abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193080577
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Lauda was nooit meer zo snel na zijn crash volgens de overlevering natuurlijk, als je resultaten bij McLaren bekijkt presteerde Watson in die 3 jaar beter dan Lauda.

Prost was wel iets beter dan Arnoux (en ruim beter dan Cheever) in zijn jaren bij Renault, maar zijn topjaren moesten nog komen. In 1980 oversteeg hij Watson ook niet.

Uiteindelijk won McLaren in 84, 85 en 86 de coureurstitel (en daarna ook in 88-91, maar dat was met een bizar goede auto en op dat moment de in ieder geval snelste coureur van het veld die ze in 84 nog niet in het team hadden) en in de eerste 2 jaar ook de rijderstitel en de winnaar heeft altijd gelijk, dus wat dat betreft een prima keuze. Maar ik denk dat Watson in die tijd zeker niet minder was dan Lauda.
Zei Lauda in de onderhandelingen niet betaal me $1 voor mijn presteren en een miljoen voor de aandacht voor je sponsoren.
  Redactie Sport dinsdag 12 mei 2020 @ 11:41:49 #102
274204 crew  Mexicanobakker
pi_193080596
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 11:38 schreef vosss het volgende:

[..]

[..]

#ouwelullenaanhetwoord

:P
Zou oud ben ik niet, gewoon een hoop beelden teruggekeken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_193080602
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Zou oud ben ik niet, gewoon een hoop beelden teruggekeken.
Sorry opa :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_193080606
Hulkenberg die gisteren een charmeoffensief startte om weer in de F1 actief te gaan zijn en Vettel die stopt bij Ferrari. Het is mij allemaal net iets te toevallig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 11:43:12 #105
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_193080615
Als ik dit lees...

quote:
What’s been happening in these past few months has led many of us to reflect on what are our real priorities in life. One needs to use one’s imagination and to adopt a new approach to a situation that has changed. I myself will take the time I need to reflect on what really matters when it comes to my future.
bron Ferrari verklaring
....dan stopt Vettel met F1
wordt aan gewerkt....ben net terug
  dinsdag 12 mei 2020 @ 11:43:44 #106
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193080623
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 11:42 schreef Lange_Lans het volgende:
Hulkenberg die gisteren een charmeoffensief startte om weer in de F1 actief te gaan zijn en Vettel die stopt bij Ferrari. Het is mij allemaal net iets te toevallig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wachten op Alonso
  dinsdag 12 mei 2020 @ 11:46:16 #107
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_193080659
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 11:43 schreef Lionheaad het volgende:
Als ik dit lees...
[..]

....dan stopt Vettel met F1
Ik denk ook dat-ie weinig serieuze opties heeft.
pi_193080689
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 10:57 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Vettel is natuurlijk een coureur die wil dat de auto zich naar een bepaalde balans ontwikkelt, dan moet je wel een team hebben met een commitment om dat te krijgen, en niet zegt jonkie hier kan lekker shinen tov jou als de balans verkeerd zit.
Tja, dat zegt veel over Vettel, kennelijk weet hij het thema niet naar zijn hand te zetten, of niet duidelijk te maken hoe hij de balans wil en heeft ie niet het talent van Alonso of Verstappen om daaromheen te rijden. Dat Ferrari bewust de auto naar de zin van Leclerc heeft gebouwd bedoel je vast niet, toch?
pi_193080734
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 11:46 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ik denk ook dat-ie weinig serieuze opties heeft.
Denk dat hij sowieso wel ergens terecht kan in de F1 als hij wil, vraag is vooral wat hij wil.
pi_193080753
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 11:47 schreef aesop het volgende:

[..]

Tja, dat zegt veel over Vettel, kennelijk weet hij het thema niet naar zijn hand te zetten, of niet duidelijk te maken hoe hij de balans wil en heeft ie niet het talent van Alonso of Verstappen om daaromheen te rijden. Dat Ferrari bewust de auto naar de zin van Leclerc heeft gebouwd bedoel je vast niet, toch?
Mja, Alonso lukte dat ook niet continu..
  dinsdag 12 mei 2020 @ 11:52:41 #111
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_193080757
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 11:50 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Denk dat hij sowieso wel ergens terecht kan in de F1 als hij wil, vraag is vooral wat hij wil.
Ja precies. Lijkt me niet dat je na Red Bull en Ferrari nog een paar jaar voor Renault, Alfa Romeo of Haas ofzo wil rijden.
pi_193080793
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 11:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik het ook mee eens. Eigenlijk heeft na Schumacher alleen Alonso die status afgedwongen, maar Massa / Raikkinen en Vettel / Raikkonen en nu ook Vettel / Leclerc krijgen allemaal niet een voorkeursbehandeling.
Ferrari is dan ook als een generaal die weet hoe hij de vorige oorlog moet winnen. Het publicitaire debacle in Oostenrijk en 'Fernando is faster than you' zit Ferrari dan ook nog steeds in de weg bij het ontwikkelen van een winnende strategie. Net als Alonso in het algemeen, daar hadden ze alles op ingezet maar uiteindelijk werd die verslagen door Vettel in een subtopteam en ontwikkelde de auto zich tot eentje waarin Alonso vooral kon laten zien hoe goed hij wel niet was met een moeilijke auto. Sowieso zijn ze nou niet bepaald als vrienden uit elkaar gegaan.

Vervolgens hebben ze knip getrokken voor een echte teamplayer met een duidelijke ontwikkelingsrichting voor de auto, om vervolgens hem niet dat teamplay te geven en te schipperen met die ontwikkelingsrichting. Het is niet zo ingewikkeld. Als je superieur bent moet je niet aan teamtactiek doen want dan krijg je potsierlijke vertoningen zoals in Oostenrijk, als tegen een superieure tegenstander vecht moet je juist alle teamtactiek uit de kast trekken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_193080885
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 09:47 schreef vosss het volgende:
Ik zou als Ferrari zijnde in elk geval kiezen voor of 1 jaartje Kimi of een paar jaar Perez denk ik.
Er vanuit gaande dat ze geen gezeur willen mbt eerste en tweede rijders zal het wel Kimi of Giovannazzi worden.
pi_193080916
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 12:01 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Er vanuit gaande dat ze geen gezeur willen mbt eerste en tweede rijders zal het wel Kimi of Giovannazzi worden.
Gio zou echt de meest slechte keuze van alle keuzes zijn.

Dus die zal het, Ferrari kennende, wel worden dan :') :X :@
vosss is de naam,
pi_193080941
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 11:47 schreef aesop het volgende:

[..]

Het vraagt commitment. Net als bij RBR destijds het niet opschoot omdat Ricciardo zich er wel lekker doorheen rommelde, dan is dat een prikkel om maar door te modderen met wat je hebt aan balans. Dat is ook een kwaliteit, daar gaat het niet om, het is alleen niet kwaliteit die je de titel gaat opleveren.
Dat Alonso Raikkonen er heel slecht op deed staan en zichzelf daarmee heel goed is leuk voor Alonso's enorme ego, wat hem zelfs deed roepen dat hij de morele WK-winnaar was terwijl hij gewoon was verslagen met zijn enorme topteam en zijn voorkeurspositie. Maar het gaat er uiteindelijk toch om met de snelste coureur/auto combinatie op de proppen te komen, niet om je teamgenoot te vernederen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 12:07:31 #116
131800 Tarado
capô de fusca
pi_193080968
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 12:03 schreef vosss het volgende:

[..]

Gio zou echt de meest slechte keuze van alle keuzes zijn.

Dus die zal het, Ferrari kennende, wel worden dan :') :X :@
:) dat ze 1 jonge rijder op een dunne basis hebben aangesteld laat wel zien dat ze het wat anders benaderen dan in het verleden maar dit zou dat weer in 1 klap teniet doen.
pi_193081020
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 11:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ik kan me nog herinneren in Monza 2018 dat Raikkonen Vettel geeneens een slipstream hoefde te geven in de kwalificatie. Dat is toch wel het minste wat je kunt doen als je de prestaties van je titelkandidaat wilt maximaliseren. Uiteindelijk was het zelfs Vettel die Raikkonen in Q3 een slipstream gaf omdat ze blijkbaar in die volgorde de baan op moesten van Ferrari. Dan vraag ik me af waar je mee bezig bent als team zijnde.

Daarom snap ik ook niet waarom sommige mensen hier verwachten dat Leclerc een soort Schumacher achtige nr. 1 status gaat krijgen. Ferrari werkt al heel lang niet op deze manier en Leclerc heeft nog niks bewezen.
Het lijkt mij dat ze na dat debacle van vorig jaar er wel iets van hebben geleerd?
pi_193081046
Overigens zou het ook wel gaaf zijn als Lewis onverwacht toch naar Ferrari gaat en daar meteen 2 wereldtitels wint. Direct GOAT én een dikke vinger naar Alonso en Vettel :D :@
vosss is de naam,
  dinsdag 12 mei 2020 @ 12:31:33 #119
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_193081254
Als er dit seizoen een kampioenschap komt en Leclerc stelt teleur, dan gaat het mooi worden.

Dan wil Ferrari Lewis of Max en geld uitgeven schuwen ze daar (nog) niet.

Zo niet dan zal Danny Ric komen en die gaat sneller zijn dan Leclerc en dan was zijn move naar Renault briljant!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_193081394
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 12:13 schreef vosss het volgende:
Overigens zou het ook wel gaaf zijn als Lewis onverwacht toch naar Ferrari gaat en daar meteen 2 wereldtitels wint. Direct GOAT én een dikke vinger naar Alonso en Vettel :D :@
Alleen al als Hamilton het zou proberen krijgt hij van mij een dikke +2 voor respect.
pi_193081554
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 11:52 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ja precies. Lijkt me niet dat je na Red Bull en Ferrari nog een paar jaar voor Renault, Alfa Romeo of Haas ofzo wil rijden.
Waarom niet? Als je nog plezier beleeft aan de sport.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 12:55:12 #122
62913 Blik
The one and Only!
pi_193081608
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 12:31 schreef XL het volgende:
Als er dit seizoen een kampioenschap komt en Leclerc stelt teleur, dan gaat het mooi worden.

Dan wil Ferrari Lewis of Max en geld uitgeven schuwen ze daar (nog) niet.

Zo niet dan zal Danny Ric komen en die gaat sneller zijn dan Leclerc en dan was zijn move naar Renault briljant!
Leclerc gaat niet teleurstellen
pi_193081646
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 12:55 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik geloof dat Leclerc nog voor wat hele mooie F1 momentjes gaat zorgen.
Heel andere persoon dan Max maar wel redelijk "on par".

Sowieso een leuk veld met die nieuwe generatie, mensen als Norris, Russell en Sainz kan je er ook prima bij hebben.

Latifi kan ik nog niet zo goed inschatten als persoon.
pi_193081669
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2020 12:55 schreef Blik het volgende:

[..]

Vanwaar die zekerheid?
  dinsdag 12 mei 2020 @ 13:02:22 #125
12221 Tijn