
  donderdag 28 mei 2020 @ 17:05:31 #162
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_193355670
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:04 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Heb jij er wel vertrouwen in dan?
Ik wil hem nog wel een paar jaar geven maar als die niet verder komt dan pakweg 8 goals per seizoen dan weet je al hoe laat het is .
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 28 mei 2020 @ 17:08:01 #163
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193355711
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:04 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Heb jij er wel vertrouwen in dan?
met talenten weet je het nooit maar dat hij kwaliteiten heeft lijkt me duidelijk, hij heeft ook wel wat kwaliteit en ervaring om hem heen nodig om beter te functioneren. Afgelopen seizoen was het echt kip zonder kop voetbal wat PSV liet zien en dan wordt het wel heel moeilijk voor een talent.
pi_193355743
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 16:56 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Oh ik denk inderdaad dat Ihattaren het weer totaal niet gaat maken in de top hoor. Leuk begonnen, nu alweer ver weggezakt.

Daarnaast mag je het niet zeggen maar is dek kans dat een Marokkaanse speler doorbreekt in de top kleiner dan dat Louis van Gaal gaat toegeven dat hij een fout heeft gemaakt.
Die jongen is net 18 en heeft zijn vader net voor de winterstop verloren. Speelt in een niet goed draaiend elftal. Dit is echt te voorbarig en feitelijk nergens op gebaseerd.
Hij komt normaal over in interviews, heeft een familie die hem met beide benen op de grond houdt. Wordt daarnaast door vele autoriteiten op dat gebied aangemerkt als exceptioneel talent. Kijk alle scoutinglijstjes en meningen die her en der voorbijkomen er maar op na. Vanzelfsprekend is er een kans dat hij niet slaagt, maar om nu al te zeggen dat hij de top niet gaat halen vanwege een verklaarbare, zwakke seizoenshelft is in mijn ogen nergens op gebaseerd.

Ik ben het zeker met jullie eens dat Afellay de hooggespannen verwachtingen niet heeft waargemaakt, maar hij heeft ook 3 erg zware knieblessures gehad. Daarnaast was Afellay geen talent waarbij de klasse er vanaf spatte en heeft zo ook nooit bekend gestaan. Speelde daarentegen wel in een goed draaiend elftal en had houvast aan Cocu, Bommel, Kluivert. Dat zijn terugkeer - en het aanvoerderschap - een farce was is zeker waar, maar dat hij op een eerder moment voor PSV veel waarde had is zeker ook waar.
pi_193355764
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 16:56 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Oh ik denk inderdaad dat Ihattaren het weer totaal niet gaat maken in de top hoor. Leuk begonnen, nu alweer ver weggezakt.

Daarnaast mag je het niet zeggen maar is de kans dat een Marokkaanse speler doorbreekt in de top kleiner dan dat Louis van Gaal gaat toegeven dat hij een fout heeft gemaakt.
Gast :') Jouw afgunst jegens Marokkaanse spelers is echt bizar. En dat is nog los van het feit dat hij gewoon voor Nederland uitkomt en daarmee ook gewoon een Nederlander is.

Die gast begon wervelend en zakt daarna wat terug, mogelijk ook deels veroorzaakt door het feit dat hij op 17-jarige leeftijd zijn vader even mocht begraven, mag het even? Iedereen met ogen in z'n kassen kan zien dat Ihattaren gewoon superveel talent heeft, alles gebeurt met een gedachte en vrijwel alles is vooruit gericht. Ik vind het een heerlijke speler en hoop dat hij nog jaren blijft alvorens hij voor de hoofdprijs vertrekt :)
pi_193355772
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

met talenten weet je het nooit maar dat hij kwaliteiten heeft lijkt me duidelijk, hij heeft ook wel wat kwaliteit en ervaring om hem heen nodig om beter te functioneren. Afgelopen seizoen was het echt kip zonder kop voetbal wat PSV liet zien en dan wordt het wel heel moeilijk voor een talent.
Dank je wel voor deze verfrissend, objectieve noot Tarado!
pi_193355808
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:09 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Die jongen is net 18 en heeft zijn vader net voor de winterstop verloren. Speelt in een niet goed draaiend elftal. Dit is echt te voorbarig en feitelijk nergens op gebaseerd.
Hij komt normaal over in interviews, heeft een familie die hem met beide benen op de grond houdt. Wordt daarnaast door vele autoriteiten op dat gebied aangemerkt als exceptioneel talent. Kijk alle scoutinglijstjes en meningen die her en der voorbijkomen er maar op na. Vanzelfsprekend is er een kans dat hij niet slaagt, maar om nu al te zeggen dat hij de top niet gaat halen vanwege een verklaarbare, zwakke seizoenshelft is in mijn ogen nergens op gebaseerd.

Ik ben het zeker met jullie eens dat Afellay de hooggespannen verwachtingen niet heeft waargemaakt, maar hij heeft ook 3 erg zware knieblessures gehad. Daarnaast was Afellay geen talent waarbij de klasse er vanaf spatte en heeft zo ook nooit bekend gestaan. Speelde daarentegen wel in een goed draaiend elftal en had houvast aan Cocu, Bommel, Kluivert. Dat zijn terugkeer - en het aanvoerderschap - een farce was is zeker waar, maar dat hij op een eerder moment voor PSV veel waarde had is zeker ook waar.
En daarnaast: hoeveel spelers kunnen zeggen dat ze voor Barcelona hebben gespeeld? Als dat al gefaald is dan had ik het prima gevonden :) Daarnaast nog in de BPL gespeeld, prima toch. Zonder blessures zat er wellicht meer in, sure, maar ik denk dat er veel spelers zijn die op deze manier zouden willen 'falen'.
pi_193355895
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:12 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

En daarnaast: hoeveel spelers kunnen zeggen dat ze voor Barcelona hebben gespeeld? Als dat al gefaald is dan had ik het prima gevonden :) Daarnaast nog in de BPL gespeeld, prima toch. Zonder blessures zat er wellicht meer in, sure, maar ik denk dat er veel spelers zijn die op deze manier zouden willen 'falen'.
Pep was destijds lyrisch over hem. Vond dat hij wat extra's bracht.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het altijd wat houterig, wat gekunsteld vond. En ik heb me wel eens een beetje geërgerd aan vermeend vedettegedrag. beetje hautain doen met zijn maat Van Persie. Desalniettemin in zijn eerste periode bij PSV veel betekend.
pi_193355922
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:09 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Die jongen is net 18 en heeft zijn vader net voor de winterstop verloren. Speelt in een niet goed draaiend elftal. Dit is echt te voorbarig en feitelijk nergens op gebaseerd.
Hij komt normaal over in interviews, heeft een familie die hem met beide benen op de grond houdt. Wordt daarnaast door vele autoriteiten op dat gebied aangemerkt als exceptioneel talent. Kijk alle scoutinglijstjes en meningen die her en der voorbijkomen er maar op na. Vanzelfsprekend is er een kans dat hij niet slaagt, maar om nu al te zeggen dat hij de top niet gaat halen vanwege een verklaarbare, zwakke seizoenshelft is in mijn ogen nergens op gebaseerd.

Ik ben het zeker met jullie eens dat Afellay de hooggespannen verwachtingen niet heeft waargemaakt, maar hij heeft ook 3 erg zware knieblessures gehad. Daarnaast was Afellay geen talent waarbij de klasse er vanaf spatte en heeft zo ook nooit bekend gestaan. Speelde daarentegen wel in een goed draaiend elftal en had houvast aan Cocu, Bommel, Kluivert. Dat zijn terugkeer - en het aanvoerderschap - een farce was is zeker waar, maar dat hij op een eerder moment voor PSV veel waarde had is zeker ook waar.
Ik ben benieuwd naar Ihattaren, ik hoop dat je gelijk krijgt want het aantal goede aanvallende talenten in Nederland is gewoon dramatisch.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2020 17:19:32 ]
pi_193355923
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:17 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Pep was destijds lyrisch over hem. Vond dat hij wat extra's bracht.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het altijd wat houterig, wat gekunsteld vond. En ik heb me wel eens een beetje geërgerd aan vermeend vedettegedrag. beetje hautain doen met zijn maat Van Persie. Desalniettemin in zijn eerste periode bij PSV veel betekend.
Tuurlijk, was gewoon een fijne speler. Ik denk dat er niemand was die dacht dat Afellay een gouden bal zou gaan winnen ofzo, maar om nou te gaan doen alsof hij de dozen nog om de schoenen had. Het was gewoon jammer voor hem dat hij zoveel last van blessures heeft gehad, anders had ik hem prima een belangrijke speler zien worden bij een leuke subtopper.
pi_193355940
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:17 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Pep was destijds lyrisch over hem. Vond dat hij wat extra's bracht.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het altijd wat houterig, wat gekunsteld vond. En ik heb me wel eens een beetje geërgerd aan vermeend vedettegedrag. beetje hautain doen met zijn maat Van Persie. Desalniettemin in zijn eerste periode bij PSV veel betekend.
Dit soort geslijm.

pi_193355986
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:19 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar Ihattaren, ik hoop dat je gelijk krijgt want het aantal goede aanvallende talenten in Nederland is gewoon dramatisch.
Ik ben volledig tegen het hypen van talenten. Sla er mijn pohi aub op na. Maar ik ben zeker ook tegen het vroegtijdig afschrijven van talenten.

Ihataren is het beste wat ik in jaren op de Herdgang heb zien ronddartelen. Dus dat hij het eerste zou halen was voor mij een no-brainer. Nu is het afwachten hoe hij zich ontwikkeld, of hij mee kan in de tactiek van de nieuwe trainer en of zijn kwaliteiten optimaal worden benut.
pi_193356030
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:23 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik ben volledig tegen het hypen van talenten. Sla er mijn pohi aub op na.
Dat maakt je absoluut geloofwaardiger. :)

quote:
Ihataren is het beste wat ik in jaren op de Herdgang heb zien ronddartelen. Dus dat hij het eerste zou halen was voor mij een no-brainer. Nu is het afwachten hoe hij zich ontwikkeld, of hij mee kan in de tactiek van de nieuwe trainer en of zijn kwaliteiten optimaal worden benut.
Prima hoor. Overigens is mijn constatering dat Marokkanen het nooit redden echt niet alleen een Marokkanenbash maar ook een verwijt aan de autochtone Nederlandse jeugd.

Sinds Robben hebben we geen fatsoenlijk aanvallend Nederlands talent meer gehad, alle blanke jongens voorin voetballen alsof ze dozen om hun schoenen hebben. Dat Berghuis je beste Nederlandse aanvallende "talent" sinds 2002 is, is heel veelzeggend.
pi_193356097
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:26 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat maakt je absoluut geloofwaardiger. :)
[..]

Prima hoor. Overigens is mijn constatering dat Marokkanen het nooit redden echt niet alleen een Marokkanenbash maar ook een verwijt aan de autochtone Nederlandse jeugd.

Sinds Robben hebben we geen fatsoenlijk aanvallend Nederlands talent meer gehad, alle blanke jongens voorin voetballen alsof ze dozen om hun schoenen hebben. Dat Berghuis je beste Nederlandse aanvallende "talent" sinds 2002 is, is heel veelzeggend.
Ik vind Berghuis zeker niet het grootste aanvallende talent sinds 2002.
pi_193356126
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:31 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik vind Berghuis zeker niet het grootste aanvallende talent sinds 2002.
Wie dan? Van de blanke jongens?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')