SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op maandag 11 mei 2020 20:31 schreef just me het volgende:
Laat je nagels zien, laat je haren zien
Zijn ze schoon en fris
Laat je sokken zien, laat je tenen zien
Zit er geen geurtje aan
Laat je navel zien, laat je neus eens zien
Zit er geen peurtje aan
![]()
Dat was toch wel aparte kinder tv.quote:
heel apart en misschien daarom zo leukquote:
Kweetniet.quote:Op maandag 11 mei 2020 20:37 schreef just me het volgende:
[..]
heel apart en misschien daarom zo leuk
quote:Op maandag 11 mei 2020 20:31 schreef livelink het volgende:
Ik vind mini-ToT ook heel groot lijken hoor. Maar die van mij waren dan ook wel klein.
Zo rond de 1,5 jaar vond ik wel een hele leuke leeftijd. En mini-ToT is![]()
![]()
In de tijden dat ik slecht sliep vond ik het altijd heel fijn als anderen ook wakker waren. Vanwege het idee sowieso, maar ook om even contact te hebben. Dan keek ik naar buiten of er ergens anders nog een licht brandde. En op FoK! waren er natuurlijk altijd wel mensen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 06:18 schreef Rafeiro het volgende:
Gewoon al 25 minuten met moeders gebeld![]()
Heb het niet zo heel goed slapen niet van een vreemde.
Had wat in een familie app gegooid en dat las ze dus
Een voordeel van langdurig ziek zijn, ik ga zo iets eten, slik wat pillen en ga nog even terug naar bed.
Het grote nadeel daarentegen is ziek zijn. Of het niet normaal slapen. Of....
Ging je dan ook bij die mensen op bezoek?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 06:23 schreef livelink het volgende:
[..]
In de tijden dat ik slecht sliep vond ik het altijd heel fijn als anderen ook wakker waren. Vanwege het idee sowieso, maar ook om even contact te hebben. Dan keek ik naar buiten of er ergens anders nog een licht brandde. En op FoK! waren er natuurlijk altijd wel mensen.
In mijn hoofdquote:Op dinsdag 12 mei 2020 06:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Ging je dan ook bij die mensen op bezoek?
Al wel eens gevraagd of ze hem iets minder gevoelig af willen stellen?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 06:35 schreef Rafeiro het volgende:
Soms ben ik wel lief hoor, maar die lamp moet gewoon stuk.
Ik lees dit en mijn brein blijft steken op 'vanuit de lamp gezien'.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 06:33 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zit soms oprecht te denken hoe ik een lamp van "buren" zou kunnen uitschakelen.
's Nachts om 2/3/4/5 uur ga ik nog wel even naar buiten, rustig een peukje doen.
De straatlantaarn brandt dan sowieso, jammer, maar soit.
Maar zodra ik naar buiten stap springt dan die lamp ook aan.
Iets te gevoelig? Tussen waar ik naar buiten stap naar die lamp (vanuit de lamp gezien):
- hun carport
- een weg waar denk ik 2-3 autos naast elkaar zouden passen.
- een grasveld van een meter of 3
- mijn "terrasje" van 1 meter diep
Rot op met die lamp.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 06:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik lees dit en mijn brein blijft steken op 'vanuit de lamp gezien'.
En dan zie ik echt zo'n lamp kijken naar die roker zo'n 10 m. verderop en denken: "hij staat daar zo zielig in het donker, laat ik wat aardigs voor hem doen".
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:14 schreef just me het volgende:
goedemorgen
Raf, gewoon een kattapult..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |