quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Hitlergoatquote:Op zondag 10 mei 2020 23:26 schreef Gehrman het volgende:
De totale mens heeft blond haar en blauwe ogen.
Een slimme Trump zeg maarquote:Op zondag 10 mei 2020 23:27 schreef Houtenbeen het volgende:
Louis zou wel een goede minister-president zijn.
MADquote:Op zondag 10 mei 2020 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
Cruijff heeft niks overgenomen. Hik was destijds al de bedenker van alles.
Van Gaal kan nooit credits aan Johan geven. Hoerenzoon.
Hik?quote:Op zondag 10 mei 2020 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
Cruijff heeft niks overgenomen. Hik was destijds al de bedenker van alles.
Van Gaal kan nooit credits aan Johan geven. Hoerenzoon.
Ja preciesquote:Op zondag 10 mei 2020 23:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bijna iedere speler heeft ooit gezegd dat ze Michels maar lieten lullen .
Is gewoon gejat van ons Berry van Aerle. Typisch Amsterdams om de credits aan Cruijff te geven.quote:
seef de best foor lestquote:Op zondag 10 mei 2020 23:35 schreef Zipportal het volgende:
Van Gaal heeft nu zoveel boekjes uitgebracht. Maar niet HET TOTALE BOEK
Wat waren zijn argumenten?quote:Op zondag 10 mei 2020 23:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Louis van Gaal vindt dat sportscholen weer open moeten.
idd, zo kan het ook.quote:Op zondag 10 mei 2020 23:35 schreef BlackNero het volgende:
Pauw rondt het weer netjes af. Kwaliteit.
Genottwitter:chrisklomp twitterde op zondag 10-05-2020 om 23:03:28Oef. Pijnlijk. Fidan tegen Van Gaal: 'Na de dood van uw vader, nam u die rol op u' Van Gaal: 'Nou, nee. Ik was 11' - Fidan: 'Staat in uw boek' - Van Gaal: 'Dat denk ik niet, hoor' #Op1npo reageer retweet
Hij zei wat anders, maar het was idd een nogal domme opmerking tegen de jongste van 9 kinderen.quote:Op maandag 11 mei 2020 00:31 schreef Szura het volgende:
Zoeken op de term ‘Fidan’ levert geen enkele positieve tweet opGenottwitter:chrisklomp twitterde op zondag 10-05-2020 om 23:03:28Oef. Pijnlijk. Fidan tegen Van Gaal: 'Na de dood van uw vader, nam u die rol op u' Van Gaal: 'Nou, nee. Ik was 11' - Fidan: 'Staat in uw boek' - Van Gaal: 'Dat denk ik niet, hoor' #Op1npo reageer retweet
twitter:ThomD66 twitterde op zaterdag 09-05-2020 om 23:17:23Brabantse leerkracht in @op1npo verbetert @gertjansegers onterecht over uitspraak sceptisch. Uitspraken met sk en s zijn beide mogelijk. En niet uitsluitend sk uitspraak.@onzetaal reageer retweet
twitter:onzetaal twitterde op zondag 10-05-2020 om 21:44:45@ThomD66 @op1npo @gertjansegers Dat klopt ;-)
Zie ook onze site: https://t.co/AoQX7M37b9 reageer retweet
quote:Op zondag 10 mei 2020 23:37 schreef El-Stinho het volgende:
Pauw die vraagt waarom Louis niet over zijn eigen schaduw heenstapt is wel een fijn slot van de show.
Heb niet kunnen kijken.quote:
Van Gaal item wel. Op het laatst werd Pauw weer kritisch.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
[..]
Heb niet kunnen kijken.
Terugkijken waard?
Dat was een stomme zeggen van Fidan.quote:Op maandag 11 mei 2020 00:31 schreef Szura het volgende:
Zoeken op de term ‘Fidan’ levert geen enkele positieve tweet opGenottwitter:chrisklomp twitterde op zondag 10-05-2020 om 23:03:28Oef. Pijnlijk. Fidan tegen Van Gaal: 'Na de dood van uw vader, nam u die rol op u' Van Gaal: 'Nou, nee. Ik was 11' - Fidan: 'Staat in uw boek' - Van Gaal: 'Dat denk ik niet, hoor' #Op1npo reageer retweet
Segers heeft op een uitstekend Christelijk Gymnasium gezeten, die mensen hoef je niet te verbeteren.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:08 schreef Szura het volgende:
Nog even over die vervelende wijsneus die met Segers in discussie ging en hem verbeterde over ‘sceptisch’:twitter:ThomD66 twitterde op zaterdag 09-05-2020 om 23:17:23Brabantse leerkracht in @:op1npo verbetert @:gertjansegers onterecht over uitspraak sceptisch. Uitspraken met sk en s zijn beide mogelijk. En niet uitsluitend sk uitspraak.@:onzetaal reageer retweet
twitter:onzetaal twitterde op zondag 10-05-2020 om 21:44:45@:ThomD66 @:op1npo @:gertjansegers Dat klopt ;-)
Zie ook onze site: https://t.co/AoQX7M37b9 reageer retweet
quote:Op maandag 11 mei 2020 15:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Segers heeft op een uitstekend Christelijk Gymnasium gezeten, die mensen hoef je niet te verbeteren.
Dat wordt bij het volgende dictee de zin: "De producent was nogal sceptisch over de scène uit het scenario waarin een adolescent een obscene handeling verrichtte".quote:De uitspraak ‘septies’ is gezien de spelling eigenlijk logischer, omdat sc voor een e meestal als s wordt uitgesproken; denk bijvoorbeeld aan scène, scenario, adolescent en obsceen.
Slobaids.quote:Minister van Onderwijs, Arie Slob en docenten Marco Gerdes en Nanja de Ree.
Manager bij Schimmelpenninck Huys & Hotel, Sanne Luijten.
Ondernemer Tim Lodder en arts bij het Zuyderland-ziekenhuis Heerlen Harro van Westreenen.
Louis liet zich van zijn bescheiden kant zien.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
[..]
Heb niet kunnen kijken.
Terugkijken waard?
Ik heb wel het gevoel dat de npo daar niet zo blij mee is, ze willen presentatoren die meelachen en niet kritisch zijn, tenzij rechtse politici.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Van Gaal item wel. Op het laatst werd Pauw weer kritisch.
Dat vind ik niet erg.quote:
Ik had gewoon een moederquote:Op maandag 11 mei 2020 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ging gewoon naar een oppasmoeder. Veel persoonlijker dan zo'n grote opvang.
Van welk land?quote:Op maandag 11 mei 2020 22:33 schreef Mortaxx het volgende:
Volgens nos is reproductie getal juist gedaald van 0,9 naar 0,7. Wie verspreid er nu fake news?
Ik dacht dat ze dat schattig vond of ietsquote:Op maandag 11 mei 2020 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom lacht Willemijn om die mondkapjes? Arrogant mokkel
Ik vind het zo'n raar type vrouwquote:Op maandag 11 mei 2020 22:40 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat schattig vond of ietsmoeilijk emotie af te lezen bij zo iemand.
Er zou ook een hashtag #bangmakerij moeten komen als je de nos de laatste weken volgtquote:Op maandag 11 mei 2020 22:33 schreef Mortaxx het volgende:
Volgens nos is reproductie getal juist gedaald van 0,9 naar 0,7. Wie verspreid er nu fake news?
Ik weet ook niet wat ik ervan moet vinden.quote:
Enige compensatie zou best gevraagd kunnen worden aan China, zij hebben het onder de pet proberen te houden met fatale gevolgenquote:
Gewoon netjes opgevoed. Tennist waarschijnlijk ookquote:
Achja gangbangs met 10 negers kan ook. Je weet het niet.quote:Op maandag 11 mei 2020 23:02 schreef Ronald het volgende:
Wel ranzig als je weet dat er van die vieze zwervers in je hotelkamer hebben gezeten
Ze hadden er best een serieus item over kunnen maken, maar dat radiovrouwtje kan alleen maar domme vragen stellen.quote:
Heb je alle laadjes opengemaakt?quote:Op maandag 11 mei 2020 23:04 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ze hadden er best een serieus item over kunnen maken, maar dat radiovrouwtje kan alleen maar domme vragen stellen.
Ik vermoed botox of ze praat een beetje vreemd.quote:
Maakt het uitquote:Op maandag 11 mei 2020 23:05 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik vermoed botox of ze praat een beetje vreemd.
Hoe is het restaurant?quote:Op maandag 11 mei 2020 23:05 schreef NoCigar het volgende:
Ze hebben ook best goede bitterballen aan de bar.
En gratis exposure in een talkshow.quote:Op maandag 11 mei 2020 23:04 schreef monkyyy het volgende:
Ze ontwijkt de vraag, ja ze krijgt centjes
En ik maar werken voor m'n kankergeld en de helft inleverenquote:Op maandag 11 mei 2020 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
5.75 voor onderdak en 3 maaltijden. Tyfuslijers.
Ben je jaloers op een dakloze?quote:Op maandag 11 mei 2020 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Je ouders vragen meer kostgeld?quote:Op maandag 11 mei 2020 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Ze kan het hebben, als een van de weinige.quote:
quote:
Ik hoor ze niet klagen.quote:Op maandag 11 mei 2020 23:09 schreef Oostblokkert het volgende:
Lekker zeiklandje ook he, zelfs de zwervers komen hun geklaag uiten.
Misschien is hij uit Leger getrapt, was dag en nacht dronken heeeequote:
Allemaal puttenquote:Op maandag 11 mei 2020 23:10 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Misschien is hij uit Leger getrapt, was dag en nacht dronken heeee
quote:Op maandag 11 mei 2020 23:10 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Misschien is hij uit Leger getrapt, was dag en nacht dronken heeee
Net wel hoor.quote:
Niet geweest, ontbijt was wel goed, met vers gebakken eieren bijvoorbeeld, en niet zo'n bak met roerei.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2020 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
Een vriend. Dat vindt Arie Slob niet leuk
Inderdaadquote:
"goor"quote:Op maandag 11 mei 2020 23:20 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Die met bril ja die andere is goor
nee dude dat hoort bij z'n image dudequote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:22 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
dan vraag je of hij het eraf wilt halen
Bewust een onnodig risico opzoeken misschien??quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:25 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Bewust een onnodig risico opzoeken misschien??
nee, als je in de storm gaat is beter vergelijkbaarquote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]dus elke bergbeklimmer die overlijdt is lekker eigen schuld lekker puh?
Nouwww, je neemt wel bewust een risico.....Ik kan nou niet echt zeggen dat dat noodzakelijk is....het is een hobby he.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:26 schreef RensAjacied het volgende:
In Nederland moet het wel stormen voor hoge golvenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
nee, als je in de storm gaat is beter vergelijkbaar
Het woord alleen al.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
https://www.ecomare.nl/ve(...)ten/bruine-slijmalg/
Ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:26 schreef RensAjacied het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |