Zal je zien dat Loreen straks één stem tekort komt om de lijst te halenquote:Op maandag 11 mei 2020 11:50 schreef Aoibhin het volgende:
Nou ik ben eruit!
Salvador Sobral – Amar Pelos Dois
Alice & Franco Battiato – I treni di Tozeur
One More Time – Den Vilda
Secret Garden – Nocturne
Marija Serifovic – Molitva
Duncan Laurence – Arcade
Lenny Kuhr – De troubadour
Eugent Bushpepa – Mall
Eimear Quinn – The Voice
Grethe & Jørgen Ingmann – Dansevise
Umberto Tozzi & Raf – Gente di mare
Mocedades – Eres tu
Heb ik ook. Dat het niet doorgaat is nu ECHT, je kunt je er niet meer voor verstoppen.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:00 schreef BillDauterive het volgende:
Die topictitel maakt me wel een beetje treurigWat een rare week gaat dit worden. Eigenlijk heb ik het zoveel mogelijk geprobeerd te negeren, maar nu kan dat niet meer.
[..]
Leuk!Ik ga hier over nadenken. Hopelijk zitten er veel onbekende pareltjes in die top 50, maar dat zal wel tegenvallen
quote:Op maandag 11 mei 2020 11:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing! Waar kun je die docu kijken?
Ja maar hallooooo keuzes maken Fred! En ik heb Duncan er uiteindelijk toch in gezetquote:Op maandag 11 mei 2020 12:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zal je zien dat Loreen straks één stem tekort komt om de lijst te halen
Thanks!quote:
Is die James nou zoveel dikker geworden?quote:
quote:Op maandag 11 mei 2020 12:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik ging stuk om deze comment:
Nationality: Greek
Singer: German
Host country of contest: UK
She represented country: Luxembourg
Song: French
Comments: English
Hotel: Trivago
Podverquote:Op maandag 11 mei 2020 12:14 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2020 12:14 schreef TheVulture het volgende:
Zo kun je het ook bekijken ja!quote:Op maandag 11 mei 2020 12:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wel een voordeel: Ik ben niet 2 weken elke ochtend een kater aan het verdringen dankzij de Euroclub en in vreemde bedden aan het wakker worden dankzij al het mannelijk schoon. Ofzo.
twitter:MauLaparliere twitterde op maandag 11-05-2020 om 11:10:30En de eerste corona-tattoo is een feit! Rens liet ‘m zetten in de weer geopende Tattoogrot in Rotterdam. “Voor mij is de wc-rol hét product van 2020. En deze tijd er één om nooit meer te vergeten.” @RTV_Rijnmond #Corona https://t.co/l6yoSBCxAJ reageer retweet
Één rol maar. Heeft die gozer niet gehamsterd?quote:Op maandag 11 mei 2020 12:35 schreef Momo het volgende:
twitter:MauLaparliere twitterde op maandag 11-05-2020 om 11:10:30En de eerste corona-tattoo is een feit! Rens liet ‘m zetten in de weer geopende Tattoogrot in Rotterdam. “Voor mij is de wc-rol hét product van 2020. En deze tijd er één om nooit meer te vergeten.” @:RTV_Rijnmond #Corona https://t.co/l6yoSBCxAJ reageer retweet
Zou Rens een vrouw hebben?quote:Op maandag 11 mei 2020 12:35 schreef Momo het volgende:
twitter:MauLaparliere twitterde op maandag 11-05-2020 om 11:10:30En de eerste corona-tattoo is een feit! Rens liet ‘m zetten in de weer geopende Tattoogrot in Rotterdam. “Voor mij is de wc-rol hét product van 2020. En deze tijd er één om nooit meer te vergeten.” @:RTV_Rijnmond #Corona https://t.co/l6yoSBCxAJ reageer retweet
Dit kende ik nog helemaal niet! Maar kan het nooit meer onthoren nuquote:Op maandag 11 mei 2020 12:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Met dank aan @:Cee heb ik dit weer in m'n hoofd trouwens:
Graag gedaan.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit kende ik nog helemaal niet! Maar kan het nooit meer onthoren nu
Heb je niet eens gezwaaid naar Sebastiaan?quote:Op maandag 11 mei 2020 13:06 schreef Aoibhin het volgende:
Net de kamer moeten ontvluchten, want er liep een giga-spin over het plafond recht boven mijn hoofd
Nee, Sebastiaan moet zich niet zo aan me opdringen!quote:Op maandag 11 mei 2020 13:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je niet eens gezwaaid naar Sebastiaan?
Arme Sebastiaanquote:Op maandag 11 mei 2020 13:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, Sebastiaan moet zich niet zo aan me opdringen!
1,5 meter regel niet respecterenquote:
"Kom niet in mijn aura bitch"quote:Op maandag 11 mei 2020 13:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
1,5 meter regel niet respecterenDan verdient Sebastiaan geen respect hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |