Ze was er vrijdag even.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:10 schreef UitStraling het volgende:
Foqueville architecte nog steeds spoorloos?
Vrijdag was ze hier eventjesquote:Op maandag 11 mei 2020 09:10 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2020 09:10 schreef UitStraling het volgende:
Gewoonquote:Op maandag 11 mei 2020 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vertel, waarom ben je zo vrolijk de laatste dagen? Liefde?
Mag ik terug naar bed? Ik geloof niet dat dit mijn dag gaat wordenquote:Op maandag 11 mei 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uh niet zulke lastige vragen stellen bitte
Alweer niet?quote:Op maandag 11 mei 2020 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag ik terug naar bed? Ik geloof niet dat dit mijn dag gaat worden
Die zit ergens hoog in de bergen. Schijnt dat de kabelbaan in onderhoud isquote:Op maandag 11 mei 2020 09:10 schreef UitStraling het volgende:
Grote kring geworden zeker om de anderhalve meter in acht te nemen?quote:Op maandag 11 mei 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha nou die verjaardag die ik had was lichtelijk apart.
Nouja er was een heel schema gemaakt. Ieder uur iemand anders zeg maar.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Grote kring geworden zeker om de anderhalve meter in acht te nemen?
Ja? Kringverjaardag met iedereen op afstand of wat?quote:Op maandag 11 mei 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha nou die verjaardag die ik had was lichtelijk apart.
Haags heeft anderhalve meter leverworst op.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Grote kring geworden zeker om de anderhalve meter in acht te nemen?
Praktischer om die anderhalve meter leverworst in een blender te gooien om dat vervolgens op te drinken.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags heeft anderhalve meter leverworst op.
quote:Op maandag 11 mei 2020 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouja er was een heel schema gemaakt. Ieder uur iemand anders zeg maar.
quote:Op maandag 11 mei 2020 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja? Kringverjaardag met iedereen op afstand of wat?
Xdquote:Op maandag 11 mei 2020 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags heeft anderhalve meter leverworst op.
quote:Op maandag 11 mei 2020 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Praktischer om die anderhalve meter leverworst in een blender te gooien om dat vervolgens op te drinken.
Nou ja, beter dan een drive-byverjaardag.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 mei 2020 09:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, beter dan een drive-byverjaardag.
Ja we letten er wel op maar in mijn omgeving zijn het sowieso allemaal al avonturiers en hoogspringers dus dat is wel een puntje.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Al mijn vrienden vallen in dezelfde categorie als ik: hypervoorzichtig. Dus ik denk dat ik in 2022 weer voor het eerst sociale afpraken heb, in hazmatpak via een videoverbinding
Ik vraag me af of mensen dat nou echt doen... even langsrijden met de fiets of auto en naar de jarige zwaaien, om vervolgens weer naar huis te rijdenquote:
Mijn vriendenkring is echt introvertengenotquote:Op maandag 11 mei 2020 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja we letten er wel op maar in mijn omgeving zijn het sowieso allemaal al avonturiers en hoogspringers dus dat is wel een puntje.
Serieus?quote:Op maandag 11 mei 2020 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze zijn er.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vraag me af of mensen dat nou echt doen... even langsrijden met de fiets of auto en naar de jarige zwaaien, om vervolgens weer naar huis te rijden. En als de jarige geluk heeft, mikken ze vanuit een rijdende auto nog even een cadeautje de voortuin in, waarna de jarige met gebroken flesjes speciaalbier zit
.
Meeste van mijn vrienden ook wel maar mijn familie tjaquote:Op maandag 11 mei 2020 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn vriendenkring is echt introvertengenot
prima redneck naam toch.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega van mij heet Randy. Dan heb je ouders die weinig gevoel voor de Engelse taal hebben
quote:Op maandag 11 mei 2020 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt alleen bitterbal en mijn neefje van drie vind dit nog grappig.
Ew.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij ruikt naar een mengeling van bier en zweet, dus ja, prima keuze
In de tuin is de anderhalve meter ook nog wel wat makkelijker na te leven dan binnen ja. Ons mannetje wordt volgende maand 2 jaar, maar dat vieren we ook niet groot.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn er.Wellicht niet gooiend met bier, maar het van een afstandje zwaaien zeker.
Met de prettige tuin-zit-omstandigheden vond ik de drempel wel lager, tuinstoel buiten op een afstandje van de rest "durf" ik wel aan, zeg maar. Maar deze regio valt sowieso enorm mee qua gevallen, dus dat helpt wel met wat sneller wat durven.
quote:Op maandag 11 mei 2020 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega van mij heet Randy. Dan heb je ouders die weinig gevoel voor de Engelse taal hebben
Je bent echt verliefd he?quote:Op maandag 11 mei 2020 10:02 schreef RockNijntje het volgende:
Deze man![]()
. Er is iets mis met de microfoon van mijn vriend, dus we deden even wat tests terwijl we op een meter afstand van elkaar zitten. Terwijl de microfoon nog niet eens was aangesloten reageerde ik op iets wat hij zei en toen schreeuwde hij uit "WOW, je hoorde me!". Het was niet als grapje bedoeld
. Maandagen.
Medium. Ik hou niet zo van extreme gevoelens en ben daar tevens veel te nuchter voorquote:
Hmm okee, ik vind het gewoon lief hoe je over hem praat. Goeie matchquote:Op maandag 11 mei 2020 10:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Medium. Ik hou niet zo van extreme gevoelens en ben daar tevens veel te nuchter voor.
Overigens had ik hier bij iedereen wel om gelachen hoor.
Ik ben redelijk geremd. Dat heb ik ook wel als feedback terug gehad in relaties.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb juist dat wilde verliefde nodig anders gebeurt de magie niet.
Gewoon eens een man proberen.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben redelijk geremd. Dat heb ik ook wel als feedback terug gehad in relaties.
Ik ben zo dol als een kip wat dat betreft, kruip nog wel naar de maan om steentjes voor haar te verzamelen, ik heb dat ook nodig voor mezelf.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben redelijk geremd. Dat heb ik ook wel als feedback terug gehad in relaties.
quote:Op maandag 11 mei 2020 10:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon eens een man proberen.
Want? Hij ligt nog in zijn nest te rotten?quote:Op maandag 11 mei 2020 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben gewoon blij met m'n match.
Alleen heeft die kerel een weekje vrij, dus nu moet ik zelf koffie zetten.
quote:Op maandag 11 mei 2020 10:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon eens een man proberen.
O ja, ik heb ook alles over voor mijn partner. Maar ben verder niet erg passioneel. Ik bedoel, ik spring niet van de linnenkast of zo.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben zo dol als een kip wat dat betreft, kruip nog wel naar de maan om steentjes voor haar te verzamelen, ik heb dat ook nodig voor mezelf.
ik heb mijn match nog niet ontmoetquote:Op maandag 11 mei 2020 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben gewoon blij met m'n match.
Alleen heeft die kerel een weekje vrij, dus nu moet ik zelf koffie zetten.
Correct.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Want? Hij ligt nog in zijn nest te rotten?
Lolquote:Op maandag 11 mei 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Daarom dm'de je net je mobiele nummer?
Je ligt nu plat op de grond op je terras?quote:Op maandag 11 mei 2020 10:21 schreef bitterbal het volgende:
als je laag bij de grond blijft en uit de wind kan je buiten zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Moest lachen, nou ik ben een bonk passie dan en als dat een beetje samenvalt dan is dat wel 9,9 op de schaal van Richterquote:Op maandag 11 mei 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, ik heb ook alles over voor mijn partner. Maar ben verder niet erg passioneel. Ik bedoel, ik spring niet van de linnenkast of zo.
quote:Op maandag 11 mei 2020 10:21 schreef Amarantha het volgende:
Beter waai ik zo niet van mijn fiets.er is wel een vies koud windje vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Mental image.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je ligt nu plat op de grond op je terras?
jaquote:Op maandag 11 mei 2020 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je ligt nu plat op de grond op je terras?
Je doet een slang nu na hč?quote:Op maandag 11 mei 2020 10:21 schreef bitterbal het volgende:
als je laag bij de grond blijft en uit de wind kan je buiten zitten
quote:Op maandag 11 mei 2020 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er is wel een vies koud windje vandaag
Nou, er zijn ook gewoon vrouwen die jequote:Op maandag 11 mei 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, ik heb ook alles over voor mijn partner. Maar ben verder niet erg passioneel. Ik bedoel, ik spring niet van de linnenkast of zo.
quote:Op maandag 11 mei 2020 10:21 schreef Amarantha het volgende:
Beter waai ik zo niet van mijn fiets.Waai je zo Duitsland inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, die zoek ikquote:Op maandag 11 mei 2020 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, er zijn ook gewoon vrouwen die jeaan zitten te kijken als je van de linnenkast zou springen.
Nice kan ik meteen even boodschappen halen. Oh nee wacht heb nog geen mondkapje en dat moet daar verplicht nu.quote:
Met een NO-wind Duitsland inwaaien ja?quote:
Cutequote:Op maandag 11 mei 2020 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm okee, ik vind het gewoon lief hoe je over hem praat. Goeie match
Ik heb het beiden wel denk ik. Als we gewoon samen in bed liggen en er niet echt iets anders te doen is kan ik best die loveydovey kleffe kinderachtige persoon zijn die iedereen wel eens is in relaties. Maar ik zou niet willen dat ik zulke gevoelens zou ervaren op momenten dat ik moet werken of andere dingen moet doen, dat kan ik niet eens. Dat voelt zo puberaal, niet meer kunnen functioneren vanwege verliefdheidquote:Op maandag 11 mei 2020 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb juist dat wilde verliefde nodig anders gebeurt de magie niet.
Er komt echt geen goofy Europa meer in hoor.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:23 schreef Koen66 het volgende:
Ah de second wave start in China, zal over maandje wel weer hier zijn
Ik heb in mijn berekeningen het stuitereffect van geluidswallen langs de snelweg meegenomenquote:Op maandag 11 mei 2020 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met een NO-wind Duitsland inwaaien ja?
Pessimist tot in de kist.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:23 schreef Koen66 het volgende:
Gezellig. Ik blijf alvast binnen.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:23 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2020 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb in mijn berekeningen het stuitereffect van geluidswallen langs de snelweg meegenomen
Zeker. Humor is sowieso wel belangrijk.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Cute. Kunnen lachen om elkaars domme uitingen lijkt me zeker iets belangrijks voor een goede match.
[..]
Ik heb het beiden wel denk ik. Als we gewoon samen in bed liggen en er niet echt iets anders te doen is kan ik best die loveydovey kleffe kinderachtige persoon zijn die iedereen wel eens is in relaties. Maar ik zou niet willen dat ik zulke gevoelens zou ervaren op momenten dat ik moet werken of andere dingen moet doen, dat kan ik niet eens. Dat voelt zo puberaal, niet meer kunnen functioneren vanwege verliefdheid![]()
. Het magische is er bij mij als de ruimte er voor is. Soms zijn we qua gevoel ook wel eens een paar dagen op rij meer een soort beste vrienden, ook leuk en gezellig. Zolang het allemaal maar met elkaar matcht is er weinig aan de hand
.
Genoeg goofy's hier voor onze eigen second wavequote:Op maandag 11 mei 2020 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er komt echt geen goofy Europa meer in hoor.
Dat klinkt gewoon gezond.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Cute. Kunnen lachen om elkaars domme uitingen lijkt me zeker iets belangrijks voor een goede match.
[..]
Ik heb het beiden wel denk ik. Als we gewoon samen in bed liggen en er niet echt iets anders te doen is kan ik best die loveydovey kleffe kinderachtige persoon zijn die iedereen wel eens is in relaties. Maar ik zou niet willen dat ik zulke gevoelens zou ervaren op momenten dat ik moet werken of andere dingen moet doen, dat kan ik niet eens. Dat voelt zo puberaal, niet meer kunnen functioneren vanwege verliefdheid![]()
. Het magische is er bij mij als de ruimte er voor is. Soms zijn we qua gevoel ook wel eens een paar dagen op rij meer een soort beste vrienden, ook leuk en gezellig. Zolang het allemaal maar met elkaar matcht is er weinig aan de hand
.
M'n trainer zou in maart gaan trouwen, precies in de week dat de eerste maatregelen van kracht werden. Tweede datum is nu geloof ik augustus, ben benieuwd of ze dat door laten gaan.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:28 schreef RockNijntje het volgende:
Awww, bruilloft van de baas is definitief verzet naar 2021. Was wel al te verwachten, maar toch zuur als je na tien jaar relatie precies in de coronatijd blijkt te gaan trouwen en dan nķg een jaar moet wachten.
Gewoon lekker klein houdenquote:Op maandag 11 mei 2020 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n trainer zou in maart gaan trouwen, precies in de week dat de eerste maatregelen van kracht werden. Tweede datum is nu geloof ik augustus, ben benieuwd of ze dat door laten gaan.
Ja las vanmorgen dat vooral Den Haag op de kaart staat.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Genoeg goofy's hier voor onze eigen second wave
Oh maar echt hoor, bahquote:Op maandag 11 mei 2020 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt gewoon gezond.![]()
Ook een beetje het verschil dat, als het goed is, een relatie een aanvulling is op je leven en niet iets waar je leven om draait. Die laatste groep kan nogal ergerlijk zijn.
Zie je, daar heb je het al. Haags met z'n verjaardag.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja las vanmorgen dat vooral Den Haag op de kaart staat.
Die rugpijn zal ook wel Covid-19 zijnquote:Op maandag 11 mei 2020 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie je, daar heb je het al. Haags met z'n verjaardag.
Arme Haagsquote:Op maandag 11 mei 2020 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die rugpijn zal ook wel Covid-19 zijn
Het zijn ook opvallend vaak de "m'n relatie is m'n alles" waar drama mee is. De rest kapt het gewoon af voor die tijd.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh maar echt hoor, bah. Van die mensen voor wie er ineens niemand anders bestaat. Ik denk dat iedereen dat nu met de coronatijd in zekere mate heeft omdat ze behalve hun partner (en kinderen) niemand meer kunnen zien, maar ik bedoel vooral die mensen die je ineens nooit meer ziet zodra ze een relatie hebben. Een vriend van me had dat, na drie jaar ging het uit, komt hij met de staart tussen de benen weer aankloppen bij de vriendengroep terwijl hij hopeloze pogingen doet om weer een beetje bij het groepje wat hij drie jaar genegeerd heeft te gaan horen
.
Ik dacht vroeger dat dit ook een puberding was, maar ik besefte me later dat mijn ouders en ik mijn tante eigenlijk ook alleen maar zien als ze weer relatiedrama heeft. Geweldige vrouw verder hoor
, maar gewoon jammer dat mensen zo opgeslokt kunnen worden door hun relaties.
Ja nu je het zegtquote:Op maandag 11 mei 2020 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zijn ook opvallend vaak de "m'n relatie is m'n alles" waar drama mee is. De rest kapt het gewoon af voor die tijd.
Ja logisch toch, als je beiden gaat voor een kabbelende stabiele relatie met weinig hoogtepunten en dieptepunten en alles met verstandige matigheid beleeft zal het einde van de relatie ook met een sisser aflopen.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zijn ook opvallend vaak de "m'n relatie is m'n alles" waar drama mee is. De rest kapt het gewoon af voor die tijd.
Je weet dat dit nonsens is?quote:Op maandag 11 mei 2020 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja logisch toch, als je beiden gaat voor een kabbelende stabiele relatie met weinig hoogtepunten en dieptepunten en alles met verstandige matigheid beleeft zal het einde van de relatie ook met een sisser aflopen.
Definieer hoogte- en dieptepunten dan.quote:
Ja wie wel?quote:Op maandag 11 mei 2020 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Iedereen heeft de relatie die bij hem of haar past. Ik moet echt niet denken aan een relatie met veel drama.
Doodvermoeiend dat, ik 'snap' de stelletjes die ruzie nodig lijken te hebben om 'de passie' te voelen ook echt voor geen meter. Dat kan écht wel anders ook.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Iedereen heeft de relatie die bij hem of haar past. Ik moet echt niet denken aan een relatie met veel drama.
Voor mij is het concept goedmaakseks nog steeds onbegrijpelijkquote:Op maandag 11 mei 2020 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doodvermoeiend dat, ik 'snap' de stelletjes die ruzie nodig lijken te hebben om 'de passie' te voelen ook echt voor geen meter. Dat kan écht wel anders ook.
Gewoon de reguliere onverstandige kleine dingen des levens waardoor er vaak grote problemen ontstaan.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Definieer hoogte- en dieptepunten dan.
Dus je zegt nooit. Hou je bek en bef me??quote:Op maandag 11 mei 2020 10:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor mij is het concept goedmaakseks nog steeds onbegrijpelijk. Of erger, seks tijdens een knallende ruzie. What the fuck, nee, blijf van me af
.
Geen idee, ik ben nooit verder gekomen dan geīrriteerd.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor mij is het concept goedmaakseks nog steeds onbegrijpelijk. Of erger, seks tijdens een knallende ruzie. What the fuck, nee, blijf van me af
.
Wat heeft dat met 'passie' te maken? Stommiteiten begaat iedereen wel eens, ik heb vorig jaar bijna een festival verknald met m'n domme kop, maar dat heeft niets te maken met mijn relatie verder.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon de reguliere onverstandige kleine dingen des levens waardoor er vaak grote problemen ontstaan.
Vast wel, maar niet na een ruzie.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus je zegt nooit. Hou je bek en bef me??
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 mei 2020 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben nooit verder gekomen dan geīrriteerd.Rationeel lijkt het me in ieder geval niet mijn ding.
[..]
Wat heeft dat met 'passie' te maken? Stommiteiten begaat iedereen wel eens, ik heb vorig jaar bijna een festival verknald met m'n domme kop, maar dat heeft niets te maken met mijn relatie verder.
Omdat passievolle mensen vaak ondoordachte keuzes maken, of dat nu grote of kleine beslissingen zijn.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben nooit verder gekomen dan geīrriteerd.Rationeel lijkt het me in ieder geval niet mijn ding.
[..]
Wat heeft dat met 'passie' te maken? Stommiteiten begaat iedereen wel eens, ik heb vorig jaar bijna een festival verknald met m'n domme kop, maar dat heeft niets te maken met mijn relatie verder.
Jij had het verheerlijkend over grote hoogte- en dieptepunten. Ik heb liever wat minder hoge pieken als daarmee de dalen ook binnen de perken blijven.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wie wel?
Ja er is een bepaald type vrouw dat dit nodig heeft.
Volgens mij verwar je passievol en overhaast.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Omdat passievolle mensen vaak ondoordachte keuzes maken, of dat nu grote of kleine beslissingen zijn.
Nou, neequote:Op maandag 11 mei 2020 10:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus je zegt nooit. Hou je bek en bef me??
![]()
![]()
![]()
In mijn boekje ben je dan rijp voor een gesticht. Maar ik zal wel saai zijn of zoquote:Op maandag 11 mei 2020 10:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, nee.
Ik kende er twee met een zeer toxische relatie die altijd zeiden dat ze de beste seks hadden als ze ruzie hadden, dat ging dan echt tot bloedens toe. Nou, die zijn uit elkaar gegaan met aangiftes bij de politie en al. Jongen zou zijn baan als militair verloren zijn als ze haar aanklacht maanden later niet ingetrokken zou hebben. Klinkt inderdaad als een toprelatie met goede seks en absoluut geen fysiek geweld/misbruik.
Ik lach er nu om omdat het inmiddels weer goed gaat met die twee (gelukkig ver van elkaar vandaan), maar tsjongejonge wat kunnen mensen zichzelf voor de gek houden.
Praagquote:
Zelfs die foei lelijke klok, maakt de stad zo mooiquote:
Hee, daar was ik afgelopen zomer nogquote:
Ja, ik zag het op FB. ik was er dus in 2018. Prachtige dagen gehad. en trots op mezelf dat ik in mijn eentje die reis heb gemaakt en mezelf uitstekend vermaakt heb..quote:Op maandag 11 mei 2020 10:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hee, daar was ik afgelopen zomer nog. Voelt alweer jaren geleden nu met dat thuiszitten.
Jupjup. En Bohemen, de regio onder Praag is ook fantastisch.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zelfs die foei lelijke klok, maakt de stad zo mooi![]()
quote:Op maandag 11 mei 2020 10:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik zag het op FB. ik was er dus in 2018. Prachtige dagen gehad. en trots op mezelf dat ik in mijn eentje die reis heb gemaakt en mezelf uitstekend vermaakt heb..
Volgens mij herinner ik me inderdaad nog dat je een beetje nerveus was voor je eerste reis helemaal alleenquote:Op maandag 11 mei 2020 10:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik zag het op FB. ik was er dus in 2018. Prachtige dagen gehad. en trots op mezelf dat ik in mijn eentje die reis heb gemaakt en mezelf uitstekend vermaakt heb..
Ja.zeker. Jammer dat ik het financieel niet zo breed heb, anders was ik allang ergens anders heen geweest..quote:Op maandag 11 mei 2020 10:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Volgens mij herinner ik me inderdaad nog dat je een beetje nerveus was voor je eerste reis helemaal alleen. Fijn dat het zo goed bevallen is dat je er twee jaar later nog gelukkig van wordt
.
Voor mij waren die drie weken door Oost-Europa ook super toffe weken, maar qua bezienswaardigheden zou ik het eigenlijk nog een keertje moeten doen over een paar jaar. Ik was toen ik vertrok namelijk pas net één of twee weken thuis van mijn maandenlange reis en had daartussen ook nog een vierdaags festival. Speciaal was voor mij normaal geworden, waardoor ik eigenlijk nergens meer echt van onder de indruk was, omdat ik in de afgelopen tijd zo enorm veel bijzondere dingen had gezien. Op dat punt had iets als Chichén Itzá waarschijnlijk niet eens meer heel veel indruk op me gemaakt, het was gewoon te veel.
Op een budget reizen is een uitdaging, maar het is zeker te doen. Als je goed onderzoekt en plant lukt het al gauw om een paar daagjes weg te zijn in Europa voor 200-300 euroquote:Op maandag 11 mei 2020 11:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja.zeker. Jammer dat ik het financieel niet zo breed heb, anders was ik allang ergens anders heen geweest..
Ja jouw reizen zijn nog indrukwekkender dan die van mij..
Ja dit. En Praag is één van de mooiste steden ter wereld. Dat wij er toevallig redelijk in de buurt wonen, doet daar niks aan af.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op een budget reizen is een uitdaging, maar het is zeker te doen. Als je goed onderzoekt en plant lukt het al gauw om een paar daagjes weg te zijn in Europa voor 200-300 euro.
Met dat laatste ben ik het niet per se eens. Ik denk dat jij namelijk net zo grote of misschien wel grotere stappen hebt genomen om eindelijk eens een reis alleen te maken, wat jarenlang toch een grote hindernis voor je was maar ook een grote wens was. Dat vind ik persoonlijk ook heel erg indrukwekkend, want ik denk dat er een heleboel mensen zouden zijn die het voor altijd een droom zouden laten zijn. Voor jou zijn er nu deuren geopend om dit nog veel vaker te doen, omdat je nu weet dat je het kan en je een perfecte tijd gehad hebt.
Godver nou. Ik stond eens met een vriend op een berg aan het Gardameer. Ik was uitzinnig vanwege het mooie uitzicht. Hij vond het wel 'aardig'. Tamme takquote:Op maandag 11 mei 2020 11:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk dat "indrukwekkend" vooral te maken heeft met de ontvanger. Zo kan een tamme tak de wereldwonderen bezoeken zonder dat het die persoon iets doet terwijl een ander misschien wel zwaar onder de indruk kan zijn van euhm bijvoorbeeld de Keukenhof ofzo.
Ja dat soort mensen bestaan.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Godver nou. Ik stond eens met een vriend op een berg aan het Gardameer. Ik was uitzinnig vanwege het mooie uitzicht. Hij vond het wel 'aardig'. Tamme tak
Echt
Ja. ik ben er toen heen gevlogen. binnen 1,5 uur ben je op het vliegveld daar, en dan ben je ook vrij snel in het centrum.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja dit. En Praag is één van de mooiste steden ter wereld. Dat wij er toevallig redelijk in de buurt wonen, doet daar niks aan af.
Voor de reiziger is het echt wel een voorrecht om in Europa te mogen wonen. Wij rijden in een paar dagen nog eens ergens heen. Stel dat je in Nieuw-Zeeland of Australië woont, dan is alles ver wegquote:Op maandag 11 mei 2020 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja dit. En Praag is één van de mooiste steden ter wereld. Dat wij er toevallig redelijk in de buurt wonen, doet daar niks aan af.
Ik heb dit ook welquote:Op maandag 11 mei 2020 11:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat soort mensen bestaan.Gelukkig ben ik al snel onder de indruk. Zou ik ook niet willen missen.
Ja, ik ben de laatste jaren wat meer van de gebaande paden afgeweken. En dan zijn de bezienswaardigheden minder beroemd, maar nog steeds indrukwekkend. De weerkerken in Transsylvanië zijn daar een goed voorbeeld van.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat soort mensen bestaan.Gelukkig ben ik al snel onder de indruk. Zou ik ook niet willen missen.
Wat mij ook is opgevallen is dat het weer ook heel erg kan meespelen met hoe je een bepaalde plek ervaart. Zo was ik een paar jaar geleden in Glacier NP, het was november en grijs en windstil maar vond het uitzicht daar echt verbluffend. Dag er na was het onrustiger weer en toen deed het me niet zoveel meerquote:Op maandag 11 mei 2020 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Godver nou. Ik stond eens met een vriend op een berg aan het Gardameer. Ik was uitzinnig vanwege het mooie uitzicht. Hij vond het wel 'aardig'. Tamme tak
Echt
900 km ongeveer.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. ik ben er toen heen gevlogen. binnen 1,5 uur ben je op het vliegveld daar, en dan ben je ook vrij snel in het centrum.
Geen idee hoe lang je er met de auto over doet. Maar binnen een dag ben je er wel denk ik..
Daarom liever een paar weken zeer intensief reizen en dan weer een tijdje niet.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor de reiziger is het echt wel een voorrecht om in Europa te mogen wonen. Wij rijden in een paar dagen nog eens ergens heen. Stel dat je in Nieuw-Zeeland of Australië woont, dan is alles ver weg.
[..]
Ik heb dit ook wel. Maar ik heb wel geleerd dat ik daar rustperiodes in nodig heb. Na de 50e kerk in een maand is een kerk echt niet meer heel boeiend of spannend, ook niet als het de Sagrada Família is
.
Zeker, zoveel culturen en landschappen op een betrekkelijk compact continent. Ik heb in de VS duizenden km gereden zonder dat er wezenlijk iets veranderde. Dezelfde stadjes, met dezelfde huizen, winkels, tankstations, restaurants.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor de reiziger is het echt wel een voorrecht om in Europa te mogen wonen. Wij rijden in een paar dagen nog eens ergens heen. Stel dat je in Nieuw-Zeeland of Australië woont, dan is alles ver weg.
[..]
Ik heb dit ook wel. Maar ik heb wel geleerd dat ik daar rustperiodes in nodig heb. Na de 50e kerk in een maand is een kerk echt niet meer heel boeiend of spannend, ook niet als het de Sagrada Família is
.
Ohja die heb ik gezien in een verslag van je. Sowieso de kleine steden in Roemenië.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ben de laatste jaren wat meer van de gebaande paden afgeweken. En dan zijn de bezienswaardigheden minder beroemd, maar nog steeds indrukwekkend. De weerkerken in Transsylvanië zijn daar een goed voorbeeld van.
Denk dat weer zeker mee kan spelen! Weer bepaalt ook best wel de sfeer.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat mij ook is opgevallen is dat het weer ook heel erg kan meespelen met hoe je een bepaalde plek ervaart. Zo was ik een paar jaar geleden in Glacier NP, het was november en grijs en windstil maar vond het uitzicht daar echt verbluffend. Dag er na was het onrustiger weer en toen deed het me niet zoveel meer
quote:Op maandag 11 mei 2020 11:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja die heb ik gezien in een verslag van je. Sowieso de kleine steden in Roemenië.
Zekerquote:Op maandag 11 mei 2020 11:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat mij ook is opgevallen is dat het weer ook heel erg kan meespelen met hoe je een bepaalde plek ervaart. Zo was ik een paar jaar geleden in Glacier NP, het was november en grijs en windstil maar vond het uitzicht daar echt verbluffend. Dag er na was het onrustiger weer en toen deed het me niet zoveel meer
Boekarest is fascinerendquote:Op maandag 11 mei 2020 11:26 schreef RockNijntje het volgende:
Van die mensen die naar Boekarest gaan en dan direct de conclusie trekken dat Roemenië in haar geheel een lelijk, vies, arm kutland is. Oh ok.
Ja dit was echt kippenvelquote:Op maandag 11 mei 2020 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ZekerIk vond de Schotse Hooglanden geweldig met bewolking. Dan krijgt het landschap iets dreigends en dramatisch. Met een blauwe lucht was het veel minder indrukwekkend.
Wil ik ook echt nog eens heen. En jij moet nog eens naar Iasi. En ik wil toch nog eens terug naar Transnistrie, maar dan met overnachting.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Cluj Napoca bijvoorbeeld. Was eigenlijk niks te zien, maar gewoon een heerlijke plek om te zijn
Of mensen die niet naar Frankrijk gaan, want Fransen...quote:Op maandag 11 mei 2020 11:26 schreef RockNijntje het volgende:
Van die mensen die naar Boekarest gaan en dan direct de conclusie trekken dat Roemenië in haar geheel een lelijk, vies, arm kutland is. Oh ok.
quote:Op maandag 11 mei 2020 11:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wil ik ook echt nog eens heen. En jij moet nog eens naar Iasi. En ik wil toch nog eens terug naar Transnistrie, maar dan met overnachting.
Roemenië is in grote gedeeltes ook een lelijk land. En overal wel een beetje een vies en arm land. Maar ik houd van lelijke vieze, arme kutlandjes.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:26 schreef RockNijntje het volgende:
Ehmquote:Op maandag 11 mei 2020 11:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of mensen die niet naar Frankrijk gaan, want Fransen...
Schitterend!quote:Op maandag 11 mei 2020 11:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dit was echt kippenvel
[ afbeelding ]
Klopt. Fransenquote:Op maandag 11 mei 2020 11:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of vanwege de Trdelnikquote:Op maandag 11 mei 2020 11:28 schreef RockNijntje het volgende:
Of of: "Praag is zo gaaaaaaaaaaaf, absinth en pivo, hahahaha!"
Iedereen moet zijn eigen ding doen maar dit is zo jammer.
Mijn weekendje Parijs in januari bevestigde wel weer eens dat ik Fransen echt niet mag omdat ze zo chagrijnig, stug en vervelend zijn, maar daar zou ik het land inderdaad niet voor vermijden. Prachtige monumenten en landschappen tochquote:Op maandag 11 mei 2020 11:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, of mensen die alleen naar Boedapest gaan voor de ruin pubs en dan claimen dat ze de stad hebben gezien.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:28 schreef RockNijntje het volgende:
Of of: "Praag is zo gaaaaaaaaaaaf, absinth en pivo, hahahaha!"
Iedereen moet zijn eigen ding doen maar dit is zo jammer.
Ik heb echt nog geen idee waar ik heen wil als we weer mogen reizen. Wat Stannen doen lijkt me wel leuk maar denk dat ik wat rustiger weer begin.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Iasi wil ik zeker heen. En ik kreeg van de eigenaar van mijn appartement in Brasov de tip om naar de Donaudelta te gaan. Dus die heb ik ook onthouden. Maar ik wil eerst weer even wat andere landen aandoen
quote:Op maandag 11 mei 2020 11:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dit was echt kippenvel
[ afbeelding ]
Ja,dat wel. Ik ben er ook pas 1 keer geweest hoor, Maar Frankrijk is gewoon een mooi land,ondanks de inwoners..quote:
BoEDaPeST jE WaS fAnTAsTiScHquote:Op maandag 11 mei 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, of mensen die alleen naar Boedapest gaan voor de ruin pubs en dan claimen dat ze de stad hebben gezien.
Ja. Die ene foto met die boos kijkende vrouw.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn weekendje Parijs in januari bevestigde wel weer eens dat ik Fransen echt niet mag omdat ze zo chagrijnig, stug en vervelend zijn, maar daar zou ik het land inderdaad niet voor vermijden. Prachtige monumenten en landschappen toch.
Wij willen de as van mijn moeder uitstrooien op haar favoriete plekje. Maar ik weet niet of dat dit jaar gaat gebeurenquote:Op maandag 11 mei 2020 11:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb echt nog geen idee waar ik heen wil als we weer mogen reizen. Wat Stannen doen lijkt me wel leuk maar denk dat ik wat rustiger weer begin.
Oh jaquote:Op maandag 11 mei 2020 11:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Die ene foto met die boos kijkende vrouw.![]()
In Hongarije? Wel mooi om haar dan soort van "thuis" te brengen.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij willen de as van mijn moeder uitstrooien op haar favoriete plekje. Maar ik weet niet of dat dit jaar gaat gebeuren
Ja dezequote:Op maandag 11 mei 2020 11:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ja. M'n collega's en ik hebben het daar nog regelmatig over
.
[ afbeelding ]
We gaan er ook al jaren heen de laatste 3 jaar iig.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja,dat wel. Ik ben er ook pas 1 keer geweest hoor, Maar Frankrijk is gewoon een mooi land,ondanks de inwoners..
Het was ook helemaal niet de bedoeling om haar op de foto te zetten, m'n collega wilde gewoon een foto van ons maken zo van "eerste keer in de trein in Parijs", wat het nog grappiger maaktquote:
Ik was 13 toen ik in Parijs was. Met de voetbal een toernooitje net buiten Parijs. Ik weet er natuurlijk niet veel meer van, wel dat ik de Eiffeltoren op ben geweest toen..quote:Op maandag 11 mei 2020 11:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We gaan er ook al jaren heen de laatste 3 jaar iig.
quote:Op maandag 11 mei 2020 11:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In Hongarije? Wel mooi om haar dan soort van "thuis" te brengen.
quote:Op maandag 11 mei 2020 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Iemand al naar de kapper geweest?
quote:
Zaterdag ga ik.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Iemand al naar de kapper geweest?
Ja, ik had 'm blijkbaar al ingepland voor de maatregelen verlengd werden. En dat was precies aankomende zaterdag.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Da's snel. Mijne heeft voorlopig geen plek dus ik wacht wel even.
Oh das primaquote:Op maandag 11 mei 2020 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik had 'm blijkbaar al ingepland voor de maatregelen verlengd werden. En dat was precies aankomende zaterdag.Alleen een half uurtje verplaatst ivm schoonmaak tussen afspraken enzo.
Meer soap.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:45 schreef RockNijntje het volgende:
Hihi verhuurder/eigenaar fucked up again.
Vijf keer bellen met de KPN omdat er een glasvezelkastje van ze in de meterkast hangt maar ze zeggen dat dat er niet hangt en we geen internet van ze kunnen krijgen, vier keer horen "nee, we weten niet wanneer u internet krijgt", de laatste verwijst ons eindelijk door naar KPN Netwerk, gesprek met KPN Netwerk: "wanneer was de sleuteloverdracht?" "6 mei, voor zowel ons als 80 andere huurders" "oh dan heeft het hele gebouw geen internet, we hebben geen idee waarom jullie gebouw niet is aangesloten op ons glasvezelnetwerk maar alles in het gebouw wel af is".quote:
Dat klinkt echt fantastisch.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vijf keer bellen met de KPN omdat er een glasvezelkastje van ze in de meterkast hangt maar ze zeggen dat dat er niet hangt en we geen internet van ze kunnen krijgen, vier keer horen "nee, we weten niet wanneer u internet krijgt", de laatste verwijst ons eindelijk door naar KPN Netwerk, gesprek met KPN Netwerk: "wanneer was de sleuteloverdracht?" "6 mei, voor zowel ons als 80 andere huurders" "oh dan heeft het hele gebouw geen internet, we hebben geen idee waarom jullie gebouw niet is aangesloten op ons glasvezelnetwerk maar alles in het gebouw wel af is".
Nja, KPN Netwerk gaat nu dagelijks proberen te communiceren met de verhuurder en iets proberen te regelen, maar de kans is dus groot dat de verhuurder weer iets is vergeten door te geven en er daarom geen hoofdaansluiting aanwezig is in het gebouw.
Geen internet hebben, super handig in een tijd van thuiswerken!
quote:Op maandag 11 mei 2020 11:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vijf keer bellen met de KPN omdat er een glasvezelkastje van ze in de meterkast hangt maar ze zeggen dat dat er niet hangt en we geen internet van ze kunnen krijgen, vier keer horen "nee, we weten niet wanneer u internet krijgt", de laatste verwijst ons eindelijk door naar KPN Netwerk, gesprek met KPN Netwerk: "wanneer was de sleuteloverdracht?" "6 mei, voor zowel ons als 80 andere huurders" "oh dan heeft het hele gebouw geen internet, we hebben geen idee waarom jullie gebouw niet is aangesloten op ons glasvezelnetwerk maar alles in het gebouw wel af is".
Nja, KPN Netwerk gaat nu dagelijks proberen te communiceren met de verhuurder en iets proberen te regelen, maar de kans is dus groot dat de verhuurder weer iets is vergeten door te geven en er daarom geen hoofdaansluiting aanwezig is in het gebouw.
Geen internet hebben, super handig in een tijd van thuiswerken!
Ik kan er wel om lachen inmiddels, niets verbaast me meerquote:
Je kan je beter druk maken over dingen waar je wel direct invloed op hebt inderdaad, beter in regelmodus dan in stressmodus.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen inmiddels, niets verbaast me meer. Ik schiet tegenwoordig meteen in probleemoplossingsmodus zodat het in ieder geval voor mij/ons geen probleem is. De baas vindt het prima als vriend en ik op kantoor gaan werken, dus we kunnen in principe nog steeds verhuizen wanneer we willen
!
Ik mocht mijn zakelijke telefoon een paar dagen als hotspot gebruiken. Maar in deze tijd geen volwaardige internetverbinding hebben is wel echt een handicap ja.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen inmiddels, niets verbaast me meer. Ik schiet tegenwoordig meteen in probleemoplossingsmodus zodat het in ieder geval voor mij/ons geen probleem is. De baas vindt het prima als vriend en ik op kantoor gaan werken, dus we kunnen in principe nog steeds verhuizen wanneer we willen
!
De Wi-Fi is soms ook walgelijk kut gewoonquote:Op maandag 11 mei 2020 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik mocht mijn zakelijke telefoon een paar dagen als hotspot gebruiken. Maar in deze tijd geen volwaardige internetverbinding hebben is wel echt een handicap ja.
Waar?quote:Op maandag 11 mei 2020 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De Wi-Fi is soms ook walgelijk kut gewoon
Ik heb daarom een beter router gekocht "op de zaak". Dat we daar vooral privé voordeel uithalen, eh.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De Wi-Fi is soms ook walgelijk kut gewoon
We zijn al lang blij dat de problemen nu bestaan uit dingen waar we in ieder geval omheen kunnen werken. Dat van laatst dat we het pand niet in mochten is lastig omheen te werken bijvoorbeeldquote:Op maandag 11 mei 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan je beter druk maken over dingen waar je wel direct invloed op hebt inderdaad, beter in regelmodus dan in stressmodus.En fijn dat je werkgever meewerkt!
Ja, ik denk dat het dan verplicht vrij nemen zou wordenquote:Op maandag 11 mei 2020 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik mocht mijn zakelijke telefoon een paar dagen als hotspot gebruiken. Maar in deze tijd geen volwaardige internetverbinding hebben is wel echt een handicap ja.
Jaquote:Op maandag 11 mei 2020 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb daarom een beter router gekocht "op de zaak". Dat we daar vooral privé voordeel uithalen, eh.
Heb je wel gecheckt of ze waterleiding en riolering hebben aangelegd?quote:Op maandag 11 mei 2020 12:03 schreef RockNijntje het volgende:
Deze verhuurder is eigenlijk alles vergeten wat een verhuurder hoort te regelen bij het opleveren van een nieuw pand, het verbaast me op dit punt dat het gebouw überhaupt bestaat.
Kijk, ik zou die dingen ook vergeten. Maar zij zijn een verhuurdersbedrijf, verdomme, hier zijn ze l e t t e r l i j k voor.
Jep.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, gastaccounts. Dat je mobiele internet sneller gaat.
Hihaho, geen groepenkast aanwezig.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je wel gecheckt of ze waterleiding en riolering hebben aangelegd?
Elektriciteit, water en wc werkte wonder boven wonder wel!quote:Op maandag 11 mei 2020 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je wel gecheckt of ze waterleiding en riolering hebben aangelegd?
Ook een stuk of twaalf stoppen aanwezig trouwensquote:
Hotelwifiquote:Op maandag 11 mei 2020 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, gastaccounts. Dat je mobiele internet sneller gaat.
Collega kocht een huis en kwam er pas na een jaar achter dat zijn wc niet aangesloten was op het riool. Hele kruipruimte veranderd in een gierputquote:
quote:Op maandag 11 mei 2020 12:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Elektriciteit, water en wc werkte wonder boven wonder wel!
[..]
Ook een stuk of twaalf stoppen aanwezig trouwens.
De aannemer heeft z'n werk goed gedaan, alleen jammer dat de verhuurder de bijbehorende abonnementen en belletjes naar instanties vergeten is.
Gevalletje "You had ONE job..."quote:Op maandag 11 mei 2020 12:04 schreef RockNijntje het volgende:
alleen jammer dat de verhuurder de bijbehorende abonnementen en belletjes naar instanties vergeten is.
Dit is de normaalste zaak van de wereld, ook op de zakelijke markt, de kleur van de gordijnen, de wasbakken, het tapijt ligt er fluffig bij en de schilders zijn bijna klaar voor de oplevering, ok kut internet.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Elektriciteit, water en wc werkte wonder boven wonder wel!
[..]
Ook een stuk of twaalf stoppen aanwezig trouwens.
De aannemer heeft z'n werk goed gedaan, alleen jammer dat de verhuurder de bijbehorende abonnementen en belletjes naar instanties vergeten is.
Ik vraag me onderhand ook af waar ze wél mee bezig geweest zijn. Alles wat ze wel gedaan hebben, hebben ze namelijk (deels) fout gedaan en duurde heel erg veel langer dan aangegeven wasquote:
Het kan nog erger: je kunt ook de koffie vergetenquote:Op maandag 11 mei 2020 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is de normaalste zaak van de wereld, ook op de zakelijke markt, de kleur van de gordijnen, de wasbakken, het tapijt ligt er fluffig bij en de schilders zijn bijna klaar voor de oplevering, ok kut internet.
Oke cool maar op de wasbakken na zit geen van deze dingen in de woning en moeten de huurders dat zelf regelen.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is de normaalste zaak van de wereld, ook op de zakelijke markt, de kleur van de gordijnen, de wasbakken, het tapijt ligt er fluffig bij en de schilders zijn bijna klaar voor de oplevering, ok kut internet.
Vraag het ze? "Jaaa mefrauwtje we heppe so feel pandjes waar wat mee moet, lastig moeilijk alles ditdatquote:Op maandag 11 mei 2020 12:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vraag me onderhand ook af waar ze wél mee bezig geweest zijn. Alles wat ze wel gedaan hebben, hebben ze namelijk (deels) fout gedaan en duurder heel erg veel langer dan aangegeven was.
Ze hebben een aparte afdeling met een stuk of vier medewerkers specifiek voor dit gebouwquote:Op maandag 11 mei 2020 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag het ze? "Jaaa mefrauwtje we heppe so feel pandjes waar wat mee moet, lastig moeilijk alles ditdat"
Dat ze geprutst hebben is een feit maar vraag me dan af of sommige dingen ook anders gelopen of vertraagd zijn door de crisis. Ik bedoel zo'n inspectie doet de gemeente toch? Kan me zo voorstellen dat het het daar ook allemaal net even wat anders en trager loopt. Dat jullie dat zo laat horen ligt dan wel weer aan de verhuurder natuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vraag me onderhand ook af waar ze wél mee bezig geweest zijn. Alles wat ze wel gedaan hebben, hebben ze namelijk (deels) fout gedaan en duurde heel erg veel langer dan aangegeven was.
Huur je via de sociale werkplaats of zo?quote:Op maandag 11 mei 2020 12:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze hebben een aparte afdeling met een stuk of vier medewerkers specifiek voor dit gebouw.
De vertraging is ook prima, we kregen bijvoorbeeld een week na de deadline pas te horen of we een woning hadden of niet. Volkomen begrijpelijk in de coronatijd. Maar dingen in zijn volledigheid vergeten aan te vragen is natuurlijk wel slordig en dat is wat hier nu al keer op keer het geval geweest is. Dat staat dan weer los van coronavertraging.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat ze geprutst hebben is een feit maar vraag me dan af of sommige dingen ook anders gelopen of vertraagd zijn door de crisis. Ik bedoel zo'n inspectie doet de gemeente toch? Kan me zo voorstellen dat het het daar ook allemaal net even wat anders en trager loopt. Dat jullie dat zo laat horen ligt dan wel weer aan de verhuurder natuurlijk.
quote:Op maandag 11 mei 2020 12:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De vertraging is ook prima, we kregen bijvoorbeeld een week na de deadline pas te horen of we een woning hadden of niet. Volkomen begrijpelijk in de coronatijd. Maar dingen in zijn volledigheid vergeten aan te vragen is natuurlijk wel slordig en dat is wat hier nu al keer op keer het geval geweest is. Dat staat dan weer los van coronavertraging.
Ik vind dat tegenwoordig Corona wel erg makkelijk maar overal de schuld van krijgt.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ben ik met je eens hoor, dat ze geprutst hebben. Vroeg me gewoon af of een deel dus ook aan huidige tijden ligt.
Kombuis heet zoiets. Galley in het Engelsquote:
Ohja dat wist ik uiteraard.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kombuis heet zoiets. Galley in het EngelsJe steekt nogeens wat op van Yacht porn op Youtube
Goeiequote:Op maandag 11 mei 2020 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind dat tegenwoordig Corona wel erg makkelijk maar overal de schuld van krijgt.
@:Nijn heb je al aangekondigd dat de eerste paar termijnen van de huur ook wat later komen in verband met corona?
Is dit een ding ja?quote:Op maandag 11 mei 2020 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kombuis heet zoiets. Galley in het EngelsJe steekt nogeens wat op van Yacht porn op Youtube
Nou niet echt denk ik, maar ik mag er graag naar kijken ja. Als je ziet wat voor leuke dingen je voor een miljoentje of 5 a 10 kunt doenquote:
Seks op een boot is toch vrij matig.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou niet echt denk ik, maar ik mag er graag naar kijken ja. Als je ziet wat voor leuke dingen je voor een miljoentje of 5 a 10 kunt doen![]()
quote:Op maandag 11 mei 2020 12:51 schreef Bos81 het volgende:
[ [url=https://cdn.xingosoftware.com/dedikkeblauwe/images/fetch/dpr_1/https%3A%2F%2Fwww.dedikkeblauwe.nl%2Fassets%2Fupload%2Fimages%2F46%2F20151229183443_broodjeaap.jpg]afbeelding[/url] ]
Te geforceerd arty.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:00 schreef UitStraling het volgende:
Mooi of lelijk?
https://imgur.com/Fel6vlJ
Ook een leuke, vrienden van ons gingen hun schuurtje opnieuw opbouwen en in het oude schuurtje kwamen ze een random stekker tegen. Geen idee waar het ding van was, dus eruit getrokken.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Collega kocht een huis en kwam er pas na een jaar achter dat zijn wc niet aangesloten was op het riool. Hele kruipruimte veranderd in een gierput
Leuk voor in een museumtuin, niet voor in een gewone tuin.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:00 schreef UitStraling het volgende:
Mooi of lelijk?
https://imgur.com/Fel6vlJ
quote:Op maandag 11 mei 2020 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Collega kocht een huis en kwam er pas na een jaar achter dat zijn wc niet aangesloten was op het riool. Hele kruipruimte veranderd in een gierput
Dit maakt me angstigquote:Op maandag 11 mei 2020 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook een leuke, vrienden van ons gingen hun schuurtje opnieuw opbouwen en in het oude schuurtje kwamen ze een random stekker tegen. Geen idee waar het ding van was, dus eruit getrokken.
Bleek dat het de stekker voor hun wc-afvoer-filterding te zijn, want niet aangesloten op riolering (buitengebied).
Oh oeps, die wisten dus niet dat ergens een grote septic tank begraven ligt in de tuin?quote:Op maandag 11 mei 2020 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook een leuke, vrienden van ons gingen hun schuurtje opnieuw opbouwen en in het oude schuurtje kwamen ze een random stekker tegen. Geen idee waar het ding van was, dus eruit getrokken.
Bleek dat het de stekker voor hun wc-afvoer-filterding te zijn, want niet aangesloten op riolering (buitengebied).
Lol oops.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel mee eens ja, het is ook 1.80 hoog dus het komt nog vrij opdringerig over ook.quote:
Het is gelukkig niet dit.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel mee eens ja, het is ook 1.80 hoog dus het komt nog vrij opdringerig over ook.
Komt dadelijk wel op een mooie en ruime openbare plek te staan in de binnenstad hier.
quote:Op maandag 11 mei 2020 13:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is gelukkig niet dit.
[ afbeelding ]
Kunst moet je raken. En dat is natuurlijk heel persoonlijk. Maar mij raakt dit niet. Misschien dat wat context wel zou helpen hoor. Standbeelden vind ik het indrukwekkendst als ze iets zeggen over de plek waar ze staan en omgekeerd.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel mee eens ja, het is ook 1.80 hoog dus het komt nog vrij opdringerig over ook.
Komt dadelijk wel op een mooie en ruime openbare plek te staan in de binnenstad hier.
Zit er nou een hond aan zijn voeten?quote:Op maandag 11 mei 2020 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
In Dordt hebben ze een beeld neergezet van Willem van Oranje, op een mooie, betekenisvolle plek.
Maar dat beeld raakt me ook niet.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 mei 2020 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zit er nou een hond aan zijn voeten?
Oeh die vind ik ook niet mooi.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
In Dordt hebben ze een beeld neergezet van Willem van Oranje, op een mooie, betekenisvolle plek.
Maar dat beeld raakt me ook niet.
[ afbeelding ]
Lief,quote:Op maandag 11 mei 2020 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh die vind ik ook niet mooi.
Mijn beeld heb ik gekocht van een acuut in nood verkerend sterrenrestaurant hier, kunnen ze mooi de coronatijd overleven en ik heb mijn bloedeigen pisvlek in de binnenstad hier
Is het een beeld van een pornoster of model?quote:Op maandag 11 mei 2020 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn beeld heb ik gekocht van een acuut in nood verkerend sterrenrestaurant hier, kunnen ze mooi de coronatijd overleven en ik heb mijn bloedeigen pisvlek in de binnenstad hier
Ik associeer hem ook niet met honden verder.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar voegt toch verder niet echt iets toe? Had van mij weggelaten mogen worden.
Het hoofd hierboven toch.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is het een beeld van een pornoster of model?
Ja maar dit is Willem van Oranje niet.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik associeer hem ook niet met honden verder.
Bij dit beeld is het wel heel geslaagd. Ook dat het beeld niet op een sokkel of verhoging staat.
[ afbeelding ]
O, heb ik nou jouw beeld beledigd?quote:Op maandag 11 mei 2020 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel beter idd. En die hond wordt veel geaaid zo te zien.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik associeer hem ook niet met honden verder.
Bij dit beeld is het wel heel geslaagd. Ook dat het beeld niet op een sokkel of verhoging staat.
[ afbeelding ]
Ja het hele boekwerk erbij krijg ik nog, er zijn er drie van gemaakt door een Duitse kunstenaar en ik heb 25 procent van de waarde ervoor uitgegeven, het stond daar wel mooi aangelicht naast de ingang van het restaurant, nou ja mooi, het viel nogal op maar het is meer een vriendendienst dan wat anders.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kunst moet je raken. En dat is natuurlijk heel persoonlijk. Maar mij raakt dit niet. Misschien dat wat context wel zou helpen hoor. Standbeelden vind ik het indrukwekkendst als ze iets zeggen over de plek waar ze staan en omgekeerd.
Toch welquote:Op maandag 11 mei 2020 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dit is Willem van Oranje niet.
Volgens mij is het een vrij lelijke negroīde manquote:Op maandag 11 mei 2020 13:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is het een beeld van een pornoster of model?
Mensen zitten op z'n hoofdquote:Op maandag 11 mei 2020 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Veel beter idd. En die hond wordt veel geaaid zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |