bedankt dat je ElonGOD nog steeds erin hebt gelatenquote:
Het was weer een leerzame avondquote:
Prima vind het maar een corona stadquote:Op zondag 10 mei 2020 23:26 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik ben een geboren en getogen Rotterdammert. Daarom.
Genaamd Patricia?quote:Op zondag 10 mei 2020 23:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Rotterdammers stinken naar pis.
Mijn zusje woont in Rotterdam.
Topquote:Op maandag 11 mei 2020 08:34 schreef Doublepain het volgende:
Gister is er een Mocro doodgeschoten in Rotterdam
Lieve jongen, deed geen vlieg kwaad.quote:Op maandag 11 mei 2020 08:34 schreef Doublepain het volgende:
Misschien na vandaag wel lolquote:Op maandag 11 mei 2020 08:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik dacht dat er alleen Turken wonen
quote:Op maandag 11 mei 2020 08:34 schreef Doublepain het volgende:
Deed veel voor de buurtquote:Op maandag 11 mei 2020 09:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lieve jongen, deed geen vlieg kwaad.
strijdtquote:Op zondag 10 mei 2020 19:47 schreef Doublepain het volgende:
Op Discovery hebben ze al een serie over de Nederlandse strijdt tegen Corona
Maar ik zie nergens Jaap? #FAKENEWS
dat is het beginquote:Op maandag 11 mei 2020 08:34 schreef Doublepain het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
OMG EEN TYPFOUT![]()
![]()
![]()
WAT EEN BLUNDER HAHAHAHAHA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja zeg. Doe even normaalquote:Op maandag 11 mei 2020 10:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is het begin
hopelijk schieten ze iedereen dood daar
kut stad
Nounounouquote:Op maandag 11 mei 2020 10:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is het begin
hopelijk schieten ze iedereen dood daar
kut stad
Raar, destijds in het topic zei ie van welquote:Op maandag 11 mei 2020 10:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die was niet van hem debiel
Dat staat er letterlijk in.
Als je maar op tijd terug bent voor Man Bijt Hont XL.quote:Op maandag 11 mei 2020 10:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vanavond training. Vandaag gewoon werken voor m'n ..geld
Zou hij inmiddels wel al zijn balzak geschoren hebben?quote:Op maandag 11 mei 2020 11:04 schreef Zipportal het volgende:
@:jr-style-93 kan eindelijk naar de kapper.
VERTEL ONS ALLES.
[ afbeelding ]
Die kapper lijkt op Doornbos.quote:
Geen slijptol, weggeklikt.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die kapper lijkt op Doornbos.
Check dit: @:wereldgozer
Link?quote:Op maandag 11 mei 2020 11:20 schreef GGMM het volgende:
iemand zei bedrijgt op twitter
OP NAAR TWITTER!!!!
quote:Op maandag 11 mei 2020 11:25 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat @:GGMM mijn tweet alleen maar liked en niet de maker van de fout genadeloos afstraft.
Slome.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:onlogisch check deze grap
haha skklquote:Op maandag 11 mei 2020 11:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:onlogisch check deze grap
Ja ik heb direct op hem geantwoord.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://twitter.com/0nlogisch/status/1259770317804834816
Volgende keer graag mention op Twitterquote:Op maandag 11 mei 2020 11:25 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat @:GGMM mijn tweet alleen maar liked en niet de maker van de fout genadeloos afstraft.
Komt goed maat.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgende keer graag mention op Twitter
Ik 3.quote:
Oke.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet dat ik jaloers ben verder, maar vind het wel een beetje raar...
Misschien wat minder schreeuwen de volgende tweet. (toch een like gegeven)quote:Op maandag 11 mei 2020 11:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik 3.
Terwijl ik mijn bericht qua insteek iets leuker vind.
Niet dat ik jaloers ben verder, maar vind het wel een beetje raar...
Niet geklikt.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:40 schreef onlogisch het volgende:
https://mxxl.nl/2020/05/1(...)150-operaties-gehad/
Bedankt makker!quote:Op maandag 11 mei 2020 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien wat minder schreeuwen de volgende tweet. (toch een like gegeven)
Niet gekliktquote:Op maandag 11 mei 2020 11:40 schreef onlogisch het volgende:
https://mxxl.nl/2020/05/1(...)150-operaties-gehad/
Eens. Like ingetrokken @GGMMquote:Op maandag 11 mei 2020 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien wat minder schreeuwen de volgende tweet. (toch een like gegeven)
Geen dank. Uit alle tweets van posters uit deze SC was eigenlijk jouw tweet de enige die een like verdiende.quote:
Gore slijmbal.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geen dank. Uit alle tweets van posters uit deze SC was eigenlijk jouw tweet de enige die een like verdiende.
Haterquote:Op maandag 11 mei 2020 11:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geen dank. Uit alle tweets van posters uit deze SC was eigenlijk jouw tweet de enige die een like verdiende.
Vieze stinkbeesten.quote:
Doe dit maar niet meer.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Oh DonRaja is er. Ik ga even wat anders doen.
OF NEE WACHT, DAT IS ALLEEN BIJ @:KINGROLAND HAHAHAHAHAHAA
quote:Op maandag 11 mei 2020 12:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Doe normaal idioot.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Oké dan.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Jij reed teleurgesteld van de ene naar de andere toko om er vervolgens achter te komen dat er toch wel heel veel like-minded figuren zijn?quote:Op maandag 11 mei 2020 12:05 schreef DonRaja het volgende:
Alle winkels open vanaf vandaag in België.
Langste rijen staan bij Action, Primark en Ikea.
Hoe kun je beter bewijzen dat je een paupervolk bent?
Stop hiermee.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Nee, ik las de grootste pauperkrant van België: hln.bequote:Op maandag 11 mei 2020 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij reed teleurgesteld van de ene naar de andere toko om er vervolgens achter te komen dat er toch wel heel veel like-minded figuren zijn?
Kijk hem even interessant doen met zijn Engels woordjes.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij reed teleurgesteld van de ene naar de andere toko om er vervolgens achter te komen dat er toch wel heel veel like-minded figuren zijn?
Hallo ziggo-medewerkerquote:Op maandag 11 mei 2020 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kijk hem even interessant doen met zijn Engels woordjes.
Hoe is het met onlo junior? Ook weer naar school vanaf vandaag?quote:Op maandag 11 mei 2020 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gebbetje maat.
Ik heb Don hoog zitten.
Onlo is havenslaaf en part time lichtmast in de Kuip. Oh en zoals ik recentelijk heb vernomen: ex-spits van Dortmund.quote:
Heeft ie de bakkes van Kollergod jaquote:Op maandag 11 mei 2020 12:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Onlo is havenslaaf en part time lichtmast in de Kuip. Oh en zoals ik recentelijk heb vernomen: ex-spits van Dortmund.
Zolang er geen rood streepje onder staat is het in het hoofd van @onlogisch correct.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ziggo-medewerker klopte ook niet, ik word meegesleept in het niveau.
Over een maandje mogen wij ook weer naar Belgie toch?quote:Op maandag 11 mei 2020 12:05 schreef DonRaja het volgende:
Alle winkels open vanaf vandaag in België.
Langste rijen staan bij Action, Primark en Ikea.
Hoe kun je beter bewijzen dat je een paupervolk bent?
Eens.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kijk hem even interessant doen met zijn Engels woordjes.
Ik hoop eerder, kan ik mijn ouders ook weer opzoeken.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Over een maandje mogen wij ook weer naar Belgie toch?
Eindelijk weer naar VerheyenGOD
Dat zeggen alle stalkerts maxi-mus...quote:Op maandag 11 mei 2020 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien kan ik je al helpen zonder je gegevens te weten.
[..]
Ja.
Gelukkig wel. Die was er echt weer aan toe.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe is het met onlo junior? Ook weer naar school vanaf vandaag?
Tot tenminste 8 juno gesloten.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hoop eerder, kan ik mijn ouders ook weer opzoeken.
Nee, hier nog niet. Ze beginnen met de laatste klassen en vanaf eind mei de klassen 2 en 4 ook. Mijn kinderen zitten in de 1e, 3e en 5e klas.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Die was er echt weer aan toe.
Jouw kroost ook weer naar school? Hoe zat dat eigenlijk in België?
Wat een bofkont! (Benji, jij niet)quote:Op maandag 11 mei 2020 12:24 schreef GGMM het volgende:
Broodje tonijn gegeten.
Benji ook wat tonijn gegeven.
Hier net wat gerookte zalm ook wat aan de kat gegeven.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:24 schreef GGMM het volgende:
Broodje tonijn gegeten.
Dit heb ik van een zéér goede vriend.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang er geen rood streepje onder staat is het in het hoofd van @:onlogisch correct.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics van je kat?quote:Op maandag 11 mei 2020 12:25 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Hier net een broodje gerookte zalm gegeten en ook wat aan de kat gegeven.
Komt wel heel dichtbij zo.
Dat is (los van geen voetbal) hetgeen ik echt moeilijk vind. Ik kan gewoon niet naar mijn ouders.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2020 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit heb ik van een zéér goede vriend.Dat was om jou belachelijk te maken debielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 mei 2020 12:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was om jou belachelijk te maken debiel
Als je er nog één koopt moet je hem Luigi noemen.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:27 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Geen eigen pic maar mijn kat lijkt sprekend op dit exemplaar. Een Russische blauwe.
[ afbeelding ]
Zijn naam is Mario
Dat zou echt ontzettend origineel zijn!quote:Op maandag 11 mei 2020 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je er nog één koopt moet je hem Luigi noemen.
Moet je ermeequote:Op maandag 11 mei 2020 12:27 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Geen eigen pic maar mijn kat lijkt sprekend op dit exemplaar. Een Blauwe Rus.
[ afbeelding ]
Zijn naam is Mario
Ja net als je schilderijquote:Op maandag 11 mei 2020 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou echt ontzettend origineel zijn!
Of Balotelli.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
GMTA. Dat was ik ook zeker van plan.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet geklikt.quote:
Geen eigen pic.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:27 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Geen eigen pic maar mijn kat lijkt sprekend op dit exemplaar. Een Blauwe Rus.
[ afbeelding ]
Zijn naam is Mario
Hey Lenny.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen eigen pic.
Hier kunnen we niks mee.
Post NIET afgehandeld. @:zipportal
Die kat moet Sondevoeding hebben, geen tonijn.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:24 schreef GGMM het volgende:
Broodje tonijn gegeten.
Smerige dikzakquote:Op maandag 11 mei 2020 12:45 schreef Buitendam het volgende:
Ik eet trouwens op dit moment twee italiaanse bollen met tonijnsalade. Wat zijn de kansen.
niet verkeerdquote:Op maandag 11 mei 2020 11:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Investeer liever in bitcoins.
@:atypisch
Dit heb ik je gisteren toch verteld?quote:Op maandag 11 mei 2020 12:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hey Lenny.
Wanneer ga jij weer tennissen?
Misschien kreeg hij even geen aandacht.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit heb ik je gisteren toch verteld?
halvingquote:Op maandag 11 mei 2020 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De halving staat toch ieder moment te gebeuren?
In Nederland noemen we dat gewoon een halvering.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja.
https://bitcoinmagazine.n(...)ng-transactiekosten/
https://nieuws.btcdirect.eu/bitcoin-halving-vandaag/
https://bitcoinmagazine.n(...)ng-satoshi-nakamoto/
Benieuwd naar de mening van @:aTypisch
Nee hoor. Ik weet best wat het is, maar het is geen Nederlands woord.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:53 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb het vermoeden dat user @:Scrummie hier een flater aan het slaan is.
nee ook dat nietquote:Op maandag 11 mei 2020 12:54 schreef Buitendam het volgende:
Die denkt natuurlijk dat @:Onlogisch halvering verkeerd spelt.
User @Scrummie2.1 en denken...quote:Op maandag 11 mei 2020 12:54 schreef Buitendam het volgende:
Die denkt natuurlijk dat @:Onlogisch halvering verkeerd spelt.
Gordels om in de VETRAKET Jaaahaaaaquote:Op maandag 11 mei 2020 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja.
https://bitcoinmagazine.n(...)ng-transactiekosten/
https://nieuws.btcdirect.eu/bitcoin-halving-vandaag/
https://bitcoinmagazine.n(...)ng-satoshi-nakamoto/
Benieuwd naar de mening van @:aTypisch
Niet geklikt.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:57 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/dordrec(...)ter-in-bed~ac484a51/
PAPENDRECHT IN HET NIEUWS JONGENS.
Een halving is het moment dat de block subsidy van het ene op het andere block halveert, iets wat dus elke 210.000 blocks of grofweg 4 jaar gebeurt.quote:
Ik reed gisteren langs Papendrecht.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:57 schreef onlogisch het volgende:
Waarom noemen ze dat niet een halvering?quote:Op maandag 11 mei 2020 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een halving is het moment dat de block subsidy van het ene op het andere block halveert, iets wat dus elke 210.000 blocks of grofweg 4 jaar gebeurt.
Na de halving in 2012 en 2016 zijn we toe aan de derde halving, die op dit moment verwacht wordt op 12 mei 2020. Dit kan nog wat verschuiven door wisselingen in rekenkracht van het netwerk, maar meer dan een paar dagen zal het niet afwijken.
Thanks. Nu weet ik nog niet wat het is.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een halving is het moment dat de block subsidy van het ene op het andere block halveert, iets wat dus elke 210.000 blocks of grofweg 4 jaar gebeurt.
Na de halving in 2012 en 2016 zijn we toe aan de derde halving, die op dit moment verwacht wordt op 12 mei 2020. Dit kan nog wat verschuiven door wisselingen in rekenkracht van het netwerk, maar meer dan een paar dagen zal het niet afwijken.
En nu even buiten het Bitcoin wereldje.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
kanjersaai verhaalquote:Op maandag 11 mei 2020 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom? Het gaat over de bitcoin, idioot.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
En nu even buiten het Bitcoin wereldje.
Angelsaksisch gebrabbelquote:Op maandag 11 mei 2020 12:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Waarom noemen ze dat niet een halvering?
Om interessant over te komen.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Waarom noemen ze dat niet een halvering?
We roddelen hier nietquote:Op maandag 11 mei 2020 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om interessant over te komen.
Daar hebben mensen met Bitcoins wel vaker last van.
Niet gelezen.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet geklikt.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:57 schreef onlogisch het volgende:
Oh uh ja oké hm jaquote:Op maandag 11 mei 2020 13:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wijs even op uw ondertitel en signature tekst.
Leukquote:Op maandag 11 mei 2020 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien kan ik je al helpen zonder je gegevens te weten.
[..]
Ja.
quote:Op maandag 11 mei 2020 13:01 schreef onlogisch het volgende:
In één post vernietigt user @:JanCees het gezag van moderator @:DonRaja
Welk gezag?quote:Op maandag 11 mei 2020 13:01 schreef onlogisch het volgende:
Block subsidyquote:Op maandag 11 mei 2020 12:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
En nu even buiten het Bitcoin wereldje.
Alleen seizoen 1 gezien.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2020 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen seizoen 1 gezien.
Net als jij trouwens en dat vond je kut, dus waarom wil je nog mijn recensie hebben?
Ik heb Jojo Rabbit gezien, hier volgt mijn recensie:quote:Op maandag 11 mei 2020 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen seizoen 1 gezien.
Net als jij trouwens en dat vond je kut, dus waarom wil je nog mijn recensie hebben?
Vond je mijn ajax grap niet leuk?quote:Op maandag 11 mei 2020 13:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik heb Better Call Saul seizoen 1 bijna uit. Ik ben blij dat ik toch ben gaan kijken. Goede serie.
En het wordt alleen maar beter.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik heb Better Call Saul seizoen 1 bijna uit. Ik ben blij dat ik toch ben gaan kijken. Goede serie.
Lekker kort en bondig!!! MANDquote:Op maandag 11 mei 2020 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb Jojo Rabbit gezien, hier volgt mijn recensie:
7/10.
Leuke recensiequote:Op maandag 11 mei 2020 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
7/10.
Erg leuke review. Ik ga hem op basis van deze review NIET kijken.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
7/10.
Ik heb te weinig gevoel voor humor denk ik.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke recensieVlotte schrijfstijl!
Fijn dat je hem redelijk leuk vond, al had ik toch minimaal een 8 verwacht.
Bedankt! Reactie gegeven.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bij deze de URL zodat je niet hoeft te scrollen:
VBL / [VBL SC #7509] ROTTERDAM <3 #35
Het klinkt al kut. Maar wederom een erg goede review.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
Gister 'eigen kweek' gekeken. (de eerste 3 seizoenen);
6.5/10
Vlaams toch?quote:Op maandag 11 mei 2020 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
Gister 'eigen kweek' gekeken. (de eerste 3 seizoenen);
6.5/10
Ik heb altijd wel een zwak voor Belgische series maar het is wel echt een b-serie.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het klinkt al kut. Maar wederom een erg goede review.
waarom in godsnaamquote:Op maandag 11 mei 2020 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel een zwak voor Belgische series
Ik neem het mee naar achter.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wtf?
@:kapiteintje
@:donraja
@:belg
@:capuchonjongen
Ja, daar zit niet veel verschil tussen.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik dacht Nederlands maar maakt niet uit ook dat is meestal kut
Tussen jou en een zak stront ook niet.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, daar zit niet veel verschil tussen.
Zachte g beste g. Ja toch?quote:Op maandag 11 mei 2020 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind dat taaltje wel leuk en er zijn best veel goede Vlaamse acteurs.
Oke.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind dat taaltje wel leuk en er zijn best veel goede Vlaamse acteurs.
Dank voor de terugkoppeling.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:16 schreef DonRaja het volgende:
@:lenny_leonard : ze vinden het achter ook kut. Afgehandeld.
TR meegepakt voor dramaandag.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:17 schreef GGMM het volgende:
Ik ga morgen een afspraak bij de kapper maken.
Vandaag nog geen zin in. (Dramaandag)
Voor- en napics svp.quote:Op maandag 11 mei 2020 13:17 schreef GGMM het volgende:
laatquote:Op maandag 11 mei 2020 13:17 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |