PSV kan nagenoeg het hele elftal verkopen. Koning Schmidt komt en wat ik overal lees kan die een veteranen G-elftal nog in de bovenste regionen laten meedraaien. Dus Schwaab terughalen en samen met Rosario en Zoet de eredivisie rocken.quote:Op donderdag 28 mei 2020 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
het punt is wat doen ze met dat geld, in principe heb je dus met Lozano en Bergwijn zo'n 60 miljoen binnen (al krijg je dat nooit in 1 keer en wie pakt er nog meer van dat geld) alleen valt wel de CL weg tov 18/19 dus scheelt al snel weer 20-25 dus dan is het afhankelijk of je de begroting wel dekkend kan houden zonder weer wat van die spelersopbrengst te pakken, neem nog wat eventuele schulden die openstaan, kosten van zonder publiek spelen en dan gaat het hard.
ook al staan ze er relatief goed voor, die corona is voor iedere club een grote klap.
Ajax had bij de halfjaarcijfers 50 miljoen netto winst (gepubliceerd in februari dit jaar), bij de jaarcijfers in september kunnen we zien wat daar nog van over is, ik vrees heel weinig.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
PSV kan nagenoeg het hele elftal verkopen. Koning Schmidt komt en wat ik overal lees kan die een veteranen G-elftal nog in de bovenste regionen laten meedraaien. Dus Schwaab terughalen en samen met Rosario en Zoet de eredivisie rocken.
Met de verkoop van alles spelers gaan ze een kleine winst draaien ook. Dus win-win.
Schmidt heeft Ibi wel de laan uitgestuurd dus hij heeft inzicht, zal ook wel meevallen wat er weggaat en er is eerlijk gezegd ook niet zoveel wat echt interessant is voor internationale kopers, Ihattaren uiteraard, Malen (mits fit) en Dumfries, dan houdt het wel op toch?quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
PSV kan nagenoeg het hele elftal verkopen. Koning Schmidt komt en wat ik overal lees kan die een veteranen G-elftal nog in de bovenste regionen laten meedraaien. Dus Schwaab terughalen en samen met Rosario en Zoet de eredivisie rocken.
Met de verkoop van alles spelers gaan ze een kleine winst draaien ook. Dus win-win.
Als dat het criterium is heb ik me toch ook een partij inzicht!quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
Schmidt heeft Ibi wel de laan uitgestuurd dus hij heeft inzicht, zal ook wel meevallen wat er weggaat en er is eerlijk gezegd ook niet zoveel wat echt interessant is voor internationale kopers, Ihattaren uiteraard, Malen (mits fit) en Dumfries, dan houdt het wel op toch?
welcome to the club maar misschien wordt die lijst wat groot en kunnen we het beter omdraaien, dus Mark heeft dat inzicht niet.quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als dat het criterium is heb ik me toch ook een partij inzicht!![]()
Heb het van het begin al een belachelijke 'versterking' gevonden.
Weet je Tarado, ik zou het niet kunnen zeggen. Die drie die je opnoemt zijn prima spelers en vertegenwoordigen enige waarde. Ik denk dat aan Madueke ook stevig verdient gaat worden, maar dat heeft meer te maken met het feit dat hij Engels is. Als die zich ontwikkelt gaat dat een enorme klapper worden.quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
Schmidt heeft Ibi wel de laan uitgestuurd dus hij heeft inzicht, zal ook wel meevallen wat er weggaat en er is eerlijk gezegd ook niet zoveel wat echt interessant is voor internationale kopers, Ihattaren uiteraard, Malen (mits fit) en Dumfries, dan houdt het wel op toch?
Lammers kan nog wel aardig wat waard worden.quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
Daar twijfel ik over.quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:32 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Lammers kan nog wel aardig wat waard worden.
Lekker man, zo'n donderdagmiddagborrel.quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar ik heb er ook nog wel vertrouwen in dat het met een Bruma goed gaat komen.
Deze bewaar ik even.quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker man, zo'n donderdagmiddagborrel.
Proost maat.
Nee, niet per se.quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Meer vertrouwen in Bruma dan Lammers ja?
Het zou een ideale Ajax-spits zijn. Tweebenig, kan koppen, technisch vaardig. Mist alleen snelheid.quote:Op donderdag 28 mei 2020 15:45 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Lammers 40 miljoen gaat opleveren maar 10 tot 15 moet nog wel kunnen.
dat hoop ik ook wel, benieuwd wat hij gaat brengen wat dat betreftquote:Op donderdag 28 mei 2020 15:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Waar ik vooral op hoop is dat het weer een beetje leuk wordt om naar PSV te kijken
Valt ook steeds op dezelfde manier lol . Verder doet dit filmpje me denken aan dit :quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:02 schreef Generationalpha het volgende:
@:Powerloungen, in deze compilatie nog even bevestigd wat jij al zei. Lag meer op de grond dan dat hij voetbalde.![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Valt ook steeds op dezelfde manier lol . Verder doet dit filmpje me denken aan dit :
Als bewijs dat je voor iedere gek zo'n video kan makenquote:Op donderdag 28 mei 2020 16:13 schreef Generationalpha het volgende:
[..]Een keer in de zoveel tijd tover je hem weer tevoorschijn.
Objectief gezien valt het ook allemaal vies tegen met Afellay. 38 goaltjes in 214 wedstrijden in zijn eerste periode bij PSV, dat zijn ronduit magere statistieken. Alles bij elkaar 55 goals in 15 jaar tijd.quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als bewijs dat je voor iedere gek zo'n video kan maken
Ik vind het al heel wat voor hem dat die tot 214 wedstrijden kwam lol . En je ziet het vaker met dat soort spelers, ziet er allemaal dreigend uit maar het heeft verder niet veel om het lijf . Snap ook wel waarom ze in het buitenland het niet zagen zitten in hem buiten zijn blessures en gedrag om : Hij heeft geen randement.quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:20 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Objectief gezien valt het ook allemaal vies tegen met Afellay. 38 goaltjes in 214 wedstrijden in zijn eerste periode bij PSV, dat zijn ronduit magere statistieken. Alles bij elkaar 55 goals in 15 jaar tijd.![]()
Sikora heeft er zelfs nog een stuk meer gemaakt.
Daarom dus zwaar overschat.quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat voor hem dat die tot 214 wedstrijden kwam lol . En je ziet het vaker met dat soort spelers, ziet er allemaal dreigend uit maar het heeft verder niet veel om het lijf . Snap ook wel waarom ze in het buitenland het niet zagen zitten in hem buiten zijn blessures en gedrag om : Hij heeft geen randement.
Aissati was een nog groter talent uit die parodie op een jeugdopleiding.quote:
@FonsSpoorenquote:Op donderdag 28 mei 2020 16:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Sow, er zijn een aantal niet-PSV'ers die het nogal druk hebben met Afellay.
Het lijkt persoonlijk te zijn ook. Ik ben benieuwd naar de verhalen hier achter.
Die kneus is pas 31 jaar, bizar eigenlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aissati was een nog groter talent uit die parodie op een jeugdopleiding.
(Maar die speelt nog steeds volgens mij)
Maakte trouwens nog wel een prachtige goal tegen PSV voor Ajax . Maar iets teveel dribbelaar , teveel dribbelen om het dribbelen .quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Die kneus is pas 31 jaar, bizar eigenlijk.Lijkt al eeuwen geleden dat hij zijn debuut maakte.
Misschien wel het begin van de grote hype-periode in het Nederlandse voetbal waarbij elke aanvallende speler (ook al had hij nog geen goal of assist geleverd) de hemel in werd geprezen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maakte trouwens nog wel een prachtige goal tegen PSV voor Ajax . Maar iets teveel dribbelaar , teveel dribbelen om het dribbelen .
Speelde samen met El-Ham op de training iedereen naar huis is gezegd.quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maakte trouwens nog wel een prachtige goal tegen PSV voor Ajax . Maar iets teveel dribbelaar , teveel dribbelen om het dribbelen .
Vandaar dat Drank ze weg wilde hebben . Speelde zijn lievelingetjes Kolbeinn en Klaassen helemaal zoek.quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Speelde samen met El-Ham op de training iedereen naar huis is gezegd.
Prima trainer. 4 keer kampioen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vandaar dat Drank ze weg wilde hebben . Speelde zijn lievelingetjes Kolbeinn en Klaassen helemaal zoek.
RIP Ihattaren dan . Maar zonder gekkigheid je hebt wel gelijk . Het is qua aanvallend echt bedroevend gesteld hier . Ook al jaren geen Nederlandse centrumspits die er hier met gemak 30 + inlegt ofzoquote:Op donderdag 28 mei 2020 16:47 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Misschien wel het begin van de grote hype-periode in het Nederlandse voetbal waarbij elke aanvallende speler (ook al had hij nog geen goal of assist geleverd) de hemel in werd geprezen.
In feite duurt dat al sinds de doorbraak van Sneijder, Van Persie en Robben in 2002-2003.15 jaar aan overschatte talentjes nu.
Oh ik denk inderdaad dat Ihattaren het weer totaal niet gaat maken in de top hoor. Leuk begonnen, nu alweer ver weggezakt.quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
RIP Ihattaren dan . Maar zonder gekkigheid je hebt wel gelijk . Het is qua aanvallend echt bedroevend gesteld hier .
Volgens M (de publieke omroep) en consorten heeft dat vooral met 'trots' te maken . Tjaquote:Op donderdag 28 mei 2020 16:56 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Oh ik denk inderdaad dat Ihattaren het weer totaal niet gaat maken in de top hoor. Leuk begonnen, nu alweer ver weggezakt.
Daarnaast mag je het niet zeggen maar is dek kans dat een Marokkaanse speler doorbreekt in de top kleiner dan dat Louis van Gaal gaat toegeven dat hij een fout heeft gemaakt.
Niet toevallig dat holmaatje Boulahrouz als enige in heel Nederland vindt dat Afellay nog wat in het profvoetbal te zoeken heeft:quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens M (de publieke omroep) en consorten heeft dat vooral met 'trots' te maken . Tja
quote:Khalid Boulahrouz: 'Afellay heeft kwaliteiten om nog ergens een rol van betekenis te kunnen spelen'
Khalid Boulahrouz begrijpt volledig dat Ibrahim Afellay nog niet stopt na zijn breuk met PSV. Woensdag werd bekend dat het aflopende contract van de 34-jarige middenvelder niet wordt verlengd.
"Men kan zeggen dat het niet meer is wat het was. Maar het kan áltijd beter en zo zal hij nog steeds denken. Dat begrijp je als je hem zag trainen. Altijd álles ging op honderd procent. Hij heeft de kwaliteiten en ervaring nog ergens een rol van betekenis te kunnen spelen."
je schrijft hem wel heel snel af hoor, die jongen komt net kijken dus dat hij nog te licht is om een elftal te dragen lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:56 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Oh ik denk inderdaad dat Ihattaren het weer totaal niet gaat maken in de top hoor. Leuk begonnen, nu alweer ver weggezakt.
Daarnaast mag je het niet zeggen maar is dek kans dat een Marokkaanse speler doorbreekt in de top kleiner dan dat Louis van Gaal gaat toegeven dat hij een fout heeft gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |