Ze was er vrijdag even.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:10 schreef UitStraling het volgende:
Foqueville architecte nog steeds spoorloos?
Vrijdag was ze hier eventjesquote:Op maandag 11 mei 2020 09:10 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2020 09:10 schreef UitStraling het volgende:
Gewoonquote:Op maandag 11 mei 2020 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vertel, waarom ben je zo vrolijk de laatste dagen? Liefde?
Mag ik terug naar bed? Ik geloof niet dat dit mijn dag gaat wordenquote:Op maandag 11 mei 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uh niet zulke lastige vragen stellen bitte
Alweer niet?quote:Op maandag 11 mei 2020 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag ik terug naar bed? Ik geloof niet dat dit mijn dag gaat worden
Die zit ergens hoog in de bergen. Schijnt dat de kabelbaan in onderhoud isquote:Op maandag 11 mei 2020 09:10 schreef UitStraling het volgende:
Grote kring geworden zeker om de anderhalve meter in acht te nemen?quote:Op maandag 11 mei 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha nou die verjaardag die ik had was lichtelijk apart.
Nouja er was een heel schema gemaakt. Ieder uur iemand anders zeg maar.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Grote kring geworden zeker om de anderhalve meter in acht te nemen?
Ja? Kringverjaardag met iedereen op afstand of wat?quote:Op maandag 11 mei 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha nou die verjaardag die ik had was lichtelijk apart.
Haags heeft anderhalve meter leverworst op.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Grote kring geworden zeker om de anderhalve meter in acht te nemen?
Praktischer om die anderhalve meter leverworst in een blender te gooien om dat vervolgens op te drinken.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags heeft anderhalve meter leverworst op.
quote:Op maandag 11 mei 2020 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouja er was een heel schema gemaakt. Ieder uur iemand anders zeg maar.
quote:Op maandag 11 mei 2020 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja? Kringverjaardag met iedereen op afstand of wat?
Xdquote:Op maandag 11 mei 2020 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags heeft anderhalve meter leverworst op.
quote:Op maandag 11 mei 2020 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Praktischer om die anderhalve meter leverworst in een blender te gooien om dat vervolgens op te drinken.
Nou ja, beter dan een drive-byverjaardag.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouja er was een heel schema gemaakt. Ieder uur iemand anders zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |