Dat is nog steeds? Ik dacht een euro voor een hamburger en dan bij de hamburger een kleine fris ook voor een euro. Dacht ik hoor is al een tijdje geleden dat ik er ben geweest.quote:Op maandag 1 juni 2020 15:16 schreef roos94 het volgende:
Weet nog de tijden toen hamburger 1 euro was RIP
Dat is echt al een paar jaar geleden dat ik dat heb gezienquote:Op zondag 12 juli 2020 21:11 schreef borbit het volgende:
[..]
Dat is nog steeds? Ik dacht een euro voor een hamburger en dan bij de hamburger een kleine fris ook voor een euro. Dacht ik hoor is al een tijdje geleden dat ik er ben geweest.
Oh my sweet summer child....quote:Op zondag 12 juli 2020 21:11 schreef borbit het volgende:
[..]
Dat is nog steeds? Ik dacht een euro voor een hamburger en dan bij de hamburger een kleine fris ook voor een euro. Dacht ik hoor is al een tijdje geleden dat ik er ben geweest.
Hahahaquote:Op zondag 12 juli 2020 21:11 schreef borbit het volgende:
[..]
In Duitsland zijn de restaurants ook voor een aanzienlijk deel van franchisers. Overal trouwens, dat is het hele concept van McDonald's.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:34 schreef Scheepskok het volgende:
Lid geworden van zowel de McDonald's als de Burger King apps. Maar zowel de coupons als het assortiment valt me wat tegen. In Duitsland is het assortiment veel interessanter en veel leuker.
Zou dat het gevolg zijn van het Nederlandse franchiseprincipe?
Verder een coupon voor een McKroket ¤ 2,30. Come on man, daar heb ik ook een broodje kroket voor bij de snackbar, zonder korting.
quote:Op maandag 27 juli 2020 18:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ instagram ]
Allemaal tekenen jongens en meisjes.
Ja je bent de sigaar als je het volle pond betaalt.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:34 schreef Scheepskok het volgende:
Lid geworden van zowel de McDonald's als de Burger King apps. Maar zowel de coupons als het assortiment valt me wat tegen. In Duitsland is het assortiment veel interessanter en veel leuker.
Verder een coupon voor een McKroket ¤ 2,30. Come on man, daar heb ik ook een broodje kroket voor bij de snackbar, zonder korting.
Bij de BK krijg je veel betere couponsquote:Op zaterdag 18 juli 2020 16:34 schreef Scheepskok het volgende:
Dan ga je toch naar het BK topic johquote:Op maandag 27 juli 2020 18:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Bij de BK krijg je veel betere coupons
quote:Op maandag 27 juli 2020 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar het BK topic joh
Blijft bij mij op het beginscherm hangen.quote:Op maandag 27 juli 2020 18:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hier doet ie het ook niet, nu je het zegt.
Ik krijg de melding:quote:Op maandag 27 juli 2020 18:55 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Blijft bij mij op het beginscherm hangen.
Bij de ene locatie kan je zó naar binnenlopen, de andere locatie is nog zwaar spastisch bezig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |