abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193355658
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

je schrijft hem wel heel snel af hoor, die jongen komt net kijken dus dat hij nog te licht is om een elftal te dragen lijkt me duidelijk.
Heb jij er wel vertrouwen in dan?
  donderdag 28 mei 2020 @ 17:05:31 #162
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_193355670
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:04 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik wil hem nog wel een paar jaar geven maar als die niet verder komt dan pakweg 8 goals per seizoen dan weet je al hoe laat het is .
RED ONS HENNIEGOD
  donderdag 28 mei 2020 @ 17:08:01 #163
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193355711
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:04 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

met talenten weet je het nooit maar dat hij kwaliteiten heeft lijkt me duidelijk, hij heeft ook wel wat kwaliteit en ervaring om hem heen nodig om beter te functioneren. Afgelopen seizoen was het echt kip zonder kop voetbal wat PSV liet zien en dan wordt het wel heel moeilijk voor een talent.
pi_193355743
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 16:56 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Oh ik denk inderdaad dat Ihattaren het weer totaal niet gaat maken in de top hoor. Leuk begonnen, nu alweer ver weggezakt.

Daarnaast mag je het niet zeggen maar is dek kans dat een Marokkaanse speler doorbreekt in de top kleiner dan dat Louis van Gaal gaat toegeven dat hij een fout heeft gemaakt.
Die jongen is net 18 en heeft zijn vader net voor de winterstop verloren. Speelt in een niet goed draaiend elftal. Dit is echt te voorbarig en feitelijk nergens op gebaseerd.
Hij komt normaal over in interviews, heeft een familie die hem met beide benen op de grond houdt. Wordt daarnaast door vele autoriteiten op dat gebied aangemerkt als exceptioneel talent. Kijk alle scoutinglijstjes en meningen die her en der voorbijkomen er maar op na. Vanzelfsprekend is er een kans dat hij niet slaagt, maar om nu al te zeggen dat hij de top niet gaat halen vanwege een verklaarbare, zwakke seizoenshelft is in mijn ogen nergens op gebaseerd.

Ik ben het zeker met jullie eens dat Afellay de hooggespannen verwachtingen niet heeft waargemaakt, maar hij heeft ook 3 erg zware knieblessures gehad. Daarnaast was Afellay geen talent waarbij de klasse er vanaf spatte en heeft zo ook nooit bekend gestaan. Speelde daarentegen wel in een goed draaiend elftal en had houvast aan Cocu, Bommel, Kluivert. Dat zijn terugkeer - en het aanvoerderschap - een farce was is zeker waar, maar dat hij op een eerder moment voor PSV veel waarde had is zeker ook waar.
pi_193355764
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 16:56 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Oh ik denk inderdaad dat Ihattaren het weer totaal niet gaat maken in de top hoor. Leuk begonnen, nu alweer ver weggezakt.

Daarnaast mag je het niet zeggen maar is de kans dat een Marokkaanse speler doorbreekt in de top kleiner dan dat Louis van Gaal gaat toegeven dat hij een fout heeft gemaakt.
Gast :') Jouw afgunst jegens Marokkaanse spelers is echt bizar. En dat is nog los van het feit dat hij gewoon voor Nederland uitkomt en daarmee ook gewoon een Nederlander is.

Die gast begon wervelend en zakt daarna wat terug, mogelijk ook deels veroorzaakt door het feit dat hij op 17-jarige leeftijd zijn vader even mocht begraven, mag het even? Iedereen met ogen in z'n kassen kan zien dat Ihattaren gewoon superveel talent heeft, alles gebeurt met een gedachte en vrijwel alles is vooruit gericht. Ik vind het een heerlijke speler en hoop dat hij nog jaren blijft alvorens hij voor de hoofdprijs vertrekt :)
pi_193355772
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

met talenten weet je het nooit maar dat hij kwaliteiten heeft lijkt me duidelijk, hij heeft ook wel wat kwaliteit en ervaring om hem heen nodig om beter te functioneren. Afgelopen seizoen was het echt kip zonder kop voetbal wat PSV liet zien en dan wordt het wel heel moeilijk voor een talent.
Dank je wel voor deze verfrissend, objectieve noot Tarado!
pi_193355808
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:09 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Die jongen is net 18 en heeft zijn vader net voor de winterstop verloren. Speelt in een niet goed draaiend elftal. Dit is echt te voorbarig en feitelijk nergens op gebaseerd.
Hij komt normaal over in interviews, heeft een familie die hem met beide benen op de grond houdt. Wordt daarnaast door vele autoriteiten op dat gebied aangemerkt als exceptioneel talent. Kijk alle scoutinglijstjes en meningen die her en der voorbijkomen er maar op na. Vanzelfsprekend is er een kans dat hij niet slaagt, maar om nu al te zeggen dat hij de top niet gaat halen vanwege een verklaarbare, zwakke seizoenshelft is in mijn ogen nergens op gebaseerd.

Ik ben het zeker met jullie eens dat Afellay de hooggespannen verwachtingen niet heeft waargemaakt, maar hij heeft ook 3 erg zware knieblessures gehad. Daarnaast was Afellay geen talent waarbij de klasse er vanaf spatte en heeft zo ook nooit bekend gestaan. Speelde daarentegen wel in een goed draaiend elftal en had houvast aan Cocu, Bommel, Kluivert. Dat zijn terugkeer - en het aanvoerderschap - een farce was is zeker waar, maar dat hij op een eerder moment voor PSV veel waarde had is zeker ook waar.
En daarnaast: hoeveel spelers kunnen zeggen dat ze voor Barcelona hebben gespeeld? Als dat al gefaald is dan had ik het prima gevonden :) Daarnaast nog in de BPL gespeeld, prima toch. Zonder blessures zat er wellicht meer in, sure, maar ik denk dat er veel spelers zijn die op deze manier zouden willen 'falen'.
pi_193355895
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:12 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

En daarnaast: hoeveel spelers kunnen zeggen dat ze voor Barcelona hebben gespeeld? Als dat al gefaald is dan had ik het prima gevonden :) Daarnaast nog in de BPL gespeeld, prima toch. Zonder blessures zat er wellicht meer in, sure, maar ik denk dat er veel spelers zijn die op deze manier zouden willen 'falen'.
Pep was destijds lyrisch over hem. Vond dat hij wat extra's bracht.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het altijd wat houterig, wat gekunsteld vond. En ik heb me wel eens een beetje geërgerd aan vermeend vedettegedrag. beetje hautain doen met zijn maat Van Persie. Desalniettemin in zijn eerste periode bij PSV veel betekend.
pi_193355922
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:09 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar Ihattaren, ik hoop dat je gelijk krijgt want het aantal goede aanvallende talenten in Nederland is gewoon dramatisch.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2020 17:19:32 ]
pi_193355923
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:17 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het altijd wat houterig, wat gekunsteld vond. En ik heb me wel eens een beetje geërgerd aan vermeend vedettegedrag. beetje hautain doen met zijn maat Van Persie. Desalniettemin in zijn eerste periode bij PSV veel betekend.
Tuurlijk, was gewoon een fijne speler. Ik denk dat er niemand was die dacht dat Afellay een gouden bal zou gaan winnen ofzo, maar om nou te gaan doen alsof hij de dozen nog om de schoenen had. Het was gewoon jammer voor hem dat hij zoveel last van blessures heeft gehad, anders had ik hem prima een belangrijke speler zien worden bij een leuke subtopper.
pi_193355940
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:17 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dit soort geslijm.

pi_193355986
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:19 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar Ihattaren, ik hoop dat je gelijk krijgt want het aantal goede aanvallende talenten in Nederland is gewoon dramatisch.
Ik ben volledig tegen het hypen van talenten. Sla er mijn pohi aub op na. Maar ik ben zeker ook tegen het vroegtijdig afschrijven van talenten.

Ihataren is het beste wat ik in jaren op de Herdgang heb zien ronddartelen. Dus dat hij het eerste zou halen was voor mij een no-brainer. Nu is het afwachten hoe hij zich ontwikkeld, of hij mee kan in de tactiek van de nieuwe trainer en of zijn kwaliteiten optimaal worden benut.
pi_193356030
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:23 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik ben volledig tegen het hypen van talenten. Sla er mijn pohi aub op na.
Dat maakt je absoluut geloofwaardiger. :)

quote:
Ihataren is het beste wat ik in jaren op de Herdgang heb zien ronddartelen. Dus dat hij het eerste zou halen was voor mij een no-brainer. Nu is het afwachten hoe hij zich ontwikkeld, of hij mee kan in de tactiek van de nieuwe trainer en of zijn kwaliteiten optimaal worden benut.
Prima hoor. Overigens is mijn constatering dat Marokkanen het nooit redden echt niet alleen een Marokkanenbash maar ook een verwijt aan de autochtone Nederlandse jeugd.

Sinds Robben hebben we geen fatsoenlijk aanvallend Nederlands talent meer gehad, alle blanke jongens voorin voetballen alsof ze dozen om hun schoenen hebben. Dat Berghuis je beste Nederlandse aanvallende "talent" sinds 2002 is, is heel veelzeggend.
pi_193356097
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:26 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat maakt je absoluut geloofwaardiger. :)
[..]

Prima hoor. Overigens is mijn constatering dat Marokkanen het nooit redden echt niet alleen een Marokkanenbash maar ook een verwijt aan de autochtone Nederlandse jeugd.

Sinds Robben hebben we geen fatsoenlijk aanvallend Nederlands talent meer gehad, alle blanke jongens voorin voetballen alsof ze dozen om hun schoenen hebben. Dat Berghuis je beste Nederlandse aanvallende "talent" sinds 2002 is, is heel veelzeggend.
Ik vind Berghuis zeker niet het grootste aanvallende talent sinds 2002.
pi_193356126
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:31 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Wie dan? Van de blanke jongens?
pi_193356483
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:33 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Depay is redelijk blank. :@
  donderdag 28 mei 2020 @ 17:58:59 #177
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193356492
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:31 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

lijkt me ook niet en die was niet eens een talent, Twente, VVV, AZ, Watford, Feyenoord.

Prima dat hij nu goed functioneert maar dat werd wel tijd ook
pi_193356551
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:58 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Depay is redelijk blank. :@
Tja. Daarmee bevestig je dus mijn gelijk, er is sinds 2002 geen enkele aanvallende "Hollander" geweest die ook maar een beetje talent genoeg had voor een grote competitie.

Dat is schrijnend.
pi_193356560
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

lijkt me ook niet en die was niet eens een talent, Twente, VVV, AZ, Watford, Feyenoord.

Prima dat hij nu goed functioneert maar dat werd wel tijd ook
Wie is dan volgens jou het grootste blanke Nederlandse talent geweest sinds die tijd?
  donderdag 28 mei 2020 @ 18:04:21 #180
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193356580
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 18:02 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Tja. Daarmee bevestig je dus mijn gelijk, er is sinds 2002 geen enkele aanvallende "Hollander" geweest die ook maar een beetje talent genoeg had voor een grote competitie.

Dat is schrijnend.
je bedoelt Ariër :?
pi_193356667
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 18:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

je bedoelt Ariër :?
Je snapt best wat ik bedoel. Autochtone, blanke Nederlanders. Ik vind het veelzeggend dat we vroeger spelers als Robben, Bergkamp en Van Basten hadden en dat die verwende jochies nu blijkbaar allemaal zitten te gamen.

Een andere reden kan ik niet aanwijzen voor het falen van onze aanvallende spelers.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2020 18:10:21 ]
  donderdag 28 mei 2020 @ 18:13:46 #182
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_193356717
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 18:09 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Je snapt best wat ik bedoel. Autochtone, blanke Nederlanders. Ik vind het veelzeggend dat we vroeger spelers als Robben, Bergkamp en Van Basten hadden en dat die verwende jochies nu blijkbaar allemaal zitten te gamen.

Een andere reden kan ik niet aanwijzen voor het falen van onze aanvallende spelers.
Denk niet wit
Denk niet zwart
Denk niet zwart wit
Maar in de kleur van je hart :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_193356772
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2020 18:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Denk niet wit
Denk niet zwart
Denk niet zwart wit
Maar in de kleur van je hart :)
Tja. Gisteren zei je nog dat Marrokanen nooit doorbreken. ;)
  donderdag 28 mei 2020 @ 18:18:28 #184
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193356777
quote:

[..]

die waren dan ook van een heel hoog niveau, die zie je in NL momenteel in geen enkele kleur.
pi_193357099
quote:

[..]

Teveel afleidingen tegenwoordig ..vroeger kon je beter en eigenlijk alleen maar focussen op het voetbal
pi_193357121
Gaat de keuken vernoemd worden naar Koevermans??
pi_193357135
quote:
99s.gif Op donderdag 28 mei 2020 18:42 schreef Doublepain het volgende:
Gaat de keuken vernoemd worden naar Koevermans??
Ji Sung Park
pi_193357306
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:33 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Guus Hupperts.
  donderdag 28 mei 2020 @ 18:59:34 #189
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_193357378
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 18:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Tja. Gisteren zei je nog dat Marrokanen nooit doorbreken. ;)
Niks aan gelogen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 28 mei 2020 @ 20:08:58 #190
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193358491
PSV twitterde op donderdag 28-05-2020 om 17:59:02 Look who's here...
𝐃𝐎𝐍𝐘𝐄𝐋𝐋! 🥰 https://t.co/uKj9BZGOpN reageer retweet
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193364088
quote:
14s.gif Op donderdag 28 mei 2020 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
PSV twitterde op donderdag 28-05-2020 om 17:59:02 Look who's here...
𝐃𝐎𝐍𝐘𝐄𝐋𝐋! 🥰 https://t.co/uKj9BZGOpN reageer retweet
Op zich mooi op tijd. Corona komt voor hem best goed uit, kan nu nog 3 maanden rustig aandoen voor hij weer voor de leeuwen wordt gegooid.

Normaal gesproken gaan dat soort dingen vaak te snel.
  vrijdag 29 mei 2020 @ 09:39:38 #192
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193365042
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 07:51 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Op zich mooi op tijd. Corona komt voor hem best goed uit, kan nu nog 3 maanden rustig aandoen voor hij weer voor de leeuwen wordt gegooid.

nu hopen dat hij en Mino verstandig zijn en hem nog een jaar in NL laten revalideren/spelen
pi_193365145
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 09:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

nu hopen dat hij en Mino verstandig zijn en hem nog een jaar in NL laten revalideren/spelen
Gok van wel.
pi_193367299
De spelersmarkt zal ook wel een klap op hebben gelopen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  FOK!fotograaf zaterdag 30 mei 2020 @ 12:35:24 #195
842 Zorro
Z
pi_193382352
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 07:51 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

*lijgers
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_193386423
voetbalflitsen twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 18:16:38 De #KNVB zou het tweede Champions League-ticket aan #PSV hebben gegeven, maar de UEFA greep net op tijd in, zo meldt Jaap de Groot in Het Parool. reageer retweet
  zaterdag 30 mei 2020 @ 18:46:44 #197
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_193386621
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 18:33 schreef Marcoss het volgende:
voetbalflitsen twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 18:16:38 De #KNVB zou het tweede Champions League-ticket aan #PSV hebben gegeven, maar de UEFA greep net op tijd in, zo meldt Jaap de Groot in Het Parool. reageer retweet
Dat had pas een partij rechtszaken opgeleverd.
  zondag 31 mei 2020 @ 11:28:28 #198
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193398456
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 18:46 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Dat had pas een partij rechtszaken opgeleverd.
misschien wel ja, KNVB wilde de competitie ongeldig verklaren en dan kom je vanzelf bij de uitslag van vorig seizoen terecht, nu blijft het wel een vreemd compromis met bovenin wel meetellen en onderin en eerste divisie niet.
pi_193398715
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 18:33 schreef Marcoss het volgende:
#UEFAMAFIA

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2020 11:46:49 ]
pi_193399262

Wat een heerlijke goals zitten hier bij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')