quote:Op dinsdag 12 mei 2020 07:17 schreef Myraela het volgende:
Eerder opgestaan, nu al een loopje gedaan.
Heb je ze niet gewoon kunnen bottelen? De 3 brouwkits die ik ken, hoef je niet snel op te drinken. Maar goed het is geen straf 🍻quote:
Lekker bezigquote:Op dinsdag 12 mei 2020 07:17 schreef Myraela het volgende:
Eerder opgestaan, nu al een loopje gedaan.
Die was helemaal verrukt en in zijn nopjes toen we aankwamen, vervolgens waren we bij zijn groep en was hij super enthousiast omdat hij een vriendje zag. Luid naam roepend en wijzenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Goedemorgen allen.
Raar gevoel vast, @:Lot_1. Werk jij thuis of ben je ook naar je werk?
Vergat ik nog te vragen @:Aure wat vond Jip van zijn eerste keer weer naar de opvang?
Ben zo ontzettend duf. Werd iets na 4 uur wakker, helemaal overstuur, geen idee meer waarvan maar daarna niet meer geslapen, allen wat gedoezeld. Heel veel koffie vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze blik zegt ook wel alles
Had vast gekund, maar het zit in zo'n mooi vaatjequote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb je ze niet gewoon kunnen bottelen? De 3 brouwkits die ik ken, hoef je niet snel op te drinken. Maar goed het is geen straf 🍻
Het is er eentje van deze: https://www.brewbarrel.com/#/home
Ah alles gaat daarbij wat sneller, leukquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:20 schreef Aure het volgende:
[..]
Had vast gekund, maar het zit in zo'n mooi vaatje
Het is er eentje van deze: https://www.brewbarrel.com/#/home
Ja het is echt brouwen voor dummies, je hoeft niet zo heel veel zelf te doenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ah alles gaat daarbij wat sneller, leuk
Zeker leukquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:23 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja het is echt brouwen voor dummies, je hoeft niet zo heel veel zelf te doenmaar dat maakt het dus eigenlijk wel een leuk cadeau.
Ah dan ben ik ook op een dinsdag zoveel jaar getrouwd. Mijn schoonzus ook op de 12de getrouwd. Mijn zwager op de 19de en wij op de 26ste.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker bezig
Vandaag 3 jaar getrouwddus ik mag vanaf vandaag eindelijk Animal Crossing spelen
/cadeautje
Maar echt he....quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:30 schreef Myraela het volgende:
Gefeliciteerd, Sarabi! En jeetje, 3 jaar al, het voelt echt alsof je net nog je bruiloft aan het plannen was.
Heel onze familie is op de 12e getrouwdquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ah dan ben ik ook op een dinsdag zoveel jaar getrouwd. Mijn schoonzus ook op de 12de getrouwd. Mijn zwager op de 19de en wij op de 26ste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |