Was nog bijna gelukt. :dquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:15 schreef Moira het volgende:
[..]
Nou alleen nog een WIDM-bordspel en je hebt bingo
Zit al dagen aan de kalmerende middelen om me in te houdenquote:
Tof tof tof!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:14 schreef Cirilico het volgende:
Pakket (best grote doos) wordt zojuist afgeleverd.
Zal er later vanaaf naar kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben met zijn tweeën gespeeld. Vond het erg leuk. En leerzaam ook. Bestaat uit allerlei kennisvragen over het Songfestival. Sommige weet ik zo uit het hoofd, andere weet ik het ongeveer maar nét niet juist. En een aantal weet ik gewoon niet.
Je speelt dus namens twee landen per persoon.
Ik was Macedonië en Oekraïne (vriend was Albanië en Georgië). En ik heb gewonnen met Macedonië.2021 Skopje.
Was overall gemakkelijker te spelen dan het Expeditie Robinson spel.
[ Bericht 19% gewijzigd door Cirilico op 06-06-2020 22:59:27 ]Hotapnyc
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:41 schreef Cirilico het volgende:
Merci! Alvast wat foto's onder de spoiler. Niet kijken als je de spanning erin wilt houden, @:Molo! xDJaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben met zijn tweeën gespeeld. Vond het erg leuk. En leerzaam ook. Bestaat uit allerlei kennisvragen over het Songfestival. Sommige weet ik zo uit het hoofd, andere weet ik het ongeveer maar nét niet juist. En een aantal weet ik gewoon niet.
Je speelt dus namens twee landen per persoon.
Ik was Macedonië en Oekraïne (vriend was Albanië en Georgië). En ik heb gewonnen met Macedonië.2021 Skopje.
Was overall gemakkelijker te spelen dan het Expeditie Robinson spel.Zo leuk dat jullie ook gelijk spelen
Dankjewel!
Fuck the EBU.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |