Dan zit je er ruim overheen lijkt me.quote:Op maandag 11 mei 2020 20:48 schreef Harvest89 het volgende:
220 aan boodschappen is trouwens geen hoge uitgave hoor.
Dat is maar 40 a 50 euro per week. Als je elke dag in de week vlees, brood, beleg, groenten, fruit eet dan zit je zo aan dat bedrag.
Dat is ook redelijk normaal, als je huurtoeslag zou krijgen.quote:Op maandag 11 mei 2020 20:44 schreef tstile het volgende:
Blijkbaar is het een redelijk normale manier van leven om zo weinig over te houden.
Dat ligt er maar net aan.quote:Op maandag 11 mei 2020 20:48 schreef Harvest89 het volgende:
220 aan boodschappen is trouwens geen hoge uitgave hoor.
Dat is maar 40 a 50 euro per week. Als je elke dag in de week vlees, brood, beleg, groenten, fruit eet dan zit je zo aan dat bedrag.
Nou, ik vind het wel een normaal bedrag voor een alleenstaande.quote:Op maandag 11 mei 2020 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zit je er ruim overheen lijkt me.
Ligt ook aan de supermarkt of markt waar je boodschappen doet etc. Maar goed, om jezelf nou van alles te ontzeggen om 50 euro per maand te besparen, ik zou het niet doen. Ik zou dan solliciteren voor iets waar ik meer kan verdienen (en dat lijkt me niet onrealistisch).quote:Op maandag 11 mei 2020 21:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan.
Eet je appels en peren, seizoensgroentes, gehakt en kipfilet en bv hummus en pindakaas op brood? Dan kan het best prima voor 150 per maand in je eentje.
Eet je regelmatig duur vlees en exotische dingen, dan wordt het duurder ja.
Heb het nu ook even bekeken de 2020 huurtoeslag. Het lijkt erop dat ik recht heb op 40,- per maand.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:06 schreef mspoez het volgende:
Even met wat ik zo gelezen heb:
Hier geeft de berekening aan dat je 100 euro huurtoeslag zou krijgen met 1550 netto/1680 bruto/21000 per jaar. Hoe komt het dat je die niet krijgt?
Fijn!quote:Op maandag 11 mei 2020 22:17 schreef tstile het volgende:
[..]
Heb het nu ook even bekeken de 2020 huurtoeslag. Het lijkt erop dat ik recht heb op 40,- per maand.
Met inkomen zat ik er een beetje naast aangezien ik vergeten was dat ik 13x per jaar salaris krijg.
De huurtoeslag gaat rap omlaag zodra je iets boven de 20k bruto per jaar aan inkomsten hebt.
Heb je dezelfde klacht als TS, dat je te weinig kunt sparen?quote:
Nee stoppen met roken helpt daar wel bijquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je dezelfde klacht als TS, dat je te weinig kunt sparen?
Tja, TS snapt het ook nog steeds niet, we gaan het dan jou ook niet uitgelegd krijgen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:48 schreef Mortaxx het volgende:
Maar nu wordt er hier waarschijnlijk flink getrolld. Ts aanvallen op z'n telefoon abonnement van 27 terwijl hij geen vast internet/tv heeft slaat nergens op. Dat is gewoon eerste levensbehoefte
Dat vind ik knap, echt knap. Ik heb redelijk wat ervaring met besparen en zuinig aan doen, maar dat bedrag zou me niet lukken en ik voel me ook gezegend dat het niet meer hoeft.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:08 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Puur ter info, wij doen voor 225 p/m boodschappen voor 2 personen.
We eten niet dagelijk vlees, dat scheelt al veel.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat vind ik knap, echt knap. Ik heb redelijk wat ervaring met besparen en zuinig aan doen, maar dat bedrag zou me niet lukken en ik voel me ook gezegend dat het niet meer hoeft.
Oef, denk niet dat dit mogelijk is voor ons.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:08 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Puur ter info, wij doen voor 225 p/m boodschappen voor 2 personen.
Bij internetbankieren kan je het wel goed zien. Dat is dan wel inclusief wc-papier en shampoo en zo.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef, denk niet dat dit mogelijk is voor ons.
Zou het eigenlijk een keer bij moeten houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |