Zes minuten. Denk dat ik er in juni weer een keer heen rij.quote:Op maandag 11 mei 2020 19:02 schreef roos94 het volgende:
Helaas moet ik voor de dichtst bijzijnde mcdonalds 25 min rijden met de autojullie?
Vijf minuten fietsenquote:Op maandag 11 mei 2020 19:02 schreef roos94 het volgende:
Helaas moet ik voor de dichtst bijzijnde mcdonalds 25 min rijden met de autojullie?
You beat mequote:
Vijf stuks binnen 10minquote:Op maandag 11 mei 2020 19:02 schreef roos94 het volgende:
Dan weet jij meer dan de website van McDonalds zelf?quote:Op maandag 11 mei 2020 19:01 schreef borisz het volgende:
Inmiddels zijn ze ook weer open voor het normale publiek.
Mc NL: 10 minutenquote:Op maandag 11 mei 2020 19:02 schreef roos94 het volgende:
Niet in de ballenbak wonenquote:
Bij mijn mac (zonder Drive) kan ik gewoon voor de afhaal een bestelling doen.quote:Op maandag 11 mei 2020 20:25 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dan weet jij meer dan de website van McDonalds zelf?
Ik heb er twee op beide 5 minuten loopafstand, en nog eentje op zeven minuten.quote:Op maandag 11 mei 2020 19:02 schreef roos94 het volgende:
In t centrum bij ons ook al sinds eind maart gelijk al. Vond dat zo raar. Dacht alleen drives maar blijkbaar toch niet.quote:Op maandag 11 mei 2020 20:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Bij mijn mac (zonder Drive) kan ik gewoon voor de afhaal een bestelling doen.
Idd. De hele zaak is afgezet. Alleen 1 bestelpaal is beschikbaar, waar iemand staat die het scherm na een bestelling weer schoonmaakt en de ophaalplek. Er is 'een wachtruimte' voor 2-3 man en de rest moet buiten blijven.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
In t centrum bij ons ook al sinds eind maart gelijk al. Vond dat zo raar. Dacht alleen drives maar blijkbaar toch niet.
Geloof ik werken alle NLse McDonalds’en nu zoquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Idd. De hele zaak is afgezet. Alleen 1 bestelpaal is beschikbaar, waar iemand staat die het scherm na een bestelling weer schoonmaakt en de ophaalplek. Er is 'een wachtruimte' voor 2-3 man en de rest moet buiten blijven.
50 meter lopenquote:
quote:
Het is echt zo! En in de straat.. terwijl er 1 meter verder een bak staat. Tijd terug mensen die in hun auto voor mijn huis gegeten hadden.. Deur open en vlak voor mijn huis zooi neergooien. Ik boos op raampje kloppen. "zou jij het leuk vinden als mensen afval in je tuin gooien ?" Kreeg grote bek en dat ik te hard op autoruit kloptequote:
Was er al bang voorquote:
Zijn nu nog dicht iigquote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Is de oude locatie in de binnenstad Delft gewoon open, heb al tijden trek in een QP
Over een paar weken met de trein naar Eindhoven en dan hoop ik dat de BK open is op het station. Whopper-genot
Ik geloof je gelijk. Mensen kunnen zo asociaal zijn. Bij ons zou het nieteens in onze kop opkomen.....quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:09 schreef Ole het volgende:
[..]
Het is echt zo! En in de straat.. terwijl er 1 meter verder een bak staat. Tijd terug mensen die in hun auto voor mijn huis gegeten hadden.. Deur open en vlak voor mijn huis zooi neergooien. Ik boos op raampje kloppen. "zou jij het leuk vinden als mensen afval in je tuin gooien ?" Kreeg grote bek en dat ik te hard op autoruit klopte"
Tja is ergernis hier..
Waar komt die?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ben benieuwd hoe het straks bij de nieuwe Mac in Delft gaat. Die zou vorig jaar al open moeten gaan en gaat nu 1 juni open, midden in deze crisis.
Geloof je direct. Hier zit sinds een jaar of wat een Mac een paar km verderop. Je ziet de rotzooi overal langs de weg liggen, gewoon echt km's verderop. Zo asociaal.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:09 schreef Ole het volgende:
[..]
Het is echt zo! En in de straat.. terwijl er 1 meter verder een bak staat. Tijd terug mensen die in hun auto voor mijn huis gegeten hadden.. Deur open en vlak voor mijn huis zooi neergooien. Ik boos op raampje kloppen. "zou jij het leuk vinden als mensen afval in je tuin gooien ?" Kreeg grote bek en dat ik te hard op autoruit klopte"
Tja is ergernis hier..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |